Sari la conținut

Honda e Honda


Trotinel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 88
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Poate respectivii au ulei mai mult decat se recomanda in manual, caz in care, chiar si fara modificari la pompa de ulei si sorb, e mai bine. Poate tu ai avut ulei mai putin sau la limita minima ...

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si Baiazid poate sa confirme. Honda e Honda, mai ales daca e 1000 RR nou ;)

 

Honda e honda man. Nu o sa mai iau in viata mea.

 

Dar sa recunosc ca inainte faceau modele mai durabile. Defapt toti faceau. Acum se orienteaza pe comercial.

 

uite aici story: http://baiazid-cbr1000rr.blogspot.com/

 

Am avut ceva discutii faine cu honda despre blogul acesta. Inca nu m-au convins sa il dau jos :)

 

Eu sunt ferm convins ca nici BMW-eul actual nu e THE ONE, dar macar suportul tehnic oferit a fost super.

 

Daca honda imi schimba motorul nu mai comentam o secunda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, de la abuz s-a stricat, de la atatea stunturi acrobatice. Oi fi un de-ala ca in Fast Bikes care da km intregi in wheelie.

Defect de fabricatie, si in plus cauza minora Motul 300V care nu e ulei de uz stradal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trt-ule, e simplu. Defect de fabricatie, sa ti-o faca pe garantie ( mai ai garantie la ea? ) . Daca se ivesc probleme, ne auzim la telefon si am cu cine sa vorbesc la buc la service. Oricum, e clar ca a cedat ceva ce nu trebuia la ea si n-are nicio legatura cu exploatarea ( faci tu wheelie, da` sa fim seriosi, nu-l faci atat de lung si atat de sus incat sa ramana fara ulei ) si nici cu uleiul ( salut expertilor, bagati voi niste motorSex d-ala la 10 RON litru ca e mult mai bun ). Suntem atatia cu mult mai multi km si diferite modele care am folosit motul 300v schimbat la intervale similare, exploatare similara +/- si n-am avut probleme. Singura chestie pe care o faceam, schimbam uleiul la maxim 3000 km si puneam mai mult ( la CBR scria 3,2 parca si puneam 3,5 poate chiar mai mult iar la zx6 scria 3,6 si bagam 4L )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu poti sa-ti bagi ce vrei in motor, probabil va merge fiara si cu ulei de 5 Ron auto fara sa percepi diferenta. Dar pentru aplicatia de uz indelungat, porniri-opriri uleiul asta "reising" s-ar putea sa nu aiba aditivii potriviti. Iar aia cu bagatul peste limita cu putin, nu-i mare smecherie, ca nu a dat pe la semeringuri, poate a dat un pic cu fum, nu-i bai le obisnuiti sa pape, sa se unga mai bine :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, de la abuz s-a stricat, de la atatea stunturi acrobatice. Oi fi un de-ala ca in Fast Bikes care da km intregi in wheelie.

Defect de fabricatie, si in plus cauza minora Motul 300V care nu e ulei de uz stradal.

Ma bucur ca ma cunosti atat de bine incat iti permiti sa-ti dai cu parerea despre felul in care merg eu, pe-o roata sau pe 15 roti.

 

Trt-ule, e simplu. Defect de fabricatie, sa ti-o faca pe garantie ( mai ai garantie la ea? ) . Daca se ivesc probleme, ne auzim la telefon si am cu cine sa vorbesc la buc la service. Oricum, e clar ca a cedat ceva ce nu trebuia la ea si n-are nicio legatura cu exploatarea ( faci tu wheelie, da` sa fim seriosi, nu-l faci atat de lung si atat de sus incat sa ramana fara ulei ) si nici cu uleiul ( salut expertilor, bagati voi niste motorSex d-ala la 10 RON litru ca e mult mai bun ). Suntem atatia cu mult mai multi km si diferite modele care am folosit motul 300v schimbat la intervale similare, exploatare similara +/- si n-am avut probleme. Singura chestie pe care o faceam, schimbam uleiul la maxim 3000 km si puneam mai mult ( la CBR scria 3,2 parca si puneam 3,5 poate chiar mai mult iar la zx6 scria 3,6 si bagam 4L )

O sa vin in Buc curand. Te sun, macar sa mancam o shaworma.

Uite ma incepatorule:

E destul de sus si de lung pt tine ?

