Sari la conținut

Gerul si motorul


BlackDirt
 Share

Postări Recomandate

Este extrem de periculos sa pornesti mucicleta iarna!Iti poti strica pedichiura, iti fuge firul de la ciorap, se face condens in bujii, se impusca garniturile, se modifica 'W-ul" din ulei , pierzi diferite calitati( nime nu stie care , sau de ce ,dar sigur le pierzi!)

Si cel mai periculos este sa o pornesti in Bucuresti , pe ger napraznic , sau strasnic sau de care spun aia de la Proteve...!

....se strica vopseaua , se inunda carburatoarele, ii piere sclipiciul....intr-un cuvant tragedie!Poti sa o si vinzi la dezmembrari , dupa ce o pornesti iarna...

...la temperaturi sub -10 , umiditatea este foarte scazuta in aer...nu poate sta!Ingheata si cade jos...apropos de condensuri...

Vreau la Doctorul Andrei! :lol:

pericol mare de puscat garniturile si de stricat pedichiura...

Visit My Website

 

 

pe langa faptul a ca ai fost un pic off topic mie mi-au placut filmarile la nebunie!

Mesaj completat

Salut,

nu prea cred ca bulesti un motor la frig, oricum nu ai tempereaturile din Siberia, deja divagati, ca nu stam la Cercul Polar si chiar daca ajung nu sunt constante o mare perioada, intradevar daca ai componente din cauciuc imbatranite sau no name, se prea poate sa-ti crape ceva pe acolo, dar daca ar fi inlocuite la timp(asta presupune revizii), nu cred ca ai probleme in zona noastra. Multe quad-uri si atv-uri, chiar si snow-mobile cel putin cele de generatie noua au motoarele de la motociclete, fara cutie de viteze, desigur(vezi Yamaha, Suzuki, etc), asa ca teoria asta ca bulesti segmenti, set motor sau altceva nu tine. Atat timp cat se foloseste un ulei corespunzator sezonului e ok. Asta inseamna ca toate motoarele de la masini ar crapa la frig, ceea ce nu se intampla, si ele, in general, nu au materiale compozite(sa le zicem aliaje mai speciale), ca un motor de motocicleta. Ii respect pe cei care repara motoare si stiu meserie, cred ca ar trebui sa se abtina de la a recomanda un anumit tip de ulei, fata de cel recomandat de producator(ca vascozitate, nu marca), etc, din simplul motiv ca nu ei au proiectat motorul respectiv si nu au de unde sti ce parametri modifici in el. Ca pornirile la rece fac condens in motor, da e adevarat, dar daca scoti busonul de la ulei se mai evapora, daca nu a doua zi gasesti pe fundul din interiorul busonului de ulei gheata. Eu am pornit in general motorul iarna pana intra termocupla apoi il lasam in pace, apoi la 2, 3 saptamani reluam operatiunea, mai mult pentru acumulator sa-l mai incarc. Pornea la fel de usor indiferent cat de frig sau cald era afara si de acum are 47 de mii de km si e impecabil si va fi impecabil atat timp cat am grija de el.

Bafta

 

 

nu cred ca se exagereaza asa cum spui si tu incazul motoarelor vechi unde poate ceda ceva foarte usor! in cazul motoarelor noi nu cred ca este vreo problema !

Si totusi daca cineva vrea sa porneasca motorul, poate sa gaseasca un garaj incalzit(la un prieten sau sa il inchirieze pt o noapte - doua) il lasa acolo pana ajunge la o temperatura de +n grade si il porneste putin sa se joace cu el!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 77
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Senzorii de soc paralizati/inghetati. Ar trebui sa isi revina cand se incalzeste.

 

ai avut dreptate man; i-am tot tras suturi in roata posterioara si nimic pana azi la ora 18 cand a inceput sa faca gat; acu la 23.30 cand am venit acasa tace din nou, dar iar s-a lasat frig; iarna trecuta nu am patit asa ceva dar a fost mult mai cald, practic am mers cu ea zi de zi; ce iarna mocofana am prins si noi anul asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...