mad.alin Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 (editat) In carte scrie la fzr 1000(90) 20W40(unii spun ca este bun pt moroarele mai vechi sa pui mineral,in nici un caz full sintetic).Eu am bagat la a mea motul 7100(semi sintetic) 20W40 parca si a mers perfect.Numai bine! iar greutatea ei iti va oferii stabilitate si siguranta pe sosea, si in ciuda celor aproape 150 de cp te va ierta in anumite cazuri! nu uita sa verifici uleiul periodic (fzr1000 papa ulei!) are dreptate in totalitate calin...chiar iti ofera o senzatie de stabilitate si siguranta.Uleiul,in functie de stilul de mers se consuma pana la 1 litru la 1000 de km. Editat Aprilie 8, 2011 de mad.alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Salut. Am o intrebare: la ce trebuie sa te uiti cand cumperi un FZR 600 ~1992? Ma refer la defecte ascunse, probleme clasice ... Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 (editat) Te uiti pe sub carene sa nu fie lipite si raslipite, sa nu scoata fum albastru, verifici incarcarea cu un volmetru, sa nu curga ulei de la furca, starea amortizorului spate, franele sa tina bine, starea gaturilor de la carburatoare si de la airbox. Cel mai bine ar fi sa mergi cu cineva care mai are FZR si stie care sunt bubele la tipul asta la motoare si in general la motoarele vechi. De unde il iei, din ce oras? daca e prin apropiere de PNT poate te pot ajuta eu. Editat Aprilie 9, 2011 de maniakmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Iasi, insa e doar la stadiul de idee. Consumabilele cum sunt ca si pret? Bujii, ulei, filtre, lant, anvelope... Are RamAir? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 ram air nu are. are doar 2 conducte care duc in cadru dar nu au legatura cu aerul ce intra in airbox, ci mai mult cu racirea cadrului. Consumabilele sunt asa si asa. Bujiile trebuie schimbate la 1 an sau chiar de 2 ori pe an, depinde cum sunt reglate carburatoarele (in jur de 130 de lei pe set). Daca ai noroc si nu consuma ulei, il schimbi la 6-7 mii, cu 170 lei scapi ieftin la 2 schimburi de ulei ( uleiul specificat de producator fiind 20w40 mineral, e foarte ieftin, si nu vad un motiv anume pentru care ai pune un ulei semi sintetic sau full sintetic la un motor vechi). Filtrul de aer eu recomand unul ce poate fi spalat de genul K&N (costa in jur de 200 de lei in comparatie cu unul de 60 de lei ce nu se poate refolosi). Kitul de lant costa in jur de 500 de lei, dar daca ai grija de el corespunzator te tine destul de mult (in jur de 2 sezoane lejer ). Anvelopeeee.....aici e mai cu dichis, pentru ca pe fata se gasesc usor si intr-o gama mai larga de modele avand dimensiunea de 110/70/17, dar pe spate dimensiunea standard e 140/60/18 sau poti pune 150/60/18 (mojoritatea producatorilor produc cauciucuri pe aceste dimeniuni pentru modelele enduro-touring si enduro, avand foarte putine modele pentru motocicletele sport). Un upgrade simplu si foarte bun e o janta de GS 500 de 17 " cu cauciuc de 150/70/17 care se potriveste cu foarte putine modificari in bascula de FZR si ofera posibilitatea de a monta cauciucuri specifice categorieri din care face parte motocicleta. Singurul impediment e ca nu poti scoate bani vanzand roata spate pentru ca iti va trebui la ITP ( sa o pui la loc cu un cauciuc standard pentru a putea trece verificarea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Ca si comportament cum e? Cum livreaza putere? Cum franeaza? Cum fac sa-mi dau seama "ochiometric" daca are compresia ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 ca si comportament e ok. daca nu ai mai condus niciodata o motocicleta o sa ti se para cam prea naravasa prima data,dar e destul de iertatoare. compresia nu o prea poti verifica decat daca ai ustensila aceea cu manometru si o pui in locul fiecarei bujii pe rand. In mod normal, daca au fost setate bine carburatoarele, puterea este livrata destul de liniar, adica nu are un punct din care trage deodata ca nebuna. Despre franare pot sa zic ca e mai mult decat satisfacatoare; fii cu ochii pe furtunasele de frana (daca sunt cele originale, sa nu fie scopt cauciucul, iar daca sunt cu insertii de otel este un mare plus), verifica placutele sa fie in stare buna si discurile sa nu fie strambe(un disc stramb da impresia de franare neregulata, adica atunci cand aplici frana cu forta constanta motocicleta franeaza mai brusc si apoi mai lent si apoi mai brusc si apoi mai lent si tot asa, pe scurt te zguduie inainte si inapoi cand franezi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soringtf Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 fac un apel catre toti FZR-isti, am o YAMAHA FZR 3he 1992 care necesita o schimbare de cadru si o vopsire a carenelor....am acest motor de la o cunostinta si as vrea sa