Sari la conținut

ambreiaj r1


Postări Recomandate

Nu e cel de presiune, e cel care tine toata oala de ambreiaj, ala de presiune nu bese nici dupa 50 de mii, si de obicei se schimba o data cu cel de la oala, daca tot se umbla acolo ...

 

Corect!

 

Cu o precizare:Va incepe sa faca la fel la scurt timp!

Un ""defect"" la fel ca la multe moto, mai ales la unele tipuri de Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect!

 

Cu o precizare:Va incepe sa faca la fel la scurt timp!

Un ""defect"" la fel ca la multe moto, mai ales la unele tipuri de Honda.

a facut careva treaba asta?se schimba greu?sau trebuie desfacut tot motorul?eventual cateva sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am citit pe forum si din experienta personala, am tras concluzia ca dupa un timp cam toate motocicletele au un sunet diferit ambreiat vs debreiat (sunetul dispare cand tragi ambreiajul), mai ales pana se incalzeste motorul.

 

Din cate inteleg nu este un motiv de ingrijorare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am citit pe forum si din experienta personala, am tras concluzia ca dupa un timp cam toate motocicletele au un sunet diferit ambreiat vs debreiat (sunetul dispare cand tragi ambreiajul), mai ales pana se incalzeste motorul.

 

Din cate inteleg nu este un motiv de ingrijorare.

 

Nu e motiv de ingrijorare, dar trebuie stat mai putin cu ambreajul tras in 1-a la stop, si mai mult ambreiat la punctul mort :D

Iar schimbarile in sus se pot face si fara debriere dupa ce te obisnuiesti cu motorul ;)

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a facut careva treaba asta?se schimba greu?sau trebuie desfacut tot motorul?eventual cateva sfaturi

 

Doar capacul ambreiajului si ambreiajul.

Legat de sfat,rasfoieste manualul de reparatie,gasesti acolo tot ce ai nevoie sa stii!

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e cel de presiune, e cel care tine toata oala de ambreiaj, ala de presiune nu bese nici dupa 50 de mii, si de obicei se schimba o data cu cel de la oala, daca tot se umbla acolo ...

nu stiu daca e rulmentul de la oala?din cate vad eu ,rulmentul de la oala in momentul cand motorul e scos din viteza si nu tragi ambreiajul ,deci la liber sa zic asa ,oala nu se invarte pe rulment ea se invarte cu tot cu ax si cu tot cu rulment ,deci axul nu sta si sa se invarta numai oala pe rulmentul acesteia ,ori mie exact atunci mi se aude un mic harait ,daca strand si numai un pic de ambreiaj fara sa debraiaz de tot acest zgomot dispare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact de acolo e.. cum zic baietii mai sus.

 

Si nu stiu cum e la Yamaha, dar la honda mea oala nu are nici un rulment acolo, e doar o bucsa. Bucsa aia se largeste in timp si apare fenomenul.

Si da, e normal, cat nu e apasata maneta de ambraiej, oala se sprijina doar intr-un punct, cel dinspre motor, tu cand apesi maneta de ambreiaj oala e sprijinita in 2 puncte, cel suplimentar fiind tija de debreiere care apasa pe rulmentul de presiune care se afla spre capac, rezulta de aici ca Nu mai huruie...

Cand o lasi iar intr-un punct, huruie... fenomenul e mai accentuat la rece cand bucsele si angrenajele nu sunt dilatate la cotele de lucru.

 

Nu poti decat sa schimbi bucsa/rulmentul si oala, ca de obicei se uzeaza si oala.. :)

Mesaj completat

Am facut si un desen sugestiv, ca sa inteleaga lumea ce e cu acest zgomot la oala de ambreiaj si de ce difera in functie de ambreait/debreiat.

post-7046-1261989757_thumb.jpg

 

 

 

melciu, sa inteleg ca acum te-ai transformat in "fault finder" in posturile mele. Keep up the good work! :love:

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca e rulmentul de la oala?din cate vad eu ,rulmentul de la oala in momentul cand motorul e scos din viteza si nu tragi ambreiajul ,deci la liber sa zic asa ,oala nu se invarte pe rulment ea se invarte cu tot cu ax si cu tot cu rulment ,deci axul nu sta si sa se invarta numai oala pe rulmentul acesteia ,ori mie exact atunci mi se aude un mic harait ,daca strand si numai un pic de ambreiaj fara sa debraiaz de tot acest zgomot dispare

 

GRESESTI!

 

Oala este in priza directa cu vibrokenul,deci se invirte din momentul in care ai pornit motorul!

Asta este o informatie simpla intr-un motor de motocicleta,asa ca,pentru ca nu-l stiai,iti recomand sa citesti bine manualul si pe urma sa te apuci sa desfaci ceva pe acolo!

 

Succes!

 

 

Mesaj completat

Exact de acolo e.. cum zic baietii mai sus.

