Chisa Postat Februarie 22, 2008 Share Postat Februarie 22, 2008 Am o problema care ma depaseste.... Fratilor va rog sa ma ajutati ca-s fucked up. Nu am scanteie. Bobina de inductie am masurat-o si este in parametrii ca in cartea tehnica. am scos bujiile, am dat jos pipele, am curatat fisele, fara rezultat, nici urma de scanteie, cat de anemica, nimic ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Februarie 22, 2008 Share Postat Februarie 22, 2008 Deci: Verifica daca primesti impuls de la generatorul de impuls (e cablul care iese de pe partea cu ambreiajul). urmareste-l pana cand ajungi la mufa. scoti mufa si masori. trebuie sa fie un curent mic sub forma de impulsuri. Dupa aceea urmaresti cablajul pana la intrarea in CDI. Apoi la iesire din CDI verifici daca ai impuls. Daca intra in CDI si nu iese cred ca e destul de grav. Verifica si CDI-ul daca cumva e scurs ceva din el sau daca miroase a ars. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat Februarie 23, 2008 Share Postat Februarie 23, 2008 Deci: Verifica daca primesti impuls de la generatorul de impuls (e cablul care iese de pe partea cu ambreiajul). urmareste-l pana cand ajungi la mufa. scoti mufa si masori. trebuie sa fie un curent mic sub forma de impulsuri. Dupa aceea urmaresti cablajul pana la intrarea in CDI. Apoi la iesire din CDI verifici daca ai impuls. Daca intra in CDI si nu iese cred ca e destul de grav. Verifica si CDI-ul daca cumva e scurs ceva din el sau daca miroase a ars. Se pare ca stii ce zici...dar eu nu stiu ce e CDI. Pune te rog o poza sau explica-mi ce este si unde il gasesc, sau sub ce nume il gasesc in cartea tehnica. Am curent la absolut orice. faruri, claxon, cand dau buton , invarte....sa ma fac mai inteles. ......hhhheeeeelpppp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Februarie 23, 2008 Share Postat Februarie 23, 2008 CDi-ul este in partea stanga a motorului (pa partea cu alternatorul), dai plasticul lateral jos de sub sa si este sub(in spatele) locului unde ai trusa de scule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat Februarie 23, 2008 Share Postat Februarie 23, 2008 CDi-ul este in partea stanga a motorului (pa partea cu alternatorul), dai plasticul lateral jos de sub sa si este sub(in spatele) locului unde ai trusa de scule. L-am aflat. CDI-ul nu are nimic. A fost doar o chestie banala. Am vrut sa masor ”igniton pulse generator”, dar nici nu m-am mai obosit sa o fac pentru ca am gasit mufa pe jumatate iesita . A pornit din prima Merci pentru interventii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Februarie 24, 2008 Share Postat Februarie 24, 2008 Se pare ca problemele complicate au rezolvari simple. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 (editat) Din ciclu cine nu are de lucru i-si face m-am apucat sa-mi schimb masoanele le ghidon. Toate bune si frumoase m-am plimbat dar nu mi-a placut ceva la mansonul de acceleratie asa ca am incercat sa scot din nou mansonul dupa plasticul de care se prind cablurile de acceleratie. Problema este ca am scos acel plastic bucati. Are careva idee de unde i-mi procur acel manson de plastic. poate fi si SE nu ma intereseaza numai sa-l fac rost pana la sfarsitul saptamanii. Editat Februarie 25, 2008 de pirvulescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorangel Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 Din ciclu cine nu are de lucru i-si face m-am apucat sa-mi schimb masoanele le ghidon. Toate bune si frumoase m-am plimbat dar nu mi-a placut ceva la mansonul de acceleratie asa ca am incercat sa scot din nou mansonul dupa plasticul de care se prind cablurile de acceleratie. Problema este ca am scos acel plastic bucati. Are careva idee de unde i-mi procur acel manson de plastic. poate fi si SE nu ma intereseaza numai sa-l fac rost pana la sfarsitul saptamanii. Vezi la userul @dealer care a dezmembrat o shadow de 600 si stiu ca mai are ceva piese SH. E super baiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 Vezi la userul @dealer care a dezmembrat o shadow de 600 si stiu ca mai are ceva piese SH. E super baiat. Spune clar ca nu are decat ce este in anunt si pe undeva la mijloc chiar precizeaza ca a vandut si manerele. Trebe neaparat sa am mansonul pana in weekend. Asa l-am gasit pe e-bay dar deobicei dureaza transportul cam 2-3 saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 . am de vanzare tobe pt Shadow daca are cineva nevoie ... pret .... acceptabil detalii: http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=39953 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 