logan Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 thanks.. asta ar fi jucaria.. model 1985... v65 1100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 prezint un shadow din 93 modificat putin .luat pt un amic ... intr-o saptamana ajunge in romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eustaces Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 (editat) salut umbrelor ... hop si eu motz .... 97/32.000 Editat Mai 25, 2008 de eustaces Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Defender Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 Bine ai venit printre noi! La cati mai multi Km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 (editat) salut umbrelor ... hop si eu motz .... 97/32.000 Hop si tu motz ..cu un bondarel frumos si bine ai facut!! Sa ai bafta de el si multi km fara incidente!! My shadow Editat Mai 26, 2008 de Chisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eustaces Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 meserie tzajili.... cat, unde, cand , cum ? maine o sa-i fac RARu`la a mea si o sa-i dau vo` doua gaurele in speranta ca o sa sune cat de cat ca acu e cam muta... se aude mai tare lantu` zici ca-i pe baterii... DURACell .....hi hi .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
malignus Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 cred ca eun fel de parafina. Nu stiu daca se mai pareaza, ca n-am mai incercat. dar daca te intereseaza, magazinul e pe strada Plugarilor (de la Timpuri Noi, pe calea vacaresti, a doua sau a treia la stanga). E la parterul unui bloc, pe partea dreapta. mersi, o sa dau o fuga. bafta mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 meserie tzajili.... cat, unde, cand , cum ? maine o sa-i fac RARu`la a mea si o sa-i dau vo` doua gaurele in speranta ca o sa sune cat de cat ca acu e cam muta... se aude mai tare lantu` zici ca-i pe baterii... DURACell .....hi hi .. Poate dc o sa ungi lantul nu o sa-l mai auzi asa pronuntat. Si vezi sa fie intins corespunzator , dar nu beton, sa aibe cam 2.5 cm joc pe la mijloc(vezi in cartea tehnica mai exact). Cat de gaurit sitele, eu mi-am permis sa dau gauri ca nu se vad, dar la tine cred ca se vor vedea ca ai tevile originale, drepte. In cazul tau cred ca ar fi mai indicat sa gauresti exact pe mijloc cu un burghiu mai mare sau sa incerci sa decupezi in jurul dudei, sa scoti tevusca cu totul. Dar nu te hazarda, unii spun ca nu face bine motorului si pierzi si din putere. Eu unul simt un plus de putere, dar parerile sunt impartite. Te sfatuiesc sa te documentezi (pe forum gasesti multe topicuri pe tema asta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eustaces Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 mersi mosu .. m-am documentat .. am avut anu` trecut marauder zornaia de dracu il lua , erau mancate O-ringurile, la shadow e mai domestic da tot se aude .. n-am ce sa-i fac mai mult de atat e reglat ca la carte si lantul e relativ nou . iar tobele.. nustiu ce sa zic .. la cata inginerie mecanica stiu eu zic ca o evacuare mai rapida duce la crestere de putere, cu un consum aferent mai ridicat .. ideea e ca nu vreu sa fac vro pozna in sensul ca sa o gauresc aiurea si se auda ca o drujba dupa aia ! daca a dat cineva sa imi explice si mie cum ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Defender Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 (editat) Bun venit in randul posesorilor de Shadow si la cati mai multi km! Referitor la problemele tale, am mai spus-o pe acest topic: am avut pe motor tobe goale si taiate! La relanti mai era cum era, sunet suportabil, dar in sarcina nu mai era placut deloc, iar dupa multi km erai chiaun de cap! Pe unde treceam porneam toate alarmele auto... In acelasi timp, un amic de al meu a cumparat motorul cu 5 gauri facute de jur imprejurul tevii de evacuare stock! Suna bine! Pana la urma e o chestie ce tine de fiecare... Vis a vis de tobe goale: puterea motorului creste, dar din spusele unora, ai posibilitatea de distrugere a supapelor de evacuare! Personal, m-am intors la tobele stock...si nu-i chiar atat de "electric"! Editat Mai 26, 2008 de Defender Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eustaces Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 merci .. cred ca am sa-i dau vo cateva gauri , am tot citit pe forum da nu pre stiu cum daca a dat cineva la shadow si poate sa-mi da un sfat. am citit la " posesorii de Vulcan , ca ar trebui data pe partea dinspre roata a