ionut_nicolae Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Salutare!Pt.inceput va spun ca sunt incepator in tot ce inseamna motocicleta(am inceput scoala).De curand mi-am achizitionat o motocicleta KAWASAKI ZZR 600 si din neindemanarea mea am innecato si nu mai pornea.Am gasit un "specialist" care s-a oferit sa ma ajute sa o pornesc iar dupa pornire a zis sa o" testeze".Nu va pot explica in ce hal a putut sa testeze motorul,incat imi venea sa il iau la bataie.Dupa cateva teste, insemnand sa mearga cu 160-180 si scotand flacari pe tevile de esapament si bubuind de o lua dracii, am observat ca apa incepuse sa bolboroseasca.Bineinteles ca s-a deschis ventilatorul si de atunci nu l-am mai lasat pe individ sa puna mana pe ea.In decursul saptamanii am mai pornit-o si bineinteles ca dupa 10-15 min apa urca si porneste ventilatorul?Intrebarea mea este: E posibil sa imi fi ars garnitura de chiulasa si din cauza asta sa urce apa??? Mentionez ca in trecut nu urca apa dar niciodata nu am "probat-o" in halul ala! ASTEPT PARERI<RASPUNSURI<IDEI DE LA VOI! MULTUMESC! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XELIBRI2007 Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Salutare!Pt.inceput va spun ca sunt incepator in tot ce inseamna motocicleta(am inceput scoala).De curand mi-am achizitionat o motocicleta KAWASAKI ZZR 600 si din neindemanarea mea am innecato si nu mai pornea.Am gasit un "specialist" care s-a oferit sa ma ajute sa o pornesc iar dupa pornire a zis sa o" testeze".Nu va pot explica in ce hal a putut sa testeze motorul,incat imi venea sa il iau la bataie.Dupa cateva teste, insemnand sa mearga cu 160-180 si scotand flacari pe tevile de esapament si bubuind de o lua dracii, am observat ca apa incepuse sa bolboroseasca.Bineinteles ca s-a deschis ventilatorul si de atunci nu l-am mai lasat pe individ sa puna mana pe ea.In decursul saptamanii am mai pornit-o si bineinteles ca dupa 10-15 min apa urca si porneste ventilatorul?Intrebarea mea este: E posibil sa imi fi ars garnitura de chiulasa si din cauza asta sa urce apa??? Mentionez ca in trecut nu urca apa dar niciodata nu am "probat-o" in halul ala! ASTEPT PARERI<RASPUNSURI<IDEI DE LA VOI! MULTUMESC! eu zic ca nu are treaba cu garnitura sunt mai multe cauze in care fierbe apa , acum depinde trebuie luat din aproape in aproape daca ar fi garnitura bulita trebuie sa bolboroseasca apa de la inceput adica cu motorul cat de cat rece , sa nu ajunga apa la temp de fierbere garnitura bulita mai baga si apa in ulei, ar trebui sa vezi uleiul facand spuma .... nu stiu ce sa zic pina nu o vad as putea zice ...adica sa o duci la alt specialist eu sunt ing mecanic dar zic sa nu iti faci probleme inainte sa le ai . bafta Mesaj completat Salutare!Pt.inceput va spun ca sunt incepator in tot ce inseamna motocicleta(am inceput scoala).De curand mi-am achizitionat o motocicleta KAWASAKI ZZR 600 si din neindemanarea mea am innecato si nu mai pornea.Am gasit un "specialist" care s-a oferit sa ma ajute sa o pornesc iar dupa pornire a zis sa o" testeze".Nu va pot explica in ce hal a putut sa testeze motorul,incat imi venea sa il iau la bataie.Dupa cateva teste, insemnand sa mearga cu 160-180 si scotand flacari pe tevile de esapament si bubuind de o lua dracii, am observat ca apa incepuse sa bolboroseasca.Bineinteles ca s-a deschis ventilatorul si de atunci nu l-am mai lasat pe individ sa puna mana pe ea.In decursul saptamanii am mai pornit-o si bineinteles ca dupa 10-15 min apa urca si porneste ventilatorul?Intrebarea mea este: E posibil sa imi fi ars garnitura de chiulasa si din cauza asta sa urce apa??? Mentionez ca in trecut nu urca apa dar niciodata nu am "probat-o" in halul ala! ASTEPT PARERI<RASPUNSURI<IDEI DE LA VOI! MULTUMESC! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Salutare!Pt.inceput va spun ca sunt incepator in tot ce inseamna motocicleta(am inceput scoala).De curand mi-am achizitionat o motocicleta KAWASAKI ZZR 600 si din neindemanarea mea am innecato si nu mai pornea.Am gasit un "specialist" care s-a oferit sa ma ajute sa o pornesc iar dupa pornire a zis sa o" testeze".Nu va pot explica in ce hal a putut sa testeze motorul,incat imi venea sa il iau la bataie.Dupa cateva teste, insemnand sa mearga cu 160-180 si scotand flacari pe tevile de esapament si bubuind de o lua dracii, am observat ca apa incepuse sa bolboroseasca.Bineinteles ca s-a deschis ventilatorul si de atunci nu l-am mai lasat pe individ sa puna mana pe ea.In decursul