 

Si nu stiu cum e la Yamaha, dar la honda mea oala nu are nici un rulment acolo, e doar o bucsa. Bucsa aia se largeste in timp si apare fenomenul.

Si da, e normal, cat nu e apasata maneta de ambraiej, oala se sprijina doar intr-un punct, cel dinspre motor, tu cand apesi maneta de ambreiaj oala e sprijinita in 2 puncte, cel suplimentar fiind tija de debreiere care apasa pe rulmentul de presiune care se afla spre capac, rezulta de aici ca Nu mai huruie...

Cand o lasi iar intr-un punct, huruie... fenomenul e mai accentuat la rece cand bucsele si angrenajele nu sunt dilatate la cotele de lucru.

 

Nu poti decat sa schimbi bucsa/rulmentul si oala, ca de obicei se uzeaza si oala.. :drink:

Mesaj completat

Am facut si un desen sugestiv, ca sa inteleaga lumea ce e cu acest zgomot la oala de ambreiaj si de ce difera in functie de ambreait/debreiat.

post-7046-1261989757_thumb.jpg

 

 

 

melciu, sa inteleg ca acum te-ai transformat in "fault finder" in posturile mele. Keep up the good work! :love:

Foarte corect ce ai scris cu o mentiune:Nu la toate se aplica teoria cu sprijinitul in cele doua puncte.Este vorba de motoarele cu actionarea placi de presiune de la ambreiaj prin axul central. :)

post-15340-1261992007_thumb.jpg

post-15340-1261992026_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte corect ce ai scris cu o mentiune:Nu la toate se aplica teoria cu sprijinitul in cele doua puncte.Este vorba de motoarele cu actionarea placi de presiune de la ambreiaj prin axul central. :love:

 

Corect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GRESESTI!

 

Oala este in priza directa cu vibrokenul,deci se invirte din momentul in care ai pornit motorul!

Asta este o informatie simpla intr-un motor de motocicleta,asa ca,pentru ca nu-l stiai,iti recomand sa citesti bine manualul si pe urma sa te apuci sa desfaci ceva pe acolo

 

 

pai da e legata, direct prin pinion de pe vibrichen si coroana de pe oala.dar cand pornesti motorul la neutral oala se invarte cu tot cu axul pe care e pusa si ea si rulmentul(la yamaha asta e rulment nu bucsa) numai cand e in viteza bagata si ti strans ambreiajul atunci sta axul si se invarteste oala pe rulmentul respectiv

am desfacut si am observat treaba asta ,totusi observ un mic joc lateral a oalei inseamna ca ala e rulmentul ,

Editat de hannspree
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asa e, cat timp ambreiajul nu e actionat, oala se roteste solidar cu axul pe care e prinsa, numai in momentul cand se debreiaza, roata se roteste FATZA de ax..

 

De fapt asta e si ideea... daca oala s-ar roti tot timpul in ax, cine ar mai transmite miscarea in cutie??

 

Totusi, jocul lateral al oalei provoaca zgomotul si asta e clar pana acum, asta era ideea topicului.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

bun asa , am schimbat oala de ambreiaj impreuna cu rulmentul (cu ace) si bucsa pe care se invart acele ,deci montat totul nou nout ,strans si apoi verificat :nici cel mai mic joc ,(inainte avea un joc considerabil) pus capacul la loc pornit motorul si ACELASI ZGOMOT,poate putin mai incet ,strang maneta de ambreiaj nu se mai aude nimik ,deci zgomotul e un harait usor ,ce puii mei sai mai fac????????????????????????????????????/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Atat oala de ambreiaj cat si farfuria pe care stau discurile sunt din doua bucati. Oala de ambreiaj este prinsa de pinion prin nituri, farfuria la fel (parca), doua bucati (lasand bolturile la o parte). In timp niturile "sapa" in aluminu (mai ales in cazul exploatarii "in forta"). Se creeaza joc in sensul de rotatie dar si intre ele, si-apai, zangane de numa', numa'...........dar tu zici ca ai schimbat pe nou, deci sigur nu e asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

salutare!

la un r6 din 2000 am aceeasi problema cu zgomotul(numai la rece),si ce este cel mai suparator......smuciturile.

 

Cand este cuplata intr-o treapta de viteza(indiferent de turatie) si dau gaz maxim........are o intarziere mica dupa care urmeaza smucitura!:lol:

 

Lant+pinion+foaie sunt verificate si totul este ok!

 

Ridicata pe stand,cuplata intr-o treapta de viteza cu motorul oprit,am impresia ca roata se invarte mai mult decat ar trebui.

 

Si intrebarea este: OALA MEA ESTE VARZA?

 

 

 

 

 

P.S.-DACA AM POSTAT GRESIT IMI CER SCUZE IN ADVANCE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detaliaza putin ce inseamna "smuciturile"... Ca eu nu inteleg cand smuceste.

 

Smuciturile tale nu cred ca au legatura cu ambreiajul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...