skvj Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Anul doi. Norocul meu e ca am un super prof de laborator, destul de tanar si foarte băiețaÂş. Am sa invat cat am sa pot de multe la acest obiect, mai ales din lucrarile de laborator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Ii bun, inseamna ca , cand da caldura o sa fie vreo 2 FZR-uri prin spate pe la mecanica , in anul 2 la tribologie nu am facut nimic interesant, preda profu ceva rapid si dupa ne dadea drumul acasa ca se plictisea si el de noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Pfuai...abia astept sa mai vad si alt FZR. Proful de curs e de-a maciuca, plictiseste tare. Cel de laborator e foarte de treaba, ne mentine relaxati si atenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 salutare la toti FZR=isti.am si eu un FZRA600 din 92,a functionat foarte bine pana cand a intrat un dobitoc in mine.din fericire nam patit nimic grav si nici motocicleta nu-i avariat rau.o sa revin cu poze.numai bine si fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 salutare la toti FZR=isti.am si eu un FZRA600 din 92,a functionat foarte bine pana cand a intrat un dobitoc in mine.din fericire nam patit nimic grav si nici motocicleta nu-i avariat rau.o sa revin cu poze.numai bine si fara incidente Comunistule spune-ne in ce fel nu a mai functionat la fel!? Probleme legate de ciclistica, de functionare a motorului? Dupa orice cazatura sau trantitura mai agresiva a motocicletei cu motorul pornit carburatoarele trebuie sincronizate - e o lege de baza sa zic asa ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Cred ca ori si-a indoit telescoapele, ori si-a rupt cate ceva pe la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 salutare.carenele sau ruptpe partea dreapta si pe partea stanga carena aia mare care acopera motorul alea tre sa cumpar altele ptr ca nu se mai poate repara.era rupt cadrul acela care tine saua de pasager,in rest mai este crapat capacul de la alternator.dar pana in primavara cred ca o sa fie gata.imi place tare mult,am fost impreuna in multe locuri.numai bine o sa revin cu poze maine seara.numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Street fighter cu ea! Daca vrei, iti cumpar eu carenele laterale daca pot taia din ele un bug spoiler. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 (editat) skvj - sfatu meu e sa iti tii motocicleta carenata asta daca vrei sa mai stai comfortabil pe ea la +120 km/h! Eu unu nu suport sa nu am parbriz in fata sub care sa ma ascund! Comunistul - hai cu poze! Editat Februarie 16, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Fiecare cioara isi lauda puii ) Daca o cumparam carenata fii sigur ca asa o lasam, dar avand in vedere situatia am fost nevoit sa ma impac cu rolul meu de frana aerodinamica. Si nu e un rol dragut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Sa va zic o chestie - am iesit la 180 de sub carenaj si nu a fost deloc placut - am simtit cum imi ia casca vantu (marimea e fixa nu e mai mare nici mica), am simtit de parca era cu 5 numere mai mari.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Sa-ti zic alta chestie, i-am dat 200 cand am cumparat-o si mergeam cu ea acasa ) Eram echipat full (ghete, combinezon, manusi, casca). Aceeasi senzatie am avut-o si eu, casca mi s-a lipit aproape de gura, ma tineam cu greu de motocicleta si m-am aplecat pe rezervor cat mai mult. Face enorm sa stai bine pe rezervor. Daca ma ridicam 10 centimetrii deja incepea sa fie mai rau decat rau. Alta chestie ce o pateam era cand mergeam cu pasager si casca mea (M-L) o dadeam pasagerului si eu purtam o casca ce am imprumutat-o, un FB (XL) desi mi se clatina pe cap, dar macar mie mi se clatina mai putin. Avea chinga de prindere foarte lunga si atarna putin pe gat. Pe la 120 intra in rezonanta si practic ma biciuia pe gat (foarte dureros) si pana nu incetineam pana pe la 80 aveam de suferit. Stiu ca un carenaj bun face o diferenta imensa. Mergeam pe un F3 si pe la un 160 nu aveam nici o problema. Cum am mai zis, pentru mine, ca incepator, lipsa carenelor nu poate fi decat benefica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 O casca buna face diferenta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Cum am mai zis, pentru mine, ca incepator, lipsa carenelor nu poate fi decat benefica. Punand asa problema iti dau dreptate ) - cum sa mergi cu 200 incepator si fara carene - ba mai grav FARA PIC DE EXPERIENTA!!!! O casca buna face diferenta! Corectie - marimea corecta la o casca face diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 O casca buna face diferenta! + 1000 pentru asta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 O casca buna face diferenta! ... sau un parbriz "touring"! Eu dupa ce am pus un MRA "touring" (cca 15 mai lung decat cel standard si cu aripioara deflectoare) aproape ca pot merge si fara casca pana la 200+km/h. Am pierdut intr'adevar vreo 10-15km/h din top-speed... dar asta este alta poveste, ca sa castigi intr'o parte trebuie sa pierzi in alta. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 La asa o viteza, fara carene, nu cred ca exista o casca care sa nu faca nebunii. Totusi 200 km/h e 200 km/h. Un mic parbriz ar fi foarte bine venit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 La asa o viteza, fara carene, nu cred ca exista o casca care sa nu faca nebunii. Totusi 200 km/h e 200 km/h. Un mic parbriz ar fi foarte bine venit. Ai sa fii surprins cat de stabila este o casca de top, si o aerodinamica buna la motocicleta,chiar si la viteze de peste 200km/h! Dar fara carene tu ai cea mai mare problema sa faci fata la viteza aia nu casca. Asta nu inseamna ca neaparat trebuie casca de 600 e dar la pretul asta, acea casca a trecut prin tunel aerodinamic are anumite spoilere care ti-o pune pe cap ,nu o ridica,etc etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 (editat) De ridicat nu se ridica nici asta, insa era apasata pe fata. Nu-mi permit inca o casca de top, insa vreau sa imi pot permite cat mai curand. Vreau sa imi reglez carburile de unul singur, vreau sa invar sa le reglez de fapt. Care sunt suruburile la care trebuie sa umblu si cum? Editat Februarie 18, 2012 de skvj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 (editat) Pai trebuie sa ai o baterie de vacum-manometre prima data pentru sincronizare,si pe urma reglajul aer-benzina asta in mare dupa ce faci o curatare prin interior si insepectie la componente. Vezi ca sunt cateva FZR pe acolo, poate te ajuta anumite imagini.Din pacate am o mica problema la site, si nu le poti vedea mai mari ,dar esentialul este destul de evident. http://www.tngperformance.ro/BikeList.aspx?BrandID=2 Editat Februarie 18, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 pozele promise: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Frumoase desene,tu le-ai facut? Sa te bucuri de ea fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Comunistule - arata foarte bine aerografu de pe moto! Pacat ca ai spart-o Cum Dumnezeu poti fi comunist si sa fi si rocker? Rockerii nu suporta dictatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Sa va zic o chestie - am iesit la 180 de sub carenaj si nu a fost deloc placut - am simtit cum imi ia casca vantu (marimea e fixa nu e mai mare nici mica), am simtit de parca era cu 5 numere mai mari.... Vrei sa zici cum iti ia vantul casca ? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 salutare,da pacat ptr carene ,dar asta e.nu eu am fost de vina:)in legatura cu intrebarea cum pot sa fiu comunist,faza este ca mai am motoare vechi:ij,mz,jawa.si de acolo vine nicknam-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.