sandu07 Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Parca ne-am intalnit si la SMAEB..... Daca la SMAEB a fost greu sa ne intersectam...si oricum am fost vreo 99% din noi acolo,crezi ca reusim sa strangem mai multe gixere in acelasi loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Gabita frumoase motoare da tu ce faci cu cauciucurile alea eram sigur ca intreaba careva Am avut niste supercorse cu care nu se mai putea merge. Din lipsa de bani, am revenit la cele stock cca 8mii km Saptamana asta, cu ajutorul minunatului posesor de 600RR, Cosmin(Alterego), le voi schimba. Culmea, se poate merge si cu cele stock! In special pe ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 (editat) Eu merg cu stock-urile de 12500 de km...si mai le tin sezonu asta. Mai ales fata. La ritmul meu nu am avut probleme. Mai am jonglat cu presiunea, mai cu suspensiile. Si am mers in limita mea si pe meses, si pe o minipista. Mesaj completat Pe dreapta inca mai am o juma de centi de chicken-strips picante ...la toata lume e asa, mai incomod pe dreapta de inclinat? Sau doar eu am problema asta? aladine....daca te iei iar de rim-stripes-urile puse de mine stramb, jur ca vin pana la buzau sa le pui tu mai bine Editat Mai 26, 2010 de doctoroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 BT-urile de pe k8 sunt ceva mai bune Exact asta am tot facut eu, m-am jucat cu presiunea si rebound-ul furcii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Butoane, vezi ca tre' sa dai un miel, ca nu ma cheama Cosmin. Sa te vad, iti aduci aminte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 (editat) Da ma Silviu, ai dreptate. Ametitul ala de Cata te-a trecut asa in telefonul meu Lui trebuie sa-i dam mielul Cred ca mai degraba am sa dau eu N'spe mii de beri. Dupa astea inca mai plang Mesaj completat Eclipsa stand pe loc....ca dupa aia la drum....mai eclipsa p..a Da, pozitia este de neinteles ... Editat Mai 26, 2010 de GabiButon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 eu ma bag la asta, cineva interesat sa facem un transport? http://www.dailymotion.com/video/x3mno6_75...y-by-sebus_auto http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-GSXR-600-750-...=item2c54a4095b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Da, imi place! vorbim. Desii, nu vad specificat nimic de silencer. Eventual sa ne facem noi ... Suna foarte bine si arata super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 , nu vad specificat nimic de silencer. Eventual sa ne facem noi ... trei bureti din sarma din aia care se spala vasele legati cu sarma si bagati in interior........ala silencer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 (editat) De cand ai SS te uiti sub fuste la avatar, nebunaticule! Cred ca buretii aia ti'i arunca la prima forja! Ps: Vroiai RR si ai luat gix? pai rr nu am gasit decat trosnite si umblau cu fofarlica ca au cazut doar de pe cric. dar cred ca au uitat sa specifice ca de pe cric dar de la etajul 2. Si legat de Rizla hai sa spun acum ca nu mai am Yamaha. Am si geaca cu Rizla, sapca etc, ca tare frumoasa este culoarea aia. Editat Mai 26, 2010 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 La cum am vazut eu toba aia, ar trebui demontat catalizatorul sa se poata monta (in cazul in care aveti catalizator); daca am dreptate, "doamne feri" cat de tare va suna....si asta o spun in sens rau daca nu am dreptate, bagati mare, ca arata binisor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Pai oricum pleaca catalizatorul. La k7 finala este prinsa de catalizator. Pleaca finala, pleaca si catalizatorul Asta e un avantaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 plecatul catalizatorului este un avantaj oricum il privesti (d.p.d.v. al performatelor, evident) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 plecatul catalizatorului este un avantaj oricum il privesti (d.p.d.v. al performatelor, evident) Nu neaparat. Exista sansa sa iti dea toata aprindrea-evacuarea peste cap. Nu e cazul la k6-k7. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Da ma Silviu, ai dreptate. Ametitul ala de Cata te-a trecut asa in telefonul meu Lui trebuie sa-i dam mielul Cred ca mai degraba am sa dau eu N'spe mii de beri. Dupa astea inca mai plang Stai potol, ca oricum nu dau aurul din casa (nu ca as avea ). Hai sa se indrepte vremea asta la munte, ca am chef de Siriu (chiar daca nu am fost deloc pe el)/Cheia/TransF! