ady_viteza Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 cand e serres?o sa vb cu Cazacu sa vin cu el probabil singurul lucru care nu imi place e timpul limitat petrecut in pista 15-17 August e Serres.Dar daca vii cu o zi inainte poti sta in pista cat te tin puterile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 asa mai merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 nu ai cum pentru simplu motiv ca ceasurile difera,la srad sunt altfel mufele,pardon mufa care intra in bord,si sincer nu vad de ce te-ai complica.bafta asta ii ziceam si eu proprietarului de srad. el m-a rugat sa ma interesez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
takke Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 salut baieti am si eu o problema la k2-ul meu de 600..in turatii mari mi se aude un sunet ciudat metalic din motor si nu mai trage ca inainte.acum am chinui cu ea peste 250..si acum 2 luni mergea 280..AM schimbat uleiul acum 1000 km,bujii am pus iridium ix (2000 km) si filtrul l-am curatat acum 200 km..aveti idee de ceva?care ar fii cauza? Benzina am bagat si 95 ,98 si 100 si face la fel.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 (editat) Imi vand GSXR-ul, daca este careva interesat, gaseste detalii AICI (click aici) Asfalt uscat. Editat Mai 25, 2008 de Road Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 15-17 August e Serres.Dar daca vii cu o zi inainte poti sta in pista cat te tin puterile Suna frumos, cred ca ma dau peste cap si incerc sa vin si eu atunci... sper sa ma tina insa "oasele" batranelului meu Srad ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 salut baieti am si eu o problema la k2-ul meu de 600..in turatii mari mi se aude un sunet ciudat metalic din motor si nu mai trage ca inainte.acum am chinui cu ea peste 250..si acum 2 luni mergea 280..AM schimbat uleiul acum 1000 km,bujii am pus iridium ix (2000 km) si filtrul l-am curatat acum 200 km..aveti idee de ceva?care ar fii cauza? Benzina am bagat si 95 ,98 si 100 si face la fel.. 280..........?de unde tot scoatetzi cifrele astea mai baietzi...?ce dracu ale voastre sunt rachete?atunci un1300 hayabusa cu cta ar trebui sa mearga 450?) sa zic io care-i baiul....supapele bretene...cred ca s-au rupt de la atata tras pe la 280....cam 120 e lei buc ori16+....zic eu oricm ar trebui desfacut si uitat in el......dar daca le schimbi merge 350 sigur.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
le_KiKi Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 ce ti se pare asa imposibil 280km/h? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 ce ti se pare asa imposibil 280km/h? Pe bord daca ii modifici calcatura poate sa iti arate si 350 ...dar real un 600 nu trece de 260 nici daca ii dai drumu' din avion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Pe bord daca ii modifici calcatura poate sa iti arate si 350 ...dar real un 600 nu trece de 260 nici daca ii dai drumu' din avion. Multzumesc ce ti se pare asa imposibil 280km/h? Eu cred ca ai raspuns la intrebarea ta exact sub postul tau.....un 600 280?hai cala 250 255 aia mai merge......dar asta este numai parerea mea....si crede-ma am vazut vreo 2 3 motoarea in viatza mea.Imi cer scuze daca am suparat pe cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Pe bord daca ii modifici calcatura poate sa iti arate si 350 ...dar real un 600 nu trece de 260 nici daca ii dai drumu' din avion. exact ..ieri imi indica 240-250 desi am avut maxim 220 reali totul e din rapoarte daca vrei viteza reala cu mare precizie ..monteaza un ceas de bicicleta care merge pana la 300 km/h ..eu asa am facut ca sa am un control real al vitezei de deplasare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Am observat ca daca este vorba de contradictzii atunci sare lumea.......dar nici eu nu ma pot abtzine cand se arunca cifre din alea la un motor care nici in ruptul capului nu merge asa.....asa ca bretene cu 600 de k2..eu daca as avea unu care merge 250....as fi mai mult decat multzumit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
le_KiKi Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 ma rog...sunt curios cati merg cu 250 km/h constant..chiar si cei de pe ceasul motocicletei....in fine,disperarea dupa mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 folositi un gps..ala nu minte iti calculeaza viteza in functie de timp si distanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 folositi un gps..ala nu minteiti calculeaza viteza in functie de timp si distanta Datorita latentei foarte mari, GPS-ul calculeaza e o viteza medie aproximativa. Va recomand un radar al politiei, e mult mai precis Daca bordul indica 225 constant, radarul indica 207. Stiti cumva cum se trece din mile in km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 da imparti la 1,609 si obtii nr de mile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 