Spune clar ca nu are decat ce este in anunt si pe undeva la mijloc chiar precizeaza ca a vandut si manerele. Trebe neaparat sa am mansonul pana in weekend. Asa l-am gasit pe e-bay dar deobicei dureaza transportul cam 2-3 saptamani. am eu o pereche de mansoane, dar nu stiu daca le poti folosi. cel de la acceleratie are o bucatica lipsa ce tinea un cablu... daca vrei sa incerci sa il faci cumva le aduc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 am eu o pereche de mansoane, dar nu stiu daca le poti folosi. cel de la acceleratie are o bucatica lipsa ce tinea un cablu... daca vrei sa incerci sa il faci cumva le aduc. Exact bucata aia de care se prinde acceleratia i-mi trebuie, mai exct toata teava de teflon care vine sub manson (vezi imaginea). Am comadat de pe ebay pana la urma 2 bucati, in caz de ceva sa am una de rezerva. Intre timp i-mi gasise si @dealer unele dar in graba mea deja comandasem. Daca nu-mi vin alea de pe e-bay in timp util cred ca apelez la @dealer. Nu pot sa zic ca am pierdut wekend-ul chiar de tot pentru ca am montat niste crash engine-uri, care, din cauza unui surub, a trebuie sa dau jos tot esapamentul asa ca am avut ce face . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 . am de vanzare tobe pt Shadow daca are cineva nevoie ... pret .... acceptabil detalii: http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=39953 este lovit sub ornament si putin si toba din fata PRET 80 EURO [/color] --- Mesaj completat în 04 Mar 2008 07:56 -------------eu zic ca e perfect pentru custom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Am si eu doua intrebari daca ma puteti ajuta. Precizez ca am un vt 600 din 94. 1. Am citit in manualul de reparatie ca atunci cand pun contactul, becul de temperatura de pe bord (vitezometru) trebuie sa se aprinda si dupa cateva secunde sa se stinga (face un fel de test). La mine nu se intampla nimic. Nu se aprinde. La voi se aprinde? 2. Cine are termometru de ulei in loc de buson si cam la ce temperatura ajunge in functionare la voi uleiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ayevea Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 Am si eu doua intrebari daca ma puteti ajuta. Precizez ca am un vt 600 din 94. 1. Am citit in manualul de reparatie ca atunci cand pun contactul, becul de temperatura de pe bord (vitezometru) trebuie sa se aprinda si dupa cateva secunde sa se stinga (face un fel de test). La mine nu se intampla nimic. Nu se aprinde. La voi se aprinde? 2. Cine are termometru de ulei in loc de buson si cam la ce temperatura ajunge in functionare la voi uleiul? salut, cand pun contactul se aprind toate becurile (bine daca este lasat cricul), dupa ce pornesc se sting cu temperatura nu am cum sa te ajut caci nu am termometru --- Mesaj completat în 06 Mar 2008 12:07 ------------- are cineva idee de unde pot cumpara un filtru de benzina? mi-am dat comanda de celelalte si am constatat ca am uitat de cel de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 Am si eu doua intrebari daca ma puteti ajuta. Precizez ca am un vt 600 din 94. 1. Am citit in manualul de reparatie ca atunci cand pun contactul, becul de temperatura de pe bord (vitezometru) trebuie sa se aprinda si dupa cateva secunde sa se stinga (face un fel de test). La mine nu se intampla nimic. Nu se aprinde. La voi se aprinde? 2. Cine are termometru de ulei in loc de buson si cam la ce temperatura ajunge in functionare la voi uleiul? La mine singurul bec care se aprinde cand pun contactul e cel de la ulei (becul rosu) care se stinge cand pornesc. Si e normal asa ca in momentul pornirii pompa de ulei porneste si se realizeaza presiunea necesara ungerii. Daca nu ai destul ulei sau pompa de ulei nu functioneaza atunci becul de ulei nu se stinge nici cand pornesti motoru. Nu cred ca exista termometru de ulei. Uleiul se incalzeste , e normal, dar asa e in specificatiile lui, atunci unge cel mai bine. Prin racirea motorului de catre lichidul de racire este controlata si temp uleiului. Temperatura lichidului de racire e monitorizata de un senzor care porneste ventilatorul cand temp ajunge la o anumita valoare , iar dc ventilatorul de racire nu functioneaza sau din alte motive temp lichidului de racire trece de valoarea critica atunci se aprinde alt beculetul specific (acum nu stiu cum i zice sau ce culoare are, parca ”temp” ). --- Mesaj completat în 06 Mar 2008 14:22 ------------- salut, cand pun contactul se aprind toate becurile (bine daca este lasat cricul), dupa ce pornesc se sting cu temperatura nu am cum sa te ajut caci nu am