Gogule Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 (editat) nu stiu cat de bine este sa foloseasca la baie in loc de garnitura clasica, silicon....spun asta ptr ca de ex la suzuki in corpul baii de ulei sunt 'circuite' de ulei si o 'supapa' (relief valve)plus cateva oringuri de etansare....cel mai bn daca considera ca garnitura noua este prea scumpa, sa cumpere de la magazine auto, moto,etc coala ptr garnituri si decupeaza o lata garnitura exact dupa cea veche(exact la fel cu atentie daca cumva sunt circuite de ulei)...eu am gasit cu 5 lei bucata! Editat Februarie 15, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 (editat) ) Nu ii dau jos nici o baie. Atat timp cat nu curge din ea nimic nu are rost sa o desfac. Insa alta a fost intrebarea ) daca nu e mai ok sa dau direct drumul la busonul de ulei avand in vedere ca deja e scurs tot uleiul in baie decat sa il incalzesc (deci sa-l imprastii prin motor) si apoi sa desfac busonul de scurgere ) Editat Februarie 15, 2012 de skvj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 normal se incalzeste motorul pentru simplu fapt ca uleiul se scurge mai repede din baie....manualul asa recomanda si in service se practica ca este mai rapid...tu foarte bine poti desface busonul si il poti lasa cateva ore desfacut sa curga tot uleiul vechi...eu am facut si schimb de ulei cu motorul cald dar si cu motorul rece....acum tu faci cum vrei...bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 Cred ca am sa il fac cu motorul rece. Bai sa vedeti ce chestii misto studiez semestrul asta la facultate. Tribologie (stiinta frecarilor). In laborator avem aparate care masoara eficienta uleiurilor pe diferite suprafete de contact. Da ce bine-mi pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 (editat) @ s@rpe - ce zici tu n-are nici o legatura cu garnitura de la baia de ulei - crede-ma ca nu vorbesc din auzite vorbesc din experienta personala! La Kawasaki am dat jos baia intentionat (imi curgea pe la buson) dar cand am vazut ca mai erau OCHIURI IMENSE de ulei vechi nescurs am zis ca iau foc! Garnitura aia formata din silicon tine mai bine ca orice alta garnitura din clingherit sau alte materiale fiindca dupa strangere ea intra in toate canalele, le etanseaza si cand motorul deja a ajuns la temperatura optima de lucru garnitura se va solidifica si va avea consistenta unei anvelope (cauciuc) si nu are riscu sa fie atacata de uleiu din motor! Cand uleiu e rece ai sanse sa lasi multicel din el pe fundu baii fiindca baia nu e complet plana are forme rotunjite! Atasez o imagine exemplificativ, in care cu negru am incercuit zone unde ramane uleiu "greu" (cu multe depuneri). Fiecare face ce considera cu moto personal! Eu am dat un sfat! Editat Februarie 15, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 E bine ce zici tu, dar ma cam depaseste. Curaj am sa fac asta, insa nu prea am un loc in care sa ma pot juca in voie. Stiati ca au fost incercari de a se folosi kerosen aditivat drept lubrefiant? Rezista la turatii mici insa cand crestea numarul de turatii se aprindea. De asemenea au fost incercari de a folosi apa drept lubrefiant, acest lucru avand aplicatie la motoarele navale pentru ca reduc riscul de a scapa ulei in apa maritima in caz de accident. Insa toate aparatele de testare au ruginit formidabil. La masini sunt unele service-uri care scot uleiul vechi prin aspiratie; si il scot pe tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 eu ma refeream strict la faptul ca unele motoare mai au si circuite de ulei prin baie...si nu ai vrea sa le infunzi cu silicon...nu stiu cum e la yamaha fzr...era doar un gand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 (editat) skvj - vad ca ai acces la niste informatii de mare interes cel putin in ceea ce ma priveste pe mine - zic eu ar fi frumos sa ne mai dai un "tip of the day" cu stiri pe baza a ceea ce inveti tu la materiile de mecanica, tribologie etc! Eu am facut curatirea baii de ulei in parcare - am dat jos galeria de evacuare si am demontat cele 8 sau 12 suruburi care le avea baia de ulei la Kawasaki! Am fost placut surprins de faptu ca s-a sigilat totul asa de bine! @s@rpe - nu nu ai cum sa infunzi acele circuite fiindca siliconu acela odata scos din tub ai timp cam 10 minute sa il aplici pana cand incepe sa se solidifice! E silicon special dedicat pt garniturile de la baia de ulei - atentie nu e vorba de chinezarii ci de VICTOR REINZ! Editat Februarie 15, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 Cred ca am sa il fac cu motorul rece. Bai sa vedeti ce chestii misto studiez semestrul asta la facultate. Tribologie (stiinta frecarilor). In laborator avem aparate care masoara eficienta uleiurilor pe diferite suprafete de contact. Da ce bine-mi pare. Esti in anu 1 la mecanica? Nu stiu daca o sa inveti mare lucru la obiectul ala, doar povesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 @s@rpe - nu nu ai cum sa infunzi acele circuite fiindca siliconu acela odata scos din tub ai timp cam 10 minute sa il aplici pana cand incepe sa se solidifice! E silicon special dedicat pt garniturile de la baia de ulei - atentie nu e vorba de chinezarii ci de VICTOR REINZ! REINZOSIL folosesc si eu, este foarte bun...eu ziceam ca daca pui prea mult si apoi patrunde in interior poate face rau...apoi la unele motociclete prin capacul baii de ulei, pe margine, unde vine garnitura sunt circuite de ulei..de obicei siliconul se foloseste doar pentru a asigura etansarea unei garnituri de hartie, acolo unde suprafata de etansare nu este perfect plana, plus ca la unele bai de ulei sau capace laterale este foarte importanta grosimea garniturii...am vazut cazuri unde la niste capace laterale s-a pus doar silicon, toate