 

tu poti sa-ti bagi ce vrei in motor, probabil va merge fiara si cu ulei de 5 Ron auto fara sa percepi diferenta. Dar pentru aplicatia de uz indelungat, porniri-opriri uleiul asta "reising" s-ar putea sa nu aiba aditivii potriviti. Iar aia cu bagatul peste limita cu putin, nu-i mare smecherie, ca nu a dat pe la semeringuri, poate a dat un pic cu fum, nu-i bai le obisnuiti sa pape, sa se unga mai bine :o

Vorbesti mult si prost. Vezi-ti de drum ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam multe moto prajite cu Motul, prea multe.

si al meu,margarina motul unge toate articulatiile mosului,as'i vrea sa aduag un R in numele uleiului sa inceapa cu Mo-agaugam aicea un R-si continuam cu tul,si uite asa a "mortuluit" si motorul meu.

ps:macar miroase frumos,uleiul are are miros de detergent..cool

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am bagat motul , motorul meu a mers si inainte numai cu motul si nu am avut probleme pana acum. Ce e drept s-au cam c@cat in sus astia cu motulul de la o vreme... dar nu indeajuns de tare incat sa iti crape motorul din cauza asta. La urmatorul schimb o sa incerc si altceva , dar nu de frica , ca imi crapa motorul ci pentru ca : 1. Nu ma mai multumeste calitatea lui si 2. pentru ca nu ofera cine stie ce in plus fata de alte uleiuri dar in schimb e mult mai scump .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trotinel, sigur ai facut rodajul motorului dupa manual?

Eu iti recomand ca la urmatoarea motocicleta noua sa platesti un sclav sa-ti faca rodajul dupa buchie si numai dupa ce a facut ala primul schimb de ulei sa te dai si tu pe ea.

Iti garantez ca indiferent de producatorul motocicletei/scuterului/masinii, daca o forjezi in primii kilometri motorul se face muci pentru ca doar aia de la Rolls-Royce si alte firme de genul asta aveau obiceiul pe vremuri sa vanda motoare gata rodate dar nici la aia nu stiu daca oferta mai e valabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trotinel, sigur ai facut rodajul motorului dupa manual?

Eu iti recomand ca la urmatoarea motocicleta noua sa platesti un sclav sa-ti faca rodajul dupa buchie si numai dupa ce a facut ala primul schimb de ulei sa te dai si tu pe ea.

Iti garantez ca indiferent de producatorul motocicletei/scuterului/masinii, daca o forjezi in primii kilometri motorul se face muci pentru ca doar aia de la Rolls-Royce si alte firme de genul asta aveau obiceiul pe vremuri sa vanda motoare gata rodate dar nici la aia nu stiu daca oferta mai e valabila.

Sa spunem ca in proportie de 80 % rodajul a fost facut ca la carte. Asta inseamna ca din cand in cand i-am dat cate o repriza pana in 10-12k ture, mai mult din curiozitate si ca sa nu se invete puturoasa :laugh:. Un prieten bun, ce a avut ZX-10R 2006 nou, dupa care k6 tot nou, nu a tinut cont de rodaj nici 1%. Motocicletele alea au fost forjate din prima clipa. ZX-10`le si-a dat duhul la 10.000km, scuipa ulei prin fiecare orificiu posibil, iar K6`le merge si acum, avand alt proprietar. Hehe, imi aduc aminte prima zi cand si-a cumparat Suzuki-ul, eram mai multi in fata unui showroom din Constanta, apucase sa faca maxim 10 km cu ea, si aproape toti de acolo au luat-o la o tura sa vada cum merge pe-o roata. Iti dai seama ce rodaj e asta ...

 

P.S. Nu consider acest mic off-topic motiv pt reinchiderea topicului :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa spunem ca in proportie de 80 % rodajul a fost facut ca la carte. Asta inseamna ca din cand in cand i-am dat cate o repriza pana in 10-12k ture, mai mult din curiozitate si ca sa nu se invete puturoasa :laugh:. Un prieten bun, ce a avut ZX-10R 2006 nou, dupa care k6 tot nou, nu a tinut cont de rodaj nici 1%. Motocicletele alea au fost forjate din prima clipa. ZX-10`le si-a dat duhul la 10.000km, scuipa ulei prin fiecare orificiu posibil, iar K6`le merge si acum, avand alt proprietar. Hehe, imi aduc aminte prima zi cand si-a cumparat Suzuki-ul, eram mai multi in fata unui showroom din Constanta, apucase sa faca maxim 10 km cu ea, si aproape toti de acolo au luat-o la o tura sa vada cum merge pe-o roata. Iti dai seama ce rodaj e asta ...

