Baiazid Postat Iunie 20, 2006 Share Postat Iunie 20, 2006 Vreau sa imi iau cauciuc nou pe fata. In cartea tehnica dimensiunile sunt: 110/80-17 (RIMM = 2.5in). Nu prea am gasit asa ceva prin depozite. Am gasit asemanator doar 120/70-17. Intrebare: ce riscuri sunt cu asa ceva montat? Ma refer la faptul ca acest cauciuc va fi mai "strans" chiar daca am compensat prin /70 data de /80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babyblade Postat Iunie 20, 2006 Share Postat Iunie 20, 2006 nu te va afecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iunie 20, 2006 Autor Share Postat Iunie 20, 2006 nu te va afecta. Pt ca imi voi lua super de curand anvelopa fata, fa-mi te rog o oferta daca aveti asa ceva. Ma intereseaza profil sport 110/80-17 (indice mare de viteza, Z eventual). Tnx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Iunie 20, 2006 Share Postat Iunie 20, 2006 Cu ocazia asta intreb si eu: e OK sa-mi pun anvelopa de 180 pe spate, in loc de 160 cat e original? moto e un Suzuki RF400...cauciocu de 180 e deja cumparat, merg normal, rar ii dau in freza, 80% prin oras, loc este pt anvelopa mai lata...ce sa va mai zic...dati-va si voi cu parerea! Nu ma deranjeaza daca ii scade putin din manevrabilitate, dar sa nu fie riscuri mai mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Iunie 21, 2006 Share Postat Iunie 21, 2006 Eu mi-am pus de 150 in loc de 130 cat scrie in carte n-am avut nici o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iunie 21, 2006 Autor Share Postat Iunie 21, 2006 Si eu pe spate am pus cu 2 numere mai lat. Am compensat diametrul. DAR, cauciucul e PREA strans pe talon. Nu e bine la curbe luate agresiv. Practic i se modifica profilul pt care a fost conceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Iunie 21, 2006 Share Postat Iunie 21, 2006 ai simtit ca ai probleme la viraje? pentru oras oare nu e aiurea sa pui 2 numere peste? nu stiu ce sa fac...sa pun de 180 sau sa-l schimb cauciucu pe unu de 170 eventual... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iunie 21, 2006 Autor Share Postat Iunie 21, 2006 ai simtit ca ai probleme la viraje? pentru oras oare nu e aiurea sa pui 2 numere peste? nu stiu ce sa fac...sa pun de 180 sau sa-l schimb cauciucu pe unu de 170 eventual... Nu mai pot sa ma aplec asa mult pe curbe. Eu merg si oras si afara. Mai aiurea e sa schimb cauciucul in functie de destinatie: in oras sau afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Iunie 21, 2006 Share Postat Iunie 21, 2006 ! pastrati si cauciucurile vechi, daca au seriile corespunzatoare cu ce scrie in cartea de identitate pentru RAR, cand vreti sa vindeti motocicleta - la identificare se uita si la cifrele de pe cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Iunie 21, 2006 Share Postat Iunie 21, 2006 ! pastrati si cauciucurile vechi, daca au seriile corespunzatoare cu ce scrie in cartea de identitate pentru RAR, cand vreti sa vindeti motocicleta - la identificare se uita si la cifrele de pe cauciuc. Inseamna ca luni dl. Dinicutzu a fost in toane bune. Nu mi-a zis nimic de caucioace la Vaka, iar pe spate am 190 (in CIV scrie 170). Am lasat motorul la el si m-am dus sa platesc taxa. Cand m-am intors cu factura, mi-a zis sa dau afara motorul si sa ma duc in sala de asteptare pentru acte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 21, 2006 Share Postat Iunie 21, 2006 Eu am aceeaÂşi dimensiune la cauciucul pe față Âşi am găsit la SMAEB cauciucuri Continental (profil de stradă, pentru mine, dar aveam Âşi sport) la http://www.depozituldeanvelope.ro/. Am pe-acasă un pliant de la ei, spuneau că ce nu e pe stoc vine pe comandă în 3-4 săptămâni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iunie 21, 2006 Autor Share Postat Iunie 21, 2006 Eu am aceeaÂşi dimensiune la cauciucul pe față Âşi am găsit la SMAEB cauciucuri Continental (profil de stradă, pentru mine, dar aveam Âşi sport) la http://www.depozituldeanvelope.ro/. Am pe-acasă un pliant de la ei, spuneau că ce nu e pe stoc vine pe comandă în 3-4 săptămâni. Nu prea vreau profil strada. Vroiam sport. E aderenta mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 21, 2006 Share Postat Iunie 21, 2006 (editat) Poţi să îi contactezi să vezi dacă aduc. Nu ştii ce iese Am mai văzut la service Honda nişte Michelin Pilot Power de diverse dimensiuni (era o stivă) şi aveau chiar şi slick pentru ultramaniaci. Dacă vrei dă un telefon şi întreabă, 7782046. Editat Iunie 21, 2006 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 Cu ocazia asta intreb si eu: e OK sa-mi pun anvelopa de 180 pe spate, in loc de 160 cat e original? moto e un Suzuki RF400...cauciocu de 180 e deja cumparat, merg normal, rar ii dau in freza, 80% prin oras, loc este pt anvelopa mai lata...ce sa va mai zic...dati-va si voi cu parerea! Nu ma deranjeaza