Sari la conținut

Zgomote la motor


Postări Recomandate

mersi tuturor pt informatii; e clar ca tre sa ajung cu ea la un service; pana acum in afara de consumabile n-am schimbat nimic; va tin la curent

 

ps: totusi nimeni cu acest tip de motor care sa fi avut aceeasi problema?

 

Majoritatea problemelor la motorul de gpz apar la alternator cum zicea si cineva mai sus ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Majoritatea problemelor la motorul de gpz apar la alternator cum zicea si cineva mai sus ...

Thunderbyte - ce e aia ... ce am intrebat mai sus, de a pus colegu' in poza din manual? Nici nu mai stiu cum zicea ca se cheama, tu ai desfacut motorul, trebuie sa stii, ce e aia si la ce foloseste?... aaaaaa, FRAI.

Ce e ala FRAI?

Mesaj completat

In afara de inlocuit intinzatorul, ceea ce nu implica demontarea motorului,

Bai omule daca mecanica nu stii, limba romana o pricepi?

 

Multi au zis sa verifici lantul de distributie, adica sa desfaci tot motorul, eu ti-am dat varianta simpla: verifica cat se extinde intinzatorul ca sa poti vedea cat de uzat e lantul.

Ce nu intelegi din propozitia de mai sus? E totuna pentru tine:

 

"verifica cat se extinde" = "schimba intinzatorul" ??????????????????????????????????

 

A zis cineva sa schimbi vreun intinzator?? Nu schimbi nimic, IL VERIFICI sa vezi cat se extinde!!

 

Cu cat intinzatorul se extinde mai mult cu atat lantul e mai uzat. Trebuie sa VERIFICI intinzatorul!

Cu cat intinzatorul se extinde mai mult cu atat lantul e mai uzat. Trebuie sa VERIFICI intinzatorul!

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thunderbyte - ce e aia ... ce am intrebat mai sus, de a pus colegu' in poza din manual? Nici nu mai stiu cum zicea ca se cheama, tu ai desfacut motorul, trebuie sa stii, ce e aia si la ce foloseste?... aaaaaa, FRAI.

Ce e ala FRAI?

Mesaj completat

 

Bai omule daca mecanica nu stii, limba romana o pricepi?

 

Multi au zis sa verifici lantul de distributie, adica sa desfaci tot motorul, eu ti-am dat varianta simpla: verifica cat se extinde intinzatorul ca sa poti vedea cat de uzat e lantul.

Ce nu intelegi din propozitia de mai sus? E totuna pentru tine:

 

"verifica cat se extinde" = "schimba intinzatorul" ??????????????????????????????????

 

A zis cineva sa schimbi vreun intinzator?? Nu schimbi nimic, IL VERIFICI sa vezi cat se extinde!!

 

Cu cat intinzatorul se extinde mai mult cu atat lantul e mai uzat. Trebuie sa VERIFICI intinzatorul!

Cu cat intinzatorul se extinde mai mult cu atat lantul e mai uzat. Trebuie sa VERIFICI intinzatorul!

 

 

daca am scris ca ma pricep sa schimb intinzatorul inseamna implicit ca pot sa-l si desfac si sa-l masor; eu am vorbit de inlocuire pt ca motoarele mai vechi de GPZ, ca al meu, au avut intinzatoare cu probleme, ulterior fiind inlocuite. Sa fie asta cauza acelor zgomote ar fi varianta cea mai convenabila pentru mine, inclusiv din pv financiar; un intinzator nou e maxim 250 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thunderbyte - ce e aia ... ce am intrebat mai sus, de a pus colegu' in poza din manual? Nici nu mai stiu cum zicea ca se cheama, tu ai desfacut motorul, trebuie sa stii, ce e aia si la ce foloseste?... aaaaaa, FRAI.

Ce e ala FRAI?

Se refera la ambreiajul centrifugal de pornire , adica cel din poza de mai jos care se afla in spatele rotorului alternator...

Mesaj completat

Poza e luata din manual de pe http://service.tanga-moteurs.com/data/Kawa...al_%28EN%29.pdf

Mesaj completat

Bai omule daca mecanica nu stii, limba romana o pricepi?