bune numai ca: prin acele capace pot sa fie circuite de ulei, pe marginea unde se pune garnitura, care trec din blocmotor prin acel capac si care duc uleiul la ambielaj(la cele de enduro de exemplu) si nu este o idee buna sa pui silicon....in plus la un motor se incearca pe cat posibil sa se foloseasca cat mai putin silicon, tocmai pentru ca acesta poate ajunge in ulei (daca pui silicon in exces chiar si dupa ce se intareste, se poate desprinde si de acolo poate provoca multe probleme) chestia naspa e ca sunt foarte multe locuri in motor unde siliconul desprins poate bloca vreun circuit de ulei chiar daca trece prin pompa de ulei si apoi prin filtru...este doar un sfat, am incercat sa iti explic de ce nu este foarte bine sa folosesti silicon si sunt inca multe explicatii impotriva folosirii siliconului...imi cer scuze daca am deranjat este doar parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 @s@rpe - Nu cred ca expunandu-ti parerea intr-un mod cat se poate de manierat, precum ai facut tu poate deranja pe cineva! Eu inteleg ce explici e o probabilitate ca siliconul sa se desprinda - de aceea trebuie pus un strat subtire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Anul doi. Norocul meu e ca am un super prof de laborator, destul de tanar si foarte băiețaÂş. Am sa invat cat am sa pot de multe la acest obiect, mai ales din lucrarile de laborator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Ii bun, inseamna ca , cand da caldura o sa fie vreo 2 FZR-uri prin spate pe la mecanica , in anul 2 la tribologie nu am facut nimic interesant, preda profu ceva rapid si dupa ne dadea drumul acasa ca se plictisea si el de noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Pfuai...abia astept sa mai vad si alt FZR. Proful de curs e de-a maciuca, plictiseste tare. Cel de laborator e foarte de treaba, ne mentine relaxati si atenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 salutare la toti FZR=isti.am si eu un FZRA600 din 92,a functionat foarte bine pana cand a intrat un dobitoc in mine.din fericire nam patit nimic grav si nici motocicleta nu-i avariat rau.o sa revin cu poze.numai bine si fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 salutare la toti FZR=isti.am si eu un FZRA600 din 92,a functionat foarte bine pana cand a intrat un dobitoc in mine.din fericire nam patit nimic grav si nici motocicleta nu-i avariat rau.o sa revin cu poze.numai bine si fara incidente Comunistule spune-ne in ce fel nu a mai functionat la fel!? Probleme legate de ciclistica, de functionare a motorului? Dupa orice cazatura sau trantitura mai agresiva a motocicletei cu motorul pornit carburatoarele trebuie sincronizate - e o lege de baza sa zic asa ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Cred ca ori si-a indoit telescoapele, ori si-a rupt cate ceva pe la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 salutare.carenele sau ruptpe partea dreapta si pe partea stanga carena aia mare care acopera motorul alea tre sa cumpar altele ptr ca nu se mai poate repara.era rupt cadrul acela care tine saua de pasager,in rest mai este crapat capacul de la alternator.dar pana in primavara cred ca o sa fie gata.imi place tare mult,am fost impreuna in multe locuri.numai bine o sa revin cu poze maine seara.numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Street fighter cu ea! Daca vrei, iti cumpar eu carenele laterale daca pot taia din ele un bug spoiler. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 (editat) skvj - sfatu meu e sa iti tii motocicleta carenata asta daca vrei sa mai stai comfortabil pe ea la +120 km/h! Eu unu nu suport sa nu am parbriz in fata sub care sa ma ascund! Comunistul - hai cu poze! Editat Februarie 16, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Fiecare cioara isi lauda puii ) Daca o cumparam carenata fii sigur ca asa o lasam, dar avand in vedere situatia am fost nevoit sa ma impac cu rolul meu de frana aerodinamica. Si nu e un rol dragut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Sa va zic o chestie - am iesit la 180 de sub carenaj si nu a fost deloc placut - am simtit cum imi ia casca vantu (marimea e fixa nu e mai mare nici mica), am simtit de parca era cu 5 numere mai mari.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Sa-ti zic alta chestie, i-am dat 200 cand am cumparat-o si mergeam cu ea acasa ) Eram echipat full (ghete, combinezon, manusi, casca). Aceeasi senzatie am avut-o si eu, casca mi s-a lipit aproape de gura, ma tineam cu greu de motocicleta si m-am aplecat pe rezervor cat mai mult. Face enorm sa stai bine pe rezervor. Daca ma ridicam 10 centimetrii deja incepea sa fie mai rau decat rau. Alta chestie ce o pateam era cand mergeam cu pasager si casca mea (M-L) o dadeam pasagerului si eu purtam o casca ce am imprumutat-o, un FB (XL) desi mi se clatina pe cap, dar macar mie mi se clatina mai putin. Avea chinga de prindere foarte lunga si atarna putin pe gat. Pe la 120 intra in rezonanta si practic ma biciuia pe gat (foarte dureros) si pana nu incetineam pana pe la 80 aveam de suferit. Stiu ca un carenaj bun face o diferenta imensa. Mergeam pe un F3 si pe la un 160 nu aveam nici o problema. Cum am mai zis, pentru mine, ca incepator, lipsa carenelor nu poate fi decat benefica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 O casca buna face diferenta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Cum am mai zis, pentru mine, ca incepator, lipsa carenelor nu poate fi decat benefica. Punand asa problema iti dau dreptate ) - cum sa mergi cu 200 incepator si fara carene - ba mai grav FARA PIC DE EXPERIENTA!!!! O casca buna face diferenta! Corectie - marimea corecta la o casca face diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.