calin_cz Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 O sa incerc cand o sa montez pistonul. Dar daca lipseste 1-2 ace e problema mare ? Multumesc e FOARTE MARE ! adica daca au cazut in bloc....oare ce vor face alea cand se invarte ambielajul ?...daca le-ai pierdut.....pune altele...trebuie 28 role diam.2 mm..........ai 2 inele care se pun pe margine, si rolele ...cu vazelina cum ti-a explicat cineva mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 O sa incerc cand o sa montez pistonul. Dar daca lipseste 1-2 ace e problema mare ? Multumesc Nu se poate fara cele 2 role dar daca au cazut din cos inseamna ca ai nevoie de un rulment cu role nou. Daca nu gasesti se potriveste una din bucsele de electromotor de pornire de la Daciile vechi dai o gaura pentru ungere si ai avantajul ca nu mai pierzi nimic. Am constatat pe propria piele ca nu-i greu de montat este mult mai greu de demontat ca sa stii de unde vine cum functioneaza ce rol are etc. Numai bine Mesaj completat e FOARTE MARE ! adica daca au cazut in bloc....oare ce vor face alea cand se invarte ambielajul ?...daca le-ai pierdut.....pune altele...trebuie 28 role diam.2 mm..........ai 2 inele care se pun pe margine, si rolele ...cu vazelina cum ti-a explicat cineva mai sus Daca au cazut in bloc ai 2 variante desfaci frumos tot motorul si le scoti s-au mult mai usor pornesti motorul si vei gasi rolele in piston dupa ce au rupt segmenti distrus cilindru etc. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anomoto Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 (editat) Eu oricum am desfacut motorul, si a mai cazut o rola atat, dar nu am scos detot ambielajul, a ramas intr-un carter, poate o mai fi pe acolo vre-o rola. O sa le numar sa vad cat am. Asta e ma mancat sa scot pistonul, nu ma prea incurca dar..... a iesit si greu boltul. Cu saritul din treapta 2a de viteza, poate sa fie devina si selectorul de viteze ( harta) ? Si inca o intrebare, cum verific segmenti sa vad daca sunt uzati, ii pun in cilindru cum se verifica si la scutere, ce distanta max trebuie sa aiba la inbinare ? Va multumesc. Editat Ianuarie 3, 2010 de anomoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 Nu se poate fara cele 2 role dar daca au cazut din cos inseamna ca ai nevoie de un rulment cu role nou. Daca nu gasesti se potriveste una din bucsele de electromotor de pornire de la Daciile vechi dai o gaura pentru ungere si ai avantajul ca nu mai pierzi nimic. Am constatat pe propria piele ca nu-i greu de montat este mult mai greu de demontat ca sa stii de unde vine cum functioneaza ce rol are etc.Numai bine Mesaj completat Daca au cazut in bloc ai 2 variante desfaci frumos tot motorul si le scoti s-au mult mai usor pornesti motorul si vei gasi rolele in piston dupa ce au rupt segmenti distrus cilindru etc. Numai bine pt. @mircea simson -cz nu are colivie la boltul piston, are rola langa rola, si 2 inele pe margine. - crezi ca bucsa de electromotor de dacie are 16 mm interior si 20 mm exterior?.....si eu am bucse de bronz grafitat dar s-a cam umblat dupa material -ai dreptate cu demontatul doar in cazul in care vrei sa montezi ce ai demontat, atunci trebuie atentie, daca nu se transforma in demolare ! -amicul a zis ca a demontat motorul, deci cele 2 role sunt pe acolo pe undeva ( nu era necesar sa scoata pistonul ca sa crepe motorul), eu am pus intrebarea asa, ca sa isi dea el seama ce se poate intampla, din pacate am vazut cateva motoare mutilate de bucati de segmenti, electrozi de bujie, sigurante de bolt, bucati de colivie de rulment. De aia am zis sa numere : sunt 28 e bine, nu sunt mai cauti...si asta in motor, sa nu fie surprize. Mesaj completat Eu oricum am desfacut motorul, si a mai cazut o rola atat, dar nu am scos detot ambielajul, a ramas intr-un carter, poate o mai fi pe acolo vre-o rola. O sa le numar sa vad cat am. Asta e ma mancat sa scot pistonul, nu ma prea