Dok Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 De vreo 2-3 saptamani culeg informatii despre motoarele enduro si intr-un final am reusit sa ma axez la un singur model: Yamaha WR250R. De ce acest model? Pentru ca nu este strict un hard enduro (sunt la inceput) si am nevoie de un motor cu care pot merge zilnic in oras, fara sa duc grija orelor de functionare. Tot in oras sunt nevoit sa iau pasager ocazional si WR250R este singurul model care poate face acest lucru. Stiu ca modelul este destul de nou, aparut in 2008 si din aceasta cauza numarul posesorilor este destul de mic. Dar poate sunt cativa dintre voi care au avut sau au acest model si ma pot ajuta cu cateva sfaturi. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clau_84 Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 un enduro de 250 folosit in oras nu e o solutie f buna..... pentru asa ceva ar trebui un 450 la care nu ii distrugi motorul pe asfalt si are si rapoartele in cutie mult mai lungi decat la un 250 care ar trebui sa schimbi in regim de oras vitezele ca la un motor in 2t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 (editat) EDIT: Scuze, credeam ca incercai sa-ti iei WR-250f pentru uz stradal. Recomandarea mea din final cred ca e singura valabila in momentul asta. Omule, am avut FIX aceeasi dilema. Pe scurt, hard enduro si utilizare zilnica nu se impaca in aceeasi propozitie. Un motor de hard enduro are intervale de servisare stranse (10-15 ore) iar exploatarea in regim de plimbare (oras) nu e tomcai pe placul lor (daca nu ai ventilator pe radiotor, se incing ca naiba). Daca vrei sa te tii de ceva endureala si ceva plimbari zilnice, iti trebuie o strutocamila. In categoria asta ai asa: XR 250 sau DR 350. Sau variantele mai mari (si mai noi), XR 400 sau DRz400. XRurile sunt ceva mai hard, iar motorul lor e destul de rezistent la utilizare zilnica, chiar daca schimbi des uleiul. DRurile sunt mai tzapene si mai fiabile, daca ai bafta sa prinzi un exemplar bun. DR-Z-ul e o bijuterie la copitolul asta, insa e destul de grea pentru hard adevarat. Daca esti incepator, recomand un DR-350 -- ieftina, cu intretinere usoara, destul de capabila in off si cu piese ieftine -- nu plangi cand dai in mod inevitabil cu ea de pamant. In timp te vei lamuri si cum sta treaba cu hard enduro vs utilizare zilnica, stradala (si anume vei intelege de ce nu se pupa una cu alta). Daca ai bani, un DRz400 ar fi ideal pentru ce vrei tu. Editat Martie 11, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat Martie 11, 2010 Autor Share Postat Martie 11, 2010 Pai stiu ca este diferenta intre WR250 F si WR250 R, ultimul chiar este facut si pentru sosea. Este trecut in oferta la Yamaha ca fiind un ADVENTURE langa Tenere, XT660R si Super Tenere, nicidecum la hard enduro. Ei spun ca ar fi un compromis ideal intre un stradal si enduro. Are tot echipamentul pentru enduro, greutate redusa dar si intretinere normala cu schimb de ulei la km si nu la ore de funtionare. Am luat in calcul si variantele cu XR250 si DR-Z 400S, insa dintre toate WR250R mi s-a parut castigator. DR-Z 350 e prea vechi si nu imi place sa mesteresc prea des la el din lipsa de timp. Oricum astept si alte pareri, chiar simt ca sunt utile in alegerea unui astfel de motor. Am decis sa nu ma grabesc, sa analizez toate variantele, eventual sa incerc fiecare caprita si in functie de ce apare in ofertele de SH sa aleg una din variante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 Pai hai sa vedem... intre XR-250 (pe care nu-l gasesti in Romania prea nou), DRz 400s si WR 250R, de ce am alege Yamaha? Pai poate doar pentru un aspect ceva mai putin enduro, in rest Suzukiul e superior. Doar cu putin mai greu, putere mult mai mare... chiar face fata orasului, drumurilor lungi si terenului accidentat. Practic nu cred ca e lucru sa-l faca WR 250R si sa nu-l faca mai bine DRz 400s. Singurul avantaj posibil ar fi consumul redus la WR, insa la mers prin oras sau la viteza mare, in special cu pasager, sunt cam tot acolo. Chiar si incepator fiind, nu prea ai de ce sa alegi WRul in defavoarea DRzului. Poate imi scapa mie ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Pai hai sa vedem... intre XR-250 (pe care nu-l gasesti in Romania prea nou), DRz 400s si WR 250R, de ce am alege Yamaha? Pai poate