Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Filtru ulei MANN cod MW 65 ; sau de la Louis: Champion K310 cod Louis 10050407, sau DELO 16510-06B00 cod Louis 10050670

 

Ulei de preferat Motul, Repsol, semi-sintetic sau sintetic, 10W-40 sau 15W-50, si restul producatorilor :unsure: !

 

Putoline e specializat pe enduro, insa au si ulei si pt speed.

 

Recomand Motul, Repsolul e prea ,,mancat" sa nu mai pomenesc de Castrol care ,,dispare" ingrijorator. si neaparat 15W 50 !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am purtat o discutie cu un mecanic moto, care mi-a zis ca toba sport (finala vorbind) poate afecta supapele motorului, mai ales la motoarele pe injectie. Voi ati auzit de asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am purtat o discutie cu un mecanic moto, care mi-a zis ca toba sport (finala vorbind) poate afecta supapele motorului, mai ales la motoarele pe injectie. Voi ati auzit de asa ceva?

Se poate afecta daca este vorba de ceva toba la care mai umbli si tu(flex sau alte kestii) dupa ceva km se ard supapele si alea alea.....dar nu cred ca este vorba de faza itzi pui finala sport si se ard supapele........am facut la cererea(repet) la cererea unui prieten putzin dobitoc de felul lui si dupa vreo 4000 de km forjat.......ciao supape......si asta pe bune sau dus in asa fel ca trebuiesc schimbate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un gsx-r 750 din 94 si as vrea sa il fac streetfighter dar nu prea am bani si m-am gandit sa imi vand carenele de pe el sa fac bani pt transformare,si as vrea sa stiu cam cat as primi pe ele...? sunt in stare foarte buna,motorul nu a fost niciodata cazut,vopsea originala...fara zgarieturi...ce ziceti cam cat ar merita? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ciudat, eu sunt incepator, puteti sa-mi explice si mie ce treaba are finala cu supapele, oricat de sparta , taiata , umblat in ea ar fi , ar trebui sa aibe o evacuare mai buna fata de una stock(toba), asta afecteaza supapele, haideti mai baieti ca nu aveti yamaha,ei au o problema generala cu supapele, cititi la ei pe forum sa vedeti. nu cred ca afecteaza deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus motor nou in gixxer-ul meu din cauza ca au cedat doua supape. Cand am desfacut motoru, celelalte supape nu aratau deloc bine. Motivul pt care a cedat nu-l stiu. Am vb cu mai multi mecanici care au zis ca pana si toba ar putea fi problema (finala Mivv) sau ceva aditiv. Mentionez ca motorul avea 34.000 km. Am pus motor nou si am montat si finala originala, dar mi se pare prea silentios si as pune Mivv-ul dar am unele retineri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus motor nou in gixxer-ul meu din cauza ca au cedat doua supape. Cand am desfacut motoru, celelalte supape nu aratau deloc bine. Motivul pt care a cedat nu-l stiu. Am vb cu mai multi mecanici care au zis ca pana si toba ar putea fi problema (finala Mivv) sau ceva aditiv. Mentionez ca motorul avea 34.000 km. Am pus motor nou si am montat si finala originala, dar mi se pare prea silentios si as pune Mivv-ul dar am unele retineri.

 

Pune finala Mivv inapoi, acel mecanic care a declarat asa ceva ca au cedat supapele din cauza ei pur si simplu nu stie ce spune. Adica merg motoarele 50mii km cu finala aftermarket si nu au nimic si un "mecanic" de Romania crede el ca "poate finala a fost de vina" .... sa fim seriosi.

 

Probabil la un moment dat motoreta a fost alergata rau o perioada sau vreun defect ingorat si ar fi avut nevoie de un mic reglaj la supape- "Valve Clearence" , pe care si producatorii il trec in manual ca la un nr de km se verifica (parca 30mii) si regleaza daca e nevoie, tu ai cumparat-o si continuat sa mergi cu ea, si s-a intamplat beleaua.

