DimmU Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 meserie.... Care-s pana la urma ultimele date despre intalnirea asta?? Date noi nu prea sunt...de mers se merge..asteptam un raspuns de la smoky dupa ce vorbeste cu patronul campingului!!!mult nu mai este..deja ma emotionez si eu! P.S. Urmariti si topicul de la "intalniri si evenimente". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digeisepe Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 salut! Vreau sa-mi pun nist coburi de 28 de litri(un pic cam mari poate) si ma intereseaza cum as putea sa fac niste suporti pt ele ca sa nu stea lipite de aripa. Stiu ca se gasesc si in comert dar nu prea am incredere ca ar fi ce imi trebuie? Vreo idee careva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 Idee 1, ieftina: faci din inox Idee 2, si mai ieftina: faci din otel normal si vopsesti. La urma urmei, nu se vad ca ii acopera coburii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digeisepe Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 si trebuie sa gauresc aripa ca sa prind suportul de motor? am vazut ca sunt niste tumburuse mici prin zona aia pe sub ripa. mai mult de aia intreb ca parca n-as gauri aripa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Cum sa gauresti aripa? Le faci astfel incat sa se potriveasca la gaurile prin care aripa e prinsa de motor. Cel mult pui niste suruburi mai lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Cum sa gauresti aripa? Le faci astfel incat sa se potriveasca la gaurile prin care aripa e prinsa de motor. Cel mult pui niste suruburi mai lungi. Omul nu vrea sa distruga motorul . Are dreptate, sunt 4 puncte sub sea pe aripa spate care se pot decupa(sunt marcate pe spatele aripii) si care corespund onor locasuri pe cadru. Asa se prinde sissybar-ul original Honda. Acele departatoare pentru genti se pot prinde cum sunt cele Hepco Becker. Un punct este la scarita pasagerului. Se schimba boltul original cu un surub mai lung Un punct sub aripa acolo unde se imbina cadrul cu un cadrulet mai mic de metal pe care sunt semnalizatoarele numarul, etc. Pentru asta se scoate tamponul de cauciuc care este acolo si se schimba cu un distantier si un surub mai lung. Atasez niste poze pentru exemplificare. Din pacate nu am poze cu ele montate fara aripa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lope Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Salutare, nu stiu daca am intrebat si aici (sunt amnezic) dar cu riscul de a ma repeta o mai fac o data. Are cineva o toba stock de shadow VT750ACE..... vreau sa o distrug Daca are cineva un pm . Ma inclin si RESPECT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DimmU Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Ultimele date despre intalnirea posesorilor de Honda Shadow: - intalnirea va avea loc la Rasnov in campingul unde Kronstandt Bikers au tinut intalnirea anul trecut. - data 22-23-24 Mai - intalnire (betzivaneala) dezorganizata - cazare la cort sau casute (casutele sunt 40 ron/noapte si cort 10 ron pe noapte). Pt rezervari la casute Numarul sau este: 0748 145 189 - Dudu. (patronul campingului) - mancarea si bautura o gasim noi pe acolo pe undeva (sunt in zona terase,baruri,restaurante) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu_OldSchool Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Salut! In cauza de necunostinta, adaugand si faptul ca sunt noob, am si eu cateva intrebari: La ce folosesc cablurile care intra in suportul de ambreiaj? Treaba e ca am reusit sa rup suportul de oglinda, iar acum trebuie sa schimb tot ansamblul. Prin bunavointa user-ului Tiranspider am reusit sa fac rost de un astfel de ansamblu cu o mica diferenta: nu are intrarile pentru acele doua cabluri. Ce naiba sunt? Este oare posibil sa fie nulul de la panoul de comenzi stanga? Pot sa incerc sa adaptez un fel de papuc pe noul suport? Pun si doua poze pentru exemplificare (calitatea cam lasa de dorit): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digeisepe Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Omul nu vrea sa distruga motorul . Are dreptate, sunt 4 puncte sub sea pe aripa spate care se pot decupa(sunt marcate pe spatele aripii) si care corespund onor locasuri pe cadru. Asa se prinde sissybar-ul original Honda. Acele departatoare pentru genti se pot prinde cum sunt cele Hepco Becker. Un punct este la scarita pasagerului. Se schimba boltul original cu un surub mai lung Un punct sub aripa acolo unde se imbina cadrul cu un cadrulet mai mic de metal pe care sunt semnalizatoarele numarul, etc. Pentru asta se scoate tamponul de cauciuc care este acolo si se schimba cu un distantier si un surub mai lung. Atasez