Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Cum sunt gumele?cat au costat?

Si eu vreau luna asta sa le schmb pe ale mele si tre sa aleg intre supercorsa pro si micheline power pure

inca nu am apucat sa le testez pe astea, dar inainte am avut tot dragon supercorsa, dar nu PRO.

Si inainte de alea ceva micheline-uri, da nu mai stu de care. Ce stiu insa este ca eu nu o sa vreau alte cauciucuri pe motorul meu.

Sunt foarte multumit de ele pe uscat, si pe ud oricum merg lejer, deci nu pot sa-ti spun daca is bune sau nu pe ploaie.

De prins am prins multe ploi, si mai slabe si furtuni, si in oras si afara, dar la stilul meu de mers nu am derapat deloc niciodata.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

inca nu am apucat sa le testez pe astea, dar inainte am avut tot dragon supercorsa, dar nu PRO.

Si inainte de alea ceva micheline-uri, da nu mai stu de care. Ce stiu insa este ca eu nu o sa vreau alte cauciucuri pe motorul meu.

Sunt foarte multumit de ele pe uscat, si pe ud oricum merg lejer, deci nu pot sa-ti spun daca is bune sau nu pe ploaie.

De prins am prins multe ploi, si mai slabe si furtuni, si in oras si afara, dar la stilul meu de mers nu am derapat deloc niciodata.

Bafta

 

Eu merg pe Diablo Supercorsa SC2 fața si SC1 spatele. Sunt gume de uscat clar, dar si pe ud se comporta ok. Totul tine de jocul din inchietura mainii drepte, nu de cauciuc. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau poti cauta imitatie de carbon,dar nu mizerie deaia cum pune toata lumea pe capota la masina, sau imbraca scuterul, este un colant special nu este lucios care arata super si se pune numai la cald, si cred ca pe cadru rezista, ca nu se incinge foarte foarte rau, este aprox 2 mil metru patrat.

Mesaj completat

 

''lipitura cu panza naturala de bumbac(batista cearceaf etc) imbibata cu "picatura" "

explicatii:

Dupa isprava facuta pe asfalt urmeaza reparatia. Piese noi? nu te lipesti, reparatia este scaparea.

NU sunt bulan.g.i.u si spun la toti.

Se ia bucata de plastic si se insaileaza cu pistolul de lipit(pistol de electronist nu alta tampenie).

Dupa obtinerea formei initiale inainte de ciumegareala din parcareee, se polizeaza cu flexul cu foarte mare atentie crapatura aprox 1 mm jumate 2 mm in jos, pe latimea de 2cm, adica se intra in structura plasticului pentru a obtine un subnivel, un ce vreti voi, ATENTIE nu incalziti materialul rau pana la topire.

CLAR PANA AICI

....

Salut!

Poti sa-mi spui si mie unde gasesc colantul de care ai zis mai sus? Ms!

 

Are mare dreptate cu modul de reparat carenele.

Cam asa am reparat si eu carenele la Kawazuki-ul pe care l-am avut mai inainte. Nu asa elaborat cum a descris aladin, ca nu ma interesa sa nu se vada. Nu am insailat cu pistolul de lipit ci am "cusut" de-a binelea, adica am punctat foarte des cu lipituri cam de 1cm, perpendiculare pe imbinarea dintre bucati (spartura, crapatura) cu foarte mare grija ca fata carenei sa ramana cat mai plana. Apoi am smirgheluit fata ca sa ramana suprafata perfect plana. Pe spate nu mi-am batut deloc capul. Apoi vopsitorie si pana am dat-o n-a crapat. Daca mai pui si intaritura cu picatura acolo poate crapa de jur imprejur la vreun impact, dar reparatia nu prea cred.

 

Stiam ca am vazut pe undeva chestia cu colantul, dar nu mai stiam pe unde. Greu fratilor de luat 100 de pagini inapoi.

 

Si daca tot le-am luat:

 

@ classalex - am vrut si eu cauciucuri colorate acum vreo 4 ani si dupa ce m-am documentat am renuntat deoarece calitalea cauciucului e mai proasta. Principalul procedeu de vulcanizare folosit se bazeaza pe negru de fum, de unde si culoarea cauciucului. Mai exista un procedeu, cu dioxid de siliciu, prin care se fac cauciucurile "verzi" care nu lasa urme pe asfalt la franare (sau mai putin). In orice caz, si la astea se foloseste negru de fum, dar in concentratie mai mica. Ca sa ai un cauciuc colorat ar trebui sa nu se foloseasca deloc, ca altfel ar fi tot ... negru. Ori, deocamdata cauciucurile cu cele mai bune proprietati (aderenta) se fac, inca, cu negru de fum. Alea fara sunt mai tari. Asa ca ... uu folosesc Michelin Pilot Power.

 

@ alexxey - am un prieten care avea amortizorul ala de directie GPR pe o yamaha R6. A fost foarte multumit de el. Eu nu am incercat, dar mi s-a parut foarte practic ca se poate regla extrem de usor, chiar si din mers. Mi-a placut foarte mult si ca estetica si ca era disponibil in diferite culori, dar nu mi-am luat pentru ca mi s-a parut scump.

Editat de Dudus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg pe Diablo Supercorsa SC2 fața si SC1 spatele. Sunt gume de uscat clar, dar si pe ud se comporta ok. Totul tine de jocul din inchietura mainii drepte, nu de cauciuc. :D

 

Poate am sa incerc si eu odata combinatia ta..eu merg de 3 ani cu sc2 spate si sc1 fata,am pierdut de cateva ori fata insa m-am redresat la timp..nush daca din cauza compozitiei sau gradu prea mare de inclinare.oricum nu e mare diferenta intre sc1 si sc2 si cred ca astea ar fi mai indicate pt perioada de vara.sc0 din cate stiu se foloseste cand e asfaltu mai rece-super soft compound

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg pe Diablo Supercorsa SC2 fața si SC1 spatele. Sunt gume de uscat clar, dar si pe ud se comporta ok. Totul tine de jocul din inchietura mainii drepte, nu de cauciuc. :lol:

 

Cine stie, cunoaste ;) Supercorsa nu are rival -_-

Multumesc nenea, e buna guma, foarte buna :D

 

 

 

 

 

Mesaj completat

Daca intereseaza pe cineva am o pereche de pilot pwer 2CT, le dau jo si le vand, ca trec la altceva.

au 700 km, ofer montaj la ele pret 200 euro fix

 

Florine, umbla vorba printre fazeristi ca ti-ai tras toba :). Baga si tu cateva detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Florine, umbla vorba printre fazeristi ca ti-ai tras toba :ok:. Baga si tu cateva detalii.

 

 

Este o toba ovala de Onda taiata si nituita la dimensiune facut un cot ca sa treaca de anvelopa. Este criminala, la drumuri lungi o schimb ca ma omoara de urechi. O sa pun si opoza 2 dar sa le