unick Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 (editat) am facut si eu un mic accident,acum o luna de zile, si am zis sa pun poze pe aici cu un fost fzr care acum seamana cu orice altceva si asta la o viteza de 60-70 km ce parere aveti? si faza mai tare dupa accident motocicleta a fost luata de politie acolo unde a stat pana acum.am fost chemat sa o ridic si surprizaa, s-au injosit atat de tare incat au luat si bateria si pana si benzina din rezervor...politia romana Editat Septembrie 20, 2009 de unick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 ...s-au injosit atat de tare incat au luat si bateria si pana si benzina din rezervor...politia romana Se pare ca nu prea te duce scafarlia! Te'ai gandit vreo clipa ca in cazul unui accident, benzina ramasa in rezervor (care se poate scurge din cauza posibilelor fisuri) si un scurcircuit sunt reteta perfecta pentru un incendiu?... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unick Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 Se pare ca nu prea te duce scafarlia! Te'ai gandit vreo clipa ca in cazul unui accident, benzina ramasa in rezervor (care se poate scurge din cauza posibilelor fisuri) si un scurcircuit sunt reteta perfecta pentru un incendiu?... Ride Safe! m-am gandit si la asta dar cheia era la mine,asa ca su dat jos rezervorul au taiat furtunul dintre pompa de benzina si rezervor si cand am intrebat de furtun si baterie au spus ca asa au luat-o de acolo.motorul l-au luat la 30 min dupa accident si politia a fost acolo tot timpul. si nu ma deranjeaza paguba ca oricum nu se mai alege nimic din motor doar ca au mintit ca niste serpi:D in final conteaza ca eu sunt cat de cat bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ClipShot Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Salut! Caut si eu un cablu de kilometraj pt o Yamaha FZR 600R tip 4JH ,1995. Pe louis nu am gasit decat pt 3RG, 3HE si 3RH si eram curios daca se potrivesc alea. Daca are cineva ori din dezmembrari ori nou lasati va rog un id de mess sau un nr de tel si va sun eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 m-am gandit si la asta dar cheia era la mine,asa ca su dat jos rezervorul au taiat furtunul dintre pompa de benzina si rezervor si cand am intrebat de furtun si baterie au spus ca asa au luat-o de acolo.motorul l-au luat la 30 min dupa accident si politia a fost acolo tot timpul. si nu ma deranjeaza paguba ca oricum nu se mai alege nimic din motor doar ca au mintit ca niste serpi:D in final conteaza ca eu sunt cat de cat bine Chiar ma miram ca un politai sa stie procedura de siguranta (dpdv al motorului) in cazul unui accident, cel mai probabil un motociclist a fost in zona. Oricum, oricine ar fi el, ar trebui sa'i multumesti ca ai mai putut recupera macar mormanul ala de fiare si nu o galeata de scrum... Dar in final, cel mai important este intr'adevar faptul ca tu esti "cat de cat" bine. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ClipShot Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 (editat) nimeni ? Editat Septembrie 23, 2009 de ClipShot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 salut imi poate spune si mie cineva daca se potriveste un releu de incarcare pentru R6 din 99 pe un fzr din 91 merci Vad ca nu ti'a raspuns nimeni... Daca "FZR'ul din '91" e de 600cmc (!?), teoretic releul ar putea fi compatibil cu cel de pe R6 '99 deoarece alternatorul e pe principiul - stator bobinat, rotor magnet -. In lipsa macar a schemelor electrice, nu pot fi absolut sigur. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOP-AB Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 Salut am si eu probleme de curand cu pornirea .Cand a aparut problema, mergea sa il pornesc dar caraia.Electromotorul l-am dus la un service si a zis ca e bun. Acum cateodata mai porneste dar caraie foarte tare. Impins porneste foarte bine. Coroana pe care intra electromotorul se invarte in gol. Este cineva care stie despre ce ii vorba si ma poate ajuta cu un sfat si niste piese? Ii de vanzare, daca intereseaza pe cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Salut am si eu probleme de curand cu pornirea .Cand a aparut problema, mergea sa il pornesc dar caraia.Electromotorul l-am dus la un service si a zis ca e bun. Acum cateodata mai porneste dar caraie foarte tare. Impins porneste foarte bine. Coroana pe care intra electromotorul se invarte in gol. Este cineva care stie despre ce ii vorba si ma poate ajuta cu un sfat si niste piese? Ii de vanzare, daca intereseaza pe cineva. Vreunul dintre pinioanele angrenajului "starter" are ceva dinti rupti. Piese tot de pe la defrisari dar cel mai probabil va fi nevoie de un motor intreg la s/h... (cca 300E). Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOP-AB Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Vreunul dintre pinioanele angrenajului "starter" are ceva dinti rupti. Piese tot de pe la defrisari dar cel mai probabil va fi nevoie de un motor intreg la s/h... (cca 300E). Ride Safe! Motor intreg nu mi-as lua, pentru ca acesta care il am ii bun si a fost intretinut foarte bine si cine stie de ce motor dau, as incerca sa imi iau ce imi trebuie, dar prima data vreau sa aflu cat costa si ce ii exact stricat si de unde as putea sa imi iau piese, dar ramane valabila si varianta cu schimbatul motorului daca ii cu mult mai ieftin . mersi de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Motor intreg nu mi-as lua, pentru ca acesta care il am ii bun si a fost intretinut foarte bine si cine stie de ce motor dau, as incerca sa imi iau ce imi trebuie, dar prima data vreau sa aflu cat costa si ce ii exact stricat si de unde as putea sa imi iau piese, dar ramane valabila si varianta cu schimbatul motorului daca ii cu mult mai ieftin . mersi de sfat Pana nu desfaci motorul nu ai cum sa afli EXACT ce'i stricat. Daca vrei sa'ti pastrezi motorul tau, pentru piese incearca tot pe la dezmembrari... eu ti'am zis cam cat e pretul la un motor complet, in stare de functionare, ca sa ai un sistem de referinta pentru "negociere". Din ce am observat eu, mai ieftin iesi sa cumperi un motor, fie si descompletat (dar care contine inca piesele care te intereseaza), decat doar cateva piese. Ride Safe! P.S. Anul trecut am dat cuiva in necaz motorul meu de rezerva si, din cate mi'amintesc, avea nevoie doar de chiulasa, pistoane/biele si nu mai stiu daca si vibrochenul. Daca esti interesat, as putea sa'ti dau ID'ul lui sa luati legatura si sa intrebi daca mai are restul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOP-AB Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Pana nu desfaci motorul nu ai cum sa afli EXACT ce'i stricat. Daca vrei sa'ti pastrezi motorul tau, pentru piese incearca tot pe la dezmembrari... eu ti'am zis cam cat e pretul la un motor complet, in stare de functionare, ca sa ai un sistem de referinta pentru "negociere". Din ce am observat eu, mai ieftin iesi sa cumperi un motor, fie si descompletat (dar care contine inca piesele care te intereseaza), decat doar cateva piese. Ride Safe! P.S. Anul trecut am dat cuiva in necaz motorul meu de rezerva si, din cate mi'amintesc, avea nevoie doar de chiulasa, pistoane/biele si nu mai stiu daca si vibrochenul. Daca esti interesat, as putea sa'ti dau ID'ul lui sa luati legatura si sa intrebi daca mai are restul... Da, sunt interesat, da-mi ID-ul si o sa vorbesc cu el. mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Da, sunt interesat, da-mi ID-ul si o sa vorbesc cu el. mersi! Ai PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 SALUT.AM SI EU O INTREBARE.>DE CURIND AM FOST SA CUMPAR UN FZR 600 DAR NU MI-A PLACUT DOUA LUCRURI LA EA .UNU ACELA CA A PORNIT-O CU SOCUL TRAS CU TOATE CA NU ERA FRIG AFARA SI DOI CA ATUNCI CIND ACCELERAM INTRA F USOR IN 4000 TURE SI MAI SUS,DECI NU AVEA ACEA PLAJA DE ACCELERARE.INTREBAREA MEA ESTE ACEA DACA E NORMAL SA FIE ATIT DE NERVOASA ACEST MODEL SI DOI DACA E NORMAL SA O PORNEASCA CU SOCUL TRAS.MULTUMESC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 1. acum ca e mai frig afara nu este ceva neobisnuit ca o porneste cu socul, eu de obicei trag socul dupa ce o pornesc, ma rog, fiecare face cum vrea; totusi vezi daca porneste si fara soc (ar trebui sa porneasca si sa stea undeva in 900 de ture pana se incalzeste motorul) porneste-o fara soc si zi-mi cum se aude motorul, chiar daca se mai balbaie pana se incalzeste este important sa nu aiba sunete nelalocul lor, vreo bataie ceva, care sa se auda doar cand e rece si in ture mici 2. faptul ca raspunde bine la acceleratie e un lucru bun, nu unul rau, fzr-ul nu e o motocicleta asa nervoasa, a fost la vremea ei un super sport veritabil care acum dupa performante s-ar incadra mai bine la sport touring plaja de accelerare nu se observa in gol, ci atunci cand motorul este in sarcina, dupa parerea mea fzr-ul trage in felul urmator: -pana in 3000 ture prost -intre 3000-5000 brutal -intre 5000-8000 mediu -peste 8000 - explozie de putere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 dupa ce a pornit-o cu socul a stat vreo 5 minute si apoi a revenit la normal pina in 1000 ture .ma gindesc ca persoana in cauza nu avrut sa aud bataile de la motor si a tinut-o in 3000 