pilotunebunu Postat Decembrie 25, 2009 Share Postat Decembrie 25, 2009 observ un zgomot (r1 2004)la ambreiaj cand motorul e rece,cand string ambreiajul nu se mai aude ,ce anume trebuie schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Decembrie 25, 2009 Share Postat Decembrie 25, 2009 Rulmentul de presiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 Rulmentul de presiune. Nu e cel de presiune, e cel care tine toata oala de ambreiaj, ala de presiune nu bese nici dupa 50 de mii, si de obicei se schimba o data cu cel de la oala, daca tot se umbla acolo ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 Nu e cel de presiune, e cel care tine toata oala de ambreiaj, ala de presiune nu bese nici dupa 50 de mii, si de obicei se schimba o data cu cel de la oala, daca tot se umbla acolo ... Corect! Cu o precizare:Va incepe sa faca la fel la scurt timp! Un ""defect"" la fel ca la multe moto, mai ales la unele tipuri de Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 Corect! Cu o precizare:Va incepe sa faca la fel la scurt timp! Un ""defect"" la fel ca la multe moto, mai ales la unele tipuri de Honda. a facut careva treaba asta?se schimba greu?sau trebuie desfacut tot motorul?eventual cateva sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paduche Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 ce fel de zgomot? pune o inregistrare. un zgomot e normal sa se auda dinspre cutie si sa dispara atunci cand se decupleaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 Din cate am citit pe forum si din experienta personala, am tras concluzia ca dupa un timp cam toate motocicletele au un sunet diferit ambreiat vs debreiat (sunetul dispare cand tragi ambreiajul), mai ales pana se incalzeste motorul. Din cate inteleg nu este un motiv de ingrijorare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 (editat) Din cate am citit pe forum si din experienta personala, am tras concluzia ca dupa un timp cam toate motocicletele au un sunet diferit ambreiat vs debreiat (sunetul dispare cand tragi ambreiajul), mai ales pana se incalzeste motorul. Din cate inteleg nu este un motiv de ingrijorare. Nu e motiv de ingrijorare, dar trebuie stat mai putin cu ambreajul tras in 1-a la stop, si mai mult ambreiat la punctul mort Iar schimbarile in sus se pot face si fara debriere dupa ce te obisnuiesti cu motorul Editat Decembrie 26, 2009 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 (editat) a facut careva treaba asta?se schimba greu?sau trebuie desfacut tot motorul?eventual cateva sfaturi Doar capacul ambreiajului si ambreiajul. Legat de sfat,rasfoieste manualul de reparatie,gasesti acolo tot ce ai nevoie sa stii! Editat Decembrie 26, 2009 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pilotunebunu Postat Decembrie 28, 2009 Autor Share Postat Decembrie 28, 2009 Nu e cel de presiune, e cel care tine toata oala de ambreiaj, ala de presiune nu bese nici dupa 50 de mii, si de obicei se schimba o data cu cel de la oala, daca tot se umbla acolo ... nu stiu daca e rulmentul de la oala?din cate vad eu ,rulmentul de la oala in momentul cand motorul e scos din viteza si nu tragi ambreiajul ,deci la liber sa zic asa ,oala nu se invarte pe rulment ea se invarte cu tot cu ax si cu tot cu rulment ,deci axul nu sta si sa se invarta numai oala pe rulmentul acesteia ,ori mie exact atunci mi se aude un mic harait ,daca strand si numai un pic de ambreiaj fara sa debraiaz de tot acest zgomot dispare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 (editat) Exact de acolo e.. cum zic baietii mai sus. Si nu stiu cum e la Yamaha, dar la honda mea oala nu are nici un rulment acolo, e doar o bucsa. Bucsa aia se largeste in timp si apare fenomenul. Si da, e normal, cat nu e apasata maneta de ambraiej, oala se sprijina doar intr-un punct, cel dinspre motor, tu cand apesi maneta de ambreiaj oala e sprijinita in 2 puncte, cel suplimentar fiind tija de debreiere care apasa pe rulmentul de presiune care se afla spre capac, rezulta de aici ca Nu mai huruie... Cand o lasi iar intr-un punct, huruie... fenomenul e mai accentuat la rece cand bucsele si angrenajele nu sunt dilatate la cotele de lucru. Nu poti decat sa schimbi bucsa/rulmentul si oala, ca de obicei se uzeaza si oala.. Mesaj completat Am facut si un desen sugestiv, ca sa inteleaga lumea ce e cu acest zgomot la oala de ambreiaj si de ce difera in functie de ambreait/debreiat. melciu, sa inteleg ca acum te-ai transformat in "fault finder" in posturile mele. Keep up the good work! Editat Decembrie 28, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 nu stiu daca e rulmentul de la oala?din cate vad eu ,rulmentul de la oala in momentul cand motorul e scos din viteza si nu tragi ambreiajul ,deci la liber sa zic asa ,oala nu se invarte pe rulment ea se invarte cu tot cu ax si cu tot cu rulment ,deci axul nu sta si sa se invarta numai oala pe rulmentul acesteia ,ori mie exact atunci mi se aude un mic harait ,daca