Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

maniakmoto,

 

- suntem cativa posesori de fzr,

- ai vrea sa batem campii??? sa scriem cat de mult ne-am aplecat si "am atins cu scaritele de asfalt de fata cu politia" (este un citat de pe un topic vecin!)

- e ceva intreaba ca are cine sa iti raspunda,

- cei mai multi fzr-isti sunt sezonieri,

- eu iti raspund cu placere la orice subiect dezbatut aici!

 

te salut, numa bine!

eu ma asteptam sa fie un topic in care fiecare sa scrie ce a mai facut la motorul sau, l-a reconditionat, la reparat, l-a upgradat.... ceva asemanator cu forumul fzronline.com sau fzrarchives.com. nu ma astept ca fiecare sa scrie cat s-a lasat pe curbe pentru ca sunt sigur ca nu multi se lasa extrem pe curbe (de exemplu eu).de exemplu eu sunt in proces de modificare a motocicletei in acest moment si in momentul in care o sa-l termin o sa postez toate modificarile facute de mine.

Mesaj completat

si eu am un FZR-600-R si in 2 ani de cand il am nu am avut nici o problema mecanica si nici proprietaru anterior (un prieten care l-a avut 4 ani )

 

fabricat in 95 si a stat pe tusa 6 ani are vreo 33.000 Km (are bujiile originale )

 

 

 

in general Fzr-ul cred ca e destul de fiabil voi ce credeti ?

eu am un fzr 600 3he din 92 si la fel nu am avut nicio problema mecanica la el. am bagat ulei (pe care il consuma, dar din cate am inteles e normal), benzina, si am schimbat rulmentii rotii fata. insa am avut probleme electrice anul trecut pe care le-am rezolvat (am schimbat releul de incarcare pentru ca se prajise). iarna trecuta am facut o verificare la jocul la supape si era in grafic la toate. iarna asta, pe langa modificarile estetice care le am in plan o sa ii pun si o comanda ambreiaj hidraulic pe care am achizitionat-o din Germania (4.93 euro = maneta, piston primar, furtun si piston secundar , recent revizionate + 16 euro transportul). eu intrebasem daca are cineva roata si bascula spate fzr pentru ca vreau sa le pun pe fzr -ul meu, pentru o accesibilitate mai mare catre cauciucurile cu o aderenta marita. momentan am cauciuc cu dimensiunea de 150/70/17 pe o roata de suzuki gs 500 (sau 400, nu mai stiu exact).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut,

ok am inteles,

 

din cate stiu eu, la 1000 e normal sa pape ulei, la 600 nu, mie imi papa 1 gram pe km, cu turatii intre 5000-8000, daca vrei sa o modifici mai bine cumpara alta mai noua, , eu sunt inebunit de cum arata fzr-ul meu asa stock, singurul upgrade este un kit xenon pe ambele faze atat,

 

este imposibil sa ajungem ca fzronline.com sau fzrarchives.com., (vad un fzr la 5-6 gsxr-uri sau cbr-uri) adica suntem putini!

 

numa bine si iernare placuta(asfalt uscat nu prea mai mere..la mine ninge)

 

p.s Wollt_Rider de ce apare la tine "carantina"???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit si eu opinii impartite despre consumul de ulei la 600.Insa am citit pe fzronline.com ca daca a fost utilizat ulei sintetic sau semisintetic in motor in loc de cel mineral dat de carte, apare acest consum de ulei. Fostul proprietar nu stiu ce ulei a pus, insa eu cand l-am cumparat si am facut schimbul de ulei, am pus (dupa recomandarea unui mare expert pe atunci pentru ca eu nu stiam nimic de motoare) castrol 10w40 semi sintetic si in 1000 de km eram la minim la nivel.

In ceea ce priveste asemanarea topicului nostru cu cele 2 site-uri ai dreptate, insa sunt foarte sigur ca sunt o multime de detinatori de fzr care isi mai modifica sau face cate un upgrade la motor insa nu posteaza.

