Sari la conținut

HONDA SHADOW ZONE


dead_man_walking
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

my friends. cautati de aflati din manaualele de shadow ce baterii va trebuie. eu am din 94 (atat motor cat si carte) si bateria nu era de 12v autnci, era de 6v. amperaj cucu, mi-e lene sa caut. e o baterie care poate costa intre 3 si 6 mil (daca e de calitate). releul nu este consumabil la honda. mici rateuri e ok sa dea, rateuri mari inseamna proasta reglare a unuia sau a ambelor carbutoare (modele vechi) sau a singurului carburator (cele noi), mai poate fi filtru de aer imbacsit, numa' bun sa fie schimbat (daca observi ca ai si pierdut din top speed si din elasticitate asta e). sau ai umblat (tu sau un mester) la relanti sa il ridici sau sa il cobori, ceea ce poate creea desincronizari. cea mai trista si dificila situatie este insa: nesincronizarea scanteiei cu carburatia, in sensul ca, in special in turatii inalte, scateia nu are avansul suficient astfel incat sa intalneasca amestecul aer benzina in locul potrivit si tu pierzi putere, viteza si benzina. reglajul se face cu o lampa stroboscopica care studiaza momentul aprinderii bujiilor. acesta are aproximativ 15-18 grade de reglaj din pozitia 0. (pentru asta nu ai nevoie de un meserias, ai nevoie de un doctor in motoare, dotat cum trebuie, lampa stroboscopica nefiind pe toate drumurile). alte cauze pentru nefunctionarea motorului in parametri (dar care nu "dau rateuri") sunt: imbatrinirea bujiilor, necesitatea inlocuirii filtrului de benzina, necesitatea curatarii radiatorului cu o solutie profi de curatare. p.s. ca nu uit cand schimbi filtrul de aer e necesar sa schimbi si cele doua garnituri care il etanseaza, pentru ca daca iti trage aer fals tot nu ai facut nimic.

 

numai bine si ride safe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Rezolvat deja. La cat de bolovan sunt, eu am uitat ca la mine la work se rezolva absolut orice tine de sudat, sablat si trenuri :burnout:

Plus ca m-a costat un Cola de 2l. Eftinache.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezolvat deja. La cat de bolovan sunt, eu am uitat ca la mine la work se rezolva absolut orice tine de sudat, sablat si trenuri :burnout:

Plus ca m-a costat un Cola de 2l. Eftinache.

 

Vezi sa nu se rupa de la cola. Cred ca tinea mai bine cu bere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi sa nu se rupa de la cola. Cred ca tinea mai bine cu bere.

 

Asta s-a cerut...

O ciocolata sau un suc.

Apoi ciocolata sa dau la maistru nu ma simt in largul meu :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'neata

 

eu am iesit din pacate din grupul vostru, vroiam sa le transmit celor nehotarati ca este un motor super

eu cel putin nu am avut absolut nici o problema cu a mea

 

Multa atentie si sa ne vedem prin trafic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'neata

 

eu am iesit din pacate din grupul vostru, vroiam sa le transmit celor nehotarati ca este un motor super

eu cel putin nu am avut absolut nici o problema cu a mea

 

Multa atentie si sa ne vedem prin trafic

 

 

Ceapa ta de tradator... :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceapa ta de tradator... :P

 

:blbl: sorry, dar am niste planuri de ceva mii km si din pacate cu shadow-ul nu le puteam realiza in conditiile pe care mi le doresc

 

+ ca bmw-ul este un vis mai vechi

 

dar daca toate vor merge bine...cine stie....poate voi reveni candva

super motoare

:angryfire:

 

ieri cand l-am dat...am avut aceeasi senzatie ca atunci cand m-am despartit de prima iubire

strange

numai bine

 

/index.php?showtopic=238347

 

un filtru de aer si placute de frana daca intereseaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare : in europa gasesc asa ceva si cam cat costa? Belt driven (curea pe transmisia finala pe VT 750 C2 ACE)

post-18968-1215958550_thumb.jpg

Editat de icecrio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nup. nu vazui, in State da. acceseaza scootworks.com, au acolo kit curea pt mai toate cruiserele de fabrica.

http://www.scootworks.com/shop.cgi/page=pa...ID=PUT_SID_HERE

la pretul ala mai adaugi transportul si vama. Spor!

 

am si eu o intrebare : in europa gasesc asa ceva si cam cat costa? Belt driven (curea pe transmisia finala pe VT 750 C2 ACE)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nup. nu vazui, in State da. acceseaza scootworks.com, au acolo kit curea pt mai toate cruiserele de fabrica.

http://www.scootworks.com/shop.cgi/page=pa...ID=PUT_SID_HERE

la pretul ala mai adaugi transportul si vama. Spor!

well.... cum ar spune americanu ....

da ajunge cam la 1200 parai in romanica ,dar intrebam daca se gasesc undeva prin europa ...

din cea ce am citit pe forumurile dedicate cei de la scootworks cer si mama si pe tata da nu ai mei ,ai altora ...

deci revin in europa .... chiar nu a facut nimeni in romanica asa ceva sau pretul face ca nimeni sa nu se incurce...

 

de pe forumuri:

1. o curea tine cam 50 de mii mile :kali: (cureaua celor de la scootworks ,ceva fibre de carbon pe acolo)

2. se monteaza relativ usor (is afon la mecanica ,dar am prieteni care se "precep")

3. stiu ca de bani astia imi iau 4-5 kituri de lant (complete) dar m-am saturat de curatat si uns lantul

4. este mult mai silentioasa la drum ,zic ei ; ca este imbunatatit raportul "pinioanelor" pentru autostrada (se tot lauda pe forum ca fuge de rupe ,pe mine nu asta ma intereseaza ...)

5. si la ei exista frica de acele pitricele care pot taia cureaua si chiar si pentru ei pretul este prohibitiv :( (harley merge cu asa ceva de multi ani si nu e singurul)

6. chiar imi place cum arata....

 

cu multumirile de riguare :D

 

mai aveam o intrebare voi de unde luati filtru de benzina ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca iti place vino odata la Bucuresti sa-ti arat pe moto meu cum sta. Eu mi-am montat deja un astfel de kit si nu regret. si nu nu te ajunge pe la 1200, cam pe la 800. In Europa, daca exista, cred ca sunt mult mai scumpe.

montatul nu e chiar ushor daca esti singur (trebuie data bascula pentru a strecura cureaua) dar se poate face fara service specializat.

consecinte: scapi de grija unsului de lant, si de cumpararea de tot felul de sprayuri mai mult de 50.000 de mile, chiar 70 daca ai strans si reglat cureaua cum trebuie. Consum mai mic de benzina, cuplu maxim la turatie mai mica decat cea standard, plus ca este transmis mai bine la roata, comparativ cu lantul. Design, arata mult mai bine, poti sa dai protectia aia cromata jos fara probleme. aspect negativ, dar neglijabil: se pierde putin din demarajul de pe loc.

Silentiosa in mers, dar scartaie la inceput pana se aseaza ca lumea pe pinioane. daca mai ai alte nelamuriri... :D

 

well.... cum ar spune americanu ....

da ajunge cam la 1200 parai in romanica ,dar intrebam daca se gasesc undeva prin europa ...

din cea ce am citit pe forumurile dedicate cei de la scootworks cer si mama si pe tata da nu ai mei ,ai altora ...

deci revin in europa .... chiar nu a facut nimeni in romanica asa ceva sau pretul face ca nimeni sa nu se incurce...

 

de pe forumuri:

1. o curea tine cam 50 de mii mile :kali: (cureaua celor de la scootworks ,ceva fibre de carbon pe acolo)

2. se monteaza relativ usor (is afon la mecanica ,dar am prieteni care se "precep")

3. stiu ca de bani astia imi iau 4-5 kituri de lant (complete) dar m-am saturat de curatat si uns lantul

4. este mult mai silentioasa la drum ,zic ei ; ca este imbunatatit raportul "pinioanelor" pentru autostrada (se tot lauda pe forum ca fuge de rupe ,pe mine nu asta ma intereseaza ...)

5. si la ei exista frica de acele pitricele care pot taia cureaua si chiar si pentru ei pretul este prohibitiv :( (harley merge cu asa ceva de multi ani si nu e singurul)

6. chiar imi place cum arata....

 

cu multumirile de riguare :D

 

mai aveam o intrebare voi de unde luati filtru de benzina ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in Bucuresti ajung marti 15.07(maine) sau cel mai tarziu 16.07(poimaine) lasa-mi te rog un nr de telefon si o locatie intr-un PM,

cunosc Bucurestiul insa problema este ca tu sa fi liber (de la serviciu) ...

si inca ceva vreau sa fac poze... daca nu te deranjeaza....

Pun mai multe intrebari cand vad lucrarea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai PM. :(

 

in Bucuresti ajung marti 15.07(maine) sau cel mai tarziu 16.07(poimaine) lasa-mi te rog un nr de telefon si o locatie intr-un PM,

cunosc Bucurestiul insa problema este ca tu sa fi liber (de la serviciu) ...

si inca ceva vreau sa fac poze... daca nu te deranjeaza....

Pun mai multe intrebari cand vad lucrarea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: sorry, dar am niste planuri de ceva mii km si din pacate cu shadow-ul nu le puteam realiza in conditiile pe care mi le doresc

 

+ ca bmw-ul este un vis mai vechi

 

dar daca toate vor merge bine...cine stie....poate voi reveni candva

super motoare

:kiss:

 

ieri cand l-am dat...am avut aceeasi senzatie ca atunci cand m-am despartit de prima iubire

strange

numai bine

 

/index.php?showtopic=238347

 

un filtru de aer si placute de frana daca intereseaza

Salutare!!!!!!!!

Ca sa nu plangeti prea mult :lol: ,eu sunt noul proprietar(incepator) al "splendorii" lui Mihai(Salut Mihai! :D )

Vreau sa-i multumesc pt. "piesa" , arata f. bine,se misca mai bine decat mine :box:.

 

In rest,sper sa ajung sa va cunosc :lol:

Asfalt uscat!!! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! De obicei nu fac afaceri pe net,dar am si eu de vanzare una bucata Sissy-bar Hepco & Becker cu portbagaj pt.Honda VT...si dat fiind faptul ca acest topic este frecventat de posesorii acestor minunate motociclete,mi-am permis sa va anunt.

Pretul este 150 Euro.

Am sa atasez cateva poze cu el si astept persoanele interesate sa ma anunte prin PM. Multumesc.

post-10587-1216622459_thumb.jpg

post-10587-1216622478_thumb.jpg

post-10587-1216622497_thumb.jpg

post-10587-1216622523_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Slutare :disappointed: . De putin timp sunt posesor de Shadow pc21 din '91 si asa avea nevoie de putin ajutor. Vreau sa-i schimb filtrele (aer, ulei si benzina), uleiul si sa o mai cobor un pic de spate. Dc imi puteti recomanda o persoana de la care voi ati cumparat si de la care sa le pot lua fara sa ma jupoaie prea tare de bani va rog sa ma ajutati. Si inca ceva.... Cate pozitii are amortizorul spate si care este cea mai joasa? Multumesc anticipat.

post-15369-1217055520_thumb.jpg

post-15369-1217055561_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Slutare :disappointed: . De putin timp sunt posesor de Shadow pc21 din '91 si asa avea nevoie de putin ajutor. Vreau sa-i schimb filtrele (aer, ulei si benzina), uleiul si sa o mai cobor un pic de spate. Dc imi puteti recomanda o persoana de la care voi ati cumparat si de la care sa le pot lua fara sa ma jupoaie prea tare de bani va rog sa ma ajutati. Si inca ceva.... Cate pozitii are amortizorul spate si care este cea mai joasa? Multumesc anticipat.

 

Filtrele le poti luat de la oamenii care aduc de pe louis.de.

Amortizorul spate are 7 pozitii de la 1 cea mai mica la 7. Reglajul nu inseamna ca lasa spatele mai jos ci doar tensioneaza/detensioneaza arcul spate. Reglajul se face in functie de greutatea care o pui pe ea, 1-2 persoane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...ma sunat un prieten care si-a luat un shadow de curand , si incerca sa-si schimbe uleiul. Din ce am inteles de la el, shadow-ul nu are buson si uleiul se scurge pe unde se scoate filtrul de ulei...Numai ca el a desfacut filtrul de ulei si nu i-a curs decat 200 de ml!...O fi ceva infundat? sau nu a procedat corect la schimbul uleiului :moto: ? MS!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...ma sunat un prieten care si-a luat un shadow de curand , si incerca sa-si schimbe uleiul. Din ce am inteles de la el, shadow-ul nu are buson si uleiul se scurge pe unde se scoate filtrul de ulei...Numai ca el a desfacut filtrul de ulei si nu i-a curs decat 200 de ml!...O fi ceva infundat? sau nu a procedat corect la schimbul uleiului :moto: ? MS!

 

 

Are buson :ok:. De fapt e un surub cu cap hexagonal , aflat pe acceasi parte cu filtrul de ulei putin mai in fatza. Dupa furtunul cu lichid de racire (privit motorul din lateral). Se desface cu o cheie inelara ,rigida, de 17 (cred ca e de 17). Si se strange bine dar cu grija, sa nu distrugi filetul la interior, sau mai rau (baia de ulei fiind din aluminiu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are buson :ok:. De fapt e un surub cu cap hexagonal , aflat pe acceasi parte cu filtrul de ulei putin mai in fatza. Dupa furtunul cu lichid de racire (privit motorul din lateral). Se desface cu o cheie inelara ,rigida, de 17 (cred ca e de 17). Si se strange bine dar cu grija, sa nu distrugi filetul la interior, sau mai rau (baia de ulei fiind din aluminiu).

multumes frumos pt ajutor ... am reusit !! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...