univet Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Ce motor e mai bun? Faimoasa Honda cu kit Atena, WR de la Yamaha, Sau TE 310 de la Husqvarna care mai are si injectie. Ar mai fi kit-ul de 350 ce se pune pe motoarele de 450 pe la Husaberg parca am auzit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soft Enduro Monteoru Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Ce motor e mai bun? Faimoasa Honda cu kit Atena, WR de la Yamaha, Sau TE 310 de la Husqvarna care mai are si injectie. Ar mai fi kit-ul de 350 ce se pune pe motoarele de 450 pe la Husaberg parca am auzit.TOATE SINT BUNE DACA LE INTRETI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Husaberg 390 Oricare din modelele de mai sus, cat timp este stock (fara big-bore kit) si este intretinuta ca la carte, este foarte fiabla si va duce bine-mersi multa vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Februarie 27, 2010 Autor Share Postat Februarie 27, 2010 Ce e cu big bore kit? De ce ar fi mai putin fiabila? Ca aceste kit-uri de regula au materiale mai bune decat cele stock. Conditia este sa fie bine montate. Are frate-meu doua Honde una cu kit Wertex de 490 si alta Ice Cube de 522 parca si n-are probleme. Cel putin aia cu Wertex are peste 300 de ore - a fost desfacuta si inchisa la loc fiindca era inca buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Ce e cu big bore kit? De ce ar fi mai putin fiabila? sunt f ok kiturile pt japoneze. nu stie omu. stai linistit. Pe honde mai ales se dau f multi cu kituri marite fara nici o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Martie 1, 2010 Autor Share Postat Martie 1, 2010 Gata m-am decis la Honda cu kit Atena de 290. O iau miercuri. Doamne-ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Gata m-am decis la Honda cu kit Atena de 290. O iau miercuri. Doamne-ajuta! Sa o stapanesti sanatos! Motorul merge ca uns. E un pic cam grea cand incepi sa tragi de ea. Hai sa ne vedem sanatosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 (editat) Gata m-am decis la Honda cu kit Atena de 290. O iau miercuri. Doamne-ajuta! ai ales bine, atat producatorul cat si mai ales vanzatorul. Editat Martie 2, 2010 de _Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 cat si mai ales vanzatorul. dupa stickere as zice ca e motocicleta lui Sorin. Asa e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 dupa stickere as zice ca e motocicleta lui Sorin. Asa e? eu am vazut-o la Zoli in service/magazin la Miercurea Ciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Martie 5, 2010 Autor Share Postat Martie 5, 2010 M-am dat ieri cu ea lapaducel-monteoru.com. Pareri: Motor bestial ajutat de toba - are un cuplu de jos ca un tractoras. Cutie-ambreiaj cam aspre in comparatie cu ktm-ul meu cu 300 de ore dar e si prea noua probabil. Suspensii tari dar asa le-am vrut - am peste 80 kg si pe coborari vreau sa nu mi se infunde prea mult. O vad asa de delicata - sper sa ma tina. I-am pus is mousse-uri si cauciuc 100/100R18 pe spate. Belea pt noroi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Suspensii tari dar asa le-am vrut - am peste 80 kg si pe coborari vreau sa nu mi se infunde prea mult. la noi pe strada suspensiile sunt reglate la minim pentru comprimare si maxim pt revenire adica se comprima telescoapele foarte usor si revin foarte repede.... roata urmareste mult mai usor terenul pe care trebuie sa ruleze si nu pierde contactul cu solul. motorul nu te arunca. ajuta imens la teren accidentat ( pietre/gropi/obstacole)... pe mine personal m-a scos de n ori sa nu cad in nas sau sa trec peste obstacole sau sa ies din gropi....si am 92 kg la gol, cu echipament trec 100... pe strada voastra cum reglati telescoapele?!!! stiu eu gresit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Te referi cumva la supermoto -cele ce le ai in semnatura? Daca vorbim de enduro , in manualul fiecarei motociclete sunt trecute setari ale suspensiei (si nu seamana deloc cu ce ai scris tu mai sus). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 (editat) Te referi cumva la supermoto -cele ce le ai in semnatura?Daca vorbim de enduro , in manualul fiecarei motociclete sunt trecute setari ale suspensiei (si nu seamana deloc cu ce ai scris tu mai sus). vorbesc de drz e ca nu ma tin muschii sa bag supermoto la enduro, chiar si peisagistic la supermoto e clar cu setarea standard, comfort sau sport si numarul de clickuri. daca nu ai maiestrie ( ca mine ) trebuie sa te ajute suspensiile sa treci peste... bolovani. nu ajunge numai sa tragi de gaz si sa te tii tare de ghidon la mine setarea de care ziceam ma serveste cu loialitate. roata urmareste solul, furca se comprima cand da de obstacol apoi te urca peste. la case mai mari cum faceti ? sau urmati doar ce zice manualul si lasati suspensiile asa cum le-ati mostenit odata cu motocilcleta?! Editat Martie 6, 2010 de _Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Nu e bine ce ai mesterit la suspensii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 vorbesc de drz e ca nu ma tin muschii sa bag supermoto la enduro, chiar si peisagistic la supermoto e clar cu setarea standard, comfort sau sport si numarul de clickuri. daca nu ai maiestrie ( ca mine ) trebuie sa te ajute suspensiile sa treci peste... bolovani. nu ajunge numai sa tragi de gaz si sa te tii tare de ghidon la mine setarea de care ziceam ma serveste cu loialitate. roata urmareste solul, furca se comprima cand da de obstacol apoi te urca peste. la case mai mari cum faceti ? sau urmati doar ce zice manualul si lasati suspensiile asa cum le-ati mostenit odata cu motocilcleta?! Pe oricine ajuta o setare buna a suspensiilor. Fie profesionist, fie incepator. Fiecare tip de suspensie (enduro) are un reglaj standard si diferite alte reglaje (ce pornesc de la cele standard) pt diferite conditii de teren (noroi, bolovani, viteze mari, etc.). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Martie 6, 2010 Autor Share Postat Martie 6, 2010 Am lasat setarile originale deocamdata. Nu inteleg ce setezi la un DRZ-E - asta nu e cu suspensii clasice? Mesaj completat Honda e generalist. Are o foarte redusa adaptabilitate la piata - plus ca lucreaza cu cifre mari. Nu-i intereseaza faptul ca enduristii din Romania vor o motocicleta de munte buna pe piatra asa cum e Ktm-ul. Are suspensii cam tari, pompa de apa si capacele expuse si friabile pe piatra. Dar calitatea de executie e mai buna si constanta. Si ca sa fiu poet - ktm - pictura de serie mica - Honda - o fotocopie f bine realizata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 (editat) Nu inteleg ce setezi la un DRZ-E - asta nu e cu suspensii clasice? *Suspension Front: Telescopic, cartridge-type, oil-damped, adjustable preload, 14-way compression damping and 18-way rebound damping *Suspension Rear: Link-type, fully-adjustable spring preload, adjustable high/low compression dampimg and adjustable rebound damping *Long travel, 49mm cartridge-style forks feature adjustable compression/rebound damping and adjustable spring preload for all types of off-road terrain *A fully-adjustable rear shock absorber with high/low speed compression damping adjuster and aluminum swingarm for precise rear wheel control din moment ce sunt reglabile inseamna ca pot fi si trebuie reglate asa cum vrei tu numai sa te ajute sa controlezi motorul. indicatiile din manual zic ca sunt orientative si iti da o idee despre. trebuie sa testezi ca sa vezi ce ti se potriveste. decizia finala o iei tu in functie de.... de.... de greutatea personala, pozitia pe motocicleta, stil de condus, culoarea echipamentului etc. la ktm