ZLD_moto Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 Salutare , aici nu-i subiectu meu nu-s sportiv ,dar am cateva intrebari, fara resentimente: 1. De ce americani prefera mai mult Kawasaki si Harley?! 2. De ce nemti prefera Ktm si GazGaz, Tm,Buell?! 3. De ce englezi prefera Triumph si Cagiva?! 4. De Italieni prefera Husaberg si Husqvarna?! Cine poate sa-mi spuna de ce lucruriile de alta data nu-s facute la fel si in ziua de azi?! Spre exemplu ulei Motul (10 Producatori de aditivi pt el) ! Ciudat nu ??? De ce nemti nu au lasat pulimea sa faca aditivi pt castrol??? Ok dar scump Prefer un ulei ieftin schimbat la 2000 km (valvoline) , Tipu cu honda cu motoru bulit la km pe care-i avea, motoru ala trebe sa mearga si 3000-4000 km fara ulei pana incepe sa troncane de parca se rup piese in el! Nu sa se blocheze! Gandirea a ajuns la fel si la japonezi copiata de la americani ,,Noi construim pentru a se consuma si pe urma pentru a se arunca si inca odata cumpara'' -Crearea fortei de munca! A si precizez toate piesele stau in ulei! Nu numa cuzineti biela si partea de sus nu se mai pune le socoteala?? sau acolo se unde cu apa ? Oricum ai patit nasoala faza cu honda ,fratemiu a patit cu un crf450 din 2008 !! Si stiu ce inseamna Any way! I Hate honda! 1.pt ca harley e motocicleta lor nationala.kawasaki-ul nu mi se pare ca e preferat, au s yamaha,i honda si suzukiuri gramada, gandeste-te doar la busele alea nichelate,la f4-urile de stunt sau r1 bling bling 2.la nemti am vazut o groaza de motoare dar nu mi s-a parut ca predomina ceea ce spui tu 3.triumph=motocicleta nationala, deci e logic sa predomine.cagiva? ..... 4.italienii mai degraba pe Aprilia sunt orientati si in general nakeduri Nu cred ca exista motor sa mergi cu el pe o roata in ture mari si fara ulei si sa nu crape in scurt timp.nici nu stii cat timp a mers motorul ala cu ulei pe minim pana sa crape.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 Mda ai cam avea dreptate in 2 chesti dar am un amic care are honda F2 si a mers aproape 2000 de km pana ia picat distributie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 Nu vb prostii, nici un motor V8 de Chevy nu merge fara ulei 3-4 mii km.....cunosc multe cazuri de motoare fiabile care in 100-200km au murit din cauza lipsei totala de ulei (de obicei bai de ulei sparte sau sorb complet infundat), daramite o japoneza stresata de 170-180Cp/L ......la asta cred ca si 10km fara ulei ii distruge motorul, dar pana atunci ar trebui sa se observe o lipsa de putere din cauza lipsei de ungere care faca ca, si compresia sa fie mai mica. Daca mai porneste, fara presiune de ulei motorul acesta nu cred ca produce mai mult de 120cai, in plus consuma minim 20% la ritmul de mers descris de trotinel....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 Nu vb prostii, nici un motor V8 de Chevy nu merge fara ulei 3-4 mii km.....cunosc multe cazuri de motoare fiabile care in 100-200km au murit din cauza lipsei totala de ulei (de obicei bai de ulei sparte sau sorb complet infundat), daramite o japoneza stresata de 170-180Cp/L ......la asta cred ca si 10km fara ulei ii distruge motorul, dar pana atunci ar trebui sa se observe o lipsa de putere din cauza lipsei de ungere care faca ca, si compresia sa fie mai mica. Daca mai porneste, fara presiune de ulei motorul acesta nu cred ca produce mai mult de 120cai, in plus consuma minim 20% la ritmul de mers descris de trotinel....... 20% dar care suta? ca nu o mai apuca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 20% dar care suta? ca nu o mai apuca Bine zis, dar poate chiar 100km ii face totusi, ......ca doar e honda .....atata doar sa nu opresti motoru dupa vo 70-80km ca sigur nu mai porneste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Iulie 31, 2010 Autor Share Postat Iulie 31, 2010 Consuma in jur de 15, nu 20 . Daca tot v-ati apucat de discutii aici, am facut 6000 km de cand am schimbat arborele + .... , si sunt multumit, merge ca noua, ulei a consumat doar cand am alergat-o pe amckart, in rest deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 (editat) Consuma in jur de 15, nu 20 . Daca tot v-ati apucat de discutii aici, am facut 6000 km de cand am schimbat arborele + .... , si sunt multumit, merge ca noua, ulei a consumat doar cand am alergat-o pe amckart, in rest deloc. Eu ziceam de consumul minim fara sa ai