Bujie... Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 salut, am un kasaki vn 1600 si ieri am avut urmatoarea problema: - cand am parcat motoru, pana sa-l opresc, de sub el a inceput sa iasa abur. - m-am uitat si curgea antigelul pe un furtunas. - am desfacut cate ceva la motor si am vazut ca furtunul ducea deasupra rezervorului de antigel. - mentionez ca dupa incident nu mai era deloc lichid in rezervor. din ce motiv ar putea sa fi aparut problema? la ce service imi recomandati sa merg ? daca e cazul. multam anticipat. bujie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 (editat) s-a supraincalzit? l-ai tinut mult pornit pe loc? iti merge ventilatorul? baga lichid inapoi in el si vezi ce se intampla Editat Martie 18, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 iti merge ventilatorul? Care ventilator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Ala de la sursa pc-ului. Daca are radiator de racire cu lichid, de regula are si ventilator care sa il raceasca, comandat de o termocupla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Furtunul acela care duce deasupra rezervorului e un fel de prea-plin. Ai avut nivelul corect de lichid? Cum adica nu mai era deloc lichid acolo? chiar daca s-ar supraincalzi nu are cum sa dispara tot. Sigur nu a curs prin alt loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bujie... Postat Martie 18, 2010 Autor Share Postat Martie 18, 2010 Furtunul acela care duce deasupra rezervorului e un fel de prea-plin. Ai avut nivelul corect de lichid? Cum adica nu mai era deloc lichid acolo? chiar daca s-ar supraincalzi nu are cum sa dispara tot. Sigur nu a curs prin alt loc? nu mersesem prea mult cu el.oricum n-am avut probleme cu el niciodata si am mai mers in aglomeratia din bucuresti pe temperaturi mai ridicate. nivelul il verificasem cateva ziel in urma si era ok. "Cum adica nu mai era deloc lichid acolo? chiar daca s-ar supraincalzi nu are cum sa dispara tot. Sigur nu a curs prin alt loc?" - rezervorul era gol-golut. e ciudat ca a disparut tot. cand am oprit motoru m-am uitat pe unde curge si furtunul ala ducea la "prea-plin" multam de raspunsuri. bujie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 nu mersesem prea mult cu el.oricum n-am avut probleme cu el niciodata si am mai mers in aglomeratia din bucuresti pe temperaturi mai ridicate. De curiozitate...motorul tau e prevazut cu ventilator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Orice motor cu ardere interna si racit cu apa are ventilator sau electroventilator(comandat de o electrocupla) ! Daca nu prea te pricepi mai bine du-te la un service,sunt cateva chestii de verificat si daca nu stii principiul de functionare nu ai ce face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bujie... Postat Martie 19, 2010 Autor Share Postat Martie 19, 2010 De curiozitate...motorul tau e prevazut cu ventilator? are si ventilator. luni o sa iau antigelul si marti o sa-l duc la un service bujie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 are si ventilator.luni o sa iau antigelul si marti o sa-l duc la un service bujie La cat ditamai radiatoru' ti-o dat astia de la Kawa, parerea mea e ca ajungea. Dar , na', nu-s io mecanic sef Bafta la mesterit! Mesaj completat Orice motor cu ardere interna si racit cu apa are ventilator sau electroventilator(comandat de o electrocupla) !Daca nu prea te pricepi mai bine du-te la un service,sunt cateva chestii de verificat si daca nu stii principiul de functionare nu ai ce face. Cross-urile au? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Toate motoarele racite cu apa au si radiator si ventilator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Toate motoarele racite cu apa au si radiator si ventilator. Bine, bine, ca au radiator am inteles, dar nu toate au ventilator. Asta incercam sa subliniez. Si la cat radiatorul are Kawa 1600, mai ca as fi zis ca nu are ventilator, pt ca e suficient radiatorul imens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 (editat) Da un exemplu. Arata o motocicleta care are motor racit cu apa si NU are ventilator pe radiator. Ziceai de cross-uri, da un exemplu de un cross racit cu apa care nu are ventilator pe radiator. (caut si eu l.e. Nu conteaza cat de mare e radiatorul, daca nu exista un curent de aer care sa treaca prin el, in speta cand motorul e pornit si motocicleta sta, radiatorul nu va fi decat o mare oala de presiune care mai devreme sau mai tarziu va face fssssssss.. Editat Martie 20, 2010 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Da un exemplu. Arata o motocicleta care are motor racit cu apa si NU are ventilator pe radiator.Ziceai de cross-uri, da un exemplu de un cross racit cu apa care nu are ventilator pe radiator. (caut si eu l.e. Nu conteaza cat de mare e radiatorul, daca nu exista un curent de aer care sa treaca prin el, in speta cand motorul e pornit si motocicleta sta, radiatorul nu va fi decat o mare oala de presiune care mai devreme sau mai tarziu va face fssssssss.. Malaguti Fifty, Husqvarna CR 250 2T. Astea is doar doua din cele pe care le-am detinut si NU aveau ventilator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Sunt moto cu un radiator fara ventilator,dar sunt cu racire pe ulei !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bujie... Postat Mai 7, 2010 Autor Share Postat Mai 7, 2010 salut, am un kasaki vn 1600 si ieri am avut urmatoarea problema: - cand am parcat motoru, pana sa-l opresc, de sub el a inceput sa iasa abur. - m-am uitat si curgea antigelul pe un furtunas. - am desfacut cate ceva la motor si am vazut ca furtunul ducea deasupra rezervorului de antigel. - mentionez ca dupa incident nu mai era deloc lichid in rezervor. din ce motiv ar putea sa fi aparut problema? la ce service imi recomandati sa merg ? daca e cazul. multam anticipat. bujie s-a rezolvat de vinerea trecuta dar n-am mai avut timp sa postez. buba a fost termocupla. a costat cam mult - 92 euro multam de raspunsuri sunt din nou in trafic bujie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.