Sari la conținut

ABS pe super sport


gabi_tro
 Share

Postări Recomandate

Poate spun o prostie dar daca s-ar pune problema de abs pe un motor de viteza as opta doar pentru roata din spate, oricum, nu am pus mai mult de 5 ori frana pe spate...ever

Mesaj completat

Si ar mai fi o treaba, ce s-ar intampla intr-o situatie limita in care se impune oprire in stoppie. Sa zicem ca e chiar un stoppie tarsait.

Mesaj completat

Ar mai fi posibil sau s-ar mari suprafata de franare in cazul asta pana te-ai face afis de ce ai in fata........!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ar mai fi o treaba, ce s-ar intampla intr-o situatie limita in care se impune oprire in stoppie. Sa zicem ca e chiar un stoppie tarsait.

Mesaj completat

Ar mai fi posibil sau s-ar mari suprafata de franare in cazul asta pana te-ai face afis de ce ai in fata........!?

Daca tu imi spui care-i acea situatie limita care impune "oprirea in stoppie", eu ma retrag. Sorry, dar daca wheelie-ul are, cat de cat, o logica (in off-road, mai ales), stoppie-ul sau endo-ul nu e decat pentru show.

 

E posibil sa faci stoppie cu ABS, eu l-am facut de la 150 la ora cu bagaje pe spate. Ca ma maroneam pe mine cu 300+ kg intr-o singura roata, asta e alta poveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu imi spui care-i acea situatie limita care impune "oprirea in stoppie", eu ma retrag. Sorry, dar daca wheelie-ul are, cat de cat, o logica (in off-road, mai ales), stoppie-ul sau endo-ul nu e decat pentru show.

 

E posibil sa faci stoppie cu ABS, eu l-am facut de la 150 la ora cu bagaje pe spate. Ca ma maroneam pe mine cu 300+ kg intr-o singura roata, asta e alta poveste.

Eu nu zic ca e bun sau rau, utilitatea abs-ului e dovedita de minti mult mai odihnite ca a mea, oricum, am sa iti povestesc o intamplare fara sa fie nevoie sa te retragi in care nu stiu daca as fi avut alta sansa de a opri........si de fapt nu am spus ca daca as fi avut abs nu as fi oprit, doar intrebam, nu stiu cum ar fi fost, tocmai asta e. Pe serpentinele de pe Valea Prahovei. Nu aveam mai mult de 80-90-100, curba la dreapta, liber, nu se vedea nici o urma de aglomeratie, iau curba, surpriza, 60-70m, poate maxim 100m in fata coloana. Am pierdut destul chiar si din metri aia ca a trebui sa o si indrept, parca a durat o vesnicie, am indreptat, dar eram sigur ca nu am nici o sansa sa opresc, in momentul in care am franat si am simtit ca se ridica de spate, practic m-am aruncat pe roata fata, m-am ridicat peste ghidon si mi-am proptit pieptul in parbriz. Pare ilogic dar am simtit ca mai mult nu se ridica, dar in acelasi timp nici nu vroiam sa pierd fata, practic m-am catarat pe furca :wink: .M-am oprit la jumatate de metru in stoppie in spatele masinii din fata mea. In viata mea nu mi s-a parut mai frumos un numar de inmatriculare, mi-am spus io atunci belind toata operatiunea ochii-n numarul aluia din fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stoppie-ul nu este franare eficienta tocmai deoarece trebuie sa modulezi fata ca sa nu ajungi sub ea. In plus, stabilitatea iti e compromisa in mod evident. Cu ABS, in principiu, nu te-ai fi ridicat pe roata si te-ai fi oprit la timp, dar nici in curba n-ai fi putut frana pana la limita aderentei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motoflash.ro/stiri/aftermarket/...at_de_adac.html

 

Sistem ABS de 0,7 KG.

 

Ce bine ar fi sa scoata niste kit-uri care se pot adapta la majoritatea motocicletelor...

 

 

nu este bun ABS-ul,reisari de strada au nevoie de ultimii cm ptr a evita se se faca afis. aaa...sa nu mai vb de greutate, pe strada chiar conteaza cele citeva kg in plus...vb cu citiva motoristi care imi spuneau de un baiat cu R1 care mergea numai cu 6 litri de benzina in motor ptr eficienta maxima(pe strada),iti dai seama ca ptr el grautatea in plus a unui sistem abs este blasfemie...

 

ca o precizare; am avut doua motociclete in aceeasi perioada,una fara abs(1000rr) si una cu abs (r1200gs) am putut testa ca sa zic asa dif si cu toate ca Honda sta bine pe frane nu se compara cu GS-ul. la GS franam mai tarziu,mai bine,mai sigur, pierdeam pe acceleratie dar cistigam pe franare si in virajele stranse...

 

ptr cei care "blameaza" ABS-ul le spun sa incerce si poi sa isi dea cu parerea. nu ma refer desigur la cei care merg pe la curse sau vor sa mearga la limita pe strada si desigur nu la cei care merg doar duminica sau cind temperatura depaseste 30 grade. Cind pleci azi si te intorci peste o saptamana nu sti ce iti rezerva vremea si acest sistem este foarte folositor...

parerea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vb cu citiva motoristi care imi spuneau de un baiat cu R1 care mergea numai cu 6 litri de benzina in motor ptr eficienta maxima(pe strada),iti dai seama ca ptr el grautatea in plus a unui sistem abs este blasfemie...

 

;) Eficienta maxima pe strada? Se cronometra din semafor in semafor sau vroia sa bata vreun record de "circuit". Ce penibil! :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehehe, si mie imi zicea un benzinar ca are el un prieten care nu umple niciodata rezervorul ca sa se ridice mai usor pe o roata :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...