dealbu Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 Bun! Mi-am vandut motorul si evident ca sunt in cautarea altuia! Datele problemei: Am permis de doi ani, am avut pentru un an un GS500, apoi un GSXF600 pentru inca un an. Optez in continuare pentru categoria sport-touring, imi plac drumurile lungi... Viitorul motor as vrea sa il tin cam un an de zile, aspectul de revanzare fara a pierde prea mult este destul de important! As vrea un model cu puterea in jurul a 100CP. Pozitia trebuie sa fie comoda, sa nu te oboseasca la drum lung. As alege intre: 1. Honda CBR600F, model dupa 2001 (preferabil) 2. Honda VFR800 3. Ducati ST4 Cine a mers cu vreunul dintre modelele astea, va rog sa imi spuneti parerea. (Stiu ca exista un topic despre VFR, l-am citit... asta m-a facut sa il includ pe lista asta!). ST4 imi cam impune respect, n-am condus niciodata un motor de talia asta... ar fi importanta pentru mine parerea unui posesor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaijin Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 Iti recomand VFR-ul... este mai versatil si oarecum mai comod. Dar depinde ce cauti, daca vrei un armasar focos alege una din celelalte. Radu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 Eu as alege VFR fara discutie datorita elasticitatii, CBR pentru un pic mai multa "vana" iar Ducati... as sta departe de el... Parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 La ce ani te-ai gandit pentru motocicletele respective ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealbu Postat Mai 31, 2006 Autor Share Postat Mai 31, 2006 (editat) iar Ducati... as sta departe de el... De ce te-ai feri de Ducati? Din review-urile pe care le-am citit, unul singur era "contra" manevrabilitatii (zicea ca se inclina greu), si contra franelor, care ar necesita un efort ceva mai mare la actionare si ar "tine mai jos". Cand au schimbat reglajul la maneta, au blocat fata. In rest, numai de bine! E adevarat ca in acelasi review (de fapt un test comparativ), ST-ul s-a situat in urma VFR-ului, dar castigator a iesit... Triumph-ul ST! La ce ani te-ai gandit pentru motocicletele respective ? VFR - '99-2000 ST - '98-2001 (motorul de 916cmc) Editat Mai 31, 2006 de dealbu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 Favoritul meu personal e CBR. VFR-ul mi se pare prea greoi, iar despre Ducati nu stiu nimic Apropo, un articolo interesant pentru cei convinsi ca VFR-ul e cea mai buna masina de touring ever: http://home.clara.net/survivalskills/vfrvsxx6.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 De ce vrei motorul de 916 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealbu Postat Mai 31, 2006 Autor Share Postat Mai 31, 2006 O oferta buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 Ah. Hm. Eu ti-as fi recomandat un ST4S ABS de prin 2003 (motor de 996). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealbu Postat Mai 31, 2006 Autor Share Postat Mai 31, 2006 Ai o oferta concreta, sau in general mi-ai fi recomandat motorul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 N-am oferta, sorry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealbu Postat Mai 31, 2006 Autor Share Postat Mai 31, 2006 Da, ar costa cam cu 2-3000 de euro in plus, banuti pe care nu-i am. Si cred ca s-ar revinde mai greu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 Err... Chiar ca... Nimeni nu te-a intrebat de cati bani dispui pentru atingerea telului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealbu Postat Mai 31, 2006 Autor Share Postat Mai 31, 2006 Incerc sa ma incadrez pana in 6000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 Te-ai uitat si la o Futura (RST 1000) din 01-02 ? Sau la un Falco (SL 1000) tot de prin anii aia ? Later edit: Nu din Romania tho'. Oameni umfla cam rau pretul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealbu Postat Mai 31, 2006 Autor Share Postat Mai 31, 