Il modific pentru ca nu am posibilitatea sa imi cumpar unul mai nou+ ca mia intrat chestia asta in sange.

Numai bine si tie .Si la mine ninge si viscoleste intruna. De la 13:00 cand a inceput sa ninga si pana la 01:27 cat e acum sa depus un strat de 60 cm de zapada pe putin!

Editat de maniakmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte ciudat, eu zic ca e exact invers ,uleiurile minerale sunt slabe, si nu e recomandat la motoare cu turatii mari (nu stiu nici un ulei mineral atat de bun), eu pun numa motul 5100 ester 15w50 (35 lei L), daca m-ar tine buzunarul mi-as pune 300v double ester (full sintetic) (70 lei L),

 

stie careva ce inseamna "bataie de linie"??? au tot felu de experti dandusi cu parerea si pomnesc asa ceva.

 

va salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ma asteptam sa fie un topic in care fiecare sa scrie ce a mai facut la motorul sau, l-a reconditionat, la reparat, l-a upgradat...

 

eu l-am...vandut :angryfire:

Am avut un fzr 1000(a fost de curse) de care am fost super multumit.Si aqm mi-am luat ramas bun de la el ...imi iau un r1 2003.Apropo de modificari...pe langa faptul ca avea schimbate:toba termignoni,jenti marvic,furca paiolli,etrieri brembo,pompa frana brembo si discuri brembo,amortizor spate wp,carburatoare marite,furtune metalice si cdi programabil,eu am cumparat un set de carene(bot de r1 2000 sau 2003 cu 4 lupe si codita de cbr f4) si pot sa spun ca arata bestial .O sa incerc sa pun si niste poze daca mai am.

Daca este cineva interesat....actulalului proprietar i-am dat si o gramada de piese.Este vorba de fzr 1000 an 89-90 asa ca daca va intereseaza ceva dati un pm

Numai bine!

Mesaj completat

poze cu frumoasa... ;)

post-40717-1291986180_thumb.jpg

post-40717-1291986220_thumb.jpg

post-40717-1291986236_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Salut Mad.alin. Am si eu un FZR 500 din 90 si vreau sa stiu daca pot sa-i pun si eu fata si spate ca si pe a ta ? MS

Hmm...de pus poti,numai ca te duce destul de scump.Eu am cumparat codita si botul de la un baiat din covasna cu 200 de euro.Dar in banii astia mi-a dat omul plastic codita,stop,cadru codita modificat pt codita asta,plasticul de sub codita,saua...carena fata,oglinzi,parbriz,4lupe(2 mari lunga si 2 mici scurta),cadru bord,suport faruri...daca este sa le cumperi separat o sa vezi ca nu se merita.probabil te duce peste 400 de euro...

Dar daca esti hotarat,spor la treaba! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am in plan sa montez o furca USD pe motorul meu in locul celor conventionale. Stie cineva daca mai sunt si alte avantaje ale furcii USD in afara de rigiditate? Si care sunt dezavantajele desigur.

Este o furca de generatie noua dar parerea mea este sa nu o schimbi dintr-un motiv foarte simplu...se gasesc foarte greu. Eu am cautat anul trecut cateva luni pana am gasit un second-hand in italia, pentru ca cea originala s-a strambat intr-un "mic" accident. Oricum, decizia este a ta. Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut.

 

Cu toate ca nu am prea postat pe aici sunt si eu fericitul posesor al unui fzr1000 din 94 si sunt mandru de ea :)

 

Ideea este ca am zis hai sa o pornesc putin si iarna...si culmea pe un frig din ala serios cu socul tras nu porneste nici de-al dracu'....si fara soc o ia destul de repde dar are momente cand mi se tureaza aiurea.....odata s-a dus pana in capat turometrul (am crezut ca o ia din loc :))) si apoi a murit brusc....dar daca o las in pace 10 minute functioneaza normal....ce ar putea fii?? Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare FZR-ilor

 

p.s Wollt_Rider de ce apare la tine "carantina"???

