megamotoreta Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 dupa cum spune si titlul,am posibilitatea de a da un scuter de 50,yamaha slider,in stare buna,consumabile schimbate, inscris, pe un scuter de 250,deci motor,fara acte! contactul nu e rupt, are cheile originale...ma bate gandul sa-l iau sa-l dezmembrez...e vb de o honda cn250 helix,stare buna,nelovita,are si topcase....nici nu stiu ce sa zic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 (editat) ia-l e pomana curata ce mai stai? fa schimbul pana nu se rasgandeste omu. honda e un motor super rezistent ,,,,ai sa te rogi de el sa se strice ceva la el (la motor)...bafta la schimb. Editat Ianuarie 1, 2010 de Burg_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 1, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 1, 2010 ia-l e pomana curata ce mai stai? fa schimbul pana nu se rasgandeste omu.honda e un motor super rezistent ,,,,ai sa te rogi de el sa se strice ceva la el (la motor)...bafta la schimb. pai nu are acte, nu e inscris...cum naiba sa merg cu el asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 pai atunci ce rost are topicul? si pina la urma e motor sau scuter? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 pai nu are acte, nu e inscris...cum naiba sa merg cu el asa? ia-l asa cum e fara acte ,, cumperi unul fara motor dar cu acte sau unul defect dar sa fie la zi cu actele si ai schimbi doar motorul, -gandestete ca e de 250cc nu jucarie de 50cc ,cu asta de 250 cu 2 persoane pe el si bagaj treci pe langa unul de 50 fluierand,,,,eu zic sa nu mai stai pe ganduri ia-l, ai toata iarna la dispozitie sa-l faci . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oversa Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 (editat) Te complici mult si cred ca tot la banii aia ajungi. Nu e atat de usor sa gasesti motor cu acte pentru exact motocicleta aia. Editat Ianuarie 1, 2010 de Oversa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csj Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 Nu prea pot sa inteleg treaba asta : "fara acte" - in general. Cum adica sa nu existe acte ? Dar unde-s actele, le-a pierdut, le-a dat foc ? Foarte bine, nu le mai are, poate solicita acte noi, se intampla frecvent. Iar o mare necunoscuta, X vinde actele de la motor. Pai cine are nevoie de alte acte decat cele originale ? Pai cine are interes, le poate obtine de la institutii mult mai ieftin, de ce sa le cumpere cu mai multi bani. Nu-i cam suspect ? ----------- Parerea mea, indiferent de "oferta" si cat de tentanta este, sa nu faci niciun schimb, decat legal, ori lipsa actelor da de banuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 ce e greu de inteles faptul ca o masina sau scuter nu are acte ?simplu,,,se poate sa fie defect ceva la el si persoana al cui e la radiat din circulatie si acuma poate sa-l vanda pe bucati sau intreg sau sa-l dea la schimb daca gaseste persoana care e de acord cu asta nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csj Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 ce e greu de inteles faptul ca o masina sau scuter nu are acte ?simplu,,,se poate sa fie defect ceva la el si persoana al cui e la radiat din circulatie si acuma poate sa-l vanda pe bucati sau intreg sau sa-l dea la schimb daca gaseste persoana care e de acord cu asta nu? Inteleg ca ai scris in graba, cel putin asa imi explic absenta semnelor de punctuatie. Am citit de 2 ori sa inteleg ce ai vrut sa zici, lipsesc cateva virgule si o cratima ( l-a radiat). Ok, trecem peste asta, e scuzabil. Desi a folosit putine date referitoare la schimb, ne cam ambalam de pomana .Acum sa-ti explic : 1. Radierea ( Reg de apl. a n. cod rutier- Sect.2 ) - Art. 47 - lit. d),ind.