daca ii scade putin din manevrabilitate, dar sa nu fie riscuri mai mari in cele din urma am pus de 180 in loc de 160...nu-mi vine sa cred ce mult ii scade din manevrabilitate...fuck it... acum il las asa ca e noua guma, iar pe aia veche am burnait-o , sper sa ma obisnuiesc asa n-am ce face. Sfatul meu: maxim un numar peste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ikarus Postat Iunie 30, 2006 Share Postat Iunie 30, 2006 Depozitu de anvelope sunt scumpi ca naiba ! Guma mea de spate la ei e 7.500.000 si din germania mi-am luat-o cu 136EUR ! Niste japcari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maximusGT Postat Iunie 30, 2006 Share Postat Iunie 30, 2006 (editat) Vreau sa imi iau cauciuc nou pe fata. In cartea tehnica dimensiunile sunt: 110/80-17 (RIMM = 2.5in). Nu prea am gasit asa ceva prin depozite. Am gasit asemanator doar 120/70-17. Intrebare: ce riscuri sunt cu asa ceva montat? Ma refer la faptul ca acest cauciuc va fi mai "strans" chiar daca am compensat prin /70 data de /80 110/80-17 DUNLOP 517 RON TERMEN LIVRARE 1 ZI 120/70-17 DUNLOP 609 RON TERMEN LIVRARE 1 ZI DU657499 SXD208F 120/70ZR17 M/C (58W) TL SPMAX D208F 611 RON DU662318 SXD208FRR 120/70ZR17 M/C (58W) TL SPMAX D208F RR 581 RON termen livrare 1 zi Editat Iunie 30, 2006 de maximusGT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 Ca sa nu mai deschid un alt topic, postez aici, ca tot intrebare e, tot despre cauciucuri: Moto Honda Vf750F, RC15, V4, am facut pe drq in 4 si am luat-o si pe asta, am inmatriculat-o. Cauciucuri stock (conform cartuliei de service de prin germania, semnata si stampilata de honda cativa ani, manual, net?!, alte fise gasite printre actele originale de la producator) pe 16 fata, 18 spatele (pe moto am 17 de pe un vf1000 am inteles, dar am si roata originala). Conform RAR ar trebui sa am 18 fata, 17 spatele,. Am facut identificarea fara probleme, m-au vazut entuziasmat ca vreau sa reconditionez o baba, nu au zis nimic de anvelope, am intrebat special un inginer pe acolo de treaba asta si cica nu se poate face nimic. Chestia e ca in cartea de identificare, pe la Tip, moto e trecuta RC07, dupa motor RC07E parca, tip de motor care s-a pus parca si pe Honda Sabre, Magna si Interceptor (asta al meu) si tare imi e tembelii astia au trecut dimensiunile de pe naked (sabreul), numai asta stiu ca are 18 fata, 17 spate. Se poate face ceva in legatura cu asta? Mai mult o curiozitate e. Acum nu stiu daca o sa fac o reconditionare 100% cum era cand a iesit din fabrica, adica e posibil sa tin janta pe 17 pe spate, sa nu respect cu strictete culoarea si modelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Io n-am inteles nimic.. Ce anume vrei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Io n-am inteles nimic.. Ce anume vrei? nu cred ca a inteles nimeni... oare el stie ce a vrut sa spuna??? sau e ca aia cu extorsiunea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 din ce am inteles eu: 1.conform cartii de service, net etc ai 16 fata, 18 spate 2.conform RAR Romania, ai 18 fata , 17 spate. acum omu nici nu ste ce sa faca, sa o aduca la starea originala, sa lasa asa modificata 18-17. cred ca intreaba ce are de facut sa o aduca la 16-18 sin in cartea romaneasca. tre sa te duci la RAR si sa faci reomologare si sa iti treaca alte dimensiuni la roti si anvelope. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 exista ceva omologat care are roata fatza cu 2 toll mai mica decat spatele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 (editat) nu cred ca a inteles nimeni... oare el stie ce a vrut sa spuna??? sau e ca aia cu extorsiunea.... Stie, stie ce a vrut sa spuna. Era scris cam mult, dar detaliasem problema. E greu de inteles cand se citeste printre randuri, poate am folosit prea mult cuvinte. Si totusi unii au inteles. 'Extorsiunea unui degajement' e opera unui om sarac cu duhul, as fi multumit daca nu m-ai baga in aceeasi categorie. Nu sunt adeptul glumitelor/jignirilor on-line, din spatele unui monitor fara a cunoaste persoana (nu cred ca un post e destul). @Grex Mersi frumos pt sugestie. O sa dau o fuga cand mai am timp si intreb pe la birouri. Probabil inginerul mi-a zis din comoditate ca nu se poate, desi el e unul dintre cei mai ok oameni de acolo, cu care poti discuta. Si sa o fac precum in carte, cu 18 pe fata, e imposibil, nu intra janta pe 18, cu dimensiunile cauciucului ca in carte PS: tare as fi curios daca mai e vreun proprietar de vf750F cum are el rotile trecute prin carte Editat Septembrie 5, 2011 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 exista ceva omologat care are roata fatza cu 2 toll mai mica decat spatele ? Da, exista, VFR750F RC24 model 86-88. Are 16 fata, 18 spatele. Incepand cu 89 au trecut la 17 cu 17. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.