Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Va rog o intrebare pentru Vinkator si Maniakmoto , am vazut ca va pricepeti la fzr-uri , avand in vedere ca sunt motoare vechi as vrea sa stiu daca se poate monta sau daca este de cumparat dispozitiv pentru indicarea nivelului de benzina . Va multumesc

 

Vezi ca cel mai tare din parcare e YO4GHX :peace: .

 

De cumparat pentru fzr nu cred ca gasesti. Nivelul de benzina afisat pe un ceas este destul de complicat de adaptat ceva.(depinde cat de mult iti place sa mesteresti si te pricepi la electronica ) . Cel mai dificil este faptul ca nu ai acces in interiorul rezervorului, deci ar trebui sa montezi senzorul direct pe capacul de la rezervor (trebuie sa dai gaura in capac sa scoti firele de la senzor) sau sa tai rezervorul si sa il sudezi la loc . Plus ca trebuie sa gasesti un senzor calibrat la la inaltimea nivelului de benzina pentru FZR.

 

Totusi ce poti face este sa inlocuiesti rezervorul tau cu unul de Yamaha YZF600 an >1994 care este dotat cu martor pentru rezerva doar.Mai ai de pus doar un bec/led care se aprinde cand intrii pe rezerva.

 

Legat de codita, te sfatuiesc sa incerci sa pui o codita de R1 model mai vechi sub 2003, deoarece este putin mai groasa si ai de modificat mai putin.

Gasesti pe forum cum se face, vezi ca gasesti mai in spate vreo 30 de pagini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci yo4hgx este seful , am inteles . Mersi de sfaturi , am crezut ca pot adapta ceva la rezervor ca sa nu trebuiasca sa tot bag degetu de fiecare data :peace: asta ii defectul motoarelor vechi , macar ii rezervor mare fac plinul si ma uit la km . Colegu de mai sus era cu modificatul coditei alex parca , eu o sa-l las asa nu ma bag la cheltuieli suplimentare . Va salut baieti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci yo4hgx este seful , am inteles . Mersi de sfaturi , am crezut ca pot adapta ceva la rezervor ca sa nu trebuiasca sa tot bag degetu de fiecare data :peace: asta ii defectul motoarelor vechi , macar ii rezervor mare fac plinul si ma uit la km . Colegu de mai sus era cu modificatul coditei alex parca , eu o sa-l las asa nu ma bag la cheltuieli suplimentare . Va salut baieti

 

A mea e din 1992 si nu am indicator de nivel benzina sau rezerva si merg pe kilometraj. Cand faci plinul resetezi si sti ca la N km(in functie de cum mergi tu sport/eco) ar trebui sa realimentezi sau macar sa bagi degetul sa vezi :moron: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A meu ii din 91 , nu demult l-am achizitionat sper sa nu ma dezamageasca (asa tare) oricum nu am pretentii fiind un motor vechi , o sa-ti urmez sfatul nu mor eu din asta . Mersi pentru ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu are martor luminos in bord pentru "rezerva", insa tot am patit rusinea "penei prostului" (probabil senzorul din rezervor ar trebui curatat). De atunci, cum am trecut de 200km de la ultimul full... ochii dupa primul PECO !!!

 

Ride Safe!

 

 

 

 

P.S. Lasati prostiile astea cu "seful", pur si simplu am avut YAMAHA de pe vremea cand nu prea existau mecanici priceputi la noi si a trebuit sa ma descurc singur cumva... din pacate situatia nu s'a schimbat prea mult nici in ultimul timp.

 

P.P.S. Am si eu o rugaminte la posesorii de FZR1000EXUP, daca e cineva care are modelul 3LE poate sa'mi spuna tipul exact de TCI (scrie pe capac ceva gen BB7226), deoarece eu sunt "indisponibil" pentru inca vreo 2 luni...