 

P.S. Nu consider acest mic off-topic motiv pt reinchiderea topicului :crack:

Se apropie pastele acuma, e post, asa ca eu as vrea sa fii supus la urmatoarea cazna in saptamanile urmatoare: sa faci rodaj la un moped (scuter cu numar galben ca la troleibus). Sa pleci cu el de pe loc incetisor astfel incat sa fi depasit uneori chiar de Dacii vechi, sa nu prinzi mai mult de 38-40km/h niciodata, sa folosesti de preferinta frana de motor astfel incat sa lasi gazul usurel (dar nu brusc) in jos cu 100 m inainte de intersectie, etc... Eu am trecut prin cazne din astea acum 2 ani desi aveam in acelasi timp si motocicleta, tu esti in stare?

Motoarele ies mai bune sau mai putin bune din fabrica, dar daca le bruschezi pana in primul schimb de ulei sunt terminate gata, si daca le bruschezi pana in al doilea nu e prea bine. Dupa aia ai voie sa vezi daca merg bine pe o roata :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa spunem ca in proportie de 80 % rodajul a fost facut ca la carte. Asta inseamna ca din cand in cand i-am dat cate o repriza pana in 10-12k ture, mai mult din curiozitate si ca sa nu se invete puturoasa :laugh:. Un prieten bun, ce a avut ZX-10R 2006 nou, dupa care k6 tot nou, nu a tinut cont de rodaj nici 1%. Motocicletele alea au fost forjate din prima clipa. ZX-10`le si-a dat duhul la 10.000km, scuipa ulei prin fiecare orificiu posibil, iar K6`le merge si acum, avand alt proprietar. Hehe, imi aduc aminte prima zi cand si-a cumparat Suzuki-ul, eram mai multi in fata unui showroom din Constanta, apucase sa faca maxim 10 km cu ea, si aproape toti de acolo au luat-o la o tura sa vada cum merge pe-o roata. Iti dai seama ce rodaj e asta ...

 

P.S. Nu consider acest mic off-topic motiv pt reinchiderea topicului :crack:

 

daca stiai dc ie in stare k6 dc nu ai luat unu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca... Honda e honda :crack:

 

mda.. probabil vroiai motor mai nou si vb ta si a poporului roman HONDA E HONDA, insa cred ca acuma multi si-au schimbat parerea fatza de honda. adevarul este ca modele mai vechi din pct de vedere mecanic sunt mai reusite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca daca unii sunt pasionati de mers pe o roata si diverse smecherii ar trebui sa-si ia motociclete speciale pentru treaba asta. Sau sa le modifice pentru asa ceva. In plus, a face diverse stunt-uri cu o motocicleta de 1000cc e ca si cum s-ar intrece vaca cu capra la sarit garduri.

 

Daca se trateaza un motor nou asa cum povestesti, mers pe o roata, rodaj mumu, etc... cred ca s-ar putea scrie la misto orice in genul:

"honda e honda", "kawa e kawa", "suzi e suzi" s.a.m.d. Nu cred ca vreo motocicleta ar rezista prea mult la acest tratament indiferent de marca.

 

In plus un motor are nevoie de cativa km de mers neuns pe unde trebuie si e gata de parastas, care 7000km .. ar trebui sa multumesti Hondei ca a rezistat 7000km in stilul asta.

Deci da, titlul e corect: daca Trotinel merge ca Trotinel(cum stie el) atunci sigur Honda e Honda.

Peace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Belbody: Eu inca sunt de parere ca motocicleta a fost exploatata in limitele bunului simt. Fata de Suzuki ala care povesteam, a fost tratata ca o printesa. Este o motocicleta sportiva, nici nu are rost sa vorbim de forja, pt ca, pt asta a fost facuta pana la urma. Cat despre mers pe-o roata, nu am facut stunt cu ea, ci i-am dat mai dat cand aveam chef de joaca, dar nu consider ca am fortat-o. Totusi, d-aici spun toti ca a plecat defectiunea (mers fara ulei)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa ma contrazic si nici nu te acuz in nici un fel.

Da, exact de la mers fara ulei s-a stricat, se vede cat se poate de clar pe deviz.

Dar, mersul fara ulei a fost provocat de mersul pe o roata si de forja.

 

Nu stiu daca tu poti sa-ti inchipui interiorul unui motor 3D in functionare, dar eu pot.

Un motor nu se unge corect cand este inclinat fata de orizontal. Pur si simplu nu are cum, chiar daca pompa merge, tot uleiul se plimba pe unde trebuie, dar un lucru nu-l poate invinge nimeni si acela e gravitatia. Uleiul curge de sus in jos.

Nu are rost sa-ti descriu toate principiile fizice implicate, dar un lucru e clar, aceasta mobra NU e facuta sa se mearga pe o roata cu ea. Nu.