 

Ete ca am gasit si topic, poate intelegi : /index.php?...273420&st=0

 

 

:rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune finala Mivv inapoi, acel mecanic care a declarat asa ceva ca au cedat supapele din cauza ei pur si simplu nu stie ce spune. Adica merg motoarele 50mii km cu finala aftermarket si nu au nimic si un "mecanic" de Romania crede el ca "poate finala a fost de vina" .... sa fim seriosi.

 

Probabil la un moment dat motoreta a fost alergata rau o perioada sau vreun defect ingorat si ar fi avut nevoie de un mic reglaj la supape- "Valve Clearence" , pe care si producatorii il trec in manual ca la un nr de km se verifica (parca 30mii) si regleaza daca e nevoie, tu ai cumparat-o si continuat sa mergi cu ea, si s-a intamplat beleaua.

 

Ete ca am gasit si topic, poate intelegi : /index.php?...273420&st=0

 

 

:rusinica:

MS :D . Am inteles perfect, cred ca o sa montez finala sport. Ii nasol sa nu te observe lumea in trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu afecteaza cu nimik toba finala si chiar una full sistem :rusinica: mecanici si mecanici ....singuru lucru care sar putea intampla este sa ti se incalzeasca motoru mai repede declar ca am patito eu chiar mia ars garnitura si stiu sigur ca de la toba a fost totul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ciudat, eu sunt incepator, puteti sa-mi explice si mie ce treaba are finala cu supapele, oricat de sparta , taiata , umblat in ea ar fi , ar trebui sa aibe o evacuare mai buna fata de una stock(toba), asta afecteaza supapele, haideti mai baieti ca nu aveti yamaha,ei au o problema generala cu supapele, cititi la ei pe forum sa vedeti. nu cred ca afecteaza deloc.

Pai tobele(finalele) au kestii in ele(vata sticlata,etc...)....si din cauza lor.....cand lasi de gaz....aerul intrat la supape este filtrat si nu este in direct(adica nu este asa de rece) iar cand tai,gauresti sau mai stiu eu ce tamepni faci la toba scotzi toate filtrele si tot ce este in toba si o lasi goala.....gandeste-te la ce temperaturi functz.supapele alea la vreo 9-10000 sau kiar mai mlt rpm.Ei la fiecare forjat cand lasi de gaz motoru scoate un huruit din ala oribil si mai si pusca......dupa vreo 4000 de km ......adio supape...cam asta se intampla(din cate stiu eu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. De Joi va mai fi un incepator pe strazi. Je! Vroiam sa stiu daca exista vreun loc in care va adunati cei din Timisoara cu GSX-R?! Sa vin si eu la niste discutii libere. Merci. Poze voi posta dupa ce o voi avea (Suza) intre picioare :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io cand las de gaz --- pusca si scoate flacari

asta e bine sau rau ?

toba arrow - nush daca a fost modificata sau nu

 

Asa si asa...

Solutia ieftina...

 

incearca asta... la Busa merge :rusinica:

 

No more BackFire

 

Daca nu... pregateste ceva banuti... ptr service... ceva pe la distributie...probabil...

 

God speed

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io cand las de gaz --- pusca si scoate flacari

asta e bine sau rau ?

toba arrow - nush daca a fost modificata sau nu

Pai normal daca pusca nu e bine si mai ales daca scoate flacari....dar asculta de captain busa sau da-i un pm sa te ajute ...mi se pare o rezolvare eftina si buna(daca pusca inseamna ca a fost umblata la toba si da rateuri)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam. ca sa nu fac vreo prostie, cred ca o sa dau o fuga pe la

nea' balamuc, sa-mi faca un diagnostic

 

Vezi sa nu te vrajeasca...

 

Ca aia sunt vrajitori mari... probabil ca ar fi indicat sa-ti schimbi lantul de la distributie... ca iti ramane vreo supapa/doua in urma cand tai gazul si intrii in frana de motor... si atunci gazele de ardere /explozia/compresia este data peste cap... si ai Pop-uri si Backfire... sa mergi usor o vreme pana schimbi lantul... (asta este... bani investiti in lant te pot scapa de mult necaz)...