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok am inteles fara "sefu" :peace: , moto meu ii de 1000 , ii exup dar anul 1991 , am vazut ca al tau ii din 95 daca te pot ajuta cu ceva doar spune-mi . te salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze pentru intarziere si mai ales pentru calitatea grafica a schemei traseelor din carburatoarele MIKUNI seria BDST. post-11356-1274051187_thumb.jpg

 

 

 

Ride Safe!

post-11356-1274371840_thumb.jpg

 

 

Am mai gasit o poza cu jiglerele

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, sunt proaspat posesor de FZR1000 Exup din '94, si am o intrebare cu care nu m-a putut lamuri cel de la care am luat motorul: Butonul acesta de pe carena stanga ce rol are? Schimba pozitia robinetului de la rezervorul de benzina de pe normal pe rezerva si invers? :)

post-37088-1274550684_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, sunt proaspat posesor de FZR1000 Exup din '94, si am o intrebare cu care nu m-a putut lamuri cel de la care am luat motorul: Butonul acesta de pe carena stanga ce rol are? Schimba pozitia robinetului de la rezervorul de benzina de pe normal pe rezerva si invers? :)

 

Nu exista robinet de "rezerva", butonul este un contact care pune la masa un pin de la TCI.

 

Pe pozitia "FULL", cand senzorul de nivel simte nivel scazut (rezerva), se aprinde martorul galben din bord si se taie alimentarea la aprindere. Ca sa poti continua trebuie sa treci butonul ala pe "REZERVA". Metoda e ciudata si, daca senzorul nu este curat, de multe ori te poti trezi in "pana prostului". Cel mai bine sa te bazezi pe kilometraj, in mod normal cu un full se pot face +200km pana ajungi pe rezerva.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista robinet de "rezerva", butonul este un contact care pune la masa un pin de la TCI.

 

Pe pozitia "FULL", cand senzorul de nivel simte nivel scazut (rezerva), se aprinde martorul galben din bord si se taie alimentarea la aprindere. Ca sa poti continua trebuie sa treci butonul ala pe "REZERVA". Metoda e ciudata si, daca senzorul nu este curat, de multe ori te poti trezi in "pana prostului". Cel mai bine sa te bazezi pe kilometraj, in mod normal cu un full se pot face +200km pana ajungi pe rezerva.

 

Ride Safe!

 

Aha, acuma m-am luminat si de ce imi facea niste figuri cand ii dadeam un pic mai tare gaz, chiar daca am bagat vo 3 litrii de benzina, dar switch-ul era pe semnul cu paharul plin, deci pe full......multam pt lamuriri! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fiind incepator pe FZR gasesc o gramada de intrebari......

as putea pune vreun indicator de nivel ptr benzina?? sau macar un martor luminos la bord sa imi arate knd mai am putina benzina??? ce ar trebui sa fac sau cu cine ar trebui sa vorbesc care se pricepe. moto al meu e din 1991.

multumesc ptr sprijin si sper sa nu va enervez prea tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.am intrat si eu in posesia unui yamaha fzr din 92.is incepator cu japoneza.imi puteti zice pe lace turatie se schimba vitelzele?

eu schimb pe la 5-6 mii de ture.multumesc frumos.sa ne auzim cu bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.am intrat si eu in posesia unui yamaha fzr din 92.is incepator cu japoneza.imi puteti zice pe lace turatie se schimba vitelzele?

eu schimb pe la 5-6 mii de ture.multumesc frumos.sa ne auzim cu bine.

 

FZR... de care, 250,400,550,600,750,1000???

 

Oricum, principiu general valabil pentru orice motor, nu exista plafon fix de schimbare a vitezelor. Acesta depinde de mai multe variabile cum ar fi sarcina pe motor la un moment dat, gradul de inclinatie a planului de rulaj, greutate si stilul de rulaj si intentiile ulterioare. Tot general valabil pentru motoarele de turatie si compresie mare, schimbarea vitezelor sub regimul de cuplu minim la un moment dat face mai mult rau decat depasirea acestuia.

