Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Si mie imi este cam frica la rar cand o sa ma duc sa o trec motorul pe numele meu .Pana in 2013,09 asi putea sa stau linistit ca are itp-ul facut dar vara asta vreau sa-l trec pe numele meu.Imi este cam frica ca am auzit ca baietii de la rar se cam iau de carene si sa fie totul original.Baiatul de la care l-am luat mi-a spus ca el nu a avut probleme cand i-a facut rar-ul cand l-a adus din afara si acum cand o sa-l trec pe numele meu o sa-i faca doar o constatare de serii s-au ceva de genul.Corectati-ma daca gresesc.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si mie imi este cam frica la rar cand o sa ma duc sa o trec motorul pe numele meu .Pana in 2013,09 asi putea sa stau linistit ca are itp-ul facut dar vara asta vreau sa-l trec pe numele meu.Imi este cam frica ca am auzit ca baietii de la rar se cam iau de carene si sa fie totul original.Baiatul de la care l-am luat mi-a spus ca el nu a avut probleme cand i-a facut rar-ul cand l-a adus din afara si acum cand o sa-l trec pe numele meu o sa-i faca doar o constatare de serii s-au ceva de genul.Corectati-ma daca gresesc.

Bafta

 

da, daca ai itp pana 2013, se uita numa la serii, poti sa o duci si impinsa,

 

in Bucuresti am inteles ca ar fii mai bulangii,

 

tu daca ai toba galagioasa,sau un "bec ars", si vor sa te arda, spune frumos si calm ca nu ai benzina, itp-ul este valabil, nu au ca sa iti zic, fii hotarat si intepat!

 

succes!

 

numa bine

 

p.s. lipsa carene!?!, spune-le ca le-ai dat jos ca sa poata citi seria! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In brasov unde a facut baiatul de la care am luat motorul am inteles ca s-a luat doar de culoare ca domle nu este multcolor ca in carte ,motorul fiind rosu cu negru si daca mai luam in calcul cadrul gri etc.In rest nu a avut probleme .

CalinMZ -chiar am ras la faza cu carenele :))) esti tare man :))).

skvj-stai linistit man ca te descuri tu ;) vorba aia nu o fi dracu chiar asa de al dracu.,,Timpul ,, le rezolva pe toate intelegi u ;)

Bafta baieti !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand/dezmembrez yamaha fzr600r an 1996, model american, 40000 km.Jambele prezinta proeminente de rugina iar amortizorul spate nu are ulei in el,in rest toate piesele complete si functionale.Motorul merge foarte bine,nu a fost cazut sau lovit.Nu se poate inmatricula din cauza fiscalului,nu mai dau de fostul propietar.

 

 

Email : trompert2000@yahoo.com ,tel: 0721700177 ,Bucuresti

post-59133-0-62020000-1334058057_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor!

 

Am cam de un an jumatate si eu o Yamaha FZR 1000 exup din 1992 de care sunt foarte multumit.

am schimbat lant,simeringi etc, cam tot ce a fost nevoie in iarna asta la ea.

 

Acum ca da caldura o sa ies cu ea cat de curand si vreau sa-i bag un ulei de calitate(recomandat) si niste bujii pe cod(recomandate) insa am tot cautat incolo incoace si am ascultat parerile unor prieteni cu sportive dar n-am ajuns la o concluzie. Am cautat si pe topicul asta, am gasit ceva detalii despre un FZR din 90 si ma gandesc k poate este o diferenta la cel din 92 cel putin la bujii.

 

Intrebarea este ce ulei recomandati pentru fzr din 92 vascozitate/firma? si bujii la fel, ce cod au bujiile pentru motorul asta?

eventual niste sfaturi unde asi mai putea cauta.

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, bine ai venit printre noi!

Da un pm userului yo4hgx . El e cel mai in masura sa te ajute cu detalii depre miar.

Daca vrei sa-ti recomand persoana de la care mi-am cumparat ulei (BelRay,super multumit de el!) imi dai un PM.

Sanatate si un sezon cat mai frumos si lipsit de incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiindca saua pasagerului a fost rupta... am luat o bagheta magica in manuță, am învârtit-o de 2 ori in aer, un hocus, 2 pocus si 3 abracadabra... saua s-a reparat si de iepuras s-a si colorat din negru in albastru!

Asfalt uscat dragii mei

:s4284:

post-63118-0-72803700-1334343458_thumb.jpg

post-63118-0-24141900-1334343493_thumb.jpg

post-63118-0-79551000-1334343524_thumb.jpg

post-63118-0-49068700-1334343556_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e pacat sa fie acolo daca o iubesti! cauta o metoda sa scapi de ea - polish profesional sau ceva de genu!

vreau sa zic ca zilele acestea am incercat ceara de carnauba de la ABRO (se gaseste la dedeman in conserva galbena), chiar si dupa ploaie masina a ramas curata, apa s-a dus si nu a lasat pete ca dupa o ploaie normala!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata foarte bine! S-o stapanesti sanatos! Tare bine da acea codita pe ea!

multumesc, arata cam jalnic cand l-am luat acum 2 ani dar am reusit sa-l modific pe placul meu

 

la sfarsitul lunii viitoare i-mi expira verificarea si am o mica problema ; eu am cauciucuri de 190 pe spate dar in talon am trecute doar de 170, ce-mi recomandati?

post-61252-0-42845600-1334503177_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la sfarsitul lunii viitoare i-mi expira verificarea si am o mica problema ; eu am cauciucuri de 190 pe spate dar in talon am trecute doar de 170, ce-mi recomandati?

 

Depinde unde faci verificarea... mai bine intrebi inainte!

 

Problema nu e insa numai ITP'ul, pe jeanta de 5.5 (cum e pe FZR1000) latimea maxima recomandata de mai toti producatorii de anvelope este 180mm. Peste aceasta valoare pata de contact nu mai are marimea/forma optima...

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti recomandam sa achizitionezi o anvelopa de 170 :disappointed:

Daca producatorul spune ca 170 trebuie pe spate inseamna ca stie ce stie... o sa fie si mai usor de aplecat pe curbe!

cred ca asa voi face, o sa-mi cumpar una de 170, dar imi place foarte mult cum arata asa si oricum trebuie sa le folosesc si pe astea ca sunt noi noute, dar sunt si curios ce diferente sunt intre ele in curbe, multumesc de sfat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine e sa ai anvelopele date de producator.

 

Nu prea am mai dat zilele astea pe forum, de cand am scos motorul, pff, alta viata.

 

post-49786-0-56520100-1334661027_thumb.jpg

 

Uite aici exemplu: stock 130, pus anvelopa 160. Pe curbe nu te poti inclina mai mult de atat ca se duce aiurea. Acum am un 140, care va sta mult mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...