Una e sa o salti putin si sa te joci cu ea si una e sa strabati tot bulevardul pe o roata in forja. Una e un motor de 600cc, una e un motor de 1000cc.

Filmuletul postat de tine este exact dovada irefutabila pentru care nimeni din lumea asta nu o sa-ti dea vreo garantie sau o sa te compatimeasca in vreun fel.

Si repet, pentru un motor, daca filmul de ulei se rupe pe o zona fff mica, nu e nevoie de miii de km sa o strici, sunt de-ajuns 10km de mers asa.

 

Altceva - undeva unde uzura a inceput sa patrunda, adica a aparut un mic inceput de uzura, dupa aia in timp CHIAR DACA se unge corect, raul e deja facut, uzura se extinde treptat.

Motoarele japoneze sunt asa de bine proiectate si calculate incat cotele trebuie respectate cu sfintenie, o zecime de mm dusa de uzura va duce la distrugerea in bloc a restului. Si proiectarea asta se face pentru performanta si fiabilitate - dar, un mare DAR - sa se respecte conditiile de utilizare.

Mesaj completat

Si tot in spiritul adevarului, daca vrei adevarul, uite-l:

Poate sunt si care nu inteleg limba engleza o sa scriu si ce piese sunt pe devizul postat in prima pagina.

Cele mai importante, lasand la o parte suruburile:

 

1. O biela;

2. arborele cotit;

3. toti cuzinetii care vin intre biele si arborele cotit;

4. pompa de ulei.

 

Cam care din aceste piese NU stau in ulei cand ridici mobra pe o roata?

Va zic eu: TOATE.

Mesaj completat

Si ca sa fiu rau cu adevarat va dau si o tema de casa:

 

Luati un pahar transparent. Puneti in el pe fund o tija de metal sau de ce-o fi (bat de chibrit, pasta de pix) in asa fel incat sa stea in diagonala pe fund si fixat de pereti. Umpleti cu apa exact pana cand tija respectiva balteste. Acuma incepeti sa va jucati cu paharul inclinandu-l fata spate.

Observati ce se intampla. Notati in caietel pe curat observatiile.

 

Mesaj completat

Si sa inchida cineva topicul asta for ever!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Belbody: Eu inca sunt de parere ca motocicleta a fost exploatata in limitele bunului simt. Fata de Suzuki ala care povesteam, a fost tratata ca o printesa. Este o motocicleta sportiva, nici nu are rost sa vorbim de forja, pt ca, pt asta a fost facuta pana la urma. Cat despre mers pe-o roata, nu am facut stunt cu ea, ci i-am dat mai dat cand aveam chef de joaca, dar nu consider ca am fortat-o. Totusi, d-aici spun toti ca a plecat defectiunea (mers fara ulei)...

 

Trotinel - iti recomand o trotineta

 

mocicletele nu sunt facute sa fie date pe o roata - o dai "poraoata" nu mai ai ungere

 

iar Honda e Honda - e o aberatie - daca esti imbecil strici motorul in 10.000 km lejer - poate mai putin - honda/suzuki/kawasaki (nu includem yamaha R6 aici)

 

cand cumperi o masina/motoreta/trotineta/masina de gaurit - noua - producatorul/vanzatorul iti zice - diverse chestii - chestiile alea diverse - pt unii raman diverse - si costa sa le inlocuiesti

pt unii chestiile alea diverse sunt niste chestii care le respecta cu sfintenie - ca deh! nu toti sunt copii de bani gata - si luam mobre pe banii parintilor

 

si sa te plangi pe forum cu lacrimi de crocodil de scorbura ca honda e honda - dar tu/altii ai/ati frecat-o poraoata - ai ridicat-o in n'spemii de ture (sa auda lumea ca ai mobra) - mi se pare normal ca motoreta aia sa se strice - lipsa de ulei (mai bine zis ungere) combinata cu turatii mari - evident duce la calarea lui - iar din ce am vazut pe fisa ta ... majoritatea sunt suprafete de contact - care necestia o pelicula de ulei

 

nu inteleg de ce sunt 100 de pagini de posturi - pt unu care si-a stricat motoreta din propria vina? - si incearca sa dea vina pe producator - si ca stie el ca honda e honda si merge honda pana la capatul panatului cu undelem de la bunica

 

o sa mai bata mult vantul prin poarta sase spre mamaia, pana o sa ne dezobisnuim de lucruri precum ... honda e honda (merge si cu gazolina in ea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trotinel - iti recomand o trotineta

 

mocicletele nu sunt facute sa fie date pe o roata - o dai "poraoata" nu mai ai ungere