(1) când vehiculul a devenit impropriu din punct de vedere tehnic pentru a circula pe drumul public si daca fac dovada ca acesta este dezmembrat de un agent economic autorizat potrivit legii SAU tot lit.d,ind. (4) Proprietarul vehiculului poate solicita radierea acestuia daca nu mai doreste sa-l pastreze în circulatie, cu conditia depozitarii lui în alte spatii decât cele apartinând domeniului public.. Acum, Art 48. spune ca : Radierea se face pe baza depunerii certificatului si placutelor cu numere de înmatriculare, a cartii de identitate a autovehiculului, a fisei de înmatriculare cu viza administratiei financiare competente, precum si a documentelor care atesta faptul ca a intervenit una dintre situatiile prevazute la art. 47 alin. (1)-(5). Deci, au existat acte inainte de a fi radiat. Daca e asa, inseamna ca acum detine un certificat de radiere nu ? Ori, afirmatia lui a fost : " nu are acte". Certificatul de radiere este un act, in baza caruia se intemeiaza un contract de schimb. Pai prin expresia " nu are acte", intelegi implicit ca-i lipseste si certificatul de radiere,corect ? Iti pot detalia mai mult de atat, dar nu cred ca este cazul aici. Exista o multitudine de ipoteze, x daca vinde actele, dupa cum ai vazut mai sus, nu o mai poate radia, radierea se face conf. art.48, asta inseamna ca ramane sa plateasca taxe si impozite pe un bun pe care nu-l mai detine fizic, dar exista in inscrisuri. Poti ajunge sa dai declaratii, pe la Parchet, cand ti-e lumea mai draga, ca te-a durut de acte. Poti sa te mai gandesti, ca cineva, vrea sa scape repede de un bun, sa-l faca greu de gasit, sa obtina prin schimb un altul, de care se poate dispensa mai usor. Ai inteles ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 In Romania ,,fara acte" se traduce ,,ciordit"! @motoreta-nu te complica,modelul este vechi si aproape inexistent prin tara!Daca-l inscrii pe primarie o sa-ti tremure c.... la orice militian care te opreste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 2, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2010 In Romania ,,fara acte" se traduce ,,ciordit"!@motoreta-nu te complica,modelul este vechi si aproape inexistent prin tara!Daca-l inscrii pe primarie o sa-ti tremure c.... la orice militian care te opreste! stiu ca poate fi furat, nu sunt copil mic...are contactul ok,ghidonul nu a fost fortat.chei originale. mai interesant,are si nr de inmatriculare strain...nu fac fals in acte publice sa-l inscriu pe 49 ca nu am chef de belele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 2, 2010 Share Postat Ianuarie 2, 2010 atunci nu o sa il poti inscrie cu nr albe... il iei degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 2, 2010 Share Postat Ianuarie 2, 2010 Stai potolit,nu te baga.De-aia e asa ieftin,pt. ca nu-i in regula,cu actele.A mai zis-o cineva,inainte,si bine-a zis-o,in Ro, 'fara acte'=ciordit.Daca e cu nr. strain,si e furat,sigur e dat pe lista neagra,pe international.Chit ca are cheile originale. Culmea e ca ti-o confisca mai usor,decat dac-ar fi fost furata de-aici (am citit faza asta, tot pe forum).Helix-ul,e model vechi,si rar,in tzara.Adica,atrage privirile.Stiu doar 2 persoane,care au asa ceva.Si e mare,deci,clar e de cilindree mai mare de 50 cc,si orice gabor te opreste,si-ti cere actele, nu poti sa zici ca e de 50. Deja,e caz penal.E motocicleta neinmatriculata.Sa faci rost de acte,de la alta,mi-i se pare costisitor,riscant si cam complicat.Mai bine,ramai cu ala mic,da' stii ca "iesti curat"...Aaaa...Helix,fiind model vechi,si rar in tzara,o sa ai si problema pieselor de schimb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 2, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2010 eu am deja unul de 250 acte in regula tot,dar cel mic de 50 zace nefolosit. de aia ziceam sa fac schimbul...ce ma oftic...nu are acte..ma duc iar peste mos si-l iau la intrebari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Ianuarie 2, 2010 Share Postat Ianuarie 2, 2010 Man, parerea mea este ca nu merita cumparat un lucru furat.Cu asta nu faci decat sa incurajezi furtul si implicit sa aduci contributii unui hot. Argumetele pe care le cauti tu sunt doar ca sa te impaci cu ideea ca faci bine, desi in subconstient ai remuscari si nu iti doresti acest lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Ianuarie 2, 2010 Share Postat Ianuarie 2, 2010 Ai inteles ceva ? te rog frumos nu ma face sa cred ca nu stii sa citesti din cauza unei virgule , pe tine te-a suparat faptul ca eu la-m incurajat sa faca schimbul de parca e motorul meu si eu as face schimbul cu el ,ei bine nu este asa si omul poate sa-ti confirme asta... motorete si motociclete fara acte aduse din alte tari o sa vezi mult timp de aici incolo, chiar eu am trimes in tara un scuter honda scoopy de 80cc fara acte si culmea NU E FURATA am cumparat-o cu 120 EURO dintr-un parc de desmembrari moto si mi-a dat doar o chitanta la mana ,am mai bagat eu 105 euro fix in ceva piese de scimb mai exact 2 roti dintate de la pedaua de pornire plus 120 euro la vestitul ATLASSIB o firma de tot rahatul,,,de ce? pentru ca scuterul a ajuns tandari in tara ;furca cu roata de pe fata indoita in spate ,toate stopurile sparte ,oglinzile le fel sparte vinilinul de pe sa taiat ,plasticurile din fata (carena) si aia in bucati ,plus chitanta pe care o pusesem intr-o folie si lipita pe sa nu mai era nicaieri ,si asa a ajuns in tara UN SCUTER FARA ACTE, cu care eu nu pot sa fac mai nimic nici macar sa-l vand pt ca banuie lumea ca e FURAT.... -pun pariu ca baiatul nu dispune de suficienti bani sa-si cumpere un scuter nou dupa placul si nevoile lui ,si atunci incearca sa faca ce vrea sa faca acum un schimb, eu unul al inteleg si al incurajez sa incerce pt ca daca se ia dupa voi cei care ai spune-ti sa nu care cumva sa faca ceva rau nu o sa mai aiba nici bicicleta ca de e furata,,,,,RISCURI???,,,,toata viata noastra de muritori de rand de la inceput la sfarsit e un risc ....uite aici poze cu scuterul care la-m trimes in tara,,,, primele doua.... innainte sa-l trimet ,si ultima cu locul de unde la-m cumparat se numeste SAN MARTIN DE LA VEGA , undeva in Spania. In Romania ,,fara acte" se traduce ,,ciordit"!@motoreta-nu te complica,modelul este vechi si aproape inexistent prin tara!Daca-l inscrii pe primarie o sa-ti tremure c.... la orice militian care te opreste! -de unde mama dracului cunosti tu istoricul scuterului in discutie de esti asa de sigur ca e ,,ciordit''?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 2, 2010 Share Postat Ianuarie 2, 2010 Unde se afla parcul ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gsm Postat Ianuarie 2, 2010 Share Postat Ianuarie 2, 2010 In Spania, ai probleme cu vederea? Meri la doctor. Cat despre Burg Man...nenicule...ia spune`ne...tu scrii..apesi reply...si aia e? nu recitesti ce scrii? Nu te gandesti ca poate gresesti? Ai cumparat`o dintr`un parc de dezmembrari. Deci e radiata...nu e...e furata...e abandonata...?! Ce rahat e asa greu...o tara...are legi. Care trebuiesc respectate. NU ar trebui sa existe autovehicule/motociclete/etc. fara acte. Boooon...mai sunt si situatiile speciale. Numai ca acele situatii nu exista de unele singure...oamenii le fac. Pe romaneste: ai comis o ilegalitate. Nu poti aduce o masinarie in tara asta cel putin, fara