pt ca sunt mai special :D m-am contrazis cu un "super moderator" si vezi doamne am facut offtopic (doar eu am facut offtopic :) moderatoru nu ) sunt de 3 luni in carantina :P

 

 

pai schimba simeringurile

 

aha.... deci se pot repara ..... prefer sa NU imi bag copitele (intodeauna imi raman piese )

mai bine dau un ban la cineva care stie ce mestereste , decat sa ma lase telescopu ..... mai imi rup si "dintzishorii"

 

 

 

spunea cineva de modificarea coditei la FZR 600 ...... m-ar tenta si pe mine , dar sunt 2 probleme

 

 

1 as avea bani de altu ... dar ar trebuiii sa il dau pe asta , si ma cam doare inima sa fac asta :(

2 as putea sa bag ceva bani in asta (sa se ocupe cineva de meserie ) sa modific doar codita ... ma cam zgarie pe retina

dar imi este frica sa nu ma trezesc cu vreo "carpeala" de 2 lei , am carenele in stare foarte buna (modelu de serie ) doar una bucata zgarietura (cazut de pe cric )

imi plac la nebunie culorile (dungile) nu as vrea sa "le pierd"

una sunt carenele originale si cu totul alta poveste cele revopsite (parerea mea )

 

solutia nr. 3 ........... sa mai astept .... sa mai strang bani si imi mai iau un motor "deala cu codita" de la mama lui . Si asa cred ca am sa fac

 

sunt foatre multumit de Fzr 600-R (95") nu ma lasa la greu si nici nu ma face "de rusine" cu toate ca nu este cel mai "nervos" motor.... , ...im place mult

 

ps. Muahahahha cu nerabdare astept sa vad ce :) face prietena cand o sa ma vada ca imi mai iau una bucata motor

 

 

asfalt uscat FZR-IIIlLLLLOOORRR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , la fzr 600 tip 3HE care este configuratia standard a pinionului de atac cu coroana , este cumva 15 cu 45 ? exista ci corona de 41? ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut! de astazi sunt si eu posesor de Yamaha FZR 1000 EXUP 1992 dupa ce in trecut am detinut un fzr de 600 de care am fost foarte multumit.

 

in principiu sunt foarte multumit de cum porneste,cum suna,cum franeaza etc.

o problema ar fi faptul k nu merge chiar rotund (toate pistoanele) pana undeva la 2500-3000 rpm, odata trecut pragul asta functioneaza perfect.

 

intreabarea mea este. sa fie din sincronizarea carburatoarelor? bujiile? sau cam ce ar mai putea fi? tin sa specific k porneste la rece foarte usor cu socul dar la fel porneste pe rand tot cate un cilindru daca il las de capul lui.

 

astept sfaturi si pareri, multumesc!

post-13995-1298143027_thumb.jpg

Editat de Niku Chopper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa faci o sincronizare a carburilor . Recomandat inainte de sincronizare este si schimb filtru aer+bujii.

Operatia o poti face si singur (cu un dispozitiv facut de tine cu furtunase de acvariu- e destul de simplu si detaliat pe aici pe forum).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! de astazi sunt si eu posesor de Yamaha FZR 1000 EXUP 1992 dupa ce in trecut am detinut un fzr de 600 de care am fost foarte multumit.

 

in principiu sunt foarte multumit de cum porneste,cum suna,cum franeaza etc.

o problema ar fi faptul k nu merge chiar rotund (toate pistoanele) pana undeva la 2500-3000 rpm, odata trecut pragul asta functioneaza perfect.

 

intreabarea mea este. sa fie din sincronizarea carburatoarelor? bujiile? sau cam ce ar mai putea fi? tin sa specific k porneste la rece foarte usor cu socul dar la fel porneste pe rand tot cate un cilindru daca il las de capul lui.

 

astept sfaturi si pareri, multumesc!

Salut!Ar trebui sa verifici si servomototul de la galerie(exup-ul)..vezi dace e totul in ordine pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...