niste poze pentru exemplificare. Din pacate nu am poze cu ele montate fara aripa. Ms m-au ajutat f mult pozele si acum stiu exact unde sa caut. Mai ramane problema cu dimensiunile coburilor . Am vazut un dragstar 1100 parca, care avea coburile prinse cu sfori pt ca erau prea mari si se sprijineau pe toba, respectiv pe protectia de la lant. Inca nu m-am lamurit exact cam care ar fi cele mai mari care incap pe un shadow 600. Sper sa nu patesc la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Ms m-au ajutat f mult pozele si acum stiu exact unde sa caut. Mai ramane problema cu dimensiunile coburilor . Am vazut un dragstar 1100 parca, care avea coburile prinse cu sfori pt ca erau prea mari si se sprijineau pe toba, respectiv pe protectia de la lant. Inca nu m-am lamurit exact cam care ar fi cele mai mari care incap pe un shadow 600. Sper sa nu patesc la fel. Pai masoara si tu cat intra . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Salut!In cauza de necunostinta, adaugand si faptul ca sunt noob, am si eu cateva intrebari: La ce folosesc cablurile care intra in suportul de ambreiaj? Treaba e ca am reusit sa rup suportul de oglinda, iar acum trebuie sa schimb tot ansamblul. Prin bunavointa user-ului Tiranspider am reusit sa fac rost de un astfel de ansamblu cu o mica diferenta: nu are intrarile pentru acele doua cabluri. Ce naiba sunt? Este oare posibil sa fie nulul de la panoul de comenzi stanga? Pot sa incerc sa adaptez un fel de papuc pe noul suport? Pun si doua poze pentru exemplificare (calitatea cam lasa de dorit): pai Traian daca ti-a facut rost de ansamblu, nu stie si care poate fi buba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Salut!In cauza de necunostinta, adaugand si faptul ca sunt noob, am si eu cateva intrebari: La ce folosesc cablurile care intra in suportul de ambreiaj? Treaba e ca am reusit sa rup suportul de oglinda, iar acum trebuie sa schimb tot ansamblul. Prin bunavointa user-ului Tiranspider am reusit sa fac rost de un astfel de ansamblu cu o mica diferenta: nu are intrarile pentru acele doua cabluri. Ce naiba sunt? Este oare posibil sa fie nulul de la panoul de comenzi stanga? Pot sa incerc sa adaptez un fel de papuc pe noul suport? Pun si doua poze pentru exemplificare (calitatea cam lasa de dorit): Din cate stiu eu acele cabluri duc la un intrerupator care vede daca ai ambreiat. Sunt motoare care nu pornesc decat cu ambreiajul strans sau altele care daca sunt in viteza nu le functioneaza demarorul decat cu ambreiajul strans. Acum nu stiu exact cum este modelul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu_OldSchool Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 pai Traian daca ti-a facut rost de ansamblu, nu stie si care poate fi buba? Pai nu am stat mult sa analizam ansamblul meu si nici cum am putea adapta ceva. Probabil ca daca ma duc pe la el rezolvam noi intr-un fel sau altul. Atunci cand mi l-a dat veneam de la Vidraru si nu am stat mult . Din cate stiu eu acele cabluri duc la un intrerupator care vede daca ai ambreiat. Sunt motoare care nu pornesc decat cu ambreiajul strans sau altele care daca sunt in viteza nu le functioneaza demarorul decat cu ambreiajul strans. Acum nu stiu exact cum este modelul tau. Multumesc! Acum ca stiu cam ce ar putea fi, cred ca o sa caut sa gasesc o solutie si sa adaptez ceva. Daca nu, asta e! Ii inapoiez omului suportul si caut unul asemanator cu ce am deja. Multumesc inca odata! Toate cele bune, Radu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Pai nu am stat mult sa analizam ansamblul meu si nici cum am putea adapta ceva. Probabil ca daca ma duc pe la el rezolvam noi intr-un fel sau altul. Atunci cand mi l-a dat veneam de la Vidraru si nu am stat mult . Multumesc! Acum ca stiu cam ce ar putea fi, cred ca o sa caut sa gasesc o solutie si sa adaptez ceva. Daca nu, asta e! Ii inapoiez omului suportul si caut unul asemanator cu ce am deja. Multumesc inca odata! Toate cele bune, Radu. Poti tine firele in pozitia in care era ambreiajul apasat si de aici nici o problema. Demarorul functioneste. Suportul ala e cam greu de facut rost , stiu ca si eu l-am spart pe al meu si am gasit dupa lungi cautari ceva pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ritz Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 (editat) Salut!In cauza de necunostinta, adaugand si faptul ca sunt noob, am si eu cateva intrebari: La ce folosesc cablurile care intra in suportul de ambreiaj? Treaba e ca am reusit sa rup suportul de oglinda, iar acum trebuie sa schimb tot ansamblul. Prin bunavointa user-ului Tiranspider am reusit sa fac rost de un astfel de ansamblu cu o mica diferenta: nu are intrarile pentru