acte. Sau o poti aduce, pt. piese. Oricum ar fi, ar fi normal sa stii istoricul masinariei. Pt. a circula pe un drum public in Romania...iti trebuiesc acte. Nu mai e nimic de adaugat la partea asta. Daca comentezi, deja meriti ignorat. "RISCURI???,,,,toata viata noastra de muritori de rand de la inceput la sfarsit e un risc " Ma...ti`as trage un super ranjet daca te`as vedea incatusat si bagat in duba. Ti`ai merita`o pe deplin. Beleaua n`ar fi ca ai niste pareri infecte, ci...ca`i inveti si p`altii sa fie rebeli intr`un mod pur si simplu tampit. Sunt de acord suta la suta cu tine cand e vorba de riscuri....in afara de partea legala. Din partea mea, tre` sa fii prost rau sa iti risti libertatea pt. un motor...orice marca si model. Fura, vinde, combina...e alegerea fiecarui infractor. Da` sa te prinda politia doar ca ai facut o simpla plimbare si n`aveai acte...mi se pare penibil. Ori suntem infractori pe bune si ne facem meseria super, ori suntem niste gainari penibili. Daca ar fi sa aleg...mai bine ilegal de`adevaratelea decat sa`mi risc libertatea pt. un rahat. "la-m", "al inteleg" + altele + exprimarea, denota ca n`ai un IQ prea mare. Inainte sa ai ceva pareri ar trebui sa cunosti limba romana la un nivel acceptabil. Momentan...nu ne poti sugera decat ca manelele rulz si ca...atata poti. Mult succes, ai sa ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csj Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 (editat) 1. Trist parcul ala. 2. Radierea, parcurile de dezmembrari, comertul cu piese uzate, n-au fost inventate ieri, ele sunt active in pietele dezvoltate de f. multi ani. Acum, faptul ca tu, ai cumparat cu o anumita suma de bani un bun, dintr-un parc de dezmebrari, este prezumat faptul ca vanzarea a avut la baza un scop licit. Ag. economic de acolo, ti-a emis o chitanta (obligat de legea tarii respective), din care reiese ca ti-a vandut, contra schimb un bun. Asadar, ag.economic, inregistreaza in contabilitate chitanta, putand oricand sa faca dovada, atunci cand i se impune acest lucru. La randul tau, chitanta, ca act juridic, joaca acelasi rol. Sa presupunem, ca la controlul vamal, agentii vamali ar fi fost vigilenti. Ei bine, in documentele de drum " coletul" sau cum vrei sa-l numesti tu, a fost inregistrat pe numele tau, ca tu l-ai trimis. Agentii, negasind documentele bunului, l-ar fi putut confisca, pana la dovada prezentarii actelor. Tu ai fost norocos, ei nu s-au uitat, ori poate chitanta a fost, au vazut-o, a fost in regula ,n-au asigurat-o si a disparut. Tu zici, c-ai trimis scuter-ul in perfecta stare si-a ajus distrus in tara. Pai, puteai sa eviti. Aveai la indemana, un act usor de incheiat se numeste Proces Verbal ( Dare-Primire). Ai fi consemnat in procesul verbal, aspectul general al scuterlui " nu prezinta urme de accident, nu este indoit, stare fizica buna", puneai soferul sa-l semneze si asta era. ( PV-ul, in lipsa altor documente de drum, in care puteai mentiona -tipul coletului, starea lui, modalitati de depozitare si transport). Asa inca ceva, cu istoricul scuterului. N-ai nicio legatura cu treaba asta, l-ai cumparat de la un agent ec. autorizat, iar modul prin care scuterul a ajuns la cimitir/dezmembrari, nu te priveste, tu esti prezumat ca un cumparator de buna-credinta. Diferenta dintre tine si motoreta*user-ul.. e ca, el il cumpara de la "nush cine", iar tu dintr-un loc specializat. La el, dc se descopera ca e "ciordit", e cam cu dus si intors, in sensul in care i se poate confisca, poate ramane si fara scuterul dat la schimb, iar tu iti pastrezi scuterul. Ai inteles ceva ? Editat Ianuarie 3, 2010 de mihai600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.