tevii sa sune mai frumos, daca a "bortelit" careva , un sfat eventual un film pe youtube, v-as fi indatorat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Poate dc o sa ungi lantul nu o sa-l mai auzi asa pronuntat. Si vezi sa fie intins corespunzator , dar nu beton, sa aibe cam 2.5 cm joc pe la mijloc(vezi in cartea tehnica mai exact). Cat de gaurit sitele, eu mi-am permis sa dau gauri ca nu se vad, dar la tine cred ca se vor vedea ca ai tevile originale, drepte. In cazul tau cred ca ar fi mai indicat sa gauresti exact pe mijloc cu un burghiu mai mare sau sa incerci sa decupezi in jurul dudei, sa scoti tevusca cu totul. Dar nu te hazarda, unii spun ca nu face bine motorului si pierzi si din putere. Eu unul simt un plus de putere, dar parerile sunt impartite. Te sfatuiesc sa te documentezi (pe forum gasesti multe topicuri pe tema asta). Performantele motorului sunt calculate cu tot cu evacuarea. Asa ca daca schimbi tobele cu unele goale desi poate ai evacuarea mai rapida dar in acelas timp mai ai si explozii datorate gazelor nearse din esapament care lovesc pistoane si baga la loc gaze arse=> scaderea puterii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 merci .. cred ca am sa-i dau vo cateva gauri , am tot citit pe forum da nu pre stiu cum daca a dat cineva la shadow si poate sa-mi da un sfat. am citit la " posesorii de Vulcan , ca ar trebui data pe partea dinspre roata a tevii sa sune mai frumos, daca a "bortelit" careva , un sfat eventual un film pe youtube, v-as fi indatorat ! eu am gaurit tobele la a mea dar asa de bun simt in partea din spate am dat vreo 4-5 gauri in jurul fiecarei tobe-gasesti un link pe youtube vezi ca e in pagina din semnatura mea-suna super bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 (editat) Performantele motorului sunt calculate cu tot cu evacuarea. Asa ca daca schimbi tobele cu unele goale desi poate ai evacuarea mai rapida dar in acelas timp mai ai si explozii datorate gazelor nearse din esapament care lovesc pistoane si baga la loc gaze arse=> scaderea puterii. Admisie, Compresie, Aprindere, Evacuare , ciclul motorului in 4T (care-l stie cam toata lumea de pe acest forum, sau asa ar trebui) gaze nearse in esapament? de unde ? gazele nearse apar dc aprinderea e proasta, deci inaintea deschiderii supapelor de evacuare. Cum se intorc gazele inapoi sa loveasca in pistonul?? Sau cum se ard complet gazele dc esapamentul e stock? Ce treaba are esapametul cu arderea?Mi-e greu sa-mi imaginez...Poate exploziile de care amintesti sunt prezente si in cazul tevilor stock , doar ca, prin prezenta filtrelor, pana la iesire se regleaza presiunea si se atenueaza sunetul. Pe scurt: 1. gaze nearse pot aparea si cu tevi goale si cu tevi pline si fara tevi, fiind rezultaul unei arderi incomplete. 2. dc apar gaze nearse, si este o posibilitate ca acestea sa se intoarca printr-o explozie din esapament in cilindrii, tot mai avantajos este un esapament gol pentru ca, nefiind rezistenta, aceste gaze, dc nu sunt evacuate complet, tot sunt mai aproape de iesire decat in cazul esapamentului plin. 3. referitor la putere mai mica fara tevi sau cu tevi goale vs. tevi pline. De ce la raliuri masinile nu au tobe? nu cred ca de show. 4.....parerea mea Editat Mai 27, 2008 de Chisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Admisie, Compresie, Aprindere, Evacuare , ciclul motorului in 4T (care-l stie cam toata lumea de pe acest forum, sau asa ar trebui) gaze nearse in esapament? de unde ? gazele nearse apar dc aprinderea e proasta, deci inaintea deschiderii supapelor de evacuare. Cum se intorc gazele inapoi sa loveasca in pistonul?? Sau cum se ard complet gazele dc esapamentul e stock? Ce treaba are esapametul cu arderea?Mi-e greu sa-mi imaginez...Poate exploziile de care amintesti sunt prezente si in cazul tevilor stock , doar ca, prin prezenta filtrelor, pana la iesire se regleaza presiunea si se atenueaza sunetul. Pe scurt: 1. gaze nearse pot aparea si cu tevi goale si cu tevi pline si fara tevi, fiind rezultaul unei arderi incomplete. 2. dc apar gaze nearse, si este o posibilitate ca acestea sa se intoarca printr-o explozie din esapament in cilindrii, tot mai avantajos este un esapament gol pentru ca, nefiind rezistenta, aceste gaze, dc nu sunt evacuate complet, tot sunt mai aproape de iesire decat in cazul esapamentului plin. 3. referitor la putere mai mica fara tevi sau cu tevi goale vs. tevi pline. De ce la raliuri masinile nu au tobe? nu cred ca de show. 4.....parerea mea Motoarele de motocicleta sunt f simple, majoritatea cu carburatie, nu sunt ca la masina cu sonda pe evacuare si injectie controlata electronic. De aici rezulta ca nu poti avea o ardere f perfecta. Mai rezulta gaze nearse. Daca asculti o toba goala acclerata pe loc o sa auzi exploziile de care zic. 1) Gazele exista si la tobele stoc dar sunt eliminate fara sa fie aprinse 2) La o explozie intr-o teava siflul este eliminat prin ambele capete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Teoretic nu m-ai convins. Pana nu vad, practic, cum se comporta cu tevi goale , nu mai spun nimic. Momentan eu ma car cu tevile cu cate o extra gaura doar in ultima sita (de aprox 16 mm in diam, in margine, catre exterior) si simt un plus de putere, nu se aud explozii, nici in relantiu nici in mers nici in deccelerare, poate cu tevile complet goale sa fie cum zici, dar nu te contrazic si nici nu-ti dau dreptate , repet, pana nu vad practic. In shimb am obinut un sunet mai puternic si mai deep, placut nu deranjant. Mi-e ciuda ca nu am facut si un filmulet "before", entuziasmul e de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Teoretic nu m-ai convins. Pana nu vad, practic, cum se comporta cu tevi goale , nu mai spun nimic. Momentan eu ma car cu tevile cu cate o extra gaura doar in ultima sita (de aprox 16 mm in diam, in margine, catre exterior) si simt un plus de putere, nu se aud explozii, nici in relantiu nici in mers nici in deccelerare, poate cu tevile complet goale sa fie cum zici, dar nu te contrazic si nici nu-ti dau dreptate , repet, pana nu vad practic. In shimb am obinut un sunet mai puternic si mai deep, placut nu deranjant. Mi-e ciuda ca nu am facut si un filmulet "before", entuziasmul e de vina. Cred ca nu m-am facut bine inteles. Eu nu vreau sa spun ca tevile goale scad puterea motorului. Unii zic ca da unii zic ca nu ba din contra cresc, asta numai pe un stand de masurare a puterii poti vedea. Poate ca daca reglezi carburatoarele, avansul poti obtine mai multa putere. Ce vreau sa spun este ca tevile goale inbatranesc prematur motorul. Acele explozii in capul pistonului numai bine nu pot sa faca + ca motorul nu mai merge in parametrii in care a fost proiectat. Ziceai de masinile de raliu: Alea demonteaza motorul dupa fiecare cursa, asta daca nu-l schimba cu totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorangel Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 (editat) Vand Honda Shadow VT 600 C , trec la monstrii. Imi vand hondita, VT 600 C , 1992 , RAR 2009, inmatriculata TM, 28.000 km. Porneste la prima cheie chiar si iarna, rulata in Romania un sezon, placute frana si ulei schimbate acum 1000 km. Modificari: 1. Ghidon Mystic High cu risere si semnalizari in ghidon. 2. Parbriz . 3. Sissy Bar - adaptat 4. Aripa spate metalica de Shadow 1100 5. Stop custom cu leduri 6. Far custom 7. un rezervor modificat si marit la 16 l 8. paint job. In pret sunt incluse urmatoarele bonusuri : 1. rezervorul original de 11 l 2. o roata spate completa in stare super ( bascula,janta, foaie, cauciuc 80%) 3. stopul original. 4. o imbracaminte de sa neagra noua ( actuala e oranj). PRET 3000 euro. Poze in curand. 0721 291 749 Editat Mai 28, 2008 de motorangel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Cred ca nu m-am facut bine inteles. Eu nu vreau sa spun ca tevile goale scad puterea motorului. Unii zic ca da unii zic ca nu ba din contra cresc, asta numai pe un stand de masurare a puterii poti vedea. Poate ca daca reglezi carburatoarele, avansul poti obtine mai multa putere. Ce vreau sa spun este ca tevile goale inbatranesc prematur motorul. Acele explozii in capul pistonului numai bine nu pot sa faca + ca motorul nu mai merge in parametrii in care a fost proiectat. Ziceai de masinile de raliu: Alea demonteaza motorul dupa fiecare cursa, asta daca nu-l schimba cu totul. Mai devreme ziceai ca tevi goale=> putere scazuta..in fine, am inteles pct tau de vdr. Sa zicem ca exista o cantitate mai mare sau mai mica de gaze nearse. Dar tot nu inteleg de ce spui ca in tevile stock gazele nearse NU se aprind, iar in tevile goale se aprind. Mai mult, filtrele sunt la capatul tevii, pana gazul nears se invarte prin camarutele si tevile din filtre, printr-o teava goala iese sigur afara si nu apuca sa se aprinda. In cazul in care presupunem ca gazul nears se aprinde inainte de a ajunge in zona filtrelor, o teava goala e clar mai avantajoasa pt ca la capatul gol , suflul exploziei nu intampina nici o rezistenta spre deosebire de o teava cu filtre la care cea mai mare putere a suflului se indreapta catre supapa de evacuare. Unde-i MAGIA? ...Eu nu cred in magie. PS: Gasesc interesant subiectul si dialogul constructiv. Dar cred ca am atins cam tot ce se putea, iar cineva care statea in dubii ar putea sa traga concluzii mai clare acum. Propun sa inceheiem subiectul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Mai devreme ziceai ca tevi goale=> putere scazuta..in fine, am inteles pct tau de vdr. Sa zicem ca exista o cantitate mai mare sau mai mica de gaze nearse. Dar tot nu inteleg de ce spui ca in tevile stock gazele nearse NU se aprind, iar in tevile goale se aprind. Mai mult, filtrele sunt la capatul tevii, pana gazul nears se invarte prin camarutele si tevile din filtre, printr-o teava goala iese sigur afara si nu apuca sa se aprinda. In cazul in care presupunem ca gazul nears se aprinde inainte de a ajunge in zona filtrelor, o teava goala e clar mai avantajoasa pt ca la capatul gol , suflul exploziei nu intampina nici o rezistenta spre deosebire de o teava cu filtre la care cea mai mare putere a suflului se indreapta catre supapa de evacuare. Unde-i MAGIA? ...Eu nu cred in magie. PS: Gasesc interesant subiectul si dialogul constructiv. Dar cred ca am atins cam tot ce se putea, iar cineva care statea in dubii ar putea sa traga concluzii mai clare acum. Propun sa inceheiem subiectul. Eu am dat u mecanism care poate reduce puterea. Sitele sunt de-a lungul tevii dupa primul cot. Vrei magie: Gandeste-te la vechile felinare de mina care aveau o flacara in interiorul unei site. Desi in mina existau gaze explozive ele nu se aprindeau de la flacara de dupa sita.(In fine cate o data existau si accidente). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 (editat) Vand Honda Shadow VT 600 C , trec la monstrii. Imi vand hondita, VT 600 C , 1992 , RAR 2009, inmatriculata TM, 28.000 km. Porneste la prima cheie chiar si iarna, rulata in Romania un sezon, placute frana si ulei schimbate acum 1000 km. Modificari: 1. Ghidon Mystic High cu risere si semnalizari in ghidon. 2. Parbriz . 3. Sissy Bar - adaptat 4. Aripa spate metalica de Shadow 1100 5. Stop custom cu leduri 6. Far custom 7. un rezervor modificat si marit la 16 l 8. paint job. In pret sunt incluse urmatoarele bonusuri : 1. rezervorul original de 11 l 2. o roata spate completa in stare super ( bascula,janta, foaie, cauciuc 80%) 3. stopul original. 4. o imbracaminte de sa neagra noua ( actuala e oranj). PRET 3000 euro. Poze in curand. 0721 291 749 Pune te rog o poza cu aripa spate si spune-mi dc ai mai facut ceva modificari sa o adaptezi. Suna bine!! La pretul asta cred ca-i gasesti rpd un proprietar nou. Bafta! (In fine cate o data existau si accidente). Editat Mai 28, 2008 de Chisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
malignus Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Suna bine!! La pretul asta cred ca-i gasesti rpd un proprietar nou. Bafta! numai eu nu-i gasesc chiar si la 3.300 si e si 750 din 97 . nu mai are lumea bani.clar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ayevea Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 sau nu pentru choppere... dap, poti pune niste poze cu motorul? sunt curios cum arata aripa spate (ma super enerveaza a mea ca e de plastic) + imi place ghidonul (fara semnalizari in capete)...poti da mai multe detalii (ce si cum)? please!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 (editat) Se pare ca ne-ai starnit rau cu aripa spate metalica, Motorangel. De cand am luat motorul ma obsedeaza sa schimb "plastic piece of shit-urlie" , cum numesc eu plasticul pe motor. Ce-ai facut cu lateralele? cum le-ai imbinat cu aripa? Le-ai schimbat si alea? Cum cum cum? Nu mai scapi acum Chiar dc ai postat pt vanzare, asteptam cu maxim interes poze noi si explicatii. Te rugam sa nu vinzi si secretul odata cu motorul Editat Mai 29, 2008 de Chisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Defender Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 Tuturor celor care doresc sa scape de plasticuri si sa-si transforme motocicletele le sugerez sa intre pe site-ul celor de la Highway Hawk! Au aripi metalice pentru fiecare model in parte: mai inguste, mai late, etc. Bineinteles ca unii vor veni cu argumentul ca toate alea costa! Ei bine baieti, obrazul subtire cu cheltuiala se tine! Mai putine si... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.