 

Multi au zis sa verifici lantul de distributie, adica sa desfaci tot motorul, eu ti-am dat varianta simpla: verifica cat se extinde intinzatorul ca sa poti vedea cat de uzat e lantul.

Ce nu intelegi din propozitia de mai sus? E totuna pentru tine:

 

"verifica cat se extinde" = "schimba intinzatorul" ??????????????????????????????????

 

A zis cineva sa schimbi vreun intinzator?? Nu schimbi nimic, IL VERIFICI sa vezi cat se extinde!!

 

Cu cat intinzatorul se extinde mai mult cu atat lantul e mai uzat. Trebuie sa VERIFICI intinzatorul!

Cu cat intinzatorul se extinde mai mult cu atat lantul e mai uzat. Trebuie sa VERIFICI intinzatorul!

Mai bine ar da capacul dela chiuloasa. Se poate masura lantul, intre pinioare are 24 de bolturi adica 23 de zale => poti masura lantul. daca tot a desfacut capacul chiuloasei pe ea se gaseste o patina fixa, daca e uzata e clar ca toate is uzate si trebuiesc schimbate. Daca astea is ok atunci e intinzatorul, la intinzator nu prea ai ce sa verifici, daca il scoate o sa sara automat la maxim.

Mesaj completat

fratele meu la acelasi tip de motor

 

Daca tot are fratele tau motor la fel, de ce nu iei intinzatorul de la el pt o proba, ar fi si mai simplu, mai ales ca intinzatorul e in fatza intre galeriile de evacuare, ar fi mult, mult mai simplu

post-18053-1262612989_thumb.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles, acum, multumesc de explicatii.

Daca e asa intinzatorul, atunci ai dreptate, nu are ce vedea pe el. In schimb poate introduce ceva pe gaura lui incat sa vada cat de mult trebuie impinsa patina, de aici rezulta automat cat se indinde intinzatorul. Mi se pare cel mai simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine ar da capacul dela chiuloasa. Se poate masura lantul, intre pinioare are 24 de bolturi adica 23 de zale => poti masura lantul. daca tot a desfacut capacul chiuloasei pe ea se gaseste o patina fixa, daca e uzata e clar ca toate is uzate si trebuiesc schimbate.

 

 

Daca scot capacul tre sa inlocuiesc garnitura? asa am auzit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine ar da capacul dela chiuloasa. Se poate masura lantul, intre pinioare are 24 de bolturi adica 23 de zale => poti masura lantul. daca tot a desfacut capacul chiuloasei pe ea se gaseste o patina fixa, daca e uzata e clar ca toate is uzate si trebuiesc schimbate.

 

 

Daca scot capacul tre sa inlocuiesc garnitura? asa am auzit

da nu e o problema ti`am zis este un silicon negru pe piatza care inlocuieste garniturile incearca pe la "shopuri" dastea auto imposibil sa nu gasesti exact asa se si numeste silicon de garnituri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles, acum, multumesc de explicatii.

Daca e asa intinzatorul, atunci ai dreptate, nu are ce vedea pe el. In schimb poate introduce ceva pe gaura lui incat sa vada cat de mult trebuie impinsa patina, de aici rezulta automat cat se indinde intinzatorul. Mi se pare cel mai simplu.

 

Tre sa impingi cu o anumita forta unde mai pui ca, conteaza destul de mult punctul de contact pe patina, un functie de el poti avea o marja de eroare de cativa mm ... si aici conteaza. Si daca intinzatorul nu ajunge si il schimba cu unul nou sau face unul manual dar lantul si/sau patinele e/sunt foarte uzat/e si cedeaza in timp ... am vazut un clio 1.4, 16v cu distributia praf, din 4 pistoane 1 a scapat intreg, din 16 valve 10 is varza ... Pana la desfacut capacul de la chiuloasa recomand sa schimbe intinzatorul cu cel al fratelui, de proba, daca nici ala care e bun nu intinde si tot se aude e clar ca altceva e devina, atunci desfaci mai departe ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca scot capacul tre sa inlocuiesc garnitura? asa am auzit

E vorba de capacul la chiulasa, nu de chiulasa. Nu se schimba garnitura, decat daca e muci sau daca scapa ulei, de obicei garnitura e de cauciuc.