acele doua cabluri. Ce naiba sunt? Este oare posibil sa fie nulul de la panoul de comenzi stanga? Pot sa incerc sa adaptez un fel de papuc pe noul suport? Pun si doua poze pentru exemplificare (calitatea cam lasa de dorit): Radule vezi ca langa vulcanizarea CALYPSO , in dreapta,e un atelier unde sudeaza aluminiu. Eu zic sa te duci sa-ti repari vechiul suport. Editat Mai 14, 2009 de ritz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 (editat) care stie daca merge pe spate la un vt 600 cauciuc de 200.dar nu ma puneti sa masor ci vreau sa stiu daca a pus cineva si a mers cu el fara sa atinga in bascula si lantz.aparent ar merge dar vreau un raspuns concret. Editat Mai 14, 2009 de djeeckx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 care stie daca merge pe spate la un vt 600 cauciuc de 200.dar nu ma puneti sa masor ci vreau sa stiu daca a pus cineva si a mers cu el fara sa atinga in bascula si lantz.aparent ar merge dar vreau un raspuns concret. De 180 merge sigur ca am eu si e si aprobat RAR...dar de 200 n-am auzit pana acum...desi inclin sa-ti dau dreptate cand zici ca aparent ar merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crio Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 (editat) pe bascula originala MERE' ... de 200 ... cum gasesc unde am citit ,postez ... OFF Topic : @dexlink ce faci cu mastile de gaze ... scuze de intrebare daca deranjez ... Le: http://www.vulcandrifterriders.com/mods/metzeler.pdf Editat Mai 15, 2009 de Crio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 pe bascula originala MERE' ... de 200 ... cum gasesc unde am citit ,postez ... OFF Topic : @dexlink ce faci cu mastile de gaze ... scuze de intrebare daca deranjez ... Le: http://www.vulcandrifterriders.com/mods/metzeler.pdf merci frumos de link, foarte util. o sa ma apuc sa schimb mizeria sa vad cum sta pe strada cu dihania pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crio Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 merci frumos de link, foarte util. o sa ma apuc sa schimb mizeria sa vad cum sta pe strada cu dihania pe spate. cu toate ca parerea mea personala : "arata bine al dreaqu" cu un cauciuc de 200 ,ma gandesc ca pe undeva se mai pierd din performante ,cat si cum nu prea pot aprecia - nu am condus si nici nu am putut dialoga cu cineva pe aceasta problema (limba asta germana e "grele" domne' )... dar astept ceva info de la tine cu cea ce inseamna sa conduci ... salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 eeeeeeeeee...ce vezi tu in poze e chiar un 240, poate 300.le stiu de ceva timp. problema e ca pt ele trebuie desfacuta bascula si decat sa imi mananc zilele sa customizez un motor de 600 mai bine mai strang din buci pana imi iau harley parkinson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crio Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 eeeeeeeeee...ce vezi tu in poze e chiar un 240, poate 300.le stiu de ceva timp. problema e ca pt ele trebuie desfacuta bascula si decat sa imi mananc zilele sa customizez un motor de 600 mai bine mai strang din buci pana imi iau harley parkinson. corect - nu stiu ce sa zic cu HD ... cel putin pentru moment o tin pe aia cu nu am bani ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 pe bascula originala MERE' ... de 200 ... cum gasesc unde am citit ,postez ... OFF Topic : @dexlink ce faci cu mastile de gaze ... scuze de intrebare daca deranjez ... Le: http://www.vulcandrifterriders.com/mods/metzeler.pdf e cam mult spus "masti"..mai exact ma intereseaza o singura masca, as vrea sa arate bine, si nu ma intereseaza filtru, eventual ma intereseaza o varianta cu furtun spre filtru... am pus "masti" ca suna mai comercial si parca atrage ochiul mai tare...teorie demonstrata deja prin faptul ca ti-am starnit curiozitatea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Salut!In cauza de necunostinta, adaugand si faptul ca sunt noob, am si eu cateva intrebari: La ce folosesc cablurile care intra in suportul de ambreiaj? Treaba e ca am reusit sa rup suportul de oglinda, iar acum trebuie sa schimb tot ansamblul. Prin bunavointa user-ului Tiranspider am reusit sa fac rost de un astfel de ansamblu cu o mica diferenta: nu are intrarile pentru acele doua cabluri. Ce naiba sunt? Este oare posibil sa fie nulul de la panoul de comenzi stanga? Pot sa incerc sa adaptez un fel de papuc pe noul suport? Pun si doua poze pentru exemplificare (calitatea cam lasa de dorit): sal ti-am spus parca sa mai astepti umpic sa iti fac rost si de mufa de vine plantata in senzor .... spuneai ca ai pe cineva priceput in mioveni. trebuia sa imi dai un pm si rezolvam asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.