da imparti la 1,609 si obtii nr de mile no chiar asa o sa fac, din 30 in 30 de secunde bine ca nu trebuie sa extrag vreun radical Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Am si eu o intrebare:acre dintre voi a reusit sa scoata limitatorul dintr-un srad de 600 sau 750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustyn Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Am si eu o intrebare:acre dintre voi a reusit sa scoata limitatorul dintr-un srad de 600 sau 750? dupa cate stie eu ,pe modelul srad,de 750 nu am auzit sa se fi montat ceva de genu.asa ca nu are limitator.iar daca ai luat unul(srad)de curand,fii sigur ca a fost scos de unul din primii proprietari.bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 dupa cate stie eu ,pe modelul srad,de 750 nu am auzit sa se fi montat ceva de genu.asa ca nu are limitator.iar daca ai luat unul(srad)de curand,fii sigur ca a fost scos de unul din primii proprietari.bafta Eu cu asta ma ocup(mecanic in timpul liber) dar deja disperam ca am pe cineva care ma tot f...... la cap sa-i scot limitatorul la un 600 si nu-l gaseam nici cum.Am crezut ca eu sunt tampitul acre nu gaseste dra se pare ca nu....merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 nu ai ce sa gasesti ca e un limitator electronic<180km\h>parerea mea e sa scoata mufa de la senzorul de kilometrajsi sa vada daca trece de 9000rpm<personal nu am incercat dar am auzit de sraduri care ajung la viteza asta si in treapta4 da nu trec de 180 a si daca vrei sa stii mai multe de srad 600 sunama 0723641606 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 prostii la modelele de 1000 limitarea este in primele 3 trepte de viteza direct din CDI se poate monta un Gpack care se construieste cu 10 ron, astfel cdi'ul este inselat sa creada ca motorul este in treapta a 4'a ..astfel dispare limitarea din primele 3, deoarece cdi'ul va modifica anticipul la 600 nu exista limitarea cu pricina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 nu ai ce sa gasesti ca e un limitator electronic<180km\h>parerea mea e sa scoata mufa de la senzorul de kilometrajsi sa vada daca trece de 9000rpm<personal nu am incercat dar am auzit de sraduri care ajung la viteza asta si in treapta4 da nu trec de 180 a si daca vrei sa stii mai multe de srad 600 sunama 0723641606 La cele de 750 si 600 sigur nu sutn limitatoare nici unn elctronic la 180 la ora si din astea..........nu vreau sa stiu mai multe dar mersi oricum de nr. prostii la modelele de 1000 limitarea este in primele 3 trepte de viteza direct din CDI se poate monta un Gpack care se construieste cu 10 ron, astfel cdi'ul este inselat sa creada ca motorul este in treapta a 4'a ..astfel dispare limitarea din primele 3, deoarece cdi'ul va modifica anticipul la 600 nu exista limitarea cu pricina [/q de 1000 sunt ami rare pe aici adica cel putzin pe mainile mele nu prea au ajuns din astea iar la electronnica nu prea ma bag.........a patzit-o un breten si o bulit centralina de la un ducati 996 merci oricum am crezut ca eu sunt timpit si nu gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 (editat) La cele de 750 si 600 sigur nu sutn limitatoare nici unn elctronic la 180 la ora si din astea..........nu vreau sa stiu mai multe dar mersi oricum de nr. Salutare Am trecut prin topicul vostru... ptr info...am 2-TRE (vezi BUSA Shop din semnatura) ptr modelele de mai jos sunt noi...sigilate. Delimitatorul - "Restrictorul de viteza" se poate instala si pe GSXR-ul de 1000('01-'04)/750('98-'05)/600('01-'05) Exista si alte modele ptr ceilalti ani de fabricatie dar nu le am pe stoc. In schimb se pot aduce... ) Extras din manualul fabricantului...mai jos. Cine nu le are cu engleza sa-mi lase un PM sau mail. -------------------------------- The Smart TRE We now have the "Smart" TRE that had a computer chip built in. It makes the motorcycle run smoother at an idle than the regular TRE does. They are blue in color and just a little bit bigger than the regular TRE. What it does - This product will provide very sharp throttle response, so take time to get used to your added drive ability of the motorcycle. It makes the engine "think" that it is in 5th gear all the time. This provides better throttle response and drive ability at 4500 rpm and under, and reduces the stumbling associated with the stock timing from the factory in the lower gears. On some models, like the Hayabusa, it also shuts off the high speed limiter, and lets the bike run as fast as the engine has power for. Use of this product may not comply with your warranty. Do not connect to any other connection on the motorcycle. Use of this product may cause your motorcycle to violate Federal Emission laws. The TRE is connected to the Gear Position Sensor only. The Power Commander is not connected to that at all... One near the throttle bodies (Power Commander connects