Sari la conținut

Benelli Tnt


bhairava
 Share

Postări Recomandate

Benelli has released these images of its upcoming naked model, known as the TNT. Displacing 1130cc, the TNT will use a version of the existing three-cylinder superbike motor found in the Tre. It is rumored to produce 140 horsepower at the crank (roughly 120 at the rear wheel). It should be tuned for huge torque, and is another bike that evidences a trend towards larger displacement nakeds, both from Europe and the Japanese.

post-10-1077371373_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

De remarcat bascula spate din teava rotunda, cu sistemul pe excentric de reglare a rotii.

De altfel tot sasiul e inovator, cu imbinarea de teava de otel si aluminiu turnat.

 

Ghidonul dintr-o bucata ii da un aer clasic, furca upside down si franele Brembo Gold dezvaluie valentele sportive, iar toba sub sa si radiatoarele laterale iti amintesc ca suntem in secolul 21.

 

Europenii au cam acaparat segmentul de naked-uri super-performante. Nu-mi sare in minte nici o concurenta japoneza reala la Monster S4r, SpeedTriple si TNT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Europenii au cam acaparat segmentul de naked-uri super-performante. Nu-mi sare in minte nici o concurenta japoneza reala la Monster S4r, SpeedTriple si TNT.

Subscriu, dar cred ca ai uitat in enumerare o reprezentanta a segmentului deloc de neglijat: MV Agusta Brutale, mai ales cea proaspata de 1000. :finger:

Si mai sunt:i KTM-ul 990 SuperDuke , MotoMorini 9 1/2 si Corsaro...

Si BMW are ceva pretentii pe aici cu K1200R dar dupa parerea mea e altceva. As pune-o mai degraba langa Horneturi, Fazere si ce mai stiu japonezii in domeniu naked stradal.

 

(Topicul e vechi dar ma bucur ca a fost dezgropat :crack: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu, dar cred ca ai uitat in enumerare o reprezentanta a segmentului deloc de neglijat: MV Agusta Brutale, mai ales cea proaspata de 1000. :finger:

Si mai sunt:i KTM-ul 990 SuperDuke , MotoMorini 9 1/2 si Corsaro...

Si BMW are ceva pretentii pe aici cu K1200R dar dupa parerea mea e altceva. As pune-o mai degraba langa Horneturi, Fazere si ce mai stiu japonezii in domeniu naked stradal.

 

(Topicul e vechi dar ma bucur ca a fost dezgropat :crack: )

 

In sfarsit o discutie logica! La fel si Aprilia emite pretentii cu Tuono si nu chiar neintemeiate.

Cat despre K1200R e motocicleta anului, cum a fost TNT-ul cea a anului trecut in Germania. Urata cu spume, dar pana una alta cea mai puternica motoreta de strada. Se vind in draci. In orice caz nu smulge ranjete de satisfactie ale posesorilor asa cum o face TNT-ul. Ca si procent de clienti satisfacuti sta in schimb mult mai bine.

Benelli a scos mai multe versiuni TNT anul asta, Sport in negru cu cadrul rosu, Cafe Racer intr-un bronz cafea de mare spectacol si Titanium care sare de EUR 24000. Site-ul lor n-a mai fost updatat din ianuarie iar chinezii care i-au preluat nu se grabesc sa anunte ce au de gand.

Motoarele sunt facute de Moto Morini de la inceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu, dar cred ca ai uitat in enumerare o reprezentanta a segmentului deloc de neglijat: MV Agusta Brutale, mai ales cea proaspata de 1000. Si mai sunt: KTM-ul 990 SuperDuke , MotoMorini 9 1/2 si Corsaro... Si BMW are ceva pretentii pe aici cu K1200R

 

Da, da si iarasi da. Cu 136 respectiv 140 de caluti, Brutale 910 si Corsaro stau cu demnitate printre cele mai performante naked-uri. (De notat la Corsaro garantia de 2 ani fara limita de km).

De noua Brutale de 1000 nu stiu nimic.

 

Pe de alta parte, numai cand ma uit la 990 SuperDuke ma ia durerea de dinti. Maiculita, la cat de urata e, poa' sa si zboare! Ma rog, gusturile nu se discuta.

 

Cat despre K1200R, imi fac sepukku. Nu stiam ca a intrat in productia de serie.

Nu as incadra K1200R-ul in clasa japelor naked. Macar pentru suspensii si transmisia pe cardan. Cu toate ca motorul e 4 in linie DOHC 16 valve.

Si ca tot veni vorba, ce parere aveti de suspensiile BMW-ului? Ei se lauda ca datorita incorporarii cardanului in bascula, eliminda efectul de intarire a suspensiei la acceleratie. Iar pe fata, datorita separarii suspensiei de directie, franarea e mai eficienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista Brutala de 1000, numai cea noua de 910 si cea veche de 750.

 

Citeam acum probleme cu ele:

- frana blocata fata, rezolvata cu schimbarea pistoanelor de aluminiu cu altele de otel

- frana spate scartaie

- suge curent din cauza unor cabluri care fac masa aiurea

- pompa apa neetansa

- probleme mici cu electrica, frrecventa semnalizare neegala

- imbracamintea seii sare / se detaseaza

- comanda semnalizare defectuoasa (intrerupator semnalizare)

- consum min. 9-10 l / 100 km

- probleme de vopsea

 

Un nene din Germania a scris o scrisoare lui Castiglioni, Cagiva Group Boss in care i se plange de problemele aratate mai sus. Seful il suna PERSONAL pe mobil sa-i multumeasca pentru scrisoare, sa-l asigure ca a aruncat oameni in rezolvarea problemei si ca il asteapta cand are drum in Italia sa-i arate fabrica. De asteptat ca omul este de acum client MV Agusta pe viata, e topit.

 

Mi-as dori ca asta sa fie reactia tuturor producatorilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred mai degraba ca i s-a oprit involuntar, intra in N doar din mers si are prostul obicei sa se opreasca si sa

nu mai porneasca la stop, faulty EPROM de la SAGEM. E rezolvabila problema la dealer.

In ce sat se intampla asta? E cam tare sa auzi de un TNT la sat. Jucaria costa o carca de bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred mai degraba ca i s-a oprit involuntar, intra in N doar din mers si are prostul obicei sa se opreasca si sa

nu mai porneasca la stop, faulty EPROM de la SAGEM. E rezolvabila problema la dealer.

In ce sat se intampla asta? E cam tare sa auzi de un TNT la sat. Jucaria costa o carca de bani.

 

aha. nu stiam detaliile astea tehnice. eh si tu, nu e chiar sat, dar oricum m-am cam mirat. AR-11 sau 13 nu tin minte - TNT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...