incurca dar..... a iesit si greu boltul. Cu saritul din treapta 2a de viteza, poate sa fie devina si selectorul de viteze ( harta) ? Si inca o intrebare, cum verific segmenti sa vad daca sunt uzati, ii pun in cilindru cum se verifica si la scutere, ce distanta max trebuie sa aiba la inbinare ? Va multumesc. parerea mea.. -selectorul/harta nu e de vina, mai degraba pinioanele, ziceai de ceva uzura la "dintii aia de cuplare frontali" ai pinioanelor, -furca daca se vede doar frecata, fara adancituri de uzura, pe "semicercul" care lucreaza pe pinion nu are nimic, sa nu fie indoita. -segmentii tot asa, ca la scutere..........pana la 0,7 mm -1 mm max. intre ciocuri nu isi pierde din caracteristici, dar daca ai ajuns in faza asta pune altii noi. gasesti la motor-line tg.mures.0747.106.860 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anomoto Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 Multumesc catalin Furca la semicerc are uzura si adancitura putin si e cam decalita, una e mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 pt. @mircea simson-cz nu are colivie la boltul piston, are rola langa rola, si 2 inele pe margine. - crezi ca bucsa de electromotor de dacie are 16 mm interior si 20 mm exterior?.....si eu am bucse de bronz grafitat dar s-a cam umblat dupa material -ai dreptate cu demontatul doar in cazul in care vrei sa montezi ce ai demontat, atunci trebuie atentie, daca nu se transforma in demolare ! -amicul a zis ca a demontat motorul, deci cele 2 role sunt pe acolo pe undeva ( nu era necesar sa scoata pistonul ca sa crepe motorul), eu am pus intrebarea asa, ca sa isi dea el seama ce se poate intampla, din pacate am vazut cateva motoare mutilate de bucati de segmenti, electrozi de bujie, sigurante de bolt, bucati de colivie de rulment. De aia am zis sa numere : sunt 28 e bine, nu sunt mai cauti...si asta in motor, sa nu fie surprize. Mesaj completat parerea mea.. -selectorul/harta nu e de vina, mai degraba pinioanele, ziceai de ceva uzura la "dintii aia de cuplare frontali" ai pinioanelor, -furca daca se vede doar frecata, fara adancituri de uzura, pe "semicercul" care lucreaza pe pinion nu are nimic, sa nu fie indoita. -segmentii tot asa, ca la scutere..........pana la 0,7 mm -1 mm max. intre ciocuri nu isi pierde din caracteristici, dar daca ai ajuns in faza asta pune altii noi. gasesti la motor-line tg.mures.0747.106.860 Scuze credeam ca are Mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anomoto Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 Am acele 28 de role Cat este cota 0 la un piston de la un CZ 175 ? Eu am masurat si am cam 56-57 (am masurat cu ruleta, cand o sa masor cu subler-ul o sa stiu cota exact. Si cei de la motor-line au piese bune ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 Am acele 28 de role Cat este cota 0 la un piston de la un CZ 175 ? Eu am masurat si am cam 56-57 (am masurat cu ruleta, cand o sa masor cu subler-ul o sa stiu cota exact. Si cei de la motor-line au piese bune ? norocul tau, acele 28 daca le pui cu vaselina in biela se vor aseza fara spatiu liber, atentie la starea suprafetei in biela, eu am ajuns la bucse ca avea ceva ciupituri in inelul de pe biela. -cota 0 este 58 mm, apoi creste cu cate 0,25 mm pt. fiecare cota. atentie si la gradul de uzura , fiind diferente mici intre cotele de reparatie ...sa nu sari o cota / sunt patit. -cei din tg. mures aduc piese din ungaria, cred, preturi decente, si oricum altele nu prea ai de unde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 salutare...stiu ca nu este chiar despre probleme motocicleta insa este o intrebare care poate priveste si un ,,comunist,, .Ma intreb daca SE POT REZERVA NUMERE ? din astea noi fara sa il ai pe o masina sau moto.Au aparut numerele astea noi cu 3 cifre si ma gandeam ca...as avea unul preferat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anomoto Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 