Sari la conținut

Ajutati-ma Sa Aleg!


dealbu
 Share

Postări Recomandate

Bun! Mi-am vandut motorul si evident ca sunt in cautarea altuia!

Datele problemei:

Am permis de doi ani, am avut pentru un an un GS500, apoi un GSXF600 pentru inca un an.

Optez in continuare pentru categoria sport-touring, imi plac drumurile lungi...

Viitorul motor as vrea sa il tin cam un an de zile, aspectul de revanzare fara a pierde prea mult este destul de important!

 

As vrea un model cu puterea in jurul a 100CP. Pozitia trebuie sa fie comoda, sa nu te oboseasca la drum lung.

 

As alege intre:

1. Honda CBR600F, model dupa 2001 (preferabil)

2. Honda VFR800

3. Ducati ST4

 

Cine a mers cu vreunul dintre modelele astea, va rog sa imi spuneti parerea. (Stiu ca exista un topic despre VFR, l-am citit... asta m-a facut sa il includ pe lista asta!).

ST4 imi cam impune respect, n-am condus niciodata un motor de talia asta... ar fi importanta pentru mine parerea unui posesor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 67
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iti recomand VFR-ul... este mai versatil si oarecum mai comod.

 

Dar depinde ce cauti, daca vrei un armasar focos alege una din celelalte.

 

Radu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as alege VFR fara discutie datorita elasticitatii, CBR pentru un pic mai multa "vana" iar Ducati... as sta departe de el... Parerea mea! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar Ducati... as sta departe de el...

De ce te-ai feri de Ducati? Din review-urile pe care le-am citit, unul singur era "contra" manevrabilitatii (zicea ca se inclina greu), si contra franelor, care ar necesita un efort ceva mai mare la actionare si ar "tine mai jos". Cand au schimbat reglajul la maneta, au blocat fata. In rest, numai de bine! E adevarat ca in acelasi review (de fapt un test comparativ), ST-ul s-a situat in urma VFR-ului, dar castigator a iesit... Triumph-ul ST!

 

La ce ani te-ai gandit pentru motocicletele respective ?

VFR - '99-2000

ST - '98-2001 (motorul de 916cmc)

Editat de dealbu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ce doresti tu motocicleta ,as merge fara discutii pe mana unui VFR :cheers:

 

Si eu as spune la fel insa am constat ca este destul de dificil de gasit un VFR din 2000 (care sa merite banii). Eu inca sper sa gasesc unul pentru ca in cateva zile o sa o dau pe Suzi si rama pe bara. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia SL 1000 Falco am descoperit-o ca varianta de luat in seama de curand (si eu sunt fan sport touring). In review-uri numai de bine, manevrabilitate exceptionala si motor tras din cel al lui Mille + paradoxal fiabilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bunul si batranul Rotax de 997.6 cc. Acelasi de pe RSV Mille si RST Futura (cu cateva modificari la rpm si cp, evident).

Din nefericire e mai complicat de montat sidebaguri pe un Falco decat pe o Futura (care oricum vine din fabrica cu ele) pentru ca nu are agatatorile respective si trebuiesc montate aftermarket.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara indoiala as merge pe mana unei Honda ....si-a demonstrat FIABILITATEA de nenumarate ori si am si cazuri concrete pe care vorbesc. Or fi umblat pe la fiabilitate si italienii ,dar in nici un caz nu imi prezinta incredere (cel putin mie)avand in vedere trecutul nu prea stralucit la acest capitol ,asa ca Honda first stand,mai ales modelul VFR :cheers: ....merita efortul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu siguranta ca or fi umblat... Dar acum vreo 5 ani, dat fiind ca Falco nu se mai produce de cam 1.7 ani (si Futura cam de 1.3).

Ideea generala e ca de banii cu care-ti iei un VFR din 00-01 (ultimul an non-VTEC) iti iei un SL din 01-02, care este o motocicleta superioara VFR-ului din toate punctele de vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce te referi ca e superioara?!...ca putere?!...o fi ca putere putin peste ,dar unde ii ajungi tu la limita puterii acelei motociclete?! Ca ciclistica ,ma indoiesc ,caci e deosebit de bine cotat VFR-ul. Ca fiabilitate ,nu mai vorbesc ,asa ca raman cei cativa cai putere in plus dar ,oare SE JUSTIFICA??....eu unul ,nu cred :ok:

 

 

Ps:iar referitor la comparatia ta ,cu banii de pe un VFR 00-01 ,iti iei un Sl din 01-02 ,vin si te intreb ,tu ce ti-ai lua:un Logan nou sau un focus de un an ,doi(la care mai ai garantie cat la loganul nou)??!?! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Compresie, putere, cuplu, consum, you name it, you got it. Fiabilitate ? Dat fiind ca Aprilia nu 'sufera' de 'faimoasa' distributie desmo a Ducati-ului, si ca sunt doar 2 cilindri fata de 4 ai VFR-ului, statistic ai 1/2 sanse ca ceva sa mearga prost la ea. Si intretinerea e de 2 ori mai simpla (din acelasi motiv).

 

Cat despre Logan nou V/S Focus sh... Mi-as lua Logan fara regrete. Service-ul Ford e infect (cel putin asa zic cei de pe masini.ro) si piesele sunt scumpe. Garantia cat Loganul nou ? Hm. Poate doar daca iei fara extensie. Dar asta e deja alta discutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ,daca sunt 2 cilindri in comparatie cu 4cilindri ,asta inseamna ca sunt sansele reduse la jumatate sa ai vreo problema?!??? :cheers: :crack: :ok: :crack: ....foarte funny :)

 

 

Ps:acum cateva ore am venit de la Ford ,de la o revizie la masina mea si stiu despre ce vorbesc.La logan ai 18 luni garantie ,la ford s-a ajuns deja la 4 ani(fara limita) ,deci o poti lua lejer la mana a doua dupa 1 an si tot mai ai 3 ani garantie si eu chiar am fost azi multumit de cei de la service de la Bucuresti ...sper sa nu-i deochi :crack: .Deci ,cel putin la FOrd ,stiu cam despre ce e vorba ,la fel si la Logan :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...