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 need help: toba stock pt k1-k3 sambata, pt itp, ca a mea e la cluj si nu apuc sa o aduc. Si dupa toate zvonurile, dupa 1 iunie o sa se poata face doar la RAR, as vrea sa evit asta multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 need help:toba stock pt k1-k3 sambata, pt itp, ca a mea e la cluj si nu apuc sa o aduc. Si dupa toate zvonurile, dupa 1 iunie o sa se poata face doar la RAR, as vrea sa evit asta multam suna-ma . sunt fierbinte ... ca tb sa mergem unde o am, sa o desfac dp galerie. AM NEVOIE DE UN CABLU DE AMBREIAJ - K1 - K3 stie cineva pe unde gasesc asa ceva ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Eu merg cu stock-urile de 12500 de km...si mai le tin sezonu asta. Mai ales fata. La ritmul meu nu am avut probleme. Mai am jonglat cu presiunea, mai cu suspensiile. Si am mers in limita mea si pe meses, si pe o minipista.Mesaj completat Pe dreapta inca mai am o juma de centi de chicken-strips picante ...la toata lume e asa, mai incomod pe dreapta de inclinat? Sau doar eu am problema asta? aladine....daca te iei iar de rim-stripes-urile puse de mine stramb, jur ca vin pana la buzau sa le pui tu mai bine Si eu o inclin mai greu pe dreapta,probabil ca are legatura ca ai frana la picior... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Frana de picior? Ce legatura are? Varful piciorului este pe scarita, cand esti inclinat pe viraje, poti sa uit ca ai frana de spate. Este doar o chestie de exercitiu, se depaseste si acest impediment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 o inclini mai greu pe dreapta pt k acolo ai acceleratia si conducand dupa metoda "counter-steeringului" este normal sa ti se para mai greu pt ca trebuie sa impingi in gidon in timp ce si accelerezi unde mai pui ca este si o pozitie nefireasca a palmei in raport cu antebratzul drept , nu are nicio leg frana spate(de asta trebuie sa uitzi) hmm..poate cu ea inainte de cubra reduci rotatiile pe spate ca sa te incadrezi pe trasa ideala asta in caz ca ai prea mare viteza (pe circuit) . !!!!!!!(try body steering/body position) !!!!!!!, pe strada e foarte riscant sa mergi cu cauciucul @ limita eu merg la 85% si`mi e bine multzumesc Lui Dumnezeu.vorba unui prieten "frate dupa ce ai dormit mort de beat o noapte intr.o barca la snagov tu vrei sa mai mergi si cu moto a 2a zi ? eu zic sa nu`ti incerci norocul" toate bune :* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Stai potol, ca oricum nu dau aurul din casa (nu ca as avea ). Hai sa se indrepte vremea asta la munte, ca am chef de Siriu (chiar daca nu am fost deloc pe el)/Cheia/TransF! Mergem! Drumul pana la Buzau este plictisitor rau, dar de la Siriu este senzational Curbe, curbe si iar curbe. Sper sa reusesc sa fac rost de o camera GoPro pana atunci. Sa pot filma frumusetea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Mergem! Drumul pana la Buzau este plictisitor rau, dar de la Siriu este senzational Curbe, curbe si iar curbe. Sper sa reusesc sa fac rost de o camera GoPro pana atunci. Sa pot filma frumusetea. prefer cheia. cel putin anul trecut asfaltu pe siriu era praf. si ca traseu...cheia mi se pare muuult mai frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 (editat) Drumul pana la Buzau este plictisitor rau, dar de la Siriu este senzational pai nu o iei prin buzau, in peco la valeni faci dreapta si ajungi pe siriu, iar daca faci stanga spre cheia.....simplu. si mai scurt si curbe mai aproape. si nu intri prin brasov o iei prin sacele dupa ce termini siriul. Mesaj completat cel putin anul trecut asfaltu pe siriu era praf. si ca traseu...cheia mi se pare muuult mai frumos. Nu a fost praf deloc, au fost 3 portiuni in care au turnat covor asfaltic, iar de gaz........sunt unele portiuni cu viraje stranse dar cu vizibilitate maxima, acolo pui lejer scarita pe asfalt. Editat Mai 28, 2010 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 pai nu o iei prin buzau, in peco la valeni faci dreapta si ajungi pe siriu, iar daca faci stanga spre cheia.....simplu. si mai scurt si curbe mai aproape. si nu intri prin brasov o iei prin sacele dupa ce termini siriul. Mesaj completat Nu a fost praf deloc, au fost 3 portiuni in care au turnat covor asfaltic, iar de gaz........sunt unele portiuni cu viraje stranse dar cu vizibilitate maxima, acolo pui lejer scarita pe asfalt. exact asta am facut anul trecut ... din valeni am plecat spre siriu ... si pana in dn iti dai cu tesla'n .... intradevar, pe cheia sunt multe viraje fara vizibilitate, era sa-mi iau un golf in fata, ca prostul taia curba, dar nu se compara cu siriul. cel putin pe mine m-a lasat rece. am rezolvat problema cablului de ambreiaj. cumparat un cablu de 2 m, capsat la un singur capat. pret 10 roni - piata de scule obor ( tb cautat si intrebat pe la tarabe ) partea capsata se prinde in nuca la ambreiaj, se taie cu dalta la lungimea potrivita, se baga prin manson, si la maneta ca blocaj pt cablu am folosit un rahat dala de alama care se gaseste in intrerupatoarele de lumina ( de la casa ) ca se baga cablul prin el, si apoi se strange surubul. pt cine nu stie... pretul in reprezentanta a cablului complet este de 97 de roni. si vine in 7 zile. la mine a fost o solutie rapida, care sper sa tina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 si vine in 7 zile. la mine a fost o solutie rapida, care sper sa tina. daca nu iti tine treci pe la mine sa iti dau o bucsa cu filet pe interior si surub, ca sa prinzi la ambreiaj jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.