Sari la conținut

Nipru MT 10


HondaSan
 Share

Postări Recomandate

Eu din cate am auzit sunt mai bune decat MT11, mai ales de cat alea din 91-92.

Acum tu nu ai spus nimic despre sterea fierului si pret asa ca nu stiu daca merita sau nu investitia. Una peste alta daca pretul e rezonabil iar fierul recuperabil clar o sa ai un nipru bun. Eu daca pun la un loc banii cu care vindeam nipra mea si banii investiti plus timpul (aproape un an din lipsa de bani uneori, timp alteori) imi luam ceva sh japo si nu ma mai mancau "OO-le" de dorul unei plimbari dar nu as da nipra asa ca investitia s-ar putea sa merite mai mult decat crezi mai ales ca stii ce e aia "microb". Numai bine Bunule.

:wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca nu se merita daca nu mergi cu el frecvent. Nipru, daca nu-l iubesti si bibilesti, te lasa cand ti-e lumea mai draga.

La ce pret l-ai gasit, are atas, da si tu mai multe detalii.

Mai bine cauta-ti M72.

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se stie ca nu sunt secretos.Cum am toate datele le voi face publice,inclusiv ceva poze.Ce stiu e ca este in stare pura,nemodificat si cu atas.Va tin la curent.Bunu.

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit la cineva un Nipru MT 10 de prin ani 80

ei si?

...Acum tu nu ai spus nimic despre sterea fierului si pret asa ca nu stiu daca merita sau nu investitia...

Corect!

Eu zic ca nu se merita daca nu mergi cu el frecvent...

Ai pus punctul pe "i"

..inclusiv ceva poze...

Unde sunt?

Daca e la bani cinstiti, merge.

Cinstiti!! Asta ce inseamna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze ca ma bag si eu aiurea unde nu imi fierbe oala. trebuie sa pun si eu o intrebare tampita,ca sa nu mor io prost.sa nu ma injurati in public.pe PM se poate :wacko:

care e diferenta intre MT10 si MT11 ?

am cautat detalii pe net , dar mai bine va intreb pe voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-ai, nea Cristi, te-apucară anchetele. Ia-ne mai uÂşor, să nu ne emoționăm.

Nu sefu, dar nu-mi pica fisa acum, o sa recitesc maine din nou, acum dau vina pe bere..

 

...

care e diferenta intre MT10 si MT11 ?...

pai mt 10 porneste la 10 pedale, iar la mt 11 dupa...

ceva diferenta este la compresie(asa scrie la cartea tehnica) si or mai fii si altele..

Mesaj completat

...compresie(7 sau 8,5), camera de ardere, cursa piston(68 si 62), forma cap piston(drept bombat), toate acestea difera de la un model la altul, difera si la acelasi model!

Mesaj completat

..difera toata motocicleta in ansamblu

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sefu, dar nu-mi pica fisa acum, o sa recitesc maine din nou, acum dau vina pe bere..

 

 

pai mt 10 porneste la 10 pedale, iar la mt 11 dupa...

ceva diferenta este la compresie(asa scrie la cartea tehnica) si or mai fii si altele..

Mesaj completat

...compresie(7 sau 8,5), camera de ardere, cursa piston(68 si 62), forma cap piston(drept bombat), toate acestea difera de la un model la altul, difera si la acelasi model!

Mesaj completat

..difera toata motocicleta in ansamblu

aceiasi capacitate cilindrica(650) , acelasi alezaj(78) implica aceiasi cursa (68)...zic io , cu regula de trei simpla!

MT10-32 de 32 de cai , si MT10-36 de 36 de cai...

Sunt mai de otel...difera putin forma cutiei...

...s-au folosit mai multe tipuri de pistoane, si de qiuloase(2) ca sa obtina un raport de compresie de 7...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...implica aceiasi cursa (68)...zic io , cu regula de trei simpla!...