ungere aproape deloc la segmenti(deci si compresie slaba)....asta desigur daca nu se caleaza sau se gripeaza setul in primii 10-20km.... Editat Iulie 31, 2010 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Iulie 31, 2010 Autor Share Postat Iulie 31, 2010 Consumul asta il are de la 600 km, moment in care nu a mai fost stock motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Ce rost are sa va aburesc cu honda cati km a rezistat ca eu oricum nu o laud,, I HATE Honda'', eu am ramas cu dr fara ulei intro padure prin banat si cam 180 de km am mers fara ulei ca am picat cu furtunu de ulei intro creanga si la rupt si canci ulei si aia 180 km OFF ROAD cu namol de 20-30 cm si mam ales cu 2 tacheti polizati atata tot!! Parerea mea e ca vechiturile au piesele mai rezistente!! cele din 94-95 in jos!!! Asfalt uscat voua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 Ce rost are sa va aburesc cu honda cati km a rezistat ca eu oricum nu o laud,, I HATE Honda'', eu am ramas cu dr fara ulei intro padure prin banat si cam 180 de km am mers fara ulei ca am picat cu furtunu de ulei intro creanga si la rupt si canci ulei si aia 180 km OFF ROAD cu namol de 20-30 cm si mam ales cu 2 tacheti polizati atata tot!! Parerea mea e ca vechiturile au piesele mai rezistente!! cele din 94-95 in jos!!! Asfalt uscat voua DR are ambielaj pe rulmenti cu bile si nu arbore cotit pe cuzineti.nu confunda miscarea de rostogolire din rulmenti cu cea de alunecare pe ulei[sau frecare fier pe fier in lipsa uleiului]dintre arborele cotit si cuzinet.in ultimul caz este vorba de un lagar hidrodinamic care spre a se comporta ca atare are nevoie de un debit constant de ulei la o oarecare presiune.in lipsa uleiului piesele fac contact si se distrug rapid.N-as vrea sa cumpar vreun motor de la tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 (editat) Consumul asta il are de la 600 km, moment in care nu a mai fost stock motocicleta Si aia poate duce la deterirarea rapida a motorului......cine sti ce modificari ai facut de nu i-au placut domnisoarei super-electronizate de noua degeneratie! La motoarele astea mai noi pe injectie daca bagi si o resoftare care la un nr de km incepe sa se certe cu setarile fabricantului, pui si evacuare si filtru de aer sport sa vezi atunci saracu calculator, cum ii citeste debitmetru mai mult aer la admisie, sonda lambda si mai mult oxigen la evacuare, el tot baga benzina mai multa ca sa compenseze si sa ai amestecul stoichiometric calculat de el, pe cand tie in prima faza motoru iti merge de rupe da si consuma(cam cat zici tu raportat la consumul normal, adica aprox cu 30-50% mai mult), dupa aceea merge inecat, benzina nearsa iti spala segmentii si ajunge si in ulei, si de acolo nu e decat un pas pana la distractia de care ai avut parte acu' ceva vreme Editat August 9, 2010 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 RaceTuning, sa fim seriosi. Sonda lambda se scoate, AIS-ul se dezactiveaza, iar prin tuning poti sa faci ce vrei, inclusiv sa modifici AFR-ul. Iar AFR-ul poate sa varieze in functie de turatie, sa ai amestec bogat jos si mai sarac sus, unde un 4L clasic trage oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 RaceTuning, sa fim seriosi. Sonda lambda se scoate, AIS-ul se dezactiveaza, iar prin tuning poti sa faci ce vrei, inclusiv sa modifici AFR-ul. Iar AFR-ul poate sa varieze in functie de turatie, sa ai amestec bogat jos si mai sarac sus, unde un 4L clasic trage oricum. Hmmmm, sa ai amestec bogat in ture mici nu as recomanda, si stii de ce? Pt ca risti sa afumi bujiile, si sa mearga inecat in oras si in trafic aglomerat.....bine ca, daca macar o data la cateva minute turometru pupa redline unde zici ca amestecu e si mai sarac, se curata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 DR are ambielaj pe rulmenti cu bile si nu arbore cotit pe cuzineti.nu confunda miscarea de rostogolire din rulmenti cu cea de alunecare pe ulei[sau frecare fier pe fier in lipsa uleiului]dintre arborele cotit si cuzinet.in ultimul caz este vorba de un lagar hidrodinamic care spre a se comporta ca atare are nevoie de un debit constant de ulei la o oarecare presiune.in lipsa uleiului piesele fac contact si se distrug rapid.N-as vrea sa cumpar vreun motor de la tine! La mine nu ai sa vezi motociclete de vanzare!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.