Sari la conținut

Enduro de 250-310 cmc in 4 timpi


Postări Recomandate

Ce motor e mai bun?

Faimoasa Honda cu kit Atena, WR de la Yamaha, Sau TE 310 de la Husqvarna care mai are si injectie. Ar mai fi kit-ul de 350 ce se pune pe motoarele de 450 pe la Husaberg parca am auzit....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce motor e mai bun?

Faimoasa Honda cu kit Atena, WR de la Yamaha, Sau TE 310 de la Husqvarna care mai are si injectie. Ar mai fi kit-ul de 350 ce se pune pe motoarele de 450 pe la Husaberg parca am auzit.TOATE SINT BUNE DACA LE INTRETI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce e cu big bore kit? De ce ar fi mai putin fiabila? Ca aceste kit-uri de regula au materiale mai bune decat cele stock. Conditia este sa fie bine montate. Are frate-meu doua Honde una cu kit Wertex de 490 si alta Ice Cube de 522 parca si n-are probleme. Cel putin aia cu Wertex are peste 300 de ore - a fost desfacuta si inchisa la loc fiindca era inca buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce e cu big bore kit? De ce ar fi mai putin fiabila?

 

sunt f ok kiturile pt japoneze. nu stie omu. stai linistit. Pe honde mai ales se dau f multi cu kituri marite fara nici o problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata m-am decis la Honda cu kit Atena de 290. O iau miercuri. Doamne-ajuta!

post-2175-1267478262_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata m-am decis la Honda cu kit Atena de 290. O iau miercuri. Doamne-ajuta!

 

Sa o stapanesti sanatos! Motorul merge ca uns. E un pic cam grea cand incepi sa tragi de ea.

Hai sa ne vedem sanatosi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am dat ieri cu ea lapaducel-monteoru.com.

Pareri:

Motor bestial ajutat de toba - are un cuplu de jos ca un tractoras.

Cutie-ambreiaj cam aspre in comparatie cu ktm-ul meu cu 300 de ore dar e si prea noua probabil.

Suspensii tari dar asa le-am vrut - am peste 80 kg si pe coborari vreau sa nu mi se infunde prea mult.

O vad asa de delicata - sper sa ma tina.

I-am pus is mousse-uri si cauciuc 100/100R18 pe spate. Belea pt noroi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suspensii tari dar asa le-am vrut - am peste 80 kg si pe coborari vreau sa nu mi se infunde prea mult.

 

la noi pe strada suspensiile sunt reglate la minim pentru comprimare si maxim pt revenire

adica se comprima telescoapele foarte usor si revin foarte repede....

roata urmareste mult mai usor terenul pe care trebuie sa ruleze si nu pierde contactul cu solul. motorul nu te arunca.

 

ajuta imens la teren accidentat ( pietre/gropi/obstacole)...

 

pe mine personal m-a scos de n ori sa nu cad in nas sau sa trec peste obstacole sau sa ies din gropi....si am 92 kg la gol, cu echipament trec 100...

 

pe strada voastra cum reglati telescoapele?!!! stiu eu gresit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te referi cumva la supermoto -cele ce le ai in semnatura?

Daca vorbim de enduro , in manualul fiecarei motociclete sunt trecute setari ale suspensiei (si nu seamana deloc cu ce ai scris tu mai sus).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te referi cumva la supermoto -cele ce le ai in semnatura?

Daca vorbim de enduro , in manualul fiecarei motociclete sunt trecute setari ale suspensiei (si nu seamana deloc cu ce ai scris tu mai sus).

 

vorbesc de drz e ca nu ma tin muschii sa bag supermoto la enduro, chiar si peisagistic :laugh:

la supermoto e clar cu setarea standard, comfort sau sport si numarul de clickuri.

 

daca nu ai maiestrie ( ca mine ) trebuie sa te ajute suspensiile sa treci peste... bolovani. nu ajunge numai sa tragi de gaz si sa te tii tare de ghidon :nono:

la mine setarea de care ziceam ma serveste cu loialitate. roata urmareste solul, furca se comprima cand da de obstacol apoi te urca peste.

 

la case mai mari cum faceti ? sau urmati doar ce zice manualul si lasati suspensiile asa cum le-ati mostenit odata cu motocilcleta?! :crack:

Editat de _Dexter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vorbesc de drz e ca nu ma tin muschii sa bag supermoto la enduro, chiar si peisagistic :laugh:

la supermoto e clar cu setarea standard, comfort sau sport si numarul de clickuri.

 

daca nu ai maiestrie ( ca mine ) trebuie sa te ajute suspensiile sa treci peste... bolovani. nu ajunge numai sa tragi de gaz si sa te tii tare de ghidon :nono:

la mine setarea de care ziceam ma serveste cu loialitate. roata urmareste solul, furca se comprima cand da de obstacol apoi te urca peste.

 

la case mai mari cum faceti ? sau urmati doar ce zice manualul si lasati suspensiile asa cum le-ati mostenit odata cu motocilcleta?! :crack:

 

Pe oricine ajuta o setare buna a suspensiilor. Fie profesionist, fie incepator. Fiecare tip de suspensie (enduro) are un reglaj standard si diferite alte reglaje (ce pornesc de la cele standard) pt diferite conditii de teren (noroi, bolovani, viteze mari, etc.).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am lasat setarile originale deocamdata. Nu inteleg ce setezi la un DRZ-E - asta nu e cu suspensii clasice?