Mai am o problema. La piston trebuia sa am 3 opritori pentru segmenti (sau cum se zice) si eu nu mai am, nici nu a avut cred daca cadea gaseam. E necesar acele opritori ptr segmenti sau merge si fara ele ? La 4T nu are asa ceva, dar la scutere 2T stiam ca avea. Si segmenti are distanta peste 1mm intre capete cand ii bag in cilindru, un segment e mai bun si are cam 1.3 mm E recomandat sa schimb segmenti, sau mai merge inca ? Segmenti si pistonul are 4500 km, cred si cilindru. Am unit carterele si intre ele am pus silicon rosu de temperatura, dar a iesit putin silicon si la inbinari, e ceva rau siliconul in interior ? Nu e mult dar oricum. Si la ambielaj cred ca are ceva silicon in interior... Am facut proba si schimba toate vitezele, dar sa vad cand o sa merg cu ea, dar mai e pana atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Mai am o problema. La piston trebuia sa am 3 opritori pentru segmenti (sau cum se zice) si eu nu mai am, nici nu a avut cred daca cadea gaseam. E necesar acele opritori ptr segmenti sau merge si fara ele ? La 4T nu are asa ceva, dar la scutere 2T stiam ca avea. Si segmenti are distanta peste 1mm intre capete cand ii bag in cilindru, un segment e mai bun si are cam 1.3 mm E recomandat sa schimb segmenti, sau mai merge inca ? Segmenti si pistonul are 4500 km, cred si cilindru. Am unit carterele si intre ele am pus silicon rosu de temperatura, dar a iesit putin silicon si la inbinari, e ceva rau siliconul in interior ? Nu e mult dar oricum. Si la ambielaj cred ca are ceva silicon in interior... Am facut proba si schimba toate vitezele, dar sa vad cand o sa merg cu ea, dar mai e pana atunci. Sgmentii trebuie sa fie fixati astfel incat capetele sa nu ajunga in dreptul ferestrelor. Segmentii aceia trebuie schimbati;cilindrul nu cred ca e ovalizat la doar 4500.Din cate stiu, fanta segmentilor noi nu trebuie sa depaseasca 0,3 mm. Achum intreb si eu ceva. Are cineva idee de la ce provine ansamblul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anomoto Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 (editat) Am montat asa cum a fost, cat de cat de proba sa vad daca porneste, si a pornit destul de repede ciudat Parca se aude motorul mai rotund, sau mi se pare... Ce problema este daca ajung capetele de la segmenti in dreptul la fereste, se pot agata sau pierde compresie ? Editat Ianuarie 7, 2010 de anomoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Se agață! Se rup! Îți vor zgîria oglinda cilindrului Âşi foarte posibil să caleze motorul, dacă rămîn bucăți de segmenți între piston Âşi cilindru! Au fost nenumărate discuții pe această temă, dă-i cu "search"... Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anomoto Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Multumesc. La mine segmenti la capete erau polizati putin, cred ca vechiul propietar ia polizat sa nu agate, stia ca nu are opritori la piston pentru segmenti. Eu am pus sa nu fie cu deschizatura la fereste, dar in mers nu se stie Si opritori aia cum pot sa ii fac sa nu sara din piston ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack0088 Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Sgmentii trebuie sa fie fixati astfel incat capetele sa nu ajunga in dreptul ferestrelor.Segmentii aceia trebuie schimbati;cilindrul nu cred ca e ovalizat la doar 4500.Din cate stiu, fanta segmentilor noi nu trebuie sa depaseasca 0,3 mm. Achum intreb si eu ceva. Are cineva idee de la ce provine ansamblul asta? sal. posibil sa fie de la un model de Victoria 350 cmc am un motor si cadru de Victoria 350cmc . din cate imi amintesc am vazut un ansamblu asemanator pe acest motor ramane pe cand am timp sa verific si eventual sa fac ceva poze(dar nu ca acelea de mz 125) numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anomoto Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 (editat) Am facut motoreta