to) and one right above the engine cases near the front sprocket cover (TRE connects to). Be sure to connect the TRE to the gear position sensor connector. You may need to get a flashlight or take the tank off to see it. ------------------ Installation - Locate and separate the white G.P.S. (Gear Position Sensor) connector, and simply plug in the Timing Retard Eliminator to the matching connectors and secure unit. The white connector will have 3 wires, blue, black and pink. If the fuel injection light comes on, you have plugged it into the wrong connector, re-read your instructions to verify that you have the correct color of wires. ------------------ Intrebari si raspunsuri ptr cei in dubii ) Question - How do you connect a TRE if you have a Power Commander? Answer - The TRE is connected to the Gear Position Sensor only. The Power Commander is not connected to that at all... There are two 3 pin connectors on the Hayabusa. One near the throttle bodies (Power Commander connects to) and one right above the engine cases near the front sprocket cover (TRE connects to). Be sure to connect the TRE to the gear position sensor connector. You may need to get a flashlight or take the tank off to see it. Cele Bune SalutareAm trecut prin topicul vostru... ptr info...am 2-TRE (vezi BUSA Shop din semnatura) ptr modelele de mai jos sunt noi...sigilate. Delimitatorul - "Restrictorul de viteza" se poate instala si pe GSXR-ul de 1000('01-'04)/750('98-'05)/600('01-'05) Exista si alte modele ptr ceilalti ani de fabricatie dar nu le am pe stoc. In schimb se pot aduce... ) Extras din manualul fabricantului...mai jos. Cine nu le are cu engleza sa-mi lase un PM sau mail. -------------------------------- The Smart TRE We now have the "Smart" TRE that had a computer chip built in. It makes the motorcycle run smoother at an idle than the regular TRE does. They are blue in color and just a little bit bigger than the regular TRE. What it does - This product will provide very sharp throttle response, so take time to get used to your added drive ability of the motorcycle. It makes the engine "think" that it is in 5th gear all the time. This provides better throttle response and drive ability at 4500 rpm and under, and reduces the stumbling associated with the stock timing from the factory in the lower gears. On some models, like the Hayabusa, it also shuts off the high speed limiter, and lets the bike run as fast as the engine has power for. Use of this product may not comply with your warranty. Do not connect to any other connection on the motorcycle. Use of this product may cause your motorcycle to violate Federal Emission laws. The TRE is connected to the Gear Position Sensor only. The Power Commander is not connected to that at all... One near the throttle bodies (Power Commander connects to) and one right above the engine cases near the front sprocket cover (TRE connects to). Be sure to connect the TRE to the gear position sensor connector. You may need to get a flashlight or take the tank off to see it. ------------------ Installation - Locate and separate the white G.P.S. (Gear Position Sensor) connector, and simply plug in the Timing Retard Eliminator to the matching connectors and secure unit. The white connector will have 3 wires, blue, black and pink. If the fuel injection light comes on, you have plugged it into the wrong connector, re-read your instructions to verify that you have the correct color of wires. ------------------ Intrebari si raspunsuri ptr cei in dubii ) Question - How do you connect a TRE if you have a Power Commander? Answer - The TRE is connected to the Gear Position Sensor only. The Power Commander is not connected to that at all... There are two 3 pin connectors on the Hayabusa. One near the throttle bodies (Power Commander connects to) and one right above the engine cases near the front sprocket cover (TRE connects to). Be sure to connect the TRE to the gear position sensor connector. You may need to get a flashlight or take the tank off to see it. Suzuki models does it fit and where does it plug in at ? 1999-2007 Hayabusa GSXR1300 ----under fuel tank behind engine 2000-2005 GSXR600/750, 2001-2004 1000 ----- under fuel tank behind engine 1998-1999 GSXR750 ----------------------------- behind the rear cowl on the left side near the front seat TL1000S ------------------------------------------- under tank, behind frame on right side it Working ? To check if the unit is functional, simply warm up the engine completely, apply throttle to 2500 rpm and pull in the clutch lever, if the rpm?s drop, it is working (most models) Cele Bune Editat Mai 29, 2008 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 pe bancul de proba nu exista diferente intre modelele de 600 cu si fara TRE pe 1000 e alta poveste in primele 3 viteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.