 

@Thunder, intinzatorul, daca e cel de care cred eu ca e, se extinde cam 1,5 - 2cm... Daca tu bagi un cap de surubelnita in gaura, impingi de patina si vezi ca intra cam 3cm de surubelnita din locul in care il consideri 0 pentru intinzator, cam ce deduci de aici? Ca e lantul bun? Nu, e muci. Daca intra 2,5cm, iarasi, ai lant bun? Mai conteaza 2mm? Nu, no way. Nici nu mai stai ca alt intinzator, alt.. ce.? Si nici nu vad ce ar avea defect intinzatorul, mare filozofie nu e.

Masori intinzatorul extins la maxim - sa zicem ca are 2,5 cm.... bagi surubelnita pe gaura lui in directia in care ar impinge si el, impingi si vezi ca au intrat 2,5cm.. clar lantul e uzat la maxim.

 

Am vazut cu ochii mei si eu ce inseamna lant de distributie sarit...

 

Si eu ce zic aici zic doar ca metoda sa verifice cat de uzat e lantul, nu propun absolut deloc sa schimbe intinzatorul... mi se pare doar banal de facut o constatare asupra lantului de distributie, fara sa demontezi nimic, decat intinzatorul..

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit si eu la varianta cu intinzatorul fratelui meu dar are garantie la piesele inlocuite si nu cred ca putem umbla acolo; cand se mai incalzeste desfac intinzatorul sa vad cum arata; in interiorul motorului nu ma bag; oricum eu caut un diagnostic, reparatiile le fac la service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit si eu la varianta cu intinzatorul fratelui meu dar are garantie la piesele inlocuite si nu cred ca putem umbla acolo; cand se mai incalzeste desfac intinzatorul sa vad cum arata; in interiorul motorului nu ma bag; oricum eu caut un diagnostic, reparatiile le fac la service.

 

Daca nu esti dispus sa incerci nu prea ai cum sa afli, si daca tot ai sa o duci in service la ce vrei sa mai afli. Cred ca ar fi mult mai simplu asa. Oricum garantia e pe manopera si pe piesele luate de la ei, faptul ca tu dai intinzatorul jos pentru 10 minute nu ar trebui sa afecteze cu nimic garantia atata timp cat il montezi cum a fost ... unde mai pui ca termenul de garantie in romania e relativ ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost cu ea la un mecanic pe care mi l-a recomandat un vecin de bloc; zdranganitul acela venea de la o tabla din stanga, langa cric (culmea e ca au ascultat-o vreo 5 motociclisti inainte si toti au zis ca e ceva la motor; cand acceleram de fapt crestea vibratia care misca tabla aia); cat despre tacanit, omul a spus ca nu e o problema daca face asa doar la rece, pana isi trage ulei; morala: daca aveti vreo problema tehnica, ganditi-va intai la ce e mai simplu; primavara timpurie si sanatate tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana is trage ulei... si a mea scoate zgomote ciudate 1 secunda pana porneste si "isi trage ulei" la intinzatoarele de la lanturi, dar atata. Si asta e perfect normal, se aude si la 1200 gsa 2009 scos proaspat pe usa fabricii. asa ca cat dureaza la tine "pana isi trage ulei" ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta-vara dura cam un minut, acu pe frig mai mult dar nu pot sa zic exact; tacanitul dispare intai la relanti, dureaza mai mult cand e in viteza (atunci cand merg) dar il aud doar la viteze mici, mai mult cand plec de pe loc; la peste 20 la ora nu se mai aude din cauza vibratiilor motorului si a vantului, banuiesc; frecventa e cam de 4-5 pe secunda; per total cred ca dureaza maxim 5 minute, acum iarna; cand a ascultat-o mecanicul era incalzit bine motorul, de la podul grant pana pe soseaua fundeni, nu se mai auzea absolut nimic in afara acelui zdranganit care provenea de la tabla care prinde esapamentul stanga

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...