CZ-ul, merge treapta 2a si celelalte trepte, dar nu am iesit la drum cu ea sa o testez mai bine, mai trebuie reglat una alta. Nu prea pot pleca cu 2a de pe loc frumos, trebuie turat motorul ca alfel moare motorul... Am alta problema mai mica, am bagat ulei in cutie T90, dar cand dau sa schimb vitezele cam ramane putin pedala in jos, nu prea revine la loc, revine dar nu de tot, treapta o schimba dar pedala nu prea mai urca, am intins cat de cat arcurile, si jocul de la pedala e de la ax-ul din motor e prea mare gaura unde intra ax-ul de la pedala. Pe scurt schimbatorul nu e asa fin, mai mult il dau eu cu piciorul in sus-jos, nu e intepenit, oare asa trebuie sa fie sau ceva nu e in orfine ? Toate testele sunt facute pe cric mai mult, de mers nu prea am avut loc, inca e curtea plina de zapada si namol pe strada Si problema cu ambreajul, nu reusesc sa-l reglez, nu imi dau seama cum trebuie reglat si ce sa reglez, cum ar trebui sa fie. Cand schimb din 1a in 2a cam trece peste N, la fel face si cand vreau din 2a sa bag N sare in 1a... La mine vitezele sunt in jos, 1a e in sus si restul in jos, unele modele sunt invers. Si in cilindru se cam aude tacaneli mici, si am schimbat lantul din cutie si cateodata cand e relanteul mai mic tot mai atinge ceva, dar mai mic de atat nu pot sa fac lantul, el atinge unde intra surubul de la capac jos, ma gandeam sa tai acea bucata din carter unde intra surubul Deocamdata nu am montat filtru de aer, conteaza foarte mult ? Praf nu am, e numai umezeala, ceata.... Si robinetul nou care il am la rezervor nu are sita, e ceva rau ? Dar am un filtru de benzina cu sita in el. Imi cer scuze ca pun intrebari asa mai banale pentru alti, dar la mine e prima comunista care o am si primul motor care l-am facut bucati si remontat Eu cu 2T nu prea le am, am avut 2 scutere demult, Editat Ianuarie 8, 2010 de anomoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Viteza I-a a fost inventata tocmai pentru pornire;altfel faceau cutiile de viteze sa inceapa direct cu viteza a II-a Uleiul T-90 e bun la tractoare,la motociclete(mai ales) trebuie un ulei bun, care sa mentina relativ aceleasi proprietati si la rece si la cald.Cu T-90 nu prea ai sanse sa reglezi ambreiajul acum.Oricum, reglajul trebuie facut astfel incat sa ai o cursa libera de 1 c. la maneta. Tacanitul poate sa fie din ambielaj, boltul pistonului sau piston(mai ales ultimele doua daca zici ca se aude sus).Daca tot a fost desfacut, nu le-ai verificat? Daca ai mizerie in rezervor, ai toate sansele sa ti se infunde robinetul.Lipsa filtrului de aer afecteaza reglajul carburatorului. Asa sunt Jawele si CZ-urile, pe invers, la schimbator.Cursa dintre I si II e mai lunga si o sa te obisnuiesti repede unde e N. Uff! Am obosit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anomoto Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Am aflat mai tarziu ca uleiul T90 nu e asa bun iarna, dar il aveam cumparat mai demult. Oare pot sa amestec uleiul T90 cu alt tip de ulei, ceva auto mai subtire ? Ma gandeam poate il mai subtiez dar sa nu fac alta prostie. Rezervorul e curatat de mizerie cat de cat, mai e ruginit oricum. Boltul la piston nu are joc intra fortat, ambielajul nu parea suspect. O sa mai incerc maine cu ambreajul sa-l reglez si sa ma ocup de restul. Un CZ 175 sport cam care sunt turatile maxime care se poat atinge ? Se cam tureaza cand dau gaz, dar mai cu mila, nu prea turez motoarele care nu cunosc asa bine Oricum imi trebuie si segmenti noi si alte maruntisuri, dar deocamdata las asa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 -cursa mai mare intre viteze..........la toate jawa si cz. -daca nu revine pedala de schimbator......la montare ai nimerit "cuiul de pozitie" de pe axul din motor al schimbatorului, intre cele 2 arcuri ale selectorului de viteze ? - ambreiajul......slabesti surubul de pe cablu, desfaci si surubul de reglaj de pe