Sari la conținut

Robinet vacuumatic


danatge
 Share

Postări Recomandate

Am un kawasaki ER 5 si ocazional, cand isi mai aduce el aminte goleste rezervorul. Si anume: benzina continua sa curga in carburatoare pana cand se umplu si apoi se scurge in camera de aer si de acolo iese prin furtunul ei de evacuare.

La carburatoare am tot umblat: curatat, reglat, ciocanit, turat...

Dupa ultimele pareri este de vina robinetul vacuumatic, in cel mai fericit caz trebue doar inlocuita o membrana. Inainte sa duc motocicleta la desfacut as vrea sa am piesa.

 

Asadar, unde sa caut, unde sa intreb, unde sa comand?

 

Multumesc pentru sfaturi si pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un kawasaki ER 5 si ocazional, cand isi mai aduce el aminte goleste rezervorul. Si anume: benzina continua sa curga in carburatoare pana cand se umplu si apoi se scurge in camera de aer si de acolo iese prin furtunul ei de evacuare.

La carburatoare am tot umblat: curatat, reglat, ciocanit, turat...

Dupa ultimele pareri este de vina robinetul vacuumatic, in cel mai fericit caz trebue doar inlocuita o membrana. Inainte sa duc motocicleta la desfacut as vrea sa am piesa.

 

Asadar, unde sa caut, unde sa intreb, unde sa comand?

 

Multumesc pentru sfaturi si pareri.

 

Incearca la www.louis.de, comenzi ramburs prin Romi care este ff rapid si onest: romi_trb@yahoo.com

Daca tot comanzi, ia-ti si un set pt reparatii carb-uri, care nu e' cine stie ce suma. Se pare ca ai probl si cu plutitoarele(cuiele Pointeaux - cele care opresc benz in carb) nu numai cu membr. de vacuum.

 

Bafta!

Editat de TheLegend
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te duci la orice magazin de scutere si gasesti pe-acolo citeva modele.

Pe de alta parte, cumpara-ti set de reparatie de carburator, ca ai cuiele pontou praf.

Nu e neaparat nevoie sa fie cuiele defecte. Daca membrana aia e sparta benzina poate curge pe furtunul de vacuum care e conectat pe o galerie de admisie astfel ajungand in airbox fara sa aiba vreo treaba cu etansarea cuielor.

Daca cuiele nu etanseaza apar si alte probleme in afara de curgerea benzinei.

Eu zic ca cel mai bine e sa identifici exact problema inainte de a comanda piese de care e posibil sa nu ai nevoie. In cazul tau as incepe prin strangularea furtunului de vacuum al robinetului, asta inainte de a desface ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e neaparat nevoie sa fie cuiele defecte. Daca membrana aia e sparta benzina poate curge pe furtunul de vacuum care e conectat pe o galerie de admisie astfel ajungand in airbox fara sa aiba vreo treaba cu etansarea cuielor.

Daca cuiele nu etanseaza apar si alte probleme in afara de curgerea benzinei.

Eu zic ca cel mai bine e sa identifici exact problema inainte de a comanda piese de care e posibil sa nu ai nevoie. In cazul tau as incepe prin strangularea furtunului de vacuum al robinetului, asta inainte de a desface ceva.

 

Perfect adevarat :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e cum cred eu adica benzina curge prin furtunul de vacuum, daca-l strangulezi ar trebui sa nu mai curga.

Daca nu curge pe acolo si curge prin furtunul de alimentare al carburatoarelor atunci problema e mai complicata pt ca asta inseamna ca ai si o problema la carburatoare (mai exact la cuiele de care s-a vorbit mai inainte).

Eu totusi mizez pe varianta cu furtunul de vacuum pt ca prin el ajunge benzina mult mai usor in airbox decat pe varianta cealalta unde in mod normal ar trebui sa ajunga direct pe jos prin orificiile/furtunasele de prea plin ale carburatoarelor (daca exista)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect ce ai spus cu o mentiune ;Daca benzina curge pe furtunul de vacum, se va ineca un singur cilindru,respectiv cel la care este conectat furtunul,dar niciodata nu v-a da afara pe furtunele de supraplin!

Asta se intimpla doar atunci cind unul sau mai multe cuie pontou nu inchid!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai taiat furtunul de vacuum ( sau l-ai scos) ai grija sa obturezi gaurile de la ambele capete: cea dinspre carburatoare ca su nu traga aer fals (va merge naspa motorul) si cea dinspre robinet ca sa nu curga ( asta cred ca era evidenta :angry: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit sa sar si cu updateul. (Multumesc Clavi pentru ajutor!)

Aveam o jumatate de urechelnita in robinetul vacuumatic si totusi nu asta era problema.

I-am schimbat arcul robinetului si acum inchide.

Uraaaaaa.

 

Bineinteles, uleiul e pliiiin de benzina, il schimb, pun filtrul nou si tin pumnii sa nu fi bushit nimic definitiv.

Sa ma mai ingrijoreze ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as avea si eu o intrebare pt cunoscatori.....atunci cand robinetul este pe ON sau REZERVA si nu se produce vacuumul (motorul oprit) nu trebuie sa curga benzina, corect? si inca ceva....kit pt robinet se gaseste? (si daca contine toate garniturile robinetului) sau trebuie sa cumpar alt robinet? pt un gsx-f....ms :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...