Taz Asg Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 (editat) de asa duda m-am lovit si eu candva... era infundat de numa numa..... ideea e ... dupa ce l-am curatat ( cu un curatitor cu presiune la care am pus in rezervorul de aditiv ceva detergent de vase pur), pana sa il montez la loc am "dublat sita din fata radiatorului cu o sita cu ochiuri mici mici decupata de pe interiorul unui filtru de aer de Wola. asta era acum 2 ani. saptamana trecuta am dat radiatorul jos pentru curatire. . nu am gasit canale obturate. Editat Februarie 26, 2010 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Mie personal nu mi s-a intamplat (am avut numai motoare racite pe aer, iar radiatorul de la bmw e protejat de mizerie), dar mai mergeam la ture de 2-3 zile cu prieteni cu enduroaice racite pe apa. Evident, ne noroiam cat puteam. Vreo 4 periute am stricat pana acum pentru ca eram la dracu-n praznic si alta solutie nu aveam. Prima data ideea a parut tampita (si nu a fost a mea), dar a functionat perfect. Apoi am copiat-o cu succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Dupa o cursa scurta sa ai pamant in radiator? Da cum ai mers frate cu ea? cu rotile-n sus ? una e sa fie pamant si alta e sa fie murdar de apa jegoasa. Mai uite-te o data !! Nu am vazut pamant in radiator decat la supermoto si enduro, si acolo dupa rulare pe terenuri varza ! Ai fi surprins cat 'pamant' se depunde in zona aia. Eu am pe a mea un strat gros de pamant (mai ales in zona filtrului de ulei,jos). Si n-am enduro,e speed,si n-am mers decat pe drum asfaltat. (stratul a fost acumulat pe parcursul unei saptamani). Una este mersul pe ploaie/dupa ploaie vara si alta este mersul pe drumurile de acum,dupa iarna (daca-s umede/plouate,etc). Tot ce-i pe drum regasesti pe radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 de asa duda m-am lovit si eu candva... era infundat de numa numa..... ideea e ... dupa ce l-am curatat ( cu un curatitor cu presiune la care am pus in rezervorul de aditiv ceva detergent de vase pur), pana sa il montez la loc am "dublat sita din fata radiatorului cu o sita cu ochiuri mici mici decupata de pe interiorul unui filtru de aer de Wola. asta era acum 2 ani. saptamana trecuta am dat radiatorul jos pentru curatire. . nu am gasit canale obturate. cea mai buna metoda ca sa nu se murdareascai radiatorul e sa il invelesti bine in folie de plastic sau de staniol... sau dupa ce il cureti sa il tii curat intro cutie plus ca asa nu o sa mai trebuiasca sa il cureti vreodata pentru ca nu o sa se mai obtureze canalele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 (editat) Periuta de dinti si apa. Merge de fiecare data. Cu periuța am reuÂşit să curaț doar pământul, nu Âşi uleiul. Numai cu presiune am poponeataățat radiatoru ..... până să-i fac apărătoare la roată (ca la bicicletele Tohan). Corect tot ce s-a zis până aici DAR... trebuie specificat ca jetu să fie mereu perpendicular pe radiator!!! Iar cine azi că are Âşi ulei cu noroi în radiaflioÂşc sunt soluții puternice de degresare la spălătoriile auto, nu cele cu fise. Cred că dacă vorbeÂşti cu spălătoru să te lase pe tine să dai cu presiunea cum vrea muÂşchiu tău Âşi el să folosească toate soluțiile de care e nevoie o să faci ceva treabă. Oricât l-ai poponeataăța pe domnul radiator tot o să rămâi cu pietricele înțepenite în el Âşi ar fii de preferat întâi să-l înmoi Âşi apoi dacă ai posibilitatea să bagi presiunea dinspre motor spre roată ca să scoți jegu nu să-l bagi mai tare. O să încerc Âşi varianta asta. Uleiul s-a scurs din interior către exterior, s-a scurs din rezervorul de ulei Âşi în timp s-a năclăit cu noroi. Restul nu mai mâncați cacao că a început să pută aiurea pe forum. O să vedeți cum e cu radiatorul murdar, de nu poți să circuli in oraÂş când sunt peste 25 de grade. Editat Februarie 27, 2010 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Eu sunt atat de cool incat nu am nevoie de radiator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 cea mai buna metoda ca sa nu se murdareascai radiatorul e sa il invelesti bine in folie de plastic sau de staniol... sau dupa ce il cureti sa il tii curat intro cutie plus ca asa nu o sa mai trebuiasca sa il cureti vreodata pentru ca nu o sa se mai obtureze canalele. nu nu.... iti recomand o punga de aia cu fermuar ( in cutie e posibil sa intre praful ... si ce te faci?? ) Eu sunt atat de cool incat nu am nevoie de radiator banuiam eu ceva ceva.... deci tu esti ala care a adormit cu mana pe robinetul de la teava de frig ha?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Peste iarna am rezolvat problema cu radiatorul, l-am obturat cu o bucata de carton ca sa stea la temp optima de functionare uleiu, da acuma ca a dat caldura, o sa trebuiasca sa il dau jos Oare cu ce o sa il pot curata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 cartonul se curata greu.... mai bine iei altul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 cartonul se curata greu.... mai bine iei altul... e carton cu structura moleculara complexa - folosit de ceva prieteni de la arhitectura ca sa faca machete la case, e plasticat cumva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 e carton din alea, cu stergator si senzor de noroi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 e carton din alea, cu stergator si senzor de noroi? nu, dar am inteles ca la 200 km/h atinge temp de autocuratare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Va rog sa va mutati pe topicul de tuning! Deja o dati in cartoane si alte chestii inovatoare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Salut! In principiu nu trebuie sa iti faci prea multe probleme. Intr-o perioada ma preocupa si pe mine problema, insa, am observat ca nisipul, pamantul care se strange intre lamelele radiatorului de pe urma unui drum prin ploaie, forestier, plin de balti si alte d-astea, se usuca si cade de la sine, distanta intre lamele este prea mica si temperatura prea mare ca ceva sa ramana fixat acolo. Iar daca ai probleme cu racirea intr-un moment sau altul, cu siguranta ca asta nu va fi cauza. Nu merita atentie in mod special spalarea radiatorului, nu mai des decat spalarea motocicletei .....si nici atunci, nu baga presiune, mai ales in zona dinspre motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.