termometru <small>--- Mesaj completat în 06 Mar 2008 12:07 -------------</small><br/> are cineva idee de unde pot cumpara un filtru de benzina? mi-am dat comanda de celelalte si am constatat ca am uitat de cel de benzina Daca e cu sita metalica poti sa-l cureti fara probleme, cu petrol sau diluant si aer comprimat. Al meu era atat de imbacsit ca nici nu puteam sufla prin el. L-am curatat cum am zis si nu am probelme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 exista un senzor de temperatura montat in carcasa termostatului care are un bec in vitezometru, cel din dreapta. in momentul cand pui contactul se aprinde si dupa cateva secunde se stinge. In rest se aprinde cand depasesti regimul termic normal al motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ayevea Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 din cate am vazut in carte este cu sita metalica, pana acum nu am desfacut nimic la el deci nu-ti pot spune sigur de care este....oricum cand voi ajunge la faza asta voi vedea, dc este cu sita metalica il voi curata asa cum ai zis dc nu il schimb mai incolo merci mult chisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 Am si eu doua intrebari daca ma puteti ajuta. Precizez ca am un vt 600 din 94. 1. Am citit in manualul de reparatie ca atunci cand pun contactul, becul de temperatura de pe bord (vitezometru) trebuie sa se aprinda si dupa cateva secunde sa se stinga (face un fel de test). La mine nu se intampla nimic. Nu se aprinde. La voi se aprinde? 2. Cine are termometru de ulei in loc de buson si cam la ce temperatura ajunge in functionare la voi uleiul? 1.Se aprinda si dupa ce pornesc motorul se stinge. 2.80- 85 grade chiar 90 cand e cald --- Mesaj completat în 06 Mar 2008 15:34 ------------- Nu cred ca exista termometru de ulei. Uleiul se incalzeste , e normal, dar asa e in specificatiile lui, atunci unge cel mai bine. exista termometru de ulei pt ca am eu in loc de buson.gasesti pe louis.de. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 la mine nu se mai aprinde deloc. nu stiu ce are. uleiul sta normal pe la 90 dar la mers 100 km/h ajunge la 100 grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondar_ Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 hello am si eu cateva intrebari: 1. unde imi pot croma esapamentul? 2. unde se pot face lucrari de intretinere ca lumea? de genu schimbat cauciucuri, placutze, ulei...un garage serios, niste baieti priceputi... va rog daca va ocupati cu asa ceva...asy something sau daca voi aveti un loc pe care il puteti recomanda...as prefera desigur sa nu dau peste niste preturi uriase... multumesc --- Mesaj completat în 06 Mar 2008 20:06 -------------uitasem...in bucuresti sa fie si inca ceva..unde dau si eu de chopperisti..new in town, no biker friends...eventual shadow-isti si nu numai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SHADOW RIDER Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 HELP PLEASE ! Cine poate sa ma ajute? Imi lipseste capacul din plastic de sub sa, din partea dreapta. Stie cineva de unde pot sa fac rost de el ? La Honda in Germania mi-au cerut 150 de Euro!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lope Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 Salutare am si eu o Honda shadow 750cc din 98. Sunt incepator si habar nu am ce benzina sa bag, cat consuma sau ce ulei sa bag. Deci nu stiu nimic de motorul asta si ce mai pui ca este model american in mile, nici macar nu stiu daca se potrivesc piesele de la una europeana. Concluzia HELP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Defender Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 In primul rand, bine ai venit in clubul detinatorilor de Shadow! Toate dilemele tale privitoare la carburant, ulei, etc. si multe altele se vor risipi atunci cand iti vei face rost de manualul de intretinere. Pentru asta te sfatuiesc sa iei legatura cu userul Mavetz, pe care-l rog pe acesta cale sa nu se supere pe mine! In mare, nu exista diferente majore intre modelele destinate pietei americane si cele destinate pietei europene, asa ca nu vei intampina probleme vis a vis de piesele de schimb. De altfel nici nu va fi nevoie: Honda e Honda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corb Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 ajutati-ma am un honda sadow dw 600 si am nevoie de niste sfaturi: ce benzina sa-i pun cum verific nivelul lichidului de racire la cit timp/km se schimba uleiul ce ulei sa-i pun? cit? si inca multe altele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.