il readuc la viata.Am reusit de am cumparat un cadru cu acte in regula verificat sa nu fie furaciune sau sa fie lovit si acum vine partea ce-a mai grea si anume schimbarea cadrului de pe motor, am vorbit cu cateva persoane la servisuri moto si au cerut sume exorbitate. Am zis sa apelez la cei care detin o yamaha si care se pricep la mecanica poate ma veti ajuta la un pret mai acceptabil. Eu sunt din Slobozia, Ialomita deci ar fi de preferabil sa gasesc prin apropiere, gen calarasi, braila, galati, constanta, bucuresti..... Sper ca nu am postat gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 ai postat exact unde trebuie. daca erai mai aproape te ajutam eu cu cea mai mare placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 fac un apel catre toti FZR-isti, am o YAMAHA FZR 3he 1992 care necesita o schimbare de cadru si o vopsire a carenelor....am acest motor de la o cunostinta si as vrea sa il readuc la viata.Am reusit de am cumparat un cadru cu acte in regula verificat sa nu fie furaciune sau sa fie lovit si acum vine partea ce-a mai grea si anume schimbarea cadrului de pe motor, am vorbit cu cateva persoane la servisuri moto si au cerut sume exorbitate. Am zis sa apelez la cei care detin o yamaha si care se pricep la mecanica poate ma veti ajuta la un pret mai acceptabil.Eu sunt din Slobozia, Ialomita deci ar fi de preferabil sa gasesc prin apropiere, gen calarasi, braila, galati, constanta, bucuresti..... Sper ca nu am postat gresit. salut, daca ti-ar fii usor la brasov,,,,,,putem face schimbarea.. numa bine! bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soringtf Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Amgasit un atelier la bucuresti(nu sunt foarte incantat, sper sa iasa bine) si am sa merg luni acolo daca nu apar alte oferte. Pana atunci vreau sa cumpar o baterie un set de bujii si doua semeringuri pentru furca fata dar nu stiu ce modele si ce coduri. La baterie stiti cumva ce dimensiuni si caracteristici trebuie sa aiba? si ce firma imi recomandati nu vreau ceva scump deoarece momentan am cheltuiala mare si pe parcurs am sa pun unele mai bune. Bujiile stiti cumva vreun cod ceva sau de care sa cumpar, iar la semeringuri sunt pe marca de motor sau se cumpara pe dimensiuni, aveti vreun site de unde sa cumpar? si ce dimensiuni ar trebui? Apropo la furca fata ce ulei trebuie sa ii pun, ce specificicatie, plus ca as vrea sa ii schimb si uleiul din motor cu filtru de ulei si aer, antigelul si lichidul de frana, imi puteti spune de care sa folosesc si ce modele? Yamaha FZR 3he 1992 de 600cc Am o gramada de nelamuriri, imi aduc aminte ca asa eram si la masini cand am luat permisul, acum sunt pe un taram nou la motoare sper sa le invat si pe astea bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 http://www.all-moto.ro/, baterii, bujii, filtru absolut tot ce iti trebuie si preturile sunt cele mici de pe piata! (mai mici eu nu am gasit), sunt si foarte seriosi! nu iti fa griji daca nu stii codu bujiei de ex. iti cauta dupa modelul motocicletei si iti da exact bujia de care ai nevoie! numa bine, bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soringtf Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 multumesc CalinMZ astept si alte sugestii, ce tip de ulei..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 multumesc CalinMZ astept si alte sugestii, ce tip de ulei..... daca ai obs eu zic semi-sintetic altii mineral, eu iti recomand motul5100 15w50 , uleiul mineral nu face fata la turatii mari! parerea mea! numa bine , bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soringtf Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 la acest tip de ulei ma gandeam si eu in acest wec. am sa o readuc la viata sper sa termin in 3 zile si sa nu apara nimic neprevazut, intre timp vor intra si carenele la vopsit iar pe saptamana viitoare sper sa fie gata echipata si pregatita de drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 Care dintre voi stie unde pot gasi suruburi de reglaj aer la carburatoare pentru fzr 600, sau de la ce alte motociclete se mai potrivesc. S-a dus capatul de surubelnita la surub si a trebuit sa le scot cu bormasina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johndogaru Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 (editat) salut posesorilor de fzr-ici!!! Am si eu o intrebare:cumva se potriveste galeria de evacuare de pe fzr750 pe fzr1000? Editat Aprilie 16, 2011 de johndogaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyby_90 Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Salutare, am reusit intr-un sf sa o inmatriculez, ..... a durat ceva dara meritat. O mica problema: ) nu ar fii chiar problema, sunt chiar nesperat de mltumit de ea, mai ales de consum. Astazi 17.aprilie 2011 ) vreme numai buna de iesit la o tura, curios sa-i fac consmul, pt ca mi sa parut absurd de mic pt stilul de mers pe care il am, ( ex big berceni-romexpo si intors ... mers sportiv schimbat cateodata in limitare, mi-a luat exact 2 litri). Zis si facut, am luat una bucata furtun, am golit rezervorul de tot , absolut tot pana la ultima picatura deci absolut ultima, m-am uitat si in el numai era nimic, am bagat dupa aceea 2l si am pornit la drum am facut o tura de aproximativ 50 de km mai exact 48 km pana sa oprit, drumul a fost in afara localitatii, precizez ca am mers foarte turat cu 2 varfuri de 160 km/h, cu o medie de 80 la ora zic eu dar cu depasiri, mentionez ca mobra e facuta streetfighter( numai are carene, bordul este redus la dimensiunem zic eu ca am usurato cu 20 de kg , am fost 2 persoane pe ea eu + prietena mea ( am 75 de kg + 45 de kg ea)... MA SPERIE CONSUMUL ASTA revizia e facuta, carburatoare curatate , sincronizate, trage de mananca pamantul. ) MA MIRA CONSUMUL ce sa cred???? explicatii nu scoate fum deloc perfecta stare cu prima ocazie o sa incarc niste poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Pai cam asa imi lua si mie (in jur de 5% in afara) la un mers de 120 km/h croaziera cu varfuri de max 150-160. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyby_90 Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Uau deci nesperat de multumit... o iubesc si mai mult acum ) mai am fost cu un prieten cu un fz6 din 2004, si lui i-a scos consum de 7 ... cu acelasi stil de mers ( mai exact a stat in urma mea... in majoritatea timpului) deci super incantat, motor de 600 capabil de peste 200 la ora cu 2 persoane pe el sa scoata consum de masina diesel ) Voi ce consum aveti cu FZR-istele voastre ? sss foarte curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 E de bine ca are consumul mic. E de foarte bine. Insa stiam ca nu are limitare in turatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyby_90 Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Si eu stiam, dar totusi am auzito, undeva pe la 12-13 000 ea isi face aparitia... ii taie gazul. Mesaj completat Salutare tuturor, Daca intreseaza pe cineva o toba sport MIVV adaptata pentru un fzr 600r din 1994 va rog sa ma contactati. Super sunet ... Multumesc, Salut mama mi-as dorii toba asta mult ahh duamne criza asta ((((( mai lasi la ea? cum se aude? Mesaj completat Salutare tuturor, Daca intreseaza pe cineva o toba sport MIVV adaptata pentru un fzr 600r din 1994 va rog sa ma contactati. Super sunet ... Multumesc, Salut mama mi-as dorii toba asta mult ahh duamne criza asta ((((( mai lasi la ea? cum se aude? Mesaj completat ) o noua "problema" cand mi-am luat ragalia in primavara am omis sa vad daca are vas de expansiune... ( stiu amuzant). dar saptamana trecuta cand am vrut sa vad daca cupleaza electroventilatorul, am urmarit circuitul furtunelor si ghiciti ce : IOC vas:)) Treaba e urmatoarea ???? cum duamne iarta-ma merge fara? motorul ramane in mers undeva pe la 70 de grade nu se incalzeste nu nimic, antigel avea dar cam putil in radiator. Ideea e ca pana una alta pana sa-mi dau eu seama ce si cum, am incropit un vas de expansiune dintr-o sticla de cola la 0.5 ) ce ma sfatuiti ? ( eu am codita de zx6r din 2004 cu tot cu cadrul coditei, ma gandesc daca nu cumva nu i se mai potriveste vasul ei original HELP PLEASE!!! ce as putea sa fac? ce risc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 E ok uleiul Castrol GTX 15w40 (ACEA A3/B3 API SL/CF) pentru un FZR 600 3HE? Mesaj completat daca ai obs eu zic semi-sintetic altii mineral, eu iti recomand motul5100 15w50 , uleiul mineral nu face fata la turatii mari! parerea mea! numa bine , bafta De ce nu? Cand a fost fabricata motocicleta, producatorul a recomandat ulei mineral, deci asa au folosit atunci. Si nu a murit nici un motor din cauza asta, avand in vedere ca multe dintre ele functioneaza chiar si azi. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 a schimbat cineva lantul de distributie la fzr? Stiu ca ar trebui facut motorul bucatele pentru asta, dar daca gasesc lant cu za de imbinare scap oare de aceasta costisitoare manopera? Adica sa leg noul lant de cel vechi, trag de el pana iese afara si ramane cel nou inauntru si cam gata... Pinioanele si intinzatorul le schimb usor, nu-i problema... Vreau sa stiu daca a mai avut cineva ideea asta si i-a reusit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soringtf Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 stie cineva care sunt dimensiunile la mansoane de fzr 600 1992 3he? Mesaj completat cine imi face si mie o poza sa vad pe unde vin cablurile de la acceleratie, ca nu le-am mai tras bine si sta foarte turata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.