saptamanii am mai pornit-o si bineinteles ca dupa 10-15 min apa urca si porneste ventilatorul?Intrebarea mea este: E posibil sa imi fi ars garnitura de chiulasa si din cauza asta sa urce apa??? Mentionez ca in trecut nu urca apa dar niciodata nu am "probat-o" in halul ala! ASTEPT PARERI<RASPUNSURI<IDEI DE LA VOI! MULTUMESC! verifica sa ai antigel in motor la concentratia care trebuie, eu am patit acum vreo 10 ani cand nu prea stiam nimik de motociclism,cumparasem un zx6r si mereu auzeam bolborosind lichidul de racire chiar daca indicatorul de temperatura nu era pe rosu ,dupa ce am tot studiat problema am vazut ca aveam apa goala in radiator ,dupa ce am inlocuit cu antigel problema a disparut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Regula de AUR : Masina, Bicicleta si Femeia NU SE IMPRUMUTA !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Regula de AUR : Masina, Bicicleta si Femeia NU SE IMPRUMUTA !! foarte de acord cu tine. on topic: trebuiesc verificate : -termostatul -sonda de la electroventilator(temperatura de deschidere) -daca ai emulsie de ulei in apa/antigel -daca uleiul face spuma -concentratia de antigel sunt multe cauza ce ar putea duce la fierberea sau bolborosirea lichidului de racire la motocicleta ta. bafta la investigatii. daca esti din Bucuresti pot sa ma uit si sa-ti spun exact ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 iti dau un zzr pentru piese daca esti asa ingrijorat , ieftin 4000 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Regula de AUR : Masina, Bicicleta si Femeia NU SE IMPRUMUTA !! uneori se pot face si exceptii... In alta ordine de idei, mie imi fierbea si chiar curgea pe jos (antigel motul de 50 de lei, pisa-m-as pe el...) din cauza bateriei (de fapt din cauza ca nu mergea alternatorul si nu o incarca). Imi arata si temperatura eronat si probabil ca nici ventilatorul nu mergea in parametri.... Dar oricum, in 15 minute pe loc cred ca e normal sa ajunga la 105. Daca nu e flux de aer prin radiator e logic zic eu. Ai putea eventual sa incerci sa il cureti de pamant sau ce mai are pe afara, dar gentil sa nu beleseti lamelele alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 termocupla porneste la 103, 109, grade celsius la lichidul de racire.....in zona asta............ cam la orice sportiva, si am vazut la un RR-2005 forjat la 35 de grade afara si R1-`99 cum mai aruca apa jos din vasul de expansiune....deci nu e problema.............. ca sa fii linistit e bine sa schimbi tu lichidul de racire din ea, printre altele(ulei motor, lichid frana, ulei furca)...daca e luata de la altul second bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_nicolae Postat Ianuarie 24, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2010 Multumesc pt.raspunsurile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Interesanta alegere ai faut pentru o motocicleta de incepator. Pana unde ai ajuns cu invatatul legislatiei ? Ai trecut de chestia ai a cu 25 kw ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Interesanta alegere ai faut pentru o motocicleta de incepator. Pana unde ai ajuns cu invatatul legislatiei ? Ai trecut de chestia ai a cu 25 kw ? Nu cred ca e cazul sa discutam la service aspecte legale. E alegerea lui cu ce motocicleta incepe, daca il prinde politia el suporta consecintele, nu tu. Ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 la un motor de cross (4T) sa zicem RMZ 450 , vara la +30 grade afara in 5 minute de mers pe loc arunca apa afara.... este de asteptat ca in 15 minute Kawa-ul tau sa se incalzeasca... asta face termostatul ... il ajuta sa ajung cat mai repede la temperatura ideala de functionare. Mesaj completat Nu cred ca e cazul sa discutam la service aspecte legale.E alegerea lui cu ce motocicleta incepe, daca il prinde politia el suporta consecintele, nu tu. Ok? aha ... ziceam si eu... nu ii sunt nici tutore nici "organ abilitat de control" ... ma surprinde alegerea.... doar atat..... ASFALT USCAT..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuci_uer Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Regula de AUR : Masina, Bicicleta si Femeia NU SE IMPRUMUTA !! asa este!dar femeia se da singura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_nicolae Postat Ianuarie 30, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2010 ai ajuns la vreo concluzie pana la urma? Da.Nu e garnitura arsa numai ca era termostatul defect.Multumesc de raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.