intrusu Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 (editat) merci mult . acuma am alta intrebare care ma roade. frana fatza de pe intruder e cam nashpa - slaba - si as vrea sa inlocuiesc etrierul cu unul de la un VL 1500 C 90 T, numai ca nu stiu - aici e problema - daca prinderea se potriveste; adica daca distanta dintre suruburi e aceeasi, diametrul suruburilor e acelasi si daca grosimea discului e aceeasi. pun si o imagine ca sa ma intelegeti mai bine: Editat Februarie 20, 2010 de intrusu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 merci mult . acuma am alta intrebare care ma roade. frana fatza de pe intruder e cam nashpa - slaba - si as vrea sa inlocuiesc etrierul cu unul de la un VL 1500 C 90 T, numai ca nu stiu - aici e problema - daca prinderea se potriveste; adica daca distanta dintre suruburi e aceeasi, diametrul suruburilor e acelasi si daca grosimea discului e aceeasi. pun si o imagine ca sa ma intelegeti mai bine: ceea ce vrei tu nu e imposibil, dar nici neaparat bine de modificat... poti sa mergi la un mester sa iti faca dintr-o bucata de material (Aluminiu?) o platbanda mai groasa care sa aiva 4 gauri in ea: doua la distanta dintre gaurile de pe furca si 2 la distanta dintre etrierul nou. Dar repet, nu cred ca e indicat sa te joci cu ranele. Aerisestepe bine si da-le pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 Sa iti schimbi furtunasele cu o pereche racing nu ar fi o solutie mai usoara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 @intrusu Poti afla foarte usor macar o parte a problemei. Cauta intr-un catalog dimensiunile celor 2 discuri de frana. Daca cele 2 discuri difera ca diametru atunci sigur cele 2 etriere NU se potrivesc. Din poze mie imi pare mai mare discul de VL, dar poza poate fi inselatoare, cauta intr-un catalog de discuri si te lamuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 merci mult tuturor. prima chestie a fost furtun racing. dupa aia schimbat garniturile in pompa de frana; curatat pompa de frana , lichid nou, placute noi trw ( lucas ?)..... pe bune n-am apucat sa merg ca lumea cu ea - nu cred ca am facut 50 km dupa aia - si deci poate placutele nu s-au asezat inca.... am dat un ochi pe IA si acolo sunt cativa care au observat acelasi lucru: intotdeauna placuta de la interior se toceste mult inaintea celei de la exterior. se pare ca fenomenul aproape ca dispare daca i se schimba discul cu un "floating disc" pentru ca ala e mai elastic..... BRAKE DISC: DIAMETRU EXTERIOR: 295 MM DIAMETRU INTERIOR: 57 MM GROSIME DISC: 5 MM ce zice dan cata e adevarat; cea mai la-ndemana solutie e aia cu platbanda da` nu prea-mi vine.....mai degraba m-ar tenta sa-i pun acelasi disc stock si pe stanga; si sa aibe 2 discuri...dar nu stiu daca tine; pe stanga e cablul vitezometrului si sectiunea transversala prin gaura prin care trece axul rotii; nu e simetrica....... la urma urmei nu vreau neaparat de vl 1500 c90t; macar sa-mi zica cineva " vezi ba nene ca se potriveste de la aia" si e ceva de luat in seama ( acuma depinde...ca n-o sa-i pun de hoinar !)!. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.