doar pentru un aspect ceva mai putin enduro, in rest Suzukiul e superior. Doar cu putin mai greu, putere mult mai mare... chiar face fata orasului, drumurilor lungi si terenului accidentat. Practic nu cred ca e lucru sa-l faca WR 250R si sa nu-l faca mai bine DRz 400s. Singurul avantaj posibil ar fi consumul redus la WR, insa la mers prin oras sau la viteza mare, in special cu pasager, sunt cam tot acolo. Chiar si incepator fiind, nu prea ai de ce sa alegi WRul in defavoarea DRzului. Poate imi scapa mie ceva... nu te lua dupa Swich. el e fan suzuki pt. ca sunt mai ieftine...DR nu e fiabil ca XR ul nici pe departe...nicisuzuke fata de honda...hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha nu ai ce face cu wr in oras decat prin parcuri cu multi boscheti...pe asfalt te depasteste scuterul si motorul e ca peste pe uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 WR 250 din ce stiu eu este la acelasi nivel de puturosenie cu DR 350.... dar la pret dublu... Intretinerea este moderata dar service-area este jale.... ... cat despre 250 cu pasager poti sa uiti.... o sa schimbi vitezele ca la MOTOGP... tot pe la 15000 rpm... Cauta ceva mai marisor; si cu riscul de a fi partinitor chiar nu ai ce reprosa unui DRZ sau XR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat Martie 16, 2010 Autor Share Postat Martie 16, 2010 Da se pare ca trebuie sa astept expozitia din Aprilie poate le vad pe toate la un loc si ma hotarasc acolo. Oricum astept in continuare si alte propuneri, eu nu am reusit sa ma opresc asupra unui singur model. Pe la reprezentante cam bate vantul, vanzarile merg prost si nimeni nu are motoare pe stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Iar la salon vor veni tot cu ce au si in showroom-uri In categoria 250-500cc ai putine optiuni si mult mai putine chiar viabile pentru ce vrei tu. Eu am pus ieri picioru pe un DR350 si ma gandeam sa dau Domi-ul meu pe o astfel de mobra pentru mers prin oras. Ar fi, ca modele noi (ordonate dupa preferintele mele personale): Suzuki DRz 400 Yamaha WR 250R Kawasaki KLx 250s Second hand (tot in ordinea preferintelor mele): Honda XR 400 Honda XR 250 Suzuki DR 350 KTM LC4-400 Yamaha XT 350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat Martie 17, 2010 Autor Share Postat Martie 17, 2010 Da stiu, ceea ce vrea eu nu prea exista. La dealeri moto bate vantul, nimeni nu are motoare pe stoc. Criza si-a pus amprenta pe toti, in sensul ca nimeni nu mai aduce motoare pe stoc sau de showroom. Oricum preturile sunt la fel de mari, chiar si la modele din stoc 2008-2009. Suzuki DRZ400S si Honda XR 250/400 SH nu prea se gasesc de vanzare in RO, iar de afara n-am incercat sa aduc vreunul. De KTM toata lumea imi zice sa ma feresc. Kawa nu stiu cu ce sa mananca, pretul de nou pare foarte bun la un KLX 250 dar n-am vazut prea multa lumea sa vorbeasca de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Suzuki DRZ400S si Honda XR 250/400 SH nu prea se gasesc de vanzare in RO, iar de afara n-am incercat sa aduc vreunul. De KTM toata lumea imi zice sa ma feresc. Kawa nu stiu cu ce sa mananca, pretul de nou pare foarte bun la un KLX 250 dar n-am vazut prea multa lumea sa vorbeasca de ele. De KLX nu vei vedea vorbindu-se la noi. In Romania daca zici Kawasaki parca pomenesti de dracu. Ce-i drept, nu au facut ei pe vremuri motociclete-tanc, dar acum nimeni nu mai face hardughii care sa te duca 200k km fara probleme. Iti recomand sa intrii pe advrider.com la sectiunea Thumpers -- acolo am vazut mult mai multe informatii despre KLXuri decat am putut gasi pe forumurile romanesti. Oricum, multi din cei de aici de pe motociclism si-ar lua mai degraba un hard enduro sau un enduro touring la cei 5000euro pe care ii dai tu pe un KLX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat Martie 17, 2010 Autor Share Postat Martie 17, 2010 Chiar daca ma gandeam la inceput sa iau un motor nou, mi-am dat seama intr-un final ca nu merita. Mai ales daca e motor si de tavaleala. Am primit oferta la KLX cand ma uitam dupa un WR250R nou. Era o varianta mai ieftina decat Yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soft Enduro Monteoru Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 De vreo 2-3 saptamani culeg informatii despre motoarele enduro si intr-un final am reusit