Sari la conținut

Tunning moto


Postări Recomandate

merci mult .

 

acuma am alta intrebare care ma roade.

frana fatza de pe intruder e cam nashpa - slaba - si as vrea sa inlocuiesc etrierul cu unul de la un VL 1500 C 90 T, numai ca nu stiu - aici e problema - daca prinderea se potriveste; adica daca distanta dintre suruburi e aceeasi, diametrul suruburilor e acelasi si daca grosimea discului e aceeasi.

 

pun si o imagine ca sa ma intelegeti mai bine:

post-43121-1266703424_thumb.jpg

Editat de intrusu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 79
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

merci mult .

 

acuma am alta intrebare care ma roade.

frana fatza de pe intruder e cam nashpa - slaba - si as vrea sa inlocuiesc etrierul cu unul de la un VL 1500 C 90 T, numai ca nu stiu - aici e problema - daca prinderea se potriveste; adica daca distanta dintre suruburi e aceeasi, diametrul suruburilor e acelasi si daca grosimea discului e aceeasi.

 

pun si o imagine ca sa ma intelegeti mai bine:

post-43121-1266703424_thumb.jpg

ceea ce vrei tu nu e imposibil, dar nici neaparat bine de modificat...

 

poti sa mergi la un mester sa iti faca dintr-o bucata de material (Aluminiu?) o platbanda mai groasa care sa aiva 4 gauri in ea: doua la distanta dintre gaurile de pe furca si 2 la distanta dintre etrierul nou. Dar repet, nu cred ca e indicat sa te joci cu ranele. Aerisestepe bine si da-le pace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@intrusu

Poti afla foarte usor macar o parte a problemei. Cauta intr-un catalog dimensiunile celor 2 discuri de frana. Daca cele 2 discuri difera ca diametru atunci sigur cele 2 etriere NU se potrivesc.

Din poze mie imi pare mai mare discul de VL, dar poza poate fi inselatoare, cauta intr-un catalog de discuri si te lamuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci mult tuturor.

prima chestie a fost furtun racing.

dupa aia schimbat garniturile in pompa de frana; curatat pompa de frana , lichid nou, placute noi trw ( lucas ?).....

pe bune n-am apucat sa merg ca lumea cu ea - nu cred ca am facut 50 km dupa aia - si deci poate placutele nu s-au asezat inca....

am dat un ochi pe IA si acolo sunt cativa care au observat acelasi lucru: intotdeauna placuta de la interior se toceste mult inaintea celei de la exterior.

se pare ca fenomenul aproape ca dispare daca i se schimba discul cu un "floating disc" pentru ca ala e mai elastic.....

BRAKE DISC:

DIAMETRU EXTERIOR: 295 MM

DIAMETRU INTERIOR: 57 MM

GROSIME DISC: 5 MM

post-43121-1266766186_thumb.jpg

post-43121-1266766216_thumb.jpg

ce zice dan cata e adevarat; cea mai la-ndemana solutie e aia cu platbanda da` nu prea-mi vine.....mai degraba m-ar tenta sa-i pun acelasi disc stock si pe stanga; si sa aibe 2 discuri...dar nu stiu daca tine; pe stanga e cablul vitezometrului si sectiunea transversala prin gaura prin care trece axul rotii; nu e simetrica.......

la urma urmei nu vreau neaparat de vl 1500 c90t; macar sa-mi zica cineva " vezi ba nene ca se potriveste de la aia" si e ceva de luat in seama ( acuma depinde...ca n-o sa-i pun de hoinar !)!.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...