Sari la conținut

suzuki gsx 600 f, ulei furca?


Postări Recomandate

va salut sunt si eu un motociclist si as avea nevoie de un sfat am un suzuki gsx 600 f si mi sa cam scurs uleiul dintrun telescop de pe fata. se poate baga ulei in telescoape? si ce fel de ulei .va multumesc pt orce sfat pa pa

 

Fork oil Type

 

SAE 10 - fork oil Amount 1988

 

460 cc (15.5 US fl oz, 16.2 Imp fl oz) Amount 1989 on

 

478 cc (16.1 US fl oz, 16.8 Imp fl oz) Oil level 1988

 

134 mm (5.28 inches) Oil level 1989 on 100 mm (3.93 inches)

Problema e ca nu ai cum sa determini exact ce cantitate a mai ramas in telescop ca sa stii cat e nevoie de completat (nivelul se masoara fara arcuri). Dezechilibrul intre telescoapele furcii este foarte periculos si daca un telescop a pierdul deja ulei, il va pierde iar, asa ca cel mai bine ar fi sa schimbi semeringurile ambelor telescoape si sa schimbi si uleiul (cantitatea/nivelul potrivit anului de fabricatie).

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut sunt si eu un motociclist si as avea nevoie de un sfat am un suzuki gsx 600 f si mi sa cam scurs uleiul dintrun telescop de pe fata. se poate baga ulei in telescoape? si ce fel de ulei .va multumesc pt orce sfat pa pa

vezi ca gasesti simeringuri la preturi bune zici:

 

http://romimoto-piese.ro/

 

vezi in manual ce fel de ulei iti recomanda pentru telescoapele tale si spor la munca :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fork oil Type

 

SAE 10 - fork oil Amount 1988

 

460 cc (15.5 US fl oz, 16.2 Imp fl oz) Amount 1989 on

 

478 cc (16.1 US fl oz, 16.8 Imp fl oz) Oil level 1988

 

134 mm (5.28 inches) Oil level 1989 on 100 mm (3.93 inches)

Problema e ca nu ai cum sa determini exact ce cantitate a mai ramas in telescop ca sa stii cat e nevoie de completat (nivelul se masoara fara arcuri). Dezechilibrul intre telescoapele furcii este foarte periculos si daca un telescop a pierdul deja ulei, il va pierde iar, asa ca cel mai bine ar fi sa schimbi semeringurile ambelor telescoape si sa schimbi si uleiul (cantitatea/nivelul potrivit anului de fabricatie).

 

Ride Safe!

Suspenzi roata in aer si completezi pe sus pana la nivelul care sa permita "perna" de aer de 100 sau 134mm functie de model

 

Mesaj completat

va salut sunt si eu un motociclist si as avea nevoie de un sfat am un suzuki gsx 600 f si mi sa cam scurs uleiul dintrun telescop de pe fata. se poate baga ulei in telescoape? si ce fel de ulei .va multumesc pt orce sfat pa pa

pana schimbi semeringul, cred ca poti completa si cu d-ala de motor... defapt ala de motor e de calitate mai buna ca e mai solicitat. Mai important este ca ambele telescoape sa aiba ulei cu aceeasi vascozitate si cantitate :rose:

Atentie! sa nu zgarii jambele... costa v'o 5-600lei bucata

pa pa

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Slaut,

 

 

 

Am constatat si eu aceeasi problema, numai ca la mine curge ulei din ambele telescoape, nu mult dar curge. Asa ca o recomandare, sa incerc sa fac eu schimbul/completarea uleiuli si schimbarea de simeringuri ( ajutandu-ma de manual) sau sunt sanse marei sa imi prind urechile pe acolo si sa fac vro prostie? ( Precizez ca am forte putina experienta de mecanic dar vointa si rabdare multa :rose: :rose:). Si uleiul trebuie schimbat in totalitate sau poate fi si completate? Multumesc.

 

 

Numai bine,

George

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Slaut,

 

 

 

Am constatat si eu aceeasi problema, numai ca la mine curge ulei din ambele telescoape, nu mult dar curge. Asa ca o recomandare, sa incerc sa fac eu schimbul/completarea uleiuli si schimbarea de simeringuri ( ajutandu-ma de manual) sau sunt sanse marei sa imi prind urechile pe acolo si sa fac vro prostie? ( Precizez ca am forte putina experienta de mecanic dar vointa si rabdare multa :rose: :(). Si uleiul trebuie schimbat in totalitate sau poate fi si completate? Multumesc.