2006 Ce-i drept, nu. Dar o s-o fac acum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 Pentru ce doresti tu motocicleta ,as merge fara discutii pe mana unui VFR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bungee Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 Pentru ce doresti tu motocicleta ,as merge fara discutii pe mana unui VFR Si eu as spune la fel insa am constat ca este destul de dificil de gasit un VFR din 2000 (care sa merite banii). Eu inca sper sa gasesc unul pentru ca in cateva zile o sa o dau pe Suzi si rama pe bara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fester Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 Aprilia SL 1000 Falco am descoperit-o ca varianta de luat in seama de curand (si eu sunt fan sport touring). In review-uri numai de bine, manevrabilitate exceptionala si motor tras din cel al lui Mille + paradoxal fiabilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 Bunul si batranul Rotax de 997.6 cc. Acelasi de pe RSV Mille si RST Futura (cu cateva modificari la rpm si cp, evident). Din nefericire e mai complicat de montat sidebaguri pe un Falco decat pe o Futura (care oricum vine din fabrica cu ele) pentru ca nu are agatatorile respective si trebuiesc montate aftermarket. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 Fara indoiala as merge pe mana unei Honda ....si-a demonstrat FIABILITATEA de nenumarate ori si am si cazuri concrete pe care vorbesc. Or fi umblat pe la fiabilitate si italienii ,dar in nici un caz nu imi prezinta incredere (cel putin mie)avand in vedere trecutul nu prea stralucit la acest capitol ,asa ca Honda first stand,mai ales modelul VFR ....merita efortul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 Cu siguranta ca or fi umblat... Dar acum vreo 5 ani, dat fiind ca Falco nu se mai produce de cam 1.7 ani (si Futura cam de 1.3). Ideea generala e ca de banii cu care-ti iei un VFR din 00-01 (ultimul an non-VTEC) iti iei un SL din 01-02, care este o motocicleta superioara VFR-ului din toate punctele de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 La ce te referi ca e superioara?!...ca putere?!...o fi ca putere putin peste ,dar unde ii ajungi tu la limita puterii acelei motociclete?! Ca ciclistica ,ma indoiesc ,caci e deosebit de bine cotat VFR-ul. Ca fiabilitate ,nu mai vorbesc ,asa ca raman cei cativa cai putere in plus dar ,oare SE JUSTIFICA??....eu unul ,nu cred Ps:iar referitor la comparatia ta ,cu banii de pe un VFR 00-01 ,iti iei un Sl din 01-02 ,vin si te intreb ,tu ce ti-ai lua:un Logan nou sau un focus de un an ,doi(la care mai ai garantie cat la loganul nou)??!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 Compresie, putere, cuplu, consum, you name it, you got it. Fiabilitate ? Dat fiind ca Aprilia nu 'sufera' de 'faimoasa' distributie desmo a Ducati-ului, si ca sunt doar 2 cilindri fata de 4 ai VFR-ului, statistic ai 1/2 sanse ca ceva sa mearga prost la ea. Si intretinerea e de 2 ori mai simpla (din acelasi motiv). Cat despre Logan nou V/S Focus sh... Mi-as lua Logan fara regrete. Service-ul Ford e infect (cel putin asa zic cei de pe masini.ro) si piesele sunt scumpe. Garantia cat Loganul nou ? Hm. Poate doar daca iei fara extensie. Dar asta e deja alta discutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 Deci ,daca sunt 2 cilindri in comparatie cu 4cilindri ,asta inseamna ca sunt sansele reduse la jumatate sa ai vreo problema?!??? ....foarte funny Ps:acum cateva ore am venit de la Ford ,de la o revizie la masina mea si stiu despre ce vorbesc.La logan ai 18 luni garantie ,la ford s-a ajuns deja la 4 ani(fara limita) ,deci o poti lua lejer la mana a doua dupa 1 an si tot mai ai 3 ani garantie si eu chiar am fost azi multumit de cei de la service de la Bucuresti ...sper sa nu-i deochi .Deci ,cel putin la FOrd ,stiu cam despre ce e vorba ,la fel si la Logan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.