 

iar Honda e Honda - e o aberatie - daca esti imbecil strici motorul in 10.000 km lejer - poate mai putin - honda/suzuki/kawasaki (nu includem yamaha R6 aici)

 

cand cumperi o masina/motoreta/trotineta/masina de gaurit - noua - producatorul/vanzatorul iti zice - diverse chestii - chestiile alea diverse - pt unii raman diverse - si costa sa le inlocuiesti

pt unii chestiile alea diverse sunt niste chestii care le respecta cu sfintenie - ca deh! nu toti sunt copii de bani gata - si luam mobre pe banii parintilor

 

si sa te plangi pe forum cu lacrimi de crocodil de scorbura ca honda e honda - dar tu/altii ai/ati frecat-o poraoata - ai ridicat-o in n'spemii de ture (sa auda lumea ca ai mobra) - mi se pare normal ca motoreta aia sa se strice - lipsa de ulei (mai bine zis ungere) combinata cu turatii mari - evident duce la calarea lui - iar din ce am vazut pe fisa ta ... majoritatea sunt suprafete de contact - care necestia o pelicula de ulei

 

nu inteleg de ce sunt 100 de pagini de posturi - pt unu care si-a stricat motoreta din propria vina? - si incearca sa dea vina pe producator - si ca stie el ca honda e honda si merge honda pana la capatul panatului cu undelem de la bunica

 

o sa mai bata mult vantul prin poarta sase spre mamaia, pana o sa ne dezobisnuim de lucruri precum ... honda e honda (merge si cu gazolina in ea)

In primul rand, ca vad ca ai inceput sa aberezi aiurea, situatia mea materiala nu este problema ta. Nu ar trebui sa te intereseze cu ce bani am achizionat motocicleta, cu ce bani o intretin sau cu ce bani platesc reparatia. De la un topic facut la caterinca, observ ca toti forumistii cunosc mai bine ca mine situatia mea materiala. Ati vazut vreunu' un extras de cont sau ceva de genul de va permiteti sa vorbiti?

 

In al doilea rand, am recunoscut ca motocicleta a fost forjata si utilizata moderat intr-un mod necorespunzator. Totusi, nu consider ca ar fi trebuit sa se strice intr-un timp atat de scurt si mai ales ca a fost intretinuta intr-un mare fel. Avand in vedere ca nu este singurul 1000rr care a avut probleme legate de ungere, eu inca astept pareri legate de acest subiect de la persoane care s-au confruntat cu asa ceva (ex. Baiazid) ON-TOPIC, in nici un caz situatia mea materiala.

 

Last but no least, daca as fi avut o curte asfaltata lunga de cel putin 500m, m-as fi dat pe-o roata acolo. Fiecare are dreptul sa foloseasca motocicleta asa cum ii place, iar faptul ca wheelie-ul ocazional ma incanta, nu inseamna ca fac asta "sa auda lumea ca am mobra".

 

 

@Belbody: multumesc pt o parere pertinenta si on-topic.

 

 

Legatura dintre 1000rr-ul meu si 1000rr-ul lui Baiazid este consumul exagerat de ulei. Mi-a scapat sa mentionez faptul ca mecanicii din Constanta au gasit aprox 1,5 l ulei in motor. Schimbul fusese facut acum 3000 km.

Editat de Trotinel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da man, ti-am scris si dincolo, indiferent ca e mobra noua sau veche, motociclistul trebuie sa fie cu ochii pe ulei ca pe butelie.

Asa e regula, asa spune orice manual.

"daily pre-ride checks" !!!

Un motor nou de obicei consuma mai mult ulei decat unul rodat, papa mai mult ulei pana se rodeaza complet.

Un motor ajunge in "deplinatatea facultatilor mintale" si incepe sa consume mai putin ulei si mai putina benzina dupa 10.000km

Degeaba l-ai schimbat tu la 3000 in loc de 6000, daca nu ai verificat periodic, nu zic zilnic, dar macar asa la cateva zile ...

 

Dar chiar si zilnic, nu stii niciodata ce se poate intampla, poate a inceput sa curga pe undeva in timpul mersului, nu observi si peste noapte tzaraie tot.. e bine sa verifici mere uleilul... becul de presiune te pacaleste.

Nu trebuie sa te bazezi pe faptul ca e lucru nou.. mai ales ca e nou - trebuie sa fii cu ochii in patru sa vezi ce se intampla.

In unele manuale de reparatii mai vechi Honda admite ca normal un consum de ulei de pana la 1L la 1000km. Nu ma refer la 1000rr, vorbesc in general.

Si cu cat e "forjat" mai tare un motor, cu atat papa mai mult ulei.

In fine, reparatie placuta si vezi ce faci cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...