danatge Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Am un kawasaki ER 5 si ocazional, cand isi mai aduce el aminte goleste rezervorul. Si anume: benzina continua sa curga in carburatoare pana cand se umplu si apoi se scurge in camera de aer si de acolo iese prin furtunul ei de evacuare. La carburatoare am tot umblat: curatat, reglat, ciocanit, turat... Dupa ultimele pareri este de vina robinetul vacuumatic, in cel mai fericit caz trebue doar inlocuita o membrana. Inainte sa duc motocicleta la desfacut as vrea sa am piesa. Asadar, unde sa caut, unde sa intreb, unde sa comand? Multumesc pentru sfaturi si pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheLegend Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 (editat) Am un kawasaki ER 5 si ocazional, cand isi mai aduce el aminte goleste rezervorul. Si anume: benzina continua sa curga in carburatoare pana cand se umplu si apoi se scurge in camera de aer si de acolo iese prin furtunul ei de evacuare. La carburatoare am tot umblat: curatat, reglat, ciocanit, turat... Dupa ultimele pareri este de vina robinetul vacuumatic, in cel mai fericit caz trebue doar inlocuita o membrana. Inainte sa duc motocicleta la desfacut as vrea sa am piesa. Asadar, unde sa caut, unde sa intreb, unde sa comand? Multumesc pentru sfaturi si pareri. Incearca la www.louis.de, comenzi ramburs prin Romi care este ff rapid si onest: romi_trb@yahoo.com Daca tot comanzi, ia-ti si un set pt reparatii carb-uri, care nu e' cine stie ce suma. Se pare ca ai probl si cu plutitoarele(cuiele Pointeaux - cele care opresc benz in carb) nu numai cu membr. de vacuum. Bafta! Editat Decembrie 8, 2009 de TheLegend Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Te duci la orice magazin de scutere si gasesti pe-acolo citeva modele. Pe de alta parte, cumpara-ti set de reparatie de carburator, ca ai cuiele pontou praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 ar fi bine sa verifici si uleiul din motor, mai mult ca sigur este contaminat cu benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Te duci la orice magazin de scutere si gasesti pe-acolo citeva modele.Pe de alta parte, cumpara-ti set de reparatie de carburator, ca ai cuiele pontou praf. Nu e neaparat nevoie sa fie cuiele defecte. Daca membrana aia e sparta benzina poate curge pe furtunul de vacuum care e conectat pe o galerie de admisie astfel ajungand in airbox fara sa aiba vreo treaba cu etansarea cuielor. Daca cuiele nu etanseaza apar si alte probleme in afara de curgerea benzinei. Eu zic ca cel mai bine e sa identifici exact problema inainte de a comanda piese de care e posibil sa nu ai nevoie. In cazul tau as incepe prin strangularea furtunului de vacuum al robinetului, asta inainte de a desface ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Nu e neaparat nevoie sa fie cuiele defecte. Daca membrana aia e sparta benzina poate curge pe furtunul de vacuum care e conectat pe o galerie de admisie astfel ajungand in airbox fara sa aiba vreo treaba cu etansarea cuielor. Daca cuiele nu etanseaza apar si alte probleme in afara de curgerea benzinei. Eu zic ca cel mai bine e sa identifici exact problema inainte de a comanda piese de care e posibil sa nu ai nevoie. In cazul tau as incepe prin strangularea furtunului de vacuum al robinetului, asta inainte de a desface ceva. Perfect adevarat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danatge Postat Decembrie 8, 2009 Autor Share Postat Decembrie 8, 2009 Multumesc de raspunsuri dar am ametit putin. Ce ar trebui sa observ cand strangulez furtunul de vacuum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Daca e cum cred eu adica benzina curge prin furtunul de vacuum, daca-l strangulezi ar trebui sa nu mai curga. Daca nu curge pe acolo si curge prin furtunul de alimentare al carburatoarelor atunci problema e mai complicata pt ca asta inseamna ca ai si o problema la carburatoare (mai exact la cuiele de care s-a vorbit mai inainte). Eu totusi mizez pe varianta cu furtunul de vacuum pt ca prin el ajunge benzina mult mai usor in airbox decat pe varianta cealalta unde in mod normal ar trebui sa ajunga direct pe jos prin orificiile/furtunasele de prea plin ale carburatoarelor (daca exista) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Corect ce ai spus cu o mentiune ;Daca benzina curge pe furtunul de vacum, se va ineca un singur cilindru,respectiv cel la care este conectat furtunul,dar niciodata nu v-a da afara pe furtunele de supraplin! Asta se intimpla doar atunci cind unul sau mai multe cuie pontou nu inchid! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Exact asa am spus si eu, daca curge pe cel de vacuum da benzina prin airbox iar daca curge pe cel normal de alimentare si cuiele nu inchid curge pe la prea plinul carburatoarelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danatge Postat Decembrie 8, 2009 Autor Share Postat Decembrie 8, 2009 Intocmai! Un singur carburator scoate benzina. Plus ca am incercat partea cu sugrumatul frutunului si a mers. Ma rog, am taiat direct alimentarea, evident ca a mers. Multumiri baietilor >< Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 Daca ai taiat furtunul de vacuum ( sau l-ai scos) ai grija sa obturezi gaurile de la ambele capete: cea dinspre carburatoare ca su nu traga aer fals (va merge naspa motorul) si cea dinspre robinet ca sa nu curga ( asta cred ca era evidenta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danatge Postat Decembrie 11, 2009 Autor Share Postat Decembrie 11, 2009 M-am gandit sa sar si cu updateul. (Multumesc Clavi pentru ajutor!) Aveam o jumatate de urechelnita in robinetul vacuumatic si totusi nu asta era problema. I-am schimbat arcul robinetului si acum inchide. Uraaaaaa. Bineinteles, uleiul e pliiiin de benzina, il schimb, pun filtrul nou si tin pumnii sa nu fi bushit nimic definitiv. Sa ma mai ingrijoreze ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BIBANU CZ Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 as avea si eu o intrebare pt cunoscatori.....atunci cand robinetul este pe ON sau REZERVA si nu se produce vacuumul (motorul oprit) nu trebuie sa curga benzina, corect? si inca ceva....kit pt robinet se gaseste? (si daca contine toate garniturile robinetului) sau trebuie sa cumpar alt robinet? pt un gsx-f....ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danatge Postat Iunie 22, 2010 Autor Share Postat Iunie 22, 2010 nu trebuie sa curga benzina Ai gasit robinet? De unde se comanda asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.