 

 

Numai bine,

George

iti recomand urmatoarele operatii: procuri semeringuri (daca esti "in bani" ia-le si pe alea de praf), slabesti suruburle/capacele de deasupra sau de dedesupt, le demontezi si le duci la un service. Ar trebui ca manopera sa fie v'o 50-60lei, ambele.

Vezi ! sa slabesti capacele ca altfel sigur te injura mecanicosul si poate ti le mai si zgarie :rose:

http://www.romimoto-piese.ro/ "cauta vehicul" ... bla, bla... pt poze da click pe "galeria"

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suspenzi roata in aer si completezi pe sus pana la nivelul care sa permita "perna" de aer de 100 sau 134mm functie de model

 

Mesaj completat

 

pana schimbi semeringul, cred ca poti completa si cu d-ala de motor... defapt ala de motor e de calitate mai buna ca e mai solicitat. Mai important este ca ambele telescoape sa aiba ulei cu aceeasi vascozitate si cantitate :rose:

Atentie! sa nu zgarii jambele... costa v'o 5-600lei bucata

pa pa

 

 

Nivelul "liber" in telescoape se masoara cu arcurile scoase.

 

Uleiul de motor nu este identic cu cel de furca, este monograd si nu are aditivi specifici.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suspenzi roata in aer si completezi pe sus pana la nivelul care sa permita "perna" de aer de 100 sau 134mm functie de model

 

Mesaj completat

 

pana schimbi semeringul, cred ca poti completa si cu d-ala de motor... defapt ala de motor e de calitate mai buna ca e mai solicitat. Mai important este ca ambele telescoape sa aiba ulei cu aceeasi vascozitate si cantitate :rose:

Atentie! sa nu zgarii jambele... costa v'o 5-600lei bucata

pa pa

 

Taci, te rog frumos sa taci. Inveti lumea numai la prostii. Tu de ce nu gatesti cu ulei hidraulic?

Mesaj completat

Nivelul "liber" in telescoape se masoara cu arcurile scoase.

 

Uleiul de motor nu este identic cu cel de furca, este monograd si nu are aditivi specifici.

 

Ride Safe!

 

Ce nivel??? se golesc definitiv si se pune alt ulei exact cat spune la carte, fiecare motoreta cu "dozajul" ei in furca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand cauti un manual de service al motocicletei, conform cu anul de fabricatie si tipul de motor. Dupa ce citesti pe acolo, o sa afli mai multe despre ce fel de ulei trebuie si cum se schimba. De preferat ar fi sa lasi pe cei care se pricep la aceasta operatiune sa o faca, pentru ca altfel risti sa produci diverse defectiuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut sunt si eu un motociclist si as avea nevoie de un sfat am un suzuki gsx 600 f si mi sa cam scurs uleiul dintrun telescop de pe fata. se poate baga ulei in telescoape? si ce fel de ulei .va multumesc pt orce sfat pa pa

Este incredibil câtă lume se chinuie să dea un răspuns avizat la aÂşa tip de întrebare!

Pentru genul acesta de motocicliÂşti s-au înființat stabilimente numite generic "SERVICE"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Taci, te rog frumos sa taci. Inveti lumea numai la prostii. Tu de ce nu gatesti cu ulei hidraulic?

Mesaj completat

 

 

Ce nivel??? se golesc definitiv si se pune alt ulei exact cat spune la carte, fiecare motoreta cu "dozajul" ei in furca.

 

 

Exista 2 variante de re-umplere a telescoapelor, volum si nivel (distanta dintre capatul superior si nivelul efectiv).

 

Volumul se foloseste cand uleiul este schimbat cu telescoapele pe pozitie insa pentru o mai mare acuratete se recomanda metoda nivelului, care presupune insa demontarea acestora (nivelul se masoara fara arcuri). Uitat'te in orice manual de service si o sa intelegi despre ce vorbesc.

 

Ride Safe!

Mesaj completat

Este incredibil câtă lume se chinuie să dea un răspuns avizat la aÂşa tip de întrebare!

Pentru genul acesta de motocicliÂşti s-au înființat stabilimente numite generic "SERVICE"

 

Iar pentru "genul"tau ar trebui infiintat un stabiliment nou, numit "generic" : EXPERTI CARE NU SE COBOARA LA NIVELUL INCEPATORILOR.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista 2 variante de re-umplere a telescoapelor, volum si nivel (distanta dintre capatul superior si nivelul efectiv).