motor, de asemenea si intinzatorul de la ghidon. - blochezi "pastila" cu surub de pe cablu astfel incat sa ai cam 1 mm joc intre rola mecanismului sincron si cama de pe axul schimbatorului. - insurubezi surubul de reglaj de pe motor pana simti ca opune rezistenta, apoi desurubezi 1/4 ture; - de la intinzatorul de pe ghidon iti reglezi apoi cablul sa ai si ceva cursa "moarta" a manetei. -TREBUIE sa iti faci stifturile de pozitionare ale segmentilor, sau alt piston...........se aplica lege lui Murphy !.....va iesi cu max. de daune. cz-ul urca cam pe la 5000 rot/ min .........nu iti trebuie atat in nici o viteza, doar daca ii ceri mai mult decat poate si pt. cat a fost construit, oricum e motor de 2T ,chiar daca e mai vechi ca si conceptie tot urca destul de usor in ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anomoto Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 E pus bine cuiul ala intre arcuri, problema ca nu revenea bine era de la sincron din dreapta, bila aia nu prea statea pe cama aia de la ax-ul de la pedala/schimbator. Nu prea intelegeam cum e cu surubul din mijloc de la ambreaj, cat sa fie strans si cablu cat sa il strang. Dar am mai inteles ceva de la tine si o sa incerc. La mine merge sa strang acel surib la maxim, daca strag cablu si strang si din surub se distanta bila aia de la sicron de cama de la ax... Azi a mers cu el (prin namol ) si merge bine, si 2a merge destul de bine, dar in 1a cand il turam se cam auzea ceva flasnind cred ca era ambreajul prea desfacut, asa urca bine la deal, cand dadeam 2a nu se mai auzea. Cand strang maneta de ambreaj se opreste roata de tot. Sigur nu e reglat ambreajul bine.Oare am mai uitat sa pun ceva piesa pe la ambreaj ? Are 2 tije, una cu cap si una fara, mai trebuie ceva ? Multumesc, o sa incerc si cum ai zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 E pus bine cuiul ala intre arcuri, problema ca nu revenea bine era de la sincron din dreapta, bila aia nu prea statea pe cama aia de la ax-ul de la pedala/schimbator. Nu prea intelegeam cum e cu surubul din mijloc de la ambreaj, cat sa fie strans si cablu cat sa il strang. Dar am mai inteles ceva de la tine si o sa incerc. La mine merge sa strang acel surib la maxim, daca strag cablu si strang si din surub se distanta bila aia de la sicron de cama de la ax... Azi a mers cu el (prin namol ) si merge bine, si 2a merge destul de bine, dar in 1a cand il turam se cam auzea ceva flasnind cred ca era ambreajul prea desfacut, asa urca bine la deal, cand dadeam 2a nu se mai auzea. Cand strang maneta de ambreaj se opreste roata de tot. Sigur nu e reglat ambreajul bine.Oare am mai uitat sa pun ceva piesa pe la ambreaj ? Are 2 tije, una cu cap si una fara, mai trebuie ceva ? Multumesc, o sa incerc si cum ai zis. intre tije e o bila, de asemenea e una si in mecanismul sincron, sub surubul de reglaj ......se poate intampla sa se sudeze tijele in lipsa bilei ....si a uleiului suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anomoto Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 Intre tije nu am bila Si am gasit cauza ca mi se strangea acel surub la maxim, nu aveam bila Am gasit-o prin cutii mi-am adus aminte ca am gasit o bila in motorina unde am spalat piesele, dar numai una am gasit. O sa mai caut o bila sa pun si intre tije. Am reglat ambreajul mai bine, dar maneta ce distanta trebuie sa aiba intre ghidon si maneta cand incepe sa cupleze ambreajul ? E o distanta anume, sau fiecare o face cum vrea ? Cand trag maneta la maxim nu se invarte roata, nu se invarte nici la 1 cm distanta intre maneta si ghidon. Am reglat asa cum am crezut ca e bine. Si cum imi dau seama ca e cuplat de tot ambreajul ? Si zarganitul ala care il am la 1a cand o turez il am oricum, nu cred ca e de la ambreaj, nu prea imi dau seama de la ce e, cand merg se aude mai tare, o fi cutia la pinioane ? Dar numai la treapta 1a turata se aude... Oricum multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Ianuarie 10, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2010 off: Uff am revenit Am reusit sa reglez ambreajul, pot pleca mai frumos cu motorul fara sa fiu nevoiet sa-l turez, era de la ambreaj. Dar in treapta 1a tot nu am scapat de sunetul ala ciudat, un fel de frecare, numai cand merg cu 1a si e putin mai turata, celelalte trepte nu se aude nimic. O fi de la ambreaj patineaza cumva ? Si in treapta 1a cateodata mai agata putin sau intra putin mai greu cateodata, mai mult cand sunt pe loc. Inainte nu aveam acel sunet... Pote reusesc sa fac un filmulet. Mesaj completat Am vrut azi sa cumpar segmenti de la moto-line si imi zicea de grosime, eu nu am masurat grosimea la segmenti cand ii aveam afara, nu mi-am dat seama. Stie cineva e o grosime standard la CZ 175 sport sau sunt diferiti ? Daca la toate CZ-urile de 175 sport sunt la fel, poate imi zice cineva grosimea sa nu desfac motorul acum, il desfac cand am segmenti noi, acum mai faceam teste cu el. La mine e cota 0 58mm. Daca masor santurile de la piston unde intra segmentul, pot afla grosimea sau trebuie segmentul sa-l masor ? Si sunetul dupa cum imi dau seama vine de la pinione din cutie, cand bag 1a si e turat motorul cum incepe sa se auda In treapta 1a trage bine si la deal, deci nu scapa dar ceva atinge, nu pot sa imi dau seama ce, si nu cred ca mai desfac iara motorul in doua, in celelalte trepte nu se aude nimic, numai la 1a si cand e putin mai turata, sau e ceva poate normal, fiind pinionele noi si pana se rodeaza..... ? Si inca o intrebare cu ambreajul, cand apas maneta roate trebuie sa se mai invarta putin ? Dar o pot opri si nu moare motorul. Mesaj completat Si un filmulet cu sunetul, despre sunetul care se aude cu intrerupere, dar se vede cand bag 1a se aude sunetul, cand apas ambreajul mai dispare putin sunetu. Relanteul era marit ca sa se auda sunetul mai bine, mai mult la ture mari se aude mai tare. http://www.youtube.com/watch?v=SVCCIC_Xpqk Mesaj completat Cam am aflat de unde e sunetul, nu sigur dar oricum, e de la cutie pinionele de la treapta 1a. Cand inping motoreta oprita in treapta 1a cu (ambreajul tras) se aude acele pinione cum calca unul peste altul, de ce numai la 1a, e prea fix pinioanele ? Oare e ceva grav ? Se va remedia singur ? Si in cilindru se mai aude ceva zdranganeli O sa incerc sa pun ulei mai subtire, ulei M20W40 Super 1 e bun pentru cutie ? Cand am scos uleiul T90 din cutie era ca o crema groasa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anomoto Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 up Nu e topic de vanzari sa dau up, dar nu mi se ridica topicul cand postez cu acelas user... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Ianuarie 13, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2010 Mai pun un film cum se aude motoreta cand merg cu treapta 1a, pentru sunet mai mult, ca filmarea e nasoala, aveam tel in buzunar. http://www.youtube.com/user/cosx25#p/a/u/1/Vb_wcRZaHeM Mesaj completat E normal sunet de pinioane mai acentuate la o cutie de viteze mai noua? Am desfacut ambreajul si am invartit manual de axe de la cutie si face cam in orice viteza sunetul ala, dar in treapta 1a se aude mai tare mult. Nu freaca in ceva, joc la axe am. Eu cand am schimbat pinioanele din cutie, nu am putut sa pun pe toate noi, numai unul singur a ramas vechi si axul principal cel lung, dar era bun. Si in ulei parca era ceva pilitura, parea cam sidefac. Acum are ulei de motor M20W40 Super 1 mineral. Oare e ceva grav, se va roda pinioanele si va disparea sunetul, sau se va strica mai tare ? A mai patit cineva asa ceva ? Nu as vrea sa mai redesfac motorul in 2, nu prea o sa mai am timp si e si prea frig acum, mai si ninge... Mai pun un filmulet mai clar cum se aude. http://www.youtube.com/watch?v=SQM-3jSaYN8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.