Apoi, regula de trei simpla'i complicata la ukraina :wacko: Afirmatiile facute sunt din tot ce am citit(fizic, nu dispun de toate tipurile de motorizari facute de fabrica, eu am mt11/'92 cu 32 cp editie solo pt CO 90-95 cu cutia nemodificata, cu a IV-a lunga). Al doilea motor luat ca piese de schimb este total diferit si la motor si la cutie(cu toate ca'i tot mt11). Stiu sigur ca exista vilbrochen ce are cursa de 62, de asta sunt si pistoane lungi/scurte, plate sau bombate, chiulase cu camere de ardere diferite, biele, etc. Evident capacitatea este diferita, dar acest lucru nu este specificat nicaieri, peste tot apare 649cc. iar daca faci un calcul diametru/cursa ajungi la alte cifre. Deasemeni acelasi motor daca este facut pt octan mai mare(90-95) are compresie 8,5 cele cu compresie de 7 au octanul motorului >80. Aceste lucruri nu sunt cunoscute indeajuns de catre posesori, de aici si varietatea mare de probleme ce apar. Foarte multi imperecheaza gresit seturile de pinioane in grup(9 cu 35, 10 cu 35...) sau chiar in cv, apoi se mira ca au probleme.

Mai mult, fabrica a facut pt o comanda interna(politie), o cv speciala atat trenul fix cat si cel mobil au pinioane cu dantura inclinata(elicoidala), nu pt zgomot ci pt a diminua frecarile si a castiga putere, avand probabil si rapoarte diferite. Aceste pinioane au ajuns pe la diversi fiind furate din magaziile fabricii de catre muncitori. Aceste pinioane nu s-au comercializat niciodata, dar au existat ca piese de schimb in garajele unitatilor respective. Am vazut aceste pinioane(cel care le are nu vrea sa le vanda), daca fac rost de foto am sa le postez(incerc sa le procur in zilele urmatoare). Alt aspect este faptul ca pt export, motoarele erau lucrate mult mai ingrijit, versiuni solo sau atas, pt intern doar atas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoi, regula de trei simpla'i complicata la ukraina :wacko: Afirmatiile facute sunt din tot ce am citit(fizic, nu dispun de toate tipurile de motorizari facute de fabrica, eu am mt11/'92 cu 32 cp editie solo pt CO 90-95 cu cutia nemodificata, cu a IV-a lunga). Al doilea motor luat ca piese de schimb este total diferit si la motor si la cutie(cu toate ca'i tot mt11). Stiu sigur ca exista vilbrochen ce are cursa de 62, de asta sunt si pistoane lungi/scurte, plate sau bombate, chiulase cu camere de ardere diferite, biele, etc. Evident capacitatea este diferita, dar acest lucru nu este specificat nicaieri, peste tot apare 649cc. iar daca faci un calcul diametru/cursa ajungi la alte cifre. Deasemeni acelasi motor daca este facut pt octan mai mare(90-95) are compresie 8,5 cele cu compresie de 7 au octanul motorului >80. Aceste lucruri nu sunt cunoscute indeajuns de catre posesori, de aici si varietatea mare de probleme ce apar. Foarte multi imperecheaza gresit seturile de pinioane in grup(9 cu 35, 10 cu 35...) sau chiar in cv, apoi se mira ca au probleme.

Mai mult, fabrica a facut pt o comanda interna(politie), o cv speciala atat trenul fix cat si cel mobil au pinioane cu dantura inclinata(elicoidala), nu pt zgomot ci pt a diminua frecarile si a castiga putere, avand probabil si rapoarte diferite. Aceste pinioane au ajuns pe la diversi fiind furate din magaziile fabricii de catre muncitori. Aceste pinioane nu s-au comercializat niciodata, dar au existat ca piese de schimb in garajele unitatilor respective. Am vazut aceste pinioane(cel care le are nu vrea sa le vanda), daca fac rost de foto am sa le postez(incerc sa le procur in zilele urmatoare). Alt aspect este faptul ca pt export, motoarele erau lucrate mult mai ingrijit, versiuni solo sau atas, pt intern doar atas.

...greseala de tipar... :lol: toate au aceiasi geometrie la arbore...si aceiasi capacitate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..daca tu zici, ramane asa: greseala de tipar! si ma duc sa beau o bere.. :wacko:

....o bere nu are nici un efect! de la 4-6 in sus lucrurile se vad clar! :lol: la mine asa functioneaza...

