dan_mstr Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 (editat) salut baieti, am si eu o intrebare, am nevoie de discuri de frana fata pentru FZR-ul meu si vroiam sa stiu ce ale discuri de la alte mototare.. ex. r6 cbr etc .. se potrivesc? sau trebuie sa gasesc fix pentru modelul meu. Am modelul FZR r600 din 1994. Multumesc. Editat Noiembrie 9, 2010 de dan_mstr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Am terminat "cosmetizarea" carenei zgariate in urma evenimentului de pe Cheia. A fost necesara vopsirea doar in partea inferioara, exista doar o foarte mica diferenta de nuanta insa aproape insesizabila. Colantele inferioare au iesit si ele perfect, impreuna cu capacul de semnalizare nou (multumesc inca odata "tactil") am revenit la statutul de ... "showroom" Singura "victima" ramane amortizorul de ghidon, desi am reusit sa'i indrept axul mi'e teama sa'l mai folosesc asa ca va trebui sa atac pusculita pentru altul nou. Intre timp am montat si franele fatza de R1'03 dar cu furtune noi si pot afirma fara nici o retinere ca diferenta este considerabila. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 ma bucur ca ai reusit sa-ti faci mobra s-au potrivit etrierii la suruburi sau ai facut vreo adaptare? Etrierii vin perfect la suruburi insa a trebuit marit un pic locasul semirotund din suportul telescopului, pistonasele de R1 fiind o idee mai mari. Din dorinta de a avea frane cat mai "bune" am folosit pompa cu pistonas de 16mm si rezultatul este cu mult peste asteptari... franele sunt parca chiar PREA "bune". La peste 200km/h fara prea mult efort scoti fum din guma fatza. Acum nu mai am timp si nici chef dar la primavara voi testa si cu pompa cu pistonas de 14mm si voi decide atunci care e cea mai potrivita combinatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soringtf Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 (editat) Vand YAMAHA FZR 600 1990-1993 merge perfect, dar nu am toate actele la ea. Motorul functioneaza bine se poate proba, are codita de model nou. 3000 ron 0724584160 Sorin Editat Noiembrie 15, 2010 de soringtf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_mstr Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 (editat) am si eu nevoie de blocul de comenzi (lumini, semnale . . etc) vinde careva? si semi-ghidonul de pe partea stanga.. am un FZR din 1994. Multumesc Editat Noiembrie 18, 2010 de dan_mstr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanLudus Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 (editat) am si eu nevoie de blocul de comenzi (lumini, semnale . . etc) vinde careva? si semi-ghidonul de pe partea stanga.. am un FZR din 1994. Multumesc 0748 19 44 35 - Mircea... el se ocupa cu dezmembrarea fostului meu fzr... suna-l si intreba-l... eu sunt plecat... cu pluta ) Editat Noiembrie 19, 2010 de DanLudus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 vreau si eu un pret informativ momentan pentru o bascula si o roata fzr 1000 exup daca dezmembreaza sau are cineva la vanzare.ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 mi-am vandut fzr-ul si mi-au ramas in urma tuningului: 1. fzr 600, 400 3he 3rg model 89-93 comenzi ghidon stanga 40 lei stare perfecta de functionare sunt sterse inscrisurile in urma utilizarii 2. fzr 600, 400 3he 3rg model 89-93 sticla stop 30 lei urme normale de utilizare nu este crapata si nu are lipituri se vede in poza doar zgarietura 3. fzr 600, 400 3he 3rg model 89-93 roata spate completa 200 lei dimensiune 3,5x18”, cu tot cu cauciuc bridgestone, ax de fixare si disc de frana, fara pinion de lant 4. fzr 600, 400 3he 3rg model 89-93 maner maneta ambreiaj 50 lei stare foarte buna inca un maner bonus 5. fzr 600, 400 3he 3rg model 89-93 semnalizatoare originale 30 lei stare normala de utilizare pentru semnalizatoare nuanta sticlei este putin diferita se vand toate pentru pretul afisat 6. fzr 600, 400 3he 3rg model 89-93 manson maner acceleratie 30 lei original stare buna manerul are bucatica de plastic lipsa in capatul exterior functioneaza foarte bine bonus inca un manson cu mica defectiune tot la capatul exterior 7. fzr 600, 400 3he 3rg model 89-93 comenzi ghidon dreapta 40 lei stare perfecta de functionare 8. fzr 600, 400 3he 3rg model 89-93 brat oscilant, bascula completa 100 lei stare buna neaccidentat necesita vopsire trimit si intinzatoarele de lant 9. fzr 600, 400 3he 3rg model 89-93 set cabluri accelaratie 25 lei stare buna Mesaj completat poze mai amanuntite pentru roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 e mort topic asta mai fratilor?? Mesaj completat e mort topic asta mai fratilor?