Sari la conținut

Termometru Pt Motor


Schumy
 Share

Postări Recomandate

De curand mi-am luat un simson si m-am tot documentat si am aflat ba ca se incinge foarte usor,ba ca poti merge cu el cu 70-80 oricat (cat ai benzina) fara sa se intample nimic.Asa ca m-am gandit sa caut un termometru care sa fie conectat la aripioarele de racire de pe cilindru.Voi ce solutii credeti ca as avea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... o solutie simpla ,eficienta si practica este sa eviti deplasarile la miez de ziua in zile caniculare ,chiar si la 70-80 se incinge rau ,n-ai ce sa faci cu termometru....nu sta in trafic { doar la rosu bineinteles} miscate continuu.... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... o solutie simpla ,eficienta si practica este sa eviti deplasarile la miez de ziua in zile caniculare ,chiar si la 70-80 se incinge rau ,n-ai ce sa faci cu termometru....nu sta in trafic { doar la rosu bineinteles} miscate continuu.... :cheers:

eu am vazut la cineva un simson modificat cu radiator de ulei[luat de pe o japoneza]si zicea omu ca nici pe 40 grade nu i se incalzeste motoru.avea si arcul de tarare a presiunii de ulei intarit ca sa-i mareasca presiunea.si pompa de ulei trebuie sa-ti fie in stare buna.ulei de calitate ce sa mai zic! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar si cu 50 poti merge constant cu el ca nu are nimic, dar sa ai in el ulei cat mai gros: 20W50 mere bine la simson. cum a zis si moto_fane..........la semafoarele pe rosu, opreste motoru. dak ai de circulat in trafic urban pe zi caniculara, cand simti ca nu prea mai are putere, pauzeaz-o pana se mai raceste si nu vei avea deloc probleme cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles.@ moto_fane: am facut rost de piesa aia de la un prieten...sorry. As mai aveaq o intrebare:cum se dau jos cadranul si geamul de la kilometraj ca m-am tot chinuit si tot nu iese tabla aia care sustine gemul...daca puteti faceti un fel de schema cu partile care alcatuiesc kilometrajul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles.@ moto_fane: am facut rost de piesa aia de la un prieten...sorry. As mai aveaq o intrebare:cum se dau jos cadranul si geamul de la kilometraj ca m-am tot chinuit si tot nu iese tabla aia care sustine gemul...daca puteti faceti un fel de schema cu partile care alcatuiesc kilometrajul

..trebuie sa iasa ,singurul lucru care te retine efectiv este garnitura de cauciuc ,care practic fiind nedesfacut s-a lipit+ depus rugina intre corpul km si garnitura capac ,da-i si tu cu putin sprai de frane lasa-l 1 min. si insista ... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca m-am gandit sa caut un termometru care sa fie conectat la aripioarele de racire de pe cilindru.

Asta e ca Âşi cum ai pune termometrul la Dacie pe radiator!!!

Ideal ar fi să măsori temperatura uleiului, care reflectă mult mai corect temperatura motorului

Adică cam ce zicea PinkHelmet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare corect

Dar te rog sa ne dai detalii

Ce termistor, restul instalatiei electrice (ce indicator al temperaturii etc)

Si mai ales, cum a supravietuit termistorul in baia de ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...