Mesaj completat

Honda e generalist. Are o foarte redusa adaptabilitate la piata - plus ca lucreaza cu cifre mari. Nu-i intereseaza faptul ca enduristii din Romania vor o motocicleta de munte buna pe piatra asa cum e Ktm-ul. Are suspensii cam tari, pompa de apa si capacele expuse si friabile pe piatra. Dar calitatea de executie e mai buna si constanta.

Si ca sa fiu poet

- ktm - pictura de serie mica

- Honda - o fotocopie f bine realizata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg ce setezi la un DRZ-E - asta nu e cu suspensii clasice?

 

*Suspension Front: Telescopic, cartridge-type, oil-damped, adjustable preload, 14-way compression damping and 18-way rebound damping

*Suspension Rear: Link-type, fully-adjustable spring preload, adjustable high/low compression dampimg and adjustable rebound damping

 

*Long travel, 49mm cartridge-style forks feature adjustable compression/rebound damping and adjustable spring preload for all types of off-road terrain

*A fully-adjustable rear shock absorber with high/low speed compression damping adjuster and aluminum swingarm for precise rear wheel control

 

 

din moment ce sunt reglabile inseamna ca pot fi si trebuie reglate asa cum vrei tu numai sa te ajute sa controlezi motorul. :crack:

indicatiile din manual zic ca sunt orientative si iti da o idee despre. trebuie sa testezi ca sa vezi ce ti se potriveste.

 

 

decizia finala o iei tu in functie de.... de.... de greutatea personala, pozitia pe motocicleta, stil de condus, culoarea echipamentului etc.

 

la ktm nu se regleaza?! trebuie sa schimbi arcurile daca esti mai greu de 75 kg?!!! :laugh:

Editat de _Dexter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suspenis, la KTM :), e setata pentru un rider normal, de 85 kg cu tot cu echipament, cu un stil mediu de pilotat. Pentru orice dimensiuni diferite se schimba arcurile atat pe fata cat si pe spate. Restul setarilor de suspensie le fac profesionistii, vezi ca e un topic dedicat acestui lucru. Eu personal am facut prostia ta, de a juca cu setarile dale la maxim pe unle si pe celelatle la minumium si nu am reusit decat sa imi urasc suspensia. Deci Gizmo are dreptate! :)

Inca odata, daca vrei sa vezi cum se seteaza furca citeste topicul dedicat, incepe prin a seta-o standard si apoi sa te joc cu cate un clic in plus sau in minus si fa ture de probe, si tot asa. Tine minete ca in functie de teren se schimba setarile, asa ca nu o sa ai niciodata o motocicleta care sa mearga perfect.

Bafta la invartit suruburile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am dat ieri cu ea lapaducel-monteoru.com.

Pareri:

Motor bestial ajutat de toba - are un cuplu de jos ca un tractoras.

Cutie-ambreiaj cam aspre in comparatie cu ktm-ul meu cu 300 de ore dar e si prea noua probabil.

Suspensii tari dar asa le-am vrut - am peste 80 kg si pe coborari vreau sa nu mi se infunde prea mult.

O vad asa de delicata - sper sa ma tina.

I-am pus is mousse-uri si cauciuc 100/100R18 pe spate. Belea pt noroi.

toate sunt la fel, cu mici diferente de accesorizare...criteriul este altul...ti-ai luat ceea ce ti-a placut la vedere si la pret...foarte bine ai facut ! de fapt asta ar trebui sa fie criteriul pt cei mai multi.

suspensiile le poti regla la orice motor de enduro...asta asa era reglata poate... incearca alta, ia o surubelnita si o reglezi la fel...ca are furcile tari sper ca nu a fost motivul decisiv......daca vrei furcile tari, ai scapat de o grija, nu le mai service-zi niciodata... ;) ...restul lumii vrea sa lucreze bine si sa fie moi... :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am avut ocazia s-o compar cu un ktm 250 4 T din 2007 cred. Diferenta mare la motor si cuplu. I-am dat Honda ktmistului si s-a intors numai zambet. -Tare dom-le. -Incredibil de tare. Eu insa am fost mai multumit de suspensiile lui. Moi si totusi tari pe coborare. Una peste alta sunt mai multumit de Honda, dar ma mai dau cu KTM-ul meu vechi de 450. Tare-mi place......cuplu si cuiele din cauciucuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut ocazia s-o compar cu un ktm 250 4 T din 2007 cred. Diferenta mare la motor si cuplu. I-am dat Honda ktmistului si s-a intors numai zambet. -Tare dom-le. -Incredibil de tare. Eu insa am fost mai multumit de suspensiile lui. Moi si totusi tari pe coborare. Una peste alta sunt mai multumit de Honda, dar ma mai dau cu KTM-ul meu vechi de 450. Tare-mi place......cuplu si cuiele din cauciucuri.

 

 

Vreau si eu una ca a ta! Cat te'a costat? Si de unde ai luat-o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La CRF-X-ul de 250 nu se recomanda schimbarea pistonului (sau chiar a setului motor) dupa 100 de ore de functionare ? Sigur, in regim sportiv...sau numai la CRF 250-R ? La Yamaha si KTM de 250 cred ca nu e cazul. CRF 450 stiu ca nu e atat de pretentios, nefiind atat de turat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...