inhuman Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 Iarasi eu si cu carburile mele.....am si eu nevoie de un sfat.....un nume de produs pentru curatat carburi si cum anume se foloseste........din experienta....sa nu ma apuc eu de cine stie ce experimente netestate....ce s-a folosit si daca s-a curatat cum trebe... MUltam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 Iarasi eu si cu carburile mele.....am si eu nevoie de un sfat.....un nume de produs pentru curatat carburi si cum anume se foloseste........din experienta....sa nu ma apuc eu de cine stie ce experimente netestate....ce s-a folosit si daca s-a curatat cum trebe... MUltam 2+2 Gum cutter carb cleaner. Dar ai grija sa demontezi tot din carbul ala inainte sa dai cu asta. Ataca o-ringurile (tot ce inseamna cauciuc de altfel) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolf4mwolf Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 2+2 Gum cutter carb cleaner. Dar ai grija sa demontezi tot din carbul ala inainte sa dai cu asta. Ataca o-ringurile (tot ce inseamna cauciuc de altfel) ...si membranele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 vezi sa ai un manual cand umblii la suruburile de amestec si la nivelul benzinei GUM CUTTER 2+2 este recomandat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 vezi sa ai un manual cand umblii la suruburile de amestec si la nivelul benzinei GUM CUTTER 2+2 este recomandat BD are dreptate: reglajele sa le faci dupa manualul de service (plutitorii si turele la surubul de aer) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babyblade Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 cel mai bun cred ca este totusi carb clean de la motul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 Oare decarbusolvul clasic nu este bun? Lasat o noapte si apoi curatat bine si suflat cu compresorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inhuman Postat Iunie 7, 2006 Autor Share Postat Iunie 7, 2006 Am manualu'......tocmai de asta si indraznesc sa-l curat...... Multam de informatii si cu gum cutteru cam cat trebe lasat......sau e spray.....numai pulverizat.....lasat putin si suflat..... Nu am prea mult timp la dispozitie sa-l las o noapte in decarbusolv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 Am manualu'......tocmai de asta si indraznesc sa-l curat...... Multam de informatii si cu gum cutteru cam cat trebe lasat......sau e spray.....numai pulverizat.....lasat putin si suflat..... Nu am prea mult timp la dispozitie sa-l las o noapte in decarbusolv E spray. Faci ciorba pe acolo cu el, fumezi o tigara si scurgi ce a ramas. De ce sa il lasi o noapte in decarbusolv? Cand dureaza 10 minute max. Scoti toate jigloarele si le sufli. Eu am suflat si canalele cu pompa de umflat roata (de picior). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 inclusiv diafragmele pt imbogatire decelerare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inhuman Postat Iunie 8, 2006 Autor Share Postat Iunie 8, 2006 No....asa am facut.......merge mai bine da......tot face ca toti dracii in turatii.....parca dupa ce se incalzeste merge si mai prost ba chiar apare si o bataie metalica la motor......un meshter ca l-a auzit spune ca s-ar putea sa fie de la culbutori......si in turatii sa zapaceasca o supapa sa nu mai inchida bine......cam pe acolo au fost vorbele lui.....nu bag mana-n foc ca exact astea au fost... Se poate si asa ceva?????????????/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 GUM CUTTER 2+2 dar ai mare grija ca ataca foarte repde cauciucul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 Nah ca s-a trezit si Stephon. Citisi mah tot topicul sau doar titlul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 scuze de intarziere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inhuman Postat Iunie 8, 2006 Autor Share Postat Iunie 8, 2006 scuze de intarziere! Multam fain oricum.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 ataca toate oringurile pe care le prinde(ai grija sa scoti tot ce inseamna cauciuc),inclusiv shocurile Asa este ataca toate origurile si garniturile din cauciuc insa la comuniste la astea japoneze sau europene mai rasarite nu au nici pe naiba insa ca sa fii mai sigur desfa-le cum zice MAO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 si sa presupunem ca nu le ataca. daca lasi garniturile, membranele etc atunci cand faci baie carburatorului solutia nu va patrunde peste tot si mai mult risti sa infunzi vreun orificiu. atunci cand se demonteaza pt spalare e bine sa fie desfacut pana la ultima saiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.