MT3

MT ceva...

M76

...si mai sunt acolo in lista si alte modele ....solo cu roti de 18', tricicleta...chestii experimentale...

badea gogul traduce oarecum...

post-3884-1263418986_thumb.jpg

post-3884-1263419028_thumb.jpg

post-3884-1263419078_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-l, dar vezi ca tre sa mergi cu el. Nipru pe langa toate fiarele pe care le-ai incolonat acolo pe veranda se detaseaza ca un motor de drum, pe asta il inmatriculezi si te duci in piata sa iei cartofi. Vii cu el surazator la arc, lasi Paneuropeanul acasa. Diferente intre MT10 si 11 sunt tot atatea ca intre MT11 si MT11, adica nu poti defini clar cum trebuie sa fie un MT10 fata de un MT11 ca se faceau cate 120 000 pe an in '85.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-l, dar vezi ca tre sa mergi cu el. Nipru pe langa toate fiarele pe care le-ai incolonat acolo pe veranda se detaseaza ca un motor de drum, pe asta il inmatriculezi si te duci in piata sa iei cartofi. Vii cu el surazator la arc, lasi Paneuropeanul acasa. Diferente intre MT10 si 11 sunt tot atatea ca intre MT11 si MT11, adica nu poti defini clar cum trebuie sa fie un MT10 fata de un MT11 ca se faceau cate 120 000 pe an in '85.

 

L-am luat.Sunt ceva diferente.Alte carburatoare,aparatori pentru genunchi,ceva pe la comenzi,filtru ciuperca,n-are frana pe atas,alte evacuari,frana fata cu cablu direct in butuc,diferentele enuntate de cunoscatori, prin interiorul motorului si a cutiei de viteza,conductele de aer de la filtru la carburatoare ,metalice si cromate si cu un reglaj de aer.Era interesant de aflat cam care-i mai fiabil,mai rotund in functionare,etc.De mers cu ele,mai pe la evenimente ca prin oras ,avand si atas ,este cam ca o masina.

Motorul este negru si e din 1978 si are 55.000 km.Zilele astea incerc sa-l pornesc.Problema este :unde le mai pun?Deci e clar ca va trebui infiintat Muzeul Motocicletei ca sa ma scape de ele.Spor si sa te faci bine.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si mai sunt acolo in lista si alte modele ....

Sefu', ce faci ne prostesti? Pai acolo da si alta varianta: (la turist si altele..) (http://oppozit.ru/article561.html) :wacko: sa inteleg ca-i tot greseala de tipar? ..am schimbat si ochelarii, degeaba tot aia..

capacitate: 696 cc

diametru/cursa: 79/71

compresie: 8.5

putere: 42 HP la 5500rot/min

viteza: max 155k/h

octan: 95

cv: in 5 trepte(ultimul raport 1/1)

..o fii de la bere? ..ma duc sa mai iau una sa vad ce mai gasesc, poate-o iesii cu raport 0.7 cu 228km/h (la deal sau la vale)..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi Bunule, a 2-a zi dupa accident eu mergeam pe BMW.

Carburatoarele vechi ar putea sa-ti faca probleme, dar poate din contra. Filtrul ciuperca e mai frumos, mai eficient probabil ca nu, ii presari niste picaturi de ulei pe sita si torni ulei in baia lui. Frana fata teoretic e mai ineficienta dar depinde.

Nu poti sa zici care-i mai fiabil si mai rotund in functionare, depinde cat de uzat este. De exemplu MT11-le kaki cu sei individuale original al lui Georgica, cu care a venit si la 7 Scari este cel mai rotund motor de Nipru pe care l-am auzit vreodata, are si f putini km. Motorul meu de Nipru e cam neingrijit, nu toarce regulat dar fiabil este, de 6-7000 km.

Vezi la mers sa te obisnuiesti cu gabaritul. Vin si zapezile, it is Dnepr time! Cred ca trebuie sa facem un gratar de iarna cu atasele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...