YipMan44 Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Salut, Pentru o Honda CBR 600 F4i din 2002 Care a schimbat mai de curand garniturile de la pistoanele de la etrier (fata sau spate nu conteaza) in engleza apar ca (PISTON SEAL si DUST SEAL) ? In manualul de reparatii mai zice ceva si de JOINT SEAL la etrierii de pe fata. De unde le-a luat si la ce pret ? Vreau sa desfac etrierii sa curat cum trebuie pistoanele, pt ca asta vara mi-a ramas infranata si din curatarea cu spay de frana s-a mai eliberat putin, dar tot nu merg unifor pistoanele (unu iese mai mult , altu se retrage mai putin...), cel putin nu mai ramane infranata roata, dar nu se stie pana cand, asa ca ma gandeam sa rezolv problema. Eu am gasit ceva pe net, cel mai ieftin ca find vreo 8 euro garniturile pt 1 piston si asta fara JOINT SEAL, si cum imi trebuie pt 8 pistoane fata si 1 piston spate, ma duce cam mult ( vreo 72 euro ), doar pt niste amarate de garnituri. Mi se pare extraordinar mult. Care ar fi cea mai buna solutie pentru a face pistoanele de la etrieri sa culiseze in acelas timp ? Ar trebui sa desfac etrierii, sa scot pistoanele si sa curat absolut tot sau se poate si altfel, fara sa fiu nevoit sa desfac ca sa nu trebuiasca sa schimb garniturile? Va multumesc si astept pareri si sugestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Din pacate asta e pretul - pe cmsnl.com sunt 10 euro setul de garnituri pentru un piston, asa ca la 8 euro, cum le-ai gasit tu, e o afacere. Pentru revizia etrierilor trebuie procedat asa cum ai spus - desfacut si curatat totul si inlocuit garniturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G-UNIT Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Salut, acolo ai si o garnitura care etanseaza lichidul de frana(piston seals) si una pentru praf(dust seals), deci trebuie ambele garnituri. PS: zi-mi si mie de unde le iei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Joint seal ala e cumva o garnitura care se pune intre 2 jumatati de etrieri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 (editat) da, mai e si aia(garnitura) care face leg intre jumatatile de etrier si trebuie noua, desigur Editat Februarie 16, 2010 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Poti foarte bine sa desfaci etrieri si sa scoti pistonasele si sa le cureti cu degresant apoi bagi jumatatile de etrier si cu pistonasele in apa fierbinte cu detergent ca sa scapi de toate impuritatile. Garniturile le scoti cu grija si le cureti si pe ele dar fara degresant, decat cu carpa si dupa aia le montezi inapoi. Nu trebuiesc schimbate neaparat garniturile mai ales daca nu curg. Am facut asa la multi etrieri si nu s-a intamplat nimic. Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogat Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Poti foarte bine sa desfaci etrieri si sa scoti pistonasele si sa le cureti cu degresant apoi bagi jumatatile de etrier si cu pistonasele in apa fierbinte cu detergent ca sa scapi de toate impuritatile. Garniturile le scoti cu grija si le cureti si pe ele dar fara degresant, decat cu carpa si dupa aia le montezi inapoi. Nu trebuiesc schimbate neaparat garniturile mai ales daca nu curg. Am facut asa la multi etrieri si nu s-a intamplat nimic. Spor la treaba. Si eu la fel si e totul ok numai sa nu fie ciupite garniturile..ma refer la cele de praf.Eu in plus pe cele de praf le-am scos si le-am intors pe partea cealalta!Spor la treaba ca e de munca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 putin off topic....scuze initiatorului acestui topic....cu ce curat rugina de pe pistonase? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 putin off topic....scuze initiatorului acestui topic....cu ce curat rugina de pe pistonase? multumesc lichid de frana + o bucata de lemn de esenta moale(brad,tei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 sa nu mai deschid alt topic pe tema etrieri, garnituri etc, as dori sa intreb daca pistonasele si etrierii din pozele atasate sunt ok sau trebuie sa caut altele.....un sfat, sa ma exprim cum trebuie.....multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Daca lichidul de frina nu curge pe linga garnituri, daca pistonasele lucreaza fara sa se blocheze si daca banii nu te scot din casa, sfatul meu este sa le montezi frumos in ordinea inversa demontarii si-o sa vezi ca te vor tine inca pe-atit cit l-au tinut pe Rockeru'...si-un deceniu in plus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Daca lichidul de frina nu curge pe linga garnituri, daca pistonasele lucreaza fara sa se blocheze si daca banii nu te scot din casa, sfatul meu este sa le montezi frumos in ordinea inversa demontarii si-o sa vezi ca te vor tine inca pe-atit cit l-au tinut pe Rockeru'...si-un deceniu in plus! nu curgea lichid dar un pistonas era blocat, plus a prins garnitura de praf din cauza ca placutele trebuiau schimbate cu mult timp in urma.....deci cumpar un set de garnituri noi sau alt etrier sh? Mesaj completat nu curgea lichid dar un pistonas era blocat, plus a prins garnitura de praf din cauza ca placutele trebuiau schimbate cu mult timp in urma.....deci cumpar un set de garnituri noi sau alt etrier sh? nici un sfat nimic.....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 ia-ti un etrier sh.. in alta ordine de idei nu stiu cum de aveti astfel de probleme, personal in ultimii 3 anu am detinut peste 10 motociclete, dar niciuna nu a avut probleme cu garnituri, etriere etc... adevarul este ca erau la prima mana aduse de afara, nu tarzuite prin RO.....cu improvizatii aborigene.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Decat sa iei unul sh care poate fi blocat si ala, mai bine il cureti pe asta si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 vezi daca au tot ce trebuie. preturile nu sunt tocmai mici, dar pentru frane eu as da http://www.wemoto.com/bikes/Honda/CBR_600_F4/04/ Mesaj completat anul mobrei si modelul il cauti tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 multumesc pentru raspunsuri....nu curatirea acestuia actual ar fi problema, doar ca nu as vrea sa dau banii pe garnituri si apoi sa realizez ca va curge etrierul si voi fi nevoit sa cumpar altul.....am postat si 4 poze pe prima pagina cu starea etrierului si a unui pistonas(ptr cei care nu le-au vazut) acestea avand cateva `zgarieturi`......nu pierdea lichid inainte dar era un pistonas blocat de aceea l-am si desfacut.....multumesc ptr ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.