 

Volumul se foloseste cand uleiul este schimbat cu telescoapele pe pozitie insa pentru o mai mare acuratete se recomanda metoda nivelului, care presupune insa demontarea acestora (nivelul se masoara fara arcuri). Uitat'te in orice manual de service si o sa intelegi despre ce vorbesc.

 

Ride Safe!

Mesaj completat

 

 

Iar pentru "genul"tau ar trebui infiintat un stabiliment nou, numit "generic" : EXPERTI CARE NU SE COBOARA LA NIVELUL INCEPATORILOR.

 

Ride Safe!

 

Copioasă, n-am ce zice....mai cite?te întrebarea care a înte?it topicul, trădează lipsuri bazale... crezi că 10% din con?inutul răspunsurilor atinge ?inta?

Nevoia reală de ajutor se cite?te clar în formularea unei cereri.

Eu cred că am descris clar nivelul întrebării, n-am atacat!

Oricum, la mai multe mii de posturi, spre binele general al motociclimii ! :rose:

Mesaj completat

Fork oil Type

 

SAE 10 - fork oil Amount 1988

 

460 cc (15.5 US fl oz, 16.2 Imp fl oz) Amount 1989 on

 

478 cc (16.1 US fl oz, 16.8 Imp fl oz) Oil level 1988

 

134 mm (5.28 inches) Oil level 1989 on 100 mm (3.93 inches)

Problema e ca nu ai cum sa determini exact ce cantitate a mai ramas in telescop ca sa stii cat e nevoie de completat (nivelul se masoara fara arcuri). Dezechilibrul intre telescoapele furcii este foarte periculos si daca un telescop a pierdul deja ulei, il va pierde iar, asa ca cel mai bine ar fi sa schimbi semeringurile ambelor telescoape si sa schimbi si uleiul (cantitatea/nivelul potrivit anului de fabricatie).

 

Ride Safe!

....iar cu răspunsul acesta l-ai luminat complet..... sintetic, documentat, ?intit, la obiect. PROFI ! :rose:

Editat de nflt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Copioasă, n-am ce zice....mai cite?te întrebarea care a înte?it topicul, trădează lipsuri bazale... crezi că 10% din con?inutul răspunsurilor atinge ?inta?

Nevoia reală de ajutor se cite?te clar în formularea unei cereri.

Eu cred că am descris clar nivelul întrebării, n-am atacat!

Oricum, la mai multe mii de posturi, spre binele general al motociclimii ! :rose:

Mesaj completat

 

....iar cu răspunsul acesta l-ai luminat complet..... sintetic, documentat, ?intit, la obiect. PROFI ! :rose:

 

 

(citeste semnatura)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(citeste semnatura)

 

Citit, citit !

Acum rămâne să ne spui unde scrie.... la intrare sau la iesire ? :rose:

 

PS: Ptr cine vrea să înteleagă, experienta se dă la schimb, know how-u' se vinde ... beneficiul este reciproc ! :rose:

Editat de nflt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ptr ''service-at'' un amortizor ai nevoie de un stand de suspendat fața, sculele necesare, un banc de lucru cu menghină pe măsura amortizorului, cuvă pentru spălat componentele, consumabilele la îndemână (ulei în cantitatea și de calitatea recomandată, simeringuri, apărătorile de praf), manualitate (nu vrei să strici bucșile teflonate) !

Și nu în ultimul rînd manualul de service.

Dacă nu, și oamenii ăia care știu ce trebuie să facă au nevoi... să mănâncă și gura lor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
Exista 2 variante de re-umplere a telescoapelor, volum si nivel (distanta dintre capatul superior si nivelul efectiv).

 

Volumul se foloseste cand uleiul este schimbat cu telescoapele pe pozitie insa pentru o mai mare acuratete se recomanda metoda nivelului, care presupune insa demontarea acestora (nivelul se masoara fara arcuri). Uitat'te in orice manual de service si o sa intelegi despre ce vorbesc.

 

Ride Safe!

Mesaj completat

 

 

Iar pentru "genul"tau ar trebui infiintat un stabiliment nou, numit "generic" : EXPERTI CARE NU SE COBOARA LA NIVELUL INCEPATORILOR.

 

Ride Safe!

 

fara arcuri si comprimat

 

deci, mai bine la service...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...