vinkator Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Va rog o intrebare pentru Vinkator si Maniakmoto , am vazut ca va pricepeti la fzr-uri , avand in vedere ca sunt motoare vechi as vrea sa stiu daca se poate monta sau daca este de cumparat dispozitiv pentru indicarea nivelului de benzina . Va multumesc Vezi ca cel mai tare din parcare e YO4GHX . De cumparat pentru fzr nu cred ca gasesti. Nivelul de benzina afisat pe un ceas este destul de complicat de adaptat ceva.(depinde cat de mult iti place sa mesteresti si te pricepi la electronica ) . Cel mai dificil este faptul ca nu ai acces in interiorul rezervorului, deci ar trebui sa montezi senzorul direct pe capacul de la rezervor (trebuie sa dai gaura in capac sa scoti firele de la senzor) sau sa tai rezervorul si sa il sudezi la loc . Plus ca trebuie sa gasesti un senzor calibrat la la inaltimea nivelului de benzina pentru FZR. Totusi ce poti face este sa inlocuiesti rezervorul tau cu unul de Yamaha YZF600 an >1994 care este dotat cu martor pentru rezerva doar.Mai ai de pus doar un bec/led care se aprinde cand intrii pe rezerva. Legat de codita, te sfatuiesc sa incerci sa pui o codita de R1 model mai vechi sub 2003, deoarece este putin mai groasa si ai de modificat mai putin. Gasesti pe forum cum se face, vezi ca gasesti mai in spate vreo 30 de pagini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bolog Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Deci yo4hgx este seful , am inteles . Mersi de sfaturi , am crezut ca pot adapta ceva la rezervor ca sa nu trebuiasca sa tot bag degetu de fiecare data asta ii defectul motoarelor vechi , macar ii rezervor mare fac plinul si ma uit la km . Colegu de mai sus era cu modificatul coditei alex parca , eu o sa-l las asa nu ma bag la cheltuieli suplimentare . Va salut baieti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Deci yo4hgx este seful , am inteles . Mersi de sfaturi , am crezut ca pot adapta ceva la rezervor ca sa nu trebuiasca sa tot bag degetu de fiecare data asta ii defectul motoarelor vechi , macar ii rezervor mare fac plinul si ma uit la km . Colegu de mai sus era cu modificatul coditei alex parca , eu o sa-l las asa nu ma bag la cheltuieli suplimentare . Va salut baieti A mea e din 1992 si nu am indicator de nivel benzina sau rezerva si merg pe kilometraj. Cand faci plinul resetezi si sti ca la N km(in functie de cum mergi tu sport/eco) ar trebui sa realimentezi sau macar sa bagi degetul sa vezi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bolog Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 A meu ii din 91 , nu demult l-am achizitionat sper sa nu ma dezamageasca (asa tare) oricum nu am pretentii fiind un motor vechi , o sa-ti urmez sfatul nu mor eu din asta . Mersi pentru ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 (editat) Al meu are martor luminos in bord pentru "rezerva", insa tot am patit rusinea "penei prostului" (probabil senzorul din rezervor ar trebui curatat). De atunci, cum am trecut de 200km de la ultimul full... ochii dupa primul PECO !!! Ride Safe! P.S. Lasati prostiile astea cu "seful", pur si simplu am avut YAMAHA de pe vremea cand nu prea existau mecanici priceputi la noi si a trebuit sa ma descurc singur cumva... din pacate situatia nu s'a schimbat prea mult nici in ultimul timp. P.P.S. Am si eu o rugaminte la posesorii de FZR1000EXUP, daca e cineva care are modelul 3LE poate sa'mi spuna tipul exact de TCI (scrie pe capac ceva gen BB7226), deoarece eu sunt "indisponibil" pentru inca vreo 2 luni... Editat Mai 17, 2010 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bolog Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Ok am inteles fara "sefu" , moto meu ii de 1000 , ii exup dar anul 1991 , am vazut ca al tau ii din 95 daca te pot ajuta cu ceva doar spune-mi . te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Imi cer scuze pentru intarziere si mai ales pentru calitatea grafica a schemei traseelor din carburatoarele MIKUNI seria BDST. Ride Safe! Am mai gasit o poza cu jiglerele Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Salutare tuturor, sunt proaspat posesor de FZR1000 Exup din '94, si am o intrebare cu care nu m-a putut lamuri cel de la care am luat motorul: Butonul acesta de pe carena stanga ce rol are? Schimba pozitia robinetului de la rezervorul de benzina de pe normal pe rezerva si invers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Salutare tuturor, sunt proaspat posesor de FZR1000 Exup din '94, si am o intrebare cu care nu m-a putut lamuri cel de la care am luat motorul: Butonul acesta de pe carena stanga ce rol are? Schimba pozitia robinetului de la rezervorul de benzina de pe normal pe rezerva si invers? Nu exista robinet de "rezerva", butonul este un contact care pune la masa un pin de la TCI. Pe pozitia "FULL", cand senzorul de nivel simte nivel scazut (rezerva), se aprinde martorul galben din bord si se taie alimentarea la aprindere. Ca sa poti continua trebuie sa treci butonul ala pe "REZERVA". Metoda e ciudata si, daca senzorul nu este curat, de multe ori te poti trezi in "pana prostului". Cel mai bine sa te bazezi pe kilometraj, in mod normal cu un full se pot face +200km pana ajungi pe rezerva. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Nu exista robinet de "rezerva", butonul este un contact care pune la masa un pin de la TCI. Pe pozitia "FULL", cand senzorul de nivel simte nivel scazut (rezerva), se aprinde martorul galben din bord si se taie alimentarea la aprindere. Ca sa poti continua trebuie sa treci butonul ala pe "REZERVA". Metoda e ciudata si, daca senzorul nu este curat, de multe ori te poti trezi in "pana prostului". Cel mai bine sa te bazezi pe kilometraj, in mod normal cu un full se pot face +200km pana ajungi pe rezerva. Ride Safe! Aha, acuma m-am luminat si de ce imi facea niste figuri cand ii dadeam un pic mai tare gaz, chiar daca am bagat vo 3 litrii de benzina, dar switch-ul era pe semnul cu paharul plin, deci pe full......multam pt lamuriri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcarsto Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 fiind incepator pe FZR gasesc o gramada de intrebari...... as putea pune vreun indicator de nivel ptr benzina?? sau macar un martor luminos la bord sa imi arate knd mai am putina benzina??? ce ar trebui sa fac sau cu cine ar trebui sa vorbesc care se pricepe. moto al meu e din 1991. multumesc ptr sprijin si sper sa nu va enervez prea tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Am niste carene de fzr 600 3he (cele laterale de la codita si cea de deasupra stopului). Faceti un pret de bun simt pentru ele si daca ne intelegem ale voastre sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 salutare.am intrat si eu in posesia unui yamaha fzr din 92.is incepator cu japoneza.imi puteti zice pe lace turatie se schimba vitelzele? eu schimb pe la 5-6 mii de ture.multumesc frumos.sa ne auzim cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 salutare.am intrat si eu in posesia unui yamaha fzr din 92.is incepator cu japoneza.imi puteti zice pe lace turatie se schimba vitelzele?eu schimb pe la 5-6 mii de ture.multumesc frumos.sa ne auzim cu bine. FZR... de care, 250,400,550,600,750,1000??? Oricum, principiu general valabil pentru orice motor, nu exista plafon fix de schimbare a vitezelor. Acesta depinde de mai multe variabile cum ar fi sarcina pe motor la un moment dat, gradul de inclinatie a planului de rulaj, greutate si stilul de rulaj si intentiile ulterioare. Tot general valabil pentru motoarele de turatie si compresie mare, schimbarea vitezelor sub regimul de cuplu minim la un moment dat face mai mult rau decat depasirea acestuia. Ride Safe!@ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rudeboy Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Salut frati fzristi. Vin si eu cu o problema. Am lasat motoreta la un prieten in curte vre-o 2 in care nu a mers deloc, dupa aceste 2 saptamani cand sa dau sa pornesc era inecata ( banuiesc ca cineva sa jucat cu acceleratia altfel nu imi pot explica cum naiba) dupa lungi incercari ( a dat vre-o 2 - 3 rateuri puternice) am reusit sa o pornesc , o tineam accelerata la maxim si statea turata in 1.500 ture, troncanea motoru groaznic, am zis sa ma impinga cineva sa isi dea umpic drumu si intradevar a avut succes . In turati joase ( 2.000 - 3.000 ) parca paraie cand merg si nici nu mai trage cum trebuie. Rateele sa fi afectat cumva camase , segment , piston etc ? stiu ca este aproape imposibil sa imi spuneti ce are din propria experienta dar orice sfat , orice surub care ar trebui verificat miar fi de mare ajutor. Bafta si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 (editat) Salut frati fzristi. Vin si eu cu o problema. Am lasat motoreta la un prieten in curte vre-o 2 in care nu a mers deloc, dupa aceste 2 saptamani cand sa dau sa pornesc era inecata ( banuiesc ca cineva sa jucat cu acceleratia altfel nu imi pot explica cum naiba) dupa lungi incercari ( a dat vre-o 2 - 3 rateuri puternice) am reusit sa o pornesc , o tineam accelerata la maxim si statea turata in 1.500 ture, troncanea motoru groaznic, am zis sa ma impinga cineva sa isi dea umpic drumu si intradevar a avut succes . In turati joase ( 2.000 - 3.000 ) parca paraie cand merg si nici nu mai trage cum trebuie. Rateele sa fi afectat cumva camase , segment , piston etc ? stiu ca este aproape imposibil sa imi spuneti ce are din propria experienta dar orice sfat , orice surub care ar trebui verificat miar fi de mare ajutor. Bafta si asfalt uscat ! Dupa ce se incalzeste cum se comporta? Oricum, problemele de pornire la rece (daca nu sunt cumva si alte cauze) indica de obicei lipsa jocului termic, in special la supapele de admisie. Cand a vazut motorul tau ultima verificare si/sau reglaj al jocului termic al supapelor? Ride Safe! P.S. Carburatoarele vacuumatice nu au pompa de sprit asa ca "joaca" la acceleratie nu are nici o treaba cu "inecatul"... Editat Mai 28, 2010 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 FZR... de care, 250,400,550,600,750,1000??? Oricum, principiu general valabil pentru orice motor, nu exista plafon fix de schimbare a vitezelor. Acesta depinde de mai multe variabile cum ar fi sarcina pe motor la un moment dat, gradul de inclinatie a planului de rulaj, greutate si stilul de rulaj si intentiile ulterioare. Tot general valabil pentru motoarele de turatie si compresie mare, schimbarea vitezelor sub regimul de cuplu minim la un moment dat face mai mult rau decat depasirea acestuia. Ride Safe!@ sorry am uitat sa scriu,ii de 600. mersi mult ca mai lamurit cu turatia.o sa mai vin cu intrebari daca se poate,pana atunci numai bine si asfalt uscat tuturori motociclistilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rudeboy Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 au au tactil ce imi doresti tu mie ... yo4hgx : Acum , daca trag socu o ia la sfert , nu sta deloc pe ganduri . Singura problema ar fi asta, aud eu ( s-au mi se pare ca aud ) paraitu ala un turati joase. Ma gandesc sa fie de la buji cumva ? Sa faca vre-o una figuri si sa mearga in 3 juma ? Am marti un examen si stau sa invat, pe mircuri vreau sa ii desfac bujiile sa ii curat filtru si daca continua sa faca asa o sa caut un mecanic pentru jocul de la supape care eu nu l-am facut nici o data de cand o am ( cam 6.000 de km ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 au au tactil ce imi doresti tu mie ... yo4hgx : Acum , daca trag socu o ia la sfert , nu sta deloc pe ganduri . Singura problema ar fi asta, aud eu ( s-au mi se pare ca aud ) paraitu ala un turati joase. Ma gandesc sa fie de la buji cumva ? Sa faca vre-o una figuri si sa mearga in 3 juma ? Am marti un examen si stau sa invat, pe mircuri vreau sa ii desfac bujiile sa ii curat filtru si daca continua sa faca asa o sa caut un mecanic pentru jocul de la supape care eu nu l-am facut nici o data de cand o am ( cam 6.000 de km ) . Micile sau mai marile dereglaje sau uzuri creeaza probleme la prima pornire dupa o stationare mai indelungata. Carburatoarele au un punct slab - uzura tuburilor emulsoare si a acelor de dozaj imbogatesc amestecul foarte mult in zona de relanti/primul sfert de tura la maneta de gaz. Daca ai facut si greseala sa atingi gazul la pornire... n'o mai pornesti decat impinsa. Chestiunea jocurilor supapelor ramane valabila, desi YAMAHA recomanda verificarea si eventuala corectare la cca 48.000km, eu am gasit tolerante cu mult sub orice inchipuire (practic nemasurabile). Asta se intampla in special la supapele de admisie, se pare ca arcurile sunt un pic cam prea moi si permit supapei sa balbaie un pic inainte de a inchide complet, rezultand o uzura rapida si scaderea jocurilor pana la lipsa lor. Cele de evacuare nu sufera asa de tare de acest fenomen deoarece sunt ajutate de gazele comprimate. Nu stiu la ce "paraituri" te referi la turatii joase ca sa pot incerca o parere... daca fortezi gazul in turatii mici, sub cuplul minim necesar lucrului mecanic e normal sa balbaie si sa scoata zgomote ciudate in zona cutiei/ambreajului, dar nu sunt sigur ca e cazul tau. Ar fi nevoie de mai multe detalii. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian82 Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Chiar daca nu sunt probleme de alimentare, procesorul poate pica dintr'o mie alte de motive, asa ca uneori nu are rost nici macar sa incerci sa te intrebi de ce. Totul e sa fii sigur ca nu s'a ars vre'o alta componenta pasiva (inlocuibila).Mesaj completat Ce e "tid70"? Avansul nu se sincronizeaza automat ci este pre-programat functie de turatie si eventual alti parametri. De multe ori, chiar in cazul aceluiasi tip de motor, exista diferente intre programe functie de tara de comercializare. Ride Safe! Ai dreptate cred ca aprinderea e de la frz 400 , merge de mers motorul toarce dar nu are putere mai mult de 160 nu a prins , o sa caut alta aprindere . Cred ca de aceea fug multi de fzr 600-1000 fiindca pica tci-ul cand nu te astepti din cauza mai multor probleme . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rudeboy Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 (editat) Mersi de sfaturi yo4hgx. Ca sa iti dai seama cat este de puturoasa , ieri cand am plecat de la semafor abea ma tineam de un berlingo 1.9d . Revin cu detali cand o sa ma apuc sa mesteresc. Bafta si asfalt uscat. Editat Mai 29, 2010 de rudeboy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Ai dreptate cred ca aprinderea e de la frz 400 , merge de mers motorul toarce dar nu are putere mai mult de 160 nu a prins , o sa caut alta aprindere . Cred ca de aceea fug multi de fzr 600-1000 fiindca pica tci-ul cand nu te astepti din cauza mai multor probleme . Nu mai retin ce anume probleme reclamai acum aproape o luna dar daca aprinderea este de la alt tip/capacitate de motor... nici nu are rost sa mai discutam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Voi de unde luati cauciucuri pe 18? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 ai pe cineva anume care iti vinde sau cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gunny Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 ma intereseaza cablurile ex up pentru un fzr 1000 din 91. sau care sa se potriveasca. are cineva??? pls!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.