Sari la conținut

Honda e Honda


Trotinel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 84
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Consuma in jur de 15, nu 20 :). Daca tot v-ati apucat de discutii aici, am facut 6000 km de cand am schimbat arborele + .... , si sunt multumit, merge ca noua, ulei a consumat doar cand am alergat-o pe amckart, in rest deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consuma in jur de 15, nu 20 :). Daca tot v-ati apucat de discutii aici, am facut 6000 km de cand am schimbat arborele + .... , si sunt multumit, merge ca noua, ulei a consumat doar cand am alergat-o pe amckart, in rest deloc.

 

Eu ziceam de consumul minim fara sa ai ungere aproape deloc la segmenti(deci si compresie slaba)....asta desigur daca nu se caleaza sau se gripeaza setul in primii 10-20km....

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce rost are sa va aburesc cu honda cati km a rezistat ca eu oricum nu o laud,, I HATE Honda'', eu am ramas cu dr fara ulei intro padure prin banat si cam 180 de km am mers fara ulei ca am picat cu furtunu de ulei intro creanga si la rupt si canci ulei si aia 180 km OFF ROAD cu namol de 20-30 cm si mam ales cu 2 tacheti polizati atata tot!! Parerea mea e ca vechiturile au piesele mai rezistente!! cele din 94-95 in jos!!!

Asfalt uscat voua ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce rost are sa va aburesc cu honda cati km a rezistat ca eu oricum nu o laud,, I HATE Honda'', eu am ramas cu dr fara ulei intro padure prin banat si cam 180 de km am mers fara ulei ca am picat cu furtunu de ulei intro creanga si la rupt si canci ulei si aia 180 km OFF ROAD cu namol de 20-30 cm si mam ales cu 2 tacheti polizati atata tot!! Parerea mea e ca vechiturile au piesele mai rezistente!! cele din 94-95 in jos!!!

Asfalt uscat voua :)

DR are ambielaj pe rulmenti cu bile si nu arbore cotit pe cuzineti.nu confunda miscarea de rostogolire din rulmenti cu cea de alunecare pe ulei[sau frecare fier pe fier in lipsa uleiului]dintre arborele cotit si cuzinet.in ultimul caz este vorba de un lagar hidrodinamic care spre a se comporta ca atare are nevoie de un debit constant de ulei la o oarecare presiune.in lipsa uleiului piesele fac contact si se distrug rapid.N-as vrea sa cumpar vreun motor de la tine! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul asta il are de la 600 km, moment in care nu a mai fost stock motocicleta ;)

 

Si aia poate duce la deterirarea rapida a motorului......cine sti ce modificari ai facut de nu i-au placut domnisoarei super-electronizate de noua degeneratie! :baldy:

 

La motoarele astea mai noi pe injectie daca bagi si o resoftare care la un nr de km incepe sa se certe cu setarile fabricantului, pui si evacuare si filtru de aer sport sa vezi atunci saracu calculator, cum ii citeste debitmetru mai mult aer la admisie, sonda lambda si mai mult oxigen la evacuare, el tot baga benzina mai multa ca sa compenseze si sa ai amestecul stoichiometric calculat de el, pe cand tie in prima faza motoru iti merge de rupe da si consuma(cam cat zici tu raportat la consumul normal, adica aprox cu 30-50% mai mult), dupa aceea merge inecat, benzina nearsa iti spala segmentii si ajunge si in ulei, si de acolo nu e decat un pas pana la distractia de care ai avut parte acu' ceva vreme :D

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RaceTuning, sa fim seriosi. Sonda lambda se scoate, AIS-ul se dezactiveaza, iar prin tuning poti sa faci ce vrei, inclusiv sa modifici AFR-ul. Iar AFR-ul poate sa varieze in functie de turatie, sa ai amestec bogat jos si mai sarac sus, unde un 4L clasic trage oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RaceTuning, sa fim seriosi. Sonda lambda se scoate, AIS-ul se dezactiveaza, iar prin tuning poti sa faci ce vrei, inclusiv sa modifici AFR-ul. Iar AFR-ul poate sa varieze in functie de turatie, sa ai amestec bogat jos si mai sarac sus, unde un 4L clasic trage oricum.

 

Hmmmm, sa ai amestec bogat in ture mici nu as recomanda, si stii de ce? Pt ca risti sa afumi bujiile, si sa mearga inecat in oras si in trafic aglomerat.....bine ca, daca macar o data la cateva minute turometru pupa redline unde zici ca amestecu e si mai sarac, se curata :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DR are ambielaj pe rulmenti cu bile si nu arbore cotit pe cuzineti.nu confunda miscarea de rostogolire din rulmenti cu cea de alunecare pe ulei[sau frecare fier pe fier in lipsa uleiului]dintre arborele cotit si cuzinet.in ultimul caz este vorba de un lagar hidrodinamic care spre a se comporta ca atare are nevoie de un debit constant de ulei la o oarecare presiune.in lipsa uleiului piesele fac contact si se distrug rapid.N-as vrea sa cumpar vreun motor de la tine! :baldy:

 

 

 

 

La mine nu ai sa vezi motociclete de vanzare!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...