In cazul in care persista probabil tre 'umbalt pe la culbutori... uzura la pastilele din capul supapelor... cel mai grav poat fi supape arse sau scaune deformate in urma uzurii... asta o sa fie un pic mai scump... sper sa nu ajungi pe acolo...

 

Oricum incepe cu lantul de distributie... daca nu l-ai schimbat de curand... schimba-l ca nu cumva sa se rupa... ca dupa aia o sa te doara rau buzunarul... supape, chiulasa, garnituri... pistoane... axe cu came...etc...etc... dau dintr-una in alta...

 

Cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, hai sa facem un sondaj ..

 

Suzuki GSX-R 2005 sau Suzuki GSX-R 2006+

 

-Mie unu imi place mult modelul din 2005 pentru ca imi place farul si imi place ca spatele se termina ascutit, nu imi place DELOC 2006+ dintr-un singur motiv, pentru ca spatele se termina turtit ... ca nijte aripi, asta mi se pare ca a distrus tot designul :blbl: hai sa aud parera voastra ;)

post-39767-1224951646_thumb.jpg

post-39767-1224951675_thumb.jpg

post-39767-1224951683_thumb.jpg

Editat de Alyn1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, hai sa facem un sondaj ..

 

Suzuki GSX-R 2005 sau Suzuki GSX-R 2006+

 

-Mie unu imi place mult modelul din 2005 pentru ca imi place farul si imi place ca spatele se termina ascutit, nu imi place DELOC 2006+ dintr-un singur motiv, pentru ca spatele se termina turtit ... ca nijte aripi, asta mi se pare ca a distrus tot designul ;) hai sa aud parera voastra ;)

 

 

 

vorbim de ceva serios aici nu de sondaje!!!!

sincer nu cred sa fie bai deoarece aceeasi chestie era si la sradu meu flacari nush dar rateuri dadea si aveam decat un leo vince..aaa..am facut 16 mii de km cu el plus pretenu la care i lam dat a mai bagat inca 5 mii si absolut nici un zgomot la motor distributia ok :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer nu cred sa fie bai deoarece aceeasi chestie era si la sradu meu flacari nush dar rateuri dadea si aveam decat un leo vince..aaa..am facut 16 mii de km cu el plus pretenu la care i lam dat a mai bagat inca 5 mii si absolut nici un zgomot la motor distributia ok :blbl:

 

La 15mii normal daca motorul are un trecut... agresat... cu ;) sau plecari in tromba... lantul de distributie...se intinde usoar datorita eforturilor la care e supus... nu neaparat se rupe... dar in general se deformeaza... in acest caz axele cu came nu mai sunt sincronizate... supapele nu se mai inchid si deschid la timp... gaze fierbinti de ardere scapa pe timpul compresiei,exploziei sau evacuarii pe langa supape... in cutia de aer si o iau la vale catre esapament prin cutia de aer prin intermediul returului de gaze, pe principiul transfer de la presiune inalta/ la presiune joasa... pe calea cea mai scurta... :(

Ajusteaza-ti lantul de distributie daca nu "marbel mode" o Bila pe returul de aer precum in poze.... e ieftin si... no more back fire :D o bila de sticla... sau...metal... si un colier de plastic... nu e o solutie scumpa.

 

PS: asa scapati si de stresul ca vre-un mafiot poate sa scoata si el pistolul si sa se apuce de tras... ;)

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: asa scapati si de stresul ca vre-un mafiot poate sa scoata si el pistolul si sa se apuce de tras... ;)

 

 

:blbl: ;) :D :(

 

km care iam facut eu au fost ff putini neabuzati dar ai ff mare dreptate ...sunt ele japoneze dar au si ele nevoie de service asta ca sa nu se ajunga alte chesti mult mai scumpe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...