nu se regleaza?! trebuie sa schimbi arcurile daca esti mai greu de 75 kg?!!! Editat Martie 7, 2010 de _Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Suspenis, la KTM , e setata pentru un rider normal, de 85 kg cu tot cu echipament, cu un stil mediu de pilotat. Pentru orice dimensiuni diferite se schimba arcurile atat pe fata cat si pe spate. Restul setarilor de suspensie le fac profesionistii, vezi ca e un topic dedicat acestui lucru. Eu personal am facut prostia ta, de a juca cu setarile dale la maxim pe unle si pe celelatle la minumium si nu am reusit decat sa imi urasc suspensia. Deci Gizmo are dreptate! Inca odata, daca vrei sa vezi cum se seteaza furca citeste topicul dedicat, incepe prin a seta-o standard si apoi sa te joc cu cate un clic in plus sau in minus si fa ture de probe, si tot asa. Tine minete ca in functie de teren se schimba setarile, asa ca nu o sa ai niciodata o motocicleta care sa mearga perfect. Bafta la invartit suruburile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 M-am dat ieri cu ea lapaducel-monteoru.com.Pareri: Motor bestial ajutat de toba - are un cuplu de jos ca un tractoras. Cutie-ambreiaj cam aspre in comparatie cu ktm-ul meu cu 300 de ore dar e si prea noua probabil. Suspensii tari dar asa le-am vrut - am peste 80 kg si pe coborari vreau sa nu mi se infunde prea mult. O vad asa de delicata - sper sa ma tina. I-am pus is mousse-uri si cauciuc 100/100R18 pe spate. Belea pt noroi. toate sunt la fel, cu mici diferente de accesorizare...criteriul este altul...ti-ai luat ceea ce ti-a placut la vedere si la pret...foarte bine ai facut ! de fapt asta ar trebui sa fie criteriul pt cei mai multi. suspensiile le poti regla la orice motor de enduro...asta asa era reglata poate... incearca alta, ia o surubelnita si o reglezi la fel...ca are furcile tari sper ca nu a fost motivul decisiv......daca vrei furcile tari, ai scapat de o grija, nu le mai service-zi niciodata... ...restul lumii vrea sa lucreze bine si sa fie moi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Martie 29, 2010 Autor Share Postat Martie 29, 2010 Am avut ocazia s-o compar cu un ktm 250 4 T din 2007 cred. Diferenta mare la motor si cuplu. I-am dat Honda ktmistului si s-a intors numai zambet. -Tare dom-le. -Incredibil de tare. Eu insa am fost mai multumit de suspensiile lui. Moi si totusi tari pe coborare. Una peste alta sunt mai multumit de Honda, dar ma mai dau cu KTM-ul meu vechi de 450. Tare-mi place......cuplu si cuiele din cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiucrs Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Am avut ocazia s-o compar cu un ktm 250 4 T din 2007 cred. Diferenta mare la motor si cuplu. I-am dat Honda ktmistului si s-a intors numai zambet. -Tare dom-le. -Incredibil de tare. Eu insa am fost mai multumit de suspensiile lui. Moi si totusi tari pe coborare. Una peste alta sunt mai multumit de Honda, dar ma mai dau cu KTM-ul meu vechi de 450. Tare-mi place......cuplu si cuiele din cauciucuri. Vreau si eu una ca a ta! Cat te'a costat? Si de unde ai luat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Vreau si eu una ca a ta! Cat te'a costat? Si de unde ai luat-o? de-aici iau toti hondele http://offroadparts.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 La CRF-X-ul de 250 nu se recomanda schimbarea pistonului (sau chiar a setului motor) dupa 100 de ore de functionare ? Sigur, in regim sportiv...sau numai la CRF 250-R ? La Yamaha si KTM de 250 cred ca nu e cazul. CRF 450 stiu ca nu e atat de pretentios, nefiind atat de turat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotocrossYz85 Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Gata m-am decis la Honda cu kit Atena de 290. O iau miercuri. Doamne-ajuta! S-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.