ture cu socul tras.dupa aceea mergea rotund nu se auzeau batai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 (editat) exista si posibilitatea asta acum depinde si de batai, de exemplu un lant de distributie nu e asa grav, dar totusi costa... relantiul normal trebuie sa fie pe la 1250 rpm, de obicei cand e rece motorul sta pe la 900 pana se incalzeste si urca apoi la 1250 Editat Octombrie 4, 2009 de tiptil1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 dupa ce a pornit-o cu socul a stat vreo 5 minute si apoi a revenit la normal pina in 1000 ture .ma gindesc ca persoana in cauza nu avrut sa aud bataile de la motor si a tinut-o in 3000 ture cu socul tras.dupa aceea mergea rotund nu se auzeau batai. Un motor nu se "judeca" dupa cum porneste sau cum se tureaza " pe loc ". Urca'te pe el, fa o tura, si o sa'ti spuna toate secretele lui... asta daca stii sa le "asculti". Dupa cum pui problema insa, ma indoiesc. Ia pe cineva priceput cu tine si... "Ride Safe"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 de acord cu tine...dar nu toata lumea are mesterul cu el si trebuie sa se descurce pe cont propiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 de acord cu tine...dar nu toata lumea are mesterul cu el si trebuie sa se descurce pe cont propiu. Crede'ma, in acest caz, daca nu ai experienta, nu te poate ajuta nimeni cu "sfaturi", oricat de binevoitori am fi. E ca si cum ai cere sfaturi despre cum sa "probezi" o femeie daca e "buna"... noi putem incerca sa te ajutam, tu insa esti sigur ca vrei? Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suraj-suraj Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 salut baieti.vreau si eu sa reconditionez carenajul coada si sa le vopsesc calumea. stiti pe cineva prin bucuresti ? Mesaj completat salut baieti.vreau si eu sa reconditionez carenajul coada si sa le vopsesc calumea. stiti pe cineva prin bucuresti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Just for fun... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edutzu20 Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 norok , am si eu o mare problema la fzr meu de 250din 89 , acum ceva vreme au incetat sa se mai aprinda pozitiile, atat fata cat si spatele, azi lam desfacut sa dau cu un spray de contact la toate contactele, am dat la cele care duc la becuri si tot degeaba, intrerupatorul e bun ca a fost curatat si ala si era lacrima inauntru , si fazele merg . dar pe fazam, pozitia din spate tot nu se aprinde, sigurantele sunt ok, stopul pe frana merge , bordul e luminat cand aprind pozitiile... ce sai fac ?! va rog frumos cei care au idee unde sa ma mai uit sami dea si mie un msg pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 norok , am si eu o mare problema la fzr meu de 250din 89 , acum ceva vreme au incetat sa se mai aprinda pozitiile, atat fata cat si spatele, azi lam desfacut sa dau cu un spray de contact la toate contactele, am dat la cele care duc la becuri si tot degeaba, intrerupatorul e bun ca a fost curatat si ala si era lacrima inauntru , si fazele merg . dar pe fazam, pozitia din spate tot nu se aprinde, sigurantele sunt ok, stopul pe frana merge , bordul e luminat cand aprind pozitiile... ce sai fac ?! va rog frumos cei care au idee unde sa ma mai uit sami dea si mie un msg pls Nu am schema electrica a FZR'ului 250 insa eu as incepe prin a verifica prima data becurile si abia apoi intrerupatoarele si contactele mufelor... Apropo, cum ai verificat sigurantele, la ochi? Daca da, ti'as recomanda sa o faci cu un instrument, de foarte multe ori ochiul te inseala. Oricum ar fi, problema ta e cu siguranta simpla, daca nu'i dai singur de cap, mergi la un electrician, te va rezolva in 10 minute. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ClipShot Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 Iata cum arata si FZR`ul meu cu cateva modificari dupa ce am avut un accident:) Kit carene de pista YZF 750, faruri lupa, semnalizari metalice led fata spate, pozitie led, (nu prea se vede ca nu am facut poza cu ele aprinse dar exista ), toba sport Delkevic, manere racing, capete ghidon fibra carbon, oglinzi racing, parbriz racing, aripa fata Suzuki GSX-R, crashpads. Nu am mai reparat`o cu piese originale pt ca ar fi costat mai mult si asa am avut bani si de extras`uri Nu stiu daca e cea mai reusita motocicleta dar m`am straduit sa arate cat mai bine. Trebuie sa`i mai fac niste stickere ca sa bata in tandem cu coada si rezervorul dar asta cred ca o sa`o las pe primavara. Asphalt uscat ca inca mai e de mers putin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.