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 e mort topic asta mai fratilor??Mesaj completat e mort topic asta mai fratilor?? maniakmoto, - suntem cativa posesori de fzr, - ai vrea sa batem campii??? sa scriem cat de mult ne-am aplecat si "am atins cu scaritele de asfalt de fata cu politia" (este un citat de pe un topic vecin!) - e ceva intreaba ca are cine sa iti raspunda, - cei mai multi fzr-isti sunt sezonieri, - eu iti raspund cu placere la orice subiect dezbatut aici! te salut, numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wollt_Rider Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 si eu am un FZR-600-R si in 2 ani de cand il am nu am avut nici o problema mecanica si nici proprietaru anterior (un prieten care l-a avut 4 ani ) fabricat in 95 si a stat pe tusa 6 ani are vreo 33.000 Km (are bujiile originale ) in general Fzr-ul cred ca e destul de fiabil voi ce credeti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 maniakmoto, - suntem cativa posesori de fzr, - ai vrea sa batem campii??? sa scriem cat de mult ne-am aplecat si "am atins cu scaritele de asfalt de fata cu politia" (este un citat de pe un topic vecin!) - e ceva intreaba ca are cine sa iti raspunda, - cei mai multi fzr-isti sunt sezonieri, - eu iti raspund cu placere la orice subiect dezbatut aici! te salut, numa bine! eu ma asteptam sa fie un topic in care fiecare sa scrie ce a mai facut la motorul sau, l-a reconditionat, la reparat, l-a upgradat.... ceva asemanator cu forumul fzronline.com sau fzrarchives.com. nu ma astept ca fiecare sa scrie cat s-a lasat pe curbe pentru ca sunt sigur ca nu multi se lasa extrem pe curbe (de exemplu eu).de exemplu eu sunt in proces de modificare a motocicletei in acest moment si in momentul in care o sa-l termin o sa postez toate modificarile facute de mine. Mesaj completat si eu am un FZR-600-R si in 2 ani de cand il am nu am avut nici o problema mecanica si nici proprietaru anterior (un prieten care l-a avut 4 ani ) fabricat in 95 si a stat pe tusa 6 ani are vreo 33.000 Km (are bujiile originale ) in general Fzr-ul cred ca e destul de fiabil voi ce credeti ? eu am un fzr 600 3he din 92 si la fel nu am avut nicio problema mecanica la el. am bagat ulei (pe care il consuma, dar din cate am inteles e normal), benzina, si am schimbat rulmentii rotii fata. insa am avut probleme electrice anul trecut pe care le-am rezolvat (am schimbat releul de incarcare pentru ca se prajise). iarna trecuta am facut o verificare la jocul la supape si era in grafic la toate. iarna asta, pe langa modificarile estetice care le am in plan o sa ii pun si o comanda ambreiaj hidraulic pe care am achizitionat-o din Germania (4.93 euro = maneta, piston primar, furtun si piston secundar , recent revizionate + 16 euro transportul). eu intrebasem daca are cineva roata si bascula spate fzr pentru ca vreau sa le pun pe fzr -ul meu, pentru o accesibilitate mai mare catre cauciucurile cu o aderenta marita. momentan am cauciuc cu dimensiunea de 150/70/17 pe o roata de suzuki gs 500 (sau 400, nu mai stiu exact). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 salut, ok am inteles, din cate stiu eu, la 1000 e normal sa pape ulei, la 600 nu, mie imi papa 1 gram pe km, cu turatii intre 5000-8000, daca vrei sa o modifici mai bine cumpara alta mai noua, , eu sunt inebunit de cum arata fzr-ul meu asa stock, singurul upgrade este un kit xenon pe ambele faze atat, este imposibil sa ajungem ca fzronline.com sau fzrarchives.com., (vad un fzr la 5-6 gsxr-uri sau cbr-uri) adica suntem putini! numa bine si iernare placuta(asfalt uscat nu prea mai mere..la mine ninge) p.s Wollt_Rider de ce apare la tine "carantina"??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 (editat) Am auzit si eu opinii impartite despre consumul de ulei la 600.Insa am citit pe fzronline.com ca daca a fost utilizat ulei sintetic sau semisintetic in motor in loc de cel mineral dat de carte, apare acest consum de ulei. Fostul proprietar nu stiu ce ulei a pus, insa eu cand l-am cumparat si am facut schimbul de ulei, am pus (dupa recomandarea unui mare expert pe atunci pentru ca eu nu stiam nimic de motoare) castrol 10w40 semi sintetic si in 1000 de km eram la minim la nivel. In ceea ce priveste asemanarea topicului nostru cu cele 2 site-uri ai dreptate, insa sunt foarte sigur ca sunt o multime de detinatori de fzr care isi mai modifica sau face cate un upgrade la motor insa nu posteaza. Il modific pentru ca nu am posibilitatea sa imi cumpar unul mai nou+ ca