sa ma axez la un singur model: Yamaha WR250R. De ce acest model? Pentru ca nu este strict un hard enduro (sunt la inceput) si am nevoie de un motor cu care pot merge zilnic in oras, fara sa duc grija orelor de functionare. Tot in oras sunt nevoit sa iau pasager ocazional si WR250R este singurul model care poate face acest lucru. Stiu ca modelul este destul de nou, aparut in 2008 si din aceasta cauza numarul posesorilor este destul de mic. Dar poate sunt cativa dintre voi care au avut sau au acest model si ma pot ajuta cu cateva sfaturi. Multumesc anticipat. STAI IN BANCA TA VIZAVI DE ENDURO !!!AM COMANDAT UN WR 250 F 2009 SI AU GRESIT COMANDA SI MI AU TRIMIS UN R MODEL F F MISTO DAR DE ENDURO?!NU CRED!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat Martie 17, 2010 Autor Share Postat Martie 17, 2010 In ce sens? Da mai multe detalii despre R. Astazi am vazut un Suzuki DRZ400e. Nu arata deloc rau. Cu cat vad mai multe modele incep sa-mi formez o parere despre ele. Clar nu voi putea sa le am pe amandoua: enduro si asfalt la greutate redusa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 In ce sens? Da mai multe detalii despre R. Astazi am vazut un Suzuki DRZ400e. Nu arata deloc rau. Cu cat vad mai multe modele incep sa-mi formez o parere despre ele. Clar nu voi putea sa le am pe amandoua: enduro si asfalt la greutate redusa. Trista dar adevarata concluzia. Intrebarea e: cat enduro crezi ca vei face la inceput? E foarte posibil sa te vad in curand cu un 650 de 160kg -- multi aleg varianta asta. Cu cat mai putin carene, cu atat mai usor in teren accidentat. Dupa o vreme il dai, pierzi un sfert din bani (aproximare personala), dar macar ai o parere clara si stii ce vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprian Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Chiar daca ma gandeam la inceput sa iau un motor nou, mi-am dat seama intr-un final ca nu merita. Mai ales daca e motor si de tavaleala. Am primit oferta la KLX cand ma uitam dupa un WR250R nou. Era o varianta mai ieftina decat Yamaha. salut, pt enduro iti recomand wr250F. daca vrei wr250R avem in depozit sau chiar wr125R. astea sunt asa de drumuri forestiere. motorul, sasiul, amortizoarele...totul difera de la F la R. evident si pretul bafta, cip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 salut, pt enduro iti recomand wr250F. daca vrei wr250R avem in depozit sau chiar wr125R. astea sunt asa de drumuri forestiere. motorul, sasiul, amortizoarele...totul difera de la F la R. evident si pretul bafta, cip corect! F e alta mancare de p(orc)este. wr 250 f motoreta de hard enduro super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat Martie 19, 2010 Autor Share Postat Martie 19, 2010 In proportie de 85-90% m-am decis la un DRZ400E. Momentan este singura varianta pe care care am putut sa o gasesc la un pret acceptabil. Mi-ar fi placut WR250F sau WR450F insa scorurile sunt mari, le aceste modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soft Enduro Monteoru Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 (editat) In proportie de 85-90% m-am decis la un DRZ400E. Momentan este singura varianta pe care care am putut sa o gasesc la un pret acceptabil. Mi-ar fi placut WR250F sau WR450F insa scorurile sunt mari, le aceste modele. dintre toate motocicletele noi wr ul este cel mai ieftin.si culmea !!cel mai bun !!!!!!!parerea mea.mi a luat mult timp si 5 motoare noi toate sa mi dau seama.merg cam 4 zile pe saptamina cu motoru deci ma pricep ceva la ele am si un mic servive moto. Editat Martie 19, 2010 de teodaniel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat Martie 19, 2010 Autor Share Postat Martie 19, 2010 Mie nu mi se pare deloc ieftin: Yamaha WR 450F - 8690 euro Yamaha WR 250F - 8690 EURO Cel putin astea sunt preturile pe care le-am gasit. Mesaj completat Intr-un final am ales un DRZ400E inmatriculat. Chiar ieri am fost sa il iau dar n-am apucat sa merg cu el decat foarte putin. De abia astept sa il scot la o tura de noroiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 wr ul este cel mai ieftin.si culmea !!cel mai bun !!!!!!!parerea mea.mi a luat mult timp si 5 motoare noi toate sa mi dau seama. Wr -ul de 250 e cel mai bun pentru tine. I-auzi Ceaksi?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.