Schumy Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 De curand mi-am luat un simson si m-am tot documentat si am aflat ba ca se incinge foarte usor,ba ca poti merge cu el cu 70-80 oricat (cat ai benzina) fara sa se intample nimic.Asa ca m-am gandit sa caut un termometru care sa fie conectat la aripioarele de racire de pe cilindru.Voi ce solutii credeti ca as avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stray Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 mergi cu 60-70 si nu o sa ai treaba, lasa termometru in pace! pune ulei de calitate si mergi frumos cu el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 sau ia unul de la Louis pe care-l poti pune in loc de joja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 ... o solutie simpla ,eficienta si practica este sa eviti deplasarile la miez de ziua in zile caniculare ,chiar si la 70-80 se incinge rau ,n-ai ce sa faci cu termometru....nu sta in trafic { doar la rosu bineinteles} miscate continuu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawaman Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 ... o solutie simpla ,eficienta si practica este sa eviti deplasarile la miez de ziua in zile caniculare ,chiar si la 70-80 se incinge rau ,n-ai ce sa faci cu termometru....nu sta in trafic { doar la rosu bineinteles} miscate continuu.... eu am vazut la cineva un simson modificat cu radiator de ulei[luat de pe o japoneza]si zicea omu ca nici pe 40 grade nu i se incalzeste motoru.avea si arcul de tarare a presiunii de ulei intarit ca sa-i mareasca presiunea.si pompa de ulei trebuie sa-ti fie in stare buna.ulei de calitate ce sa mai zic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 Chiar si cu 50 poti merge constant cu el ca nu are nimic, dar sa ai in el ulei cat mai gros: 20W50 mere bine la simson. cum a zis si moto_fane..........la semafoarele pe rosu, opreste motoru. dak ai de circulat in trafic urban pe zi caniculara, cand simti ca nu prea mai are putere, pauzeaz-o pana se mai raceste si nu vei avea deloc probleme cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schumy Postat Mai 27, 2006 Autor Share Postat Mai 27, 2006 Am inteles.@ moto_fane: am facut rost de piesa aia de la un prieten...sorry. As mai aveaq o intrebare:cum se dau jos cadranul si geamul de la kilometraj ca m-am tot chinuit si tot nu iese tabla aia care sustine gemul...daca puteti faceti un fel de schema cu partile care alcatuiesc kilometrajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Mai 28, 2006 Share Postat Mai 28, 2006 Am inteles.@ moto_fane: am facut rost de piesa aia de la un prieten...sorry. As mai aveaq o intrebare:cum se dau jos cadranul si geamul de la kilometraj ca m-am tot chinuit si tot nu iese tabla aia care sustine gemul...daca puteti faceti un fel de schema cu partile care alcatuiesc kilometrajul ..trebuie sa iasa ,singurul lucru care te retine efectiv este garnitura de cauciuc ,care practic fiind nedesfacut s-a lipit+ depus rugina intre corpul km si garnitura capac ,da-i si tu cu putin sprai de frane lasa-l 1 min. si insista ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 28, 2006 Share Postat Mai 28, 2006 Asa ca m-am gandit sa caut un termometru care sa fie conectat la aripioarele de racire de pe cilindru. Asta e ca Âşi cum ai pune termometrul la Dacie pe radiator!!! Ideal ar fi să măsori temperatura uleiului, care reflectă mult mai corect temperatura motorului Adică cam ce zicea PinkHelmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 Eu la mine am pus un termistor legat de joja, scufundat deci in baia de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 Mi se pare corect Dar te rog sa ne dai detalii Ce termistor, restul instalatiei electrice (ce indicator al temperaturii etc) Si mai ales, cum a supravietuit termistorul in baia de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.