mia intrat chestia asta in sange. Numai bine si tie .Si la mine ninge si viscoleste intruna. De la 13:00 cand a inceput sa ninga si pana la 01:27 cat e acum sa depus un strat de 60 cm de zapada pe putin! Editat Decembrie 4, 2010 de maniakmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 foarte ciudat, eu zic ca e exact invers ,uleiurile minerale sunt slabe, si nu e recomandat la motoare cu turatii mari (nu stiu nici un ulei mineral atat de bun), eu pun numa motul 5100 ester 15w50 (35 lei L), daca m-ar tine buzunarul mi-as pune 300v double ester (full sintetic) (70 lei L), stie careva ce inseamna "bataie de linie"??? au tot felu de experti dandusi cu parerea si pomnesc asa ceva. va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 eu ma asteptam sa fie un topic in care fiecare sa scrie ce a mai facut la motorul sau, l-a reconditionat, la reparat, l-a upgradat... eu l-am...vandut Am avut un fzr 1000(a fost de curse) de care am fost super multumit.Si aqm mi-am luat ramas bun de la el ...imi iau un r1 2003.Apropo de modificari...pe langa faptul ca avea schimbate:toba termignoni,jenti marvic,furca paiolli,etrieri brembo,pompa frana brembo si discuri brembo,amortizor spate wp,carburatoare marite,furtune metalice si cdi programabil,eu am cumparat un set de carene(bot de r1 2000 sau 2003 cu 4 lupe si codita de cbr f4) si pot sa spun ca arata bestial .O sa incerc sa pun si niste poze daca mai am. Daca este cineva interesat....actulalului proprietar i-am dat si o gramada de piese.Este vorba de fzr 1000 an 89-90 asa ca daca va intereseaza ceva dati un pm Numai bine! Mesaj completat poze cu frumoasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Decembrie 26, 2010 Share Postat Decembrie 26, 2010 Am in plan sa montez o furca USD pe motorul meu in locul celor conventionale. Stie cineva daca mai sunt si alte avantaje ale furcii USD in afara de rigiditate? Si care sunt dezavantajele desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 salutare la toti fzr-istii si eu am cumparat un FZR600 3he sin 92 cam batranica dar imi place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giadrian Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 (editat) Salut Mad.alin. Am si eu un FZR 500 din 90 si vreau sa stiu daca pot sa-i pun si eu fata si spate ca si pe a ta ? MS Editat Ianuarie 5, 2011 de giadrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boby87 Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Salutari , am si eu o mica mare intrebare : cunoasteti vreun maestru care s-ar baga sa faca asa ceva http://heath.agdog.com/fzr/workbench/1999_...ail/index.shtml ? Ma enerveaza la maxim codita , si sincer bani de un moto mai nou nu reusesc sa strang , dar macar codita sa o modific , stima ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Salut Mad.alin. Am si eu un FZR 500 din 90 si vreau sa stiu daca pot sa-i pun si eu fata si spate ca si pe a ta ? MS Hmm...de pus poti,numai ca te duce destul de scump.Eu am cumparat codita si botul de la un baiat din covasna cu 200 de euro.Dar in banii astia mi-a dat omul plastic codita,stop,cadru codita modificat pt codita asta,plasticul de sub codita,saua...carena fata,oglinzi,parbriz,4lupe(2 mari lunga si 2 mici scurta),cadru bord,suport faruri...daca este sa le cumperi separat o sa vezi ca nu se merita.probabil te duce peste 400 de euro... Dar daca esti hotarat,spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 salutare,as avea si eu o intrebare.ce fel de ulei trebe ptr motor,FZR 600 din 92? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
supercurat Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Am in plan sa montez o furca USD pe motorul meu in locul celor conventionale. Stie cineva daca mai sunt si alte avantaje ale furcii USD in afara de rigiditate? Si care sunt dezavantajele desigur. Este o furca de generatie noua dar parerea mea este sa nu o schimbi dintr-un motiv foarte simplu...se gasesc foarte greu. Eu am cautat anul trecut cateva luni pana am gasit un second-hand in italia, pentru ca cea originala s-a strambat intr-un "mic" accident. Oricum, decizia este a ta. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Butza Jr Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Salutare fezeristi, caut placute de frana pe spate pentru un FZR 600 din 90 3HE, ma poate ajuta cineva?? Multumesc mult !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boby87 Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 salut incearca la kronaumoto sau kawamotors Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.