strand si numai un pic de ambreiaj fara sa debraiaz de tot acest zgomot dispare GRESESTI! Oala este in priza directa cu vibrokenul,deci se invirte din momentul in care ai pornit motorul! Asta este o informatie simpla intr-un motor de motocicleta,asa ca,pentru ca nu-l stiai,iti recomand sa citesti bine manualul si pe urma sa te apuci sa desfaci ceva pe acolo! Succes! Mesaj completat Exact de acolo e.. cum zic baietii mai sus. Si nu stiu cum e la Yamaha, dar la honda mea oala nu are nici un rulment acolo, e doar o bucsa. Bucsa aia se largeste in timp si apare fenomenul. Si da, e normal, cat nu e apasata maneta de ambraiej, oala se sprijina doar intr-un punct, cel dinspre motor, tu cand apesi maneta de ambreiaj oala e sprijinita in 2 puncte, cel suplimentar fiind tija de debreiere care apasa pe rulmentul de presiune care se afla spre capac, rezulta de aici ca Nu mai huruie... Cand o lasi iar intr-un punct, huruie... fenomenul e mai accentuat la rece cand bucsele si angrenajele nu sunt dilatate la cotele de lucru. Nu poti decat sa schimbi bucsa/rulmentul si oala, ca de obicei se uzeaza si oala.. Mesaj completat Am facut si un desen sugestiv, ca sa inteleaga lumea ce e cu acest zgomot la oala de ambreiaj si de ce difera in functie de ambreait/debreiat. melciu, sa inteleg ca acum te-ai transformat in "fault finder" in posturile mele. Keep up the good work! Foarte corect ce ai scris cu o mentiune:Nu la toate se aplica teoria cu sprijinitul in cele doua puncte.Este vorba de motoarele cu actionarea placi de presiune de la ambreiaj prin axul central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 Foarte corect ce ai scris cu o mentiune:Nu la toate se aplica teoria cu sprijinitul in cele doua puncte.Este vorba de motoarele cu actionarea placi de presiune de la ambreiaj prin axul central. Corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 (editat) GRESESTI! Oala este in priza directa cu vibrokenul,deci se invirte din momentul in care ai pornit motorul! Asta este o informatie simpla intr-un motor de motocicleta,asa ca,pentru ca nu-l stiai,iti recomand sa citesti bine manualul si pe urma sa te apuci sa desfaci ceva pe acolo pai da e legata, direct prin pinion de pe vibrichen si coroana de pe oala.dar cand pornesti motorul la neutral oala se invarte cu tot cu axul pe care e pusa si ea si rulmentul(la yamaha asta e rulment nu bucsa) numai cand e in viteza bagata si ti strans ambreiajul atunci sta axul si se invarteste oala pe rulmentul respectiv am desfacut si am observat treaba asta ,totusi observ un mic joc lateral a oalei inseamna ca ala e rulmentul , Editat Decembrie 28, 2009 de hannspree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 (editat) Da, asa e, cat timp ambreiajul nu e actionat, oala se roteste solidar cu axul pe care e prinsa, numai in momentul cand se debreiaza, roata se roteste FATZA de ax.. De fapt asta e si ideea... daca oala s-ar roti tot timpul in ax, cine ar mai transmite miscarea in cutie?? Totusi, jocul lateral al oalei provoaca zgomotul si asta e clar pana acum, asta era ideea topicului. Editat Decembrie 28, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 bun asa , am schimbat oala de ambreiaj impreuna cu rulmentul (cu ace) si bucsa pe care se invart acele ,deci montat totul nou nout ,strans si apoi verificat :nici cel mai mic joc ,(inainte avea un joc considerabil) pus capacul la loc pornit motorul si ACELASI ZGOMOT,poate putin mai incet ,strang maneta de ambreiaj nu se mai aude nimik ,deci zgomotul e un harait usor ,ce puii mei sai mai fac????????????????????????????????????/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Salut! Atat oala de ambreiaj cat si farfuria pe care stau discurile sunt din doua bucati. Oala de ambreiaj este prinsa de pinion prin nituri, farfuria la fel (parca), doua bucati (lasand bolturile la o parte). In timp niturile "sapa" in aluminu (mai ales in cazul exploatarii "in forta"). Se creeaza joc in sensul de rotatie dar si intre ele, si-apai, zangane de numa', numa'...........dar tu zici ca ai schimbat pe nou, deci sigur nu e asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo600 Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 salutare! la un r6 din 2000 am aceeasi problema cu zgomotul(numai la rece),si ce este cel mai suparator......smuciturile. Cand este cuplata intr-o treapta de viteza(indiferent de turatie) si dau gaz maxim........are o intarziere mica dupa care urmeaza smucitura! Lant+pinion+foaie sunt verificate si totul este ok! Ridicata pe stand,cuplata intr-o treapta de viteza cu motorul oprit,am impresia ca roata se invarte mai mult decat ar trebui. Si intrebarea este: OALA MEA ESTE VARZA? P.S.-DACA AM POSTAT GRESIT IMI CER SCUZE IN ADVANCE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Detaliaza putin ce inseamna "smuciturile"... Ca eu nu inteleg cand smuceste. Smuciturile tale nu cred ca au legatura cu ambreiajul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.