 

Ride Safe!@

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut frati fzristi. Vin si eu cu o problema. Am lasat motoreta la un prieten in curte vre-o 2 in care nu a mers deloc, dupa aceste 2 saptamani cand sa dau sa pornesc era inecata ( banuiesc ca cineva sa jucat cu acceleratia altfel nu imi pot explica cum naiba) dupa lungi incercari ( a dat vre-o 2 - 3 rateuri puternice) am reusit sa o pornesc , o tineam accelerata la maxim si statea turata in 1.500 ture, troncanea motoru groaznic, am zis sa ma impinga cineva sa isi dea umpic drumu si intradevar a avut succes . In turati joase ( 2.000 - 3.000 ) parca paraie cand merg si nici nu mai trage cum trebuie. Rateele sa fi afectat cumva camase , segment , piston etc ? stiu ca este aproape imposibil sa imi spuneti ce are din propria experienta dar orice sfat , orice surub care ar trebui verificat miar fi de mare ajutor. Bafta si asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut frati fzristi. Vin si eu cu o problema. Am lasat motoreta la un prieten in curte vre-o 2 in care nu a mers deloc, dupa aceste 2 saptamani cand sa dau sa pornesc era inecata ( banuiesc ca cineva sa jucat cu acceleratia altfel nu imi pot explica cum naiba) dupa lungi incercari ( a dat vre-o 2 - 3 rateuri puternice) am reusit sa o pornesc , o tineam accelerata la maxim si statea turata in 1.500 ture, troncanea motoru groaznic, am zis sa ma impinga cineva sa isi dea umpic drumu si intradevar a avut succes . In turati joase ( 2.000 - 3.000 ) parca paraie cand merg si nici nu mai trage cum trebuie. Rateele sa fi afectat cumva camase , segment , piston etc ? stiu ca este aproape imposibil sa imi spuneti ce are din propria experienta dar orice sfat , orice surub care ar trebui verificat miar fi de mare ajutor. Bafta si asfalt uscat !

 

Dupa ce se incalzeste cum se comporta? Oricum, problemele de pornire la rece (daca nu sunt cumva si alte cauze) indica de obicei lipsa jocului termic, in special la supapele de admisie.

 

 

Cand a vazut motorul tau ultima verificare si/sau reglaj al jocului termic al supapelor?

 

Ride Safe!

 

 

P.S. Carburatoarele vacuumatice nu au pompa de sprit asa ca "joaca" la acceleratie nu are nici o treaba cu "inecatul"...

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FZR... de care, 250,400,550,600,750,1000???

 

Oricum, principiu general valabil pentru orice motor, nu exista plafon fix de schimbare a vitezelor. Acesta depinde de mai multe variabile cum ar fi sarcina pe motor la un moment dat, gradul de inclinatie a planului de rulaj, greutate si stilul de rulaj si intentiile ulterioare. Tot general valabil pentru motoarele de turatie si compresie mare, schimbarea vitezelor sub regimul de cuplu minim la un moment dat face mai mult rau decat depasirea acestuia.

 

Ride Safe!@

sorry am uitat sa scriu,ii de 600. mersi mult ca mai lamurit cu turatia.o sa mai vin cu intrebari daca se poate,pana atunci numai bine si asfalt uscat tuturori motociclistilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au au tactil ce imi doresti tu mie ... :lol:

yo4hgx : Acum , daca trag socu o ia la sfert , nu sta deloc pe ganduri . Singura problema ar fi asta, aud eu ( s-au mi se pare ca aud ) paraitu ala un turati joase. Ma gandesc sa fie de la buji cumva ? Sa faca vre-o una figuri si sa mearga in 3 juma ? Am marti un examen si stau sa invat, pe mircuri vreau sa ii desfac bujiile sa ii curat filtru si daca continua sa faca asa o sa caut un mecanic pentru jocul de la supape care eu nu l-am facut nici o data de cand o am ( cam 6.000 de km ) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au au tactil ce imi doresti tu mie ... :lol:

yo4hgx : Acum , daca trag socu o ia la sfert , nu sta deloc pe ganduri . Singura problema ar fi asta, aud eu ( s-au mi se pare ca aud ) paraitu ala un turati joase. Ma gandesc sa fie de la buji cumva ? Sa faca vre-o una figuri si sa mearga in 3 juma ? Am marti un examen si stau sa invat, pe mircuri vreau sa ii desfac bujiile sa ii curat filtru si daca continua sa faca asa o sa caut un mecanic pentru jocul de la supape care eu nu l-am facut nici o data de cand o am ( cam 6.000 de km ) .

 

 

Micile sau mai marile dereglaje sau uzuri creeaza probleme la prima pornire dupa o stationare mai indelungata. Carburatoarele au un punct slab - uzura tuburilor emulsoare si a acelor de dozaj imbogatesc amestecul foarte mult in zona de relanti/primul sfert de tura la maneta de gaz. Daca ai facut si greseala sa atingi gazul la pornire... n'o mai pornesti decat impinsa.

 

Chestiunea jocurilor supapelor ramane valabila, desi YAMAHA recomanda verificarea si eventuala corectare la cca 48.000km, eu am gasit tolerante cu mult sub orice inchipuire (practic nemasurabile). Asta se intampla in special la supapele de admisie, se pare ca arcurile sunt un pic cam prea moi si permit supapei sa balbaie un pic inainte de a inchide complet, rezultand o uzura rapida si scaderea jocurilor pana la lipsa lor. Cele de evacuare nu sufera asa de tare de acest fenomen deoarece sunt ajutate de gazele comprimate.

 

Nu stiu la ce "paraituri" te referi la turatii joase ca sa pot incerca o parere... daca fortezi gazul in turatii mici, sub cuplul minim necesar lucrului mecanic e normal sa balbaie si sa scoata zgomote ciudate in zona cutiei/ambreajului, dar nu sunt sigur ca e cazul tau. Ar fi nevoie de mai multe detalii.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca nu sunt probleme de alimentare, procesorul poate pica dintr'o mie alte de motive, asa ca uneori nu are rost nici macar sa incerci sa te intrebi de ce. Totul e sa fii sigur ca nu s'a ars vre'o alta componenta pasiva (inlocuibila).

Mesaj completat

 

 

 

Ce e "tid70"?

 

Avansul nu se sincronizeaza automat ci este pre-programat functie de turatie si eventual alti parametri. De multe ori, chiar in cazul aceluiasi tip de motor, exista diferente intre programe functie de tara de comercializare.

 

Ride Safe!

Ai dreptate cred ca aprinderea e de la frz 400 , merge de mers motorul toarce dar nu are putere mai mult de 160 nu a prins , o sa caut alta aprindere . Cred ca de aceea fug multi de fzr 600-1000 fiindca pica tci-ul cand nu te astepti din cauza mai multor probleme .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de sfaturi yo4hgx. Ca sa iti dai seama cat este de puturoasa , ieri cand am plecat de la semafor abea ma tineam de un berlingo 1.9d :lol:. Revin cu detali cand o sa ma apuc sa mesteresc.

Bafta si asfalt uscat.

Editat de rudeboy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate cred ca aprinderea e de la frz 400 , merge de mers motorul toarce dar nu are putere mai mult de 160 nu a prins , o sa caut alta aprindere . Cred ca de aceea fug multi de fzr 600-1000 fiindca pica tci-ul cand nu te astepti din cauza mai multor probleme .

 

 

 

Nu mai retin ce anume probleme reclamai acum aproape o luna dar daca aprinderea este de la alt tip/capacitate de motor... nici nu are rost sa mai discutam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...