clodel Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 salut . poate cineva sa m ajute cu un produs unde l gasesc numai pe ebay. adik daca e cineva care face comenzi sa`mi acchizitioneze si mie ii trimit bani in avans . nu gasesc pe nicaieri acesc produs . http://www.ebay.com/itm/1996-Honda-Shadow-VT-600-CD-Free-USA-Shipping-air-cleaner-box-assembly-/200953833748?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2ec9c82914&vxp=mtr m ar fi interesat doar capacu si clema dar nu am gasit decat air boxu cu totu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzmanelu Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Te pot ajuta multi, dar inainte de orice fa urmatorul calcul: 69.20 (produsul) + 104.30 (posta) * 3.5 (PayPal ia si un comision pe linga cursul BNR) = 607.25 RON. La asta, in Romania, se va taxa TVA 24% + 6%import USA (69.2 * 3.5 * 0.3 = 72.66 RON). Totul te duce cam la 680 RON. Nu gasesti mai ieftin prin tara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Te pot ajuta multi, dar inainte de orice fa urmatorul calcul: 69.20 (produsul) + 104.30 (posta) * 3.5 (PayPal ia si un comision pe linga cursul BNR) = 607.25 RON. La asta, in Romania, se va taxa TVA 24% + 6%import USA (69.2 * 3.5 * 0.3 = 72.66 RON). Totul te duce cam la 680 RON. Nu gasesti mai ieftin prin tara? Caut de 2 luni doua piese 1- Capacul de la filtru 2- clema care sustine filtrul de aer in tara nu gasesc de nici o culoare, am probleme intruna la moto din cauza mizeriei care intra in carburatoare. le-am curatat deja de 2 ori . :( nush ce solutie sa gasesc. am mai intrebat si mi s a dat tot link din ebay. clar nu mi convine sa dau o groaza de bani dar [...] Daca are cine o idee si poate s ma ajute as fi recunascator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Caut de 2 luni doua piese 1- Capacul de la filtru 2- clema care sustine filtrul de aer in tara nu gasesc de nici o culoare, am probleme intruna la moto din cauza mizeriei care intra in carburatoare. le-am curatat deja de 2 ori . :( nush ce solutie sa gasesc. am mai intrebat si mi s a dat tot link din ebay. clar nu mi convine sa dau o groaza de bani dar [...] Daca are cine o idee si poate s ma ajute as fi recunascator. Hmm nu stiu daca iti merge modelul de pe *99-04. Ideea e ca unii si-au modificat admisia si nu mai au nevoie de airbox+toate maruntaiele de pe acolo si te-ar putea ajuta. Si pe mine ma tenteaza sa fac operatiunea asta dar fiind o lene ma misc greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Nu merge ca am incercat sa iau de la un amic care avea din 99 si e altfel. Pana in 98 sunt la fel.. ce modificari ar trebui sa faci . Poate reusesc in felu asta sa rezolv problema cu aerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Ca si modificari,inseamna sa renunti la capacele filtrului de aer si intreaga tubulatura. In locul filtului,pui un filtru de aer conic,precum am atasat in poza. La motoarele de dupa '99 este mai usor caci este un singur carburator,deci un singur filtru de pus. La tine este un pic mai complicat,fiind nevoie de doua filtre. Oricum nu rezolvi problema doar prin schimbarea filtrului.Va trebui sa-ti golesti tobele sau sa le inlocuiesti+ sa lucrezi la carburatie,jiglere modificate sau chiar un dynojet daca te tine portofelul. Oricum,merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 (editat) Ca si modificari,inseamna sa renunti la capacele filtrului de aer si intreaga tubulatura. In locul filtului,pui un filtru de aer conic,precum am atasat in poza. La motoarele de dupa '99 este mai usor caci este un singur carburator,deci un singur filtru de pus. La tine este un pic mai complicat,fiind nevoie de doua filtre. Oricum nu rezolvi problema doar prin schimbarea filtrului.Va trebui sa-ti golesti tobele sau sa le inlocuiesti+ sa lucrezi la carburatie,jiglere modificate sau chiar un dynojet daca te tine portofelul. Oricum,meria Exact asa vreau sa fac si eu. App, tuburile alea care intrau in airbox, este ok daca le lasi descoperite ? Am vazut pe net ca unii isi pun niste mini filtre de aer si pe furtunase. Editat August 20, 2013 de Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 A fost o prima poza. Si eu am pus filtre precum se puneau la dacie pentru a filtra benzina. Este ok sa le pui,mai ales la praful de pe drumurile noastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Pute ti sa mi arata ti si mie acele filtre de pus la furtune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Asa ceva, de fapt identice. Nu am poza cu ele pe motor caci sunt mascate de rezervor. Se gasesc la orice magazin de piese auto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 @Zacopilu, meriti toti internetii mei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Ca si modificari,inseamna sa renunti la capacele filtrului de aer si intreaga tubulatura. In locul filtului,pui un filtru de aer conic,precum am atasat in poza. La motoarele de dupa '99 este mai usor caci este un singur carburator,deci un singur filtru de pus. La tine este un pic mai complicat,fiind nevoie de doua filtre. Oricum nu rezolvi problema doar prin schimbarea filtrului.Va trebui sa-ti golesti tobele sau sa le inlocuiesti+ sa lucrezi la carburatie,jiglere modificate sau chiar un dynojet daca te tine portofelul. Oricum,merita in legatura cu golitul de tobe. stii pe cineva care se pricepe la golit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu82 Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 in legatura cu golitul de tobe. stii pe cineva care se pricepe la golit?salut, salutare, uite un filmuletz care poate sa te ajute, eu inclin sa ii urmez "sfatu" saluatare , Sunt putin nelamurit cu schimbul de ulei pt un shadow VT 600 din '94 La ce numar de km este indicat un schimb, cei de unde am cumparat uleiul imi recomandasera, la 5000 km, Printre cunostinte imi spun de 10 000 km Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Important este sa folosesti o carota de 44 mm, NU 45, 43 sau alte marimi, doar 44. Mai postase si Fury un link similar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu82 Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 saluatare , Sunt putin nelamurit cu schimbul de ulei pt un shadow VT 600 din '94 La ce numar de km este indicat un schimb, cei de unde am cumparat uleiul imi recomandasera, la 5000 km, Printre cunostinte imi spun de 10 000 km Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzmanelu Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 eu schimb ulei si filtru la 5000km sau la fiecare inceput de sezon, indiferent de numarul de kilometrii facuti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Nu conteaza doar nr de km. Ideal ar fi sa-l schimbi in fiecare sezon,cel mult la doi ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 la 6000 km filtrul si uleiul.ulei 5100 10w40 semisintetic sau in fiecare primavara daca nu ai facut cei 6000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu82 Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Multumesc pt sfaturi!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 nu vrea nimeni sa cumpere o honda vt 600 carbon , pret mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 Sal . Am si eu niste probleme la shadow 600 '94. Cand vreau sa accelerez brusc se tureaza si nu trage si cred ca e de la ambreaj , daca e asa ce ar trebui sa caut pt remefierea pronlemei? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cattalin Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Sal . Am si eu niste probleme la shadow 600 '94. Cand vreau sa accelerez brusc se tureaza si nu trage si cred ca e de la ambreaj , daca e asa ce ar trebui sa caut pt remefierea pronlemei? Multumesc Incearca sa reglezi cablul de ambreiaj cu ajutorul piulitei de la maneta (cea rotunda, dintata) si a piulitelor de pe cablu (in dreapta, jos - pana in parghia fixata pe baia de ulei). Cablul (de ambreiaj) nu trebuie sa fie foarte rigid, iar maneta sa aiba un joc de cativa mm. Daca nu se rezolva asa, inseamna ca te paste shoppingul, anume: disc ambreiaj, placa presiune... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Incearca sa reglezi cablul de ambreiaj cu ajutorul piulitei de la maneta (cea rotunda, dintata) si a piulitelor de pe cablu (in dreapta, jos - pana in parghia fixata pe baia de ulei). Cablul (de ambreiaj) nu trebuie sa fie foarte rigid, iar maneta sa aiba un joc de cativa mm. Daca nu se rezolva asa, inseamna ca te paste shoppingul, anume: disc ambreiaj, placa presiune... Bafta! Problema rezolvata. Multumesc de ajutor. Si cablu era cam blocat pe camasa a trebuit sa i bag ceva de curatat + ungere, acum nici nu simt ca apas pe ambreiaj salut tuturor. caut sa cumpar o aripa spate daca stie cineva de unde sa iau pt shadow `94. toate cele bune salut tuturor. caut sa cumpar o aripa spate daca stie cineva de unde sa iau pt shadow `94. toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 cred ca am eu o aripa , dar trebuie sa o caut bine daca o gasesc te anunt . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 cred ca am eu o aripa , dar trebuie sa o caut bine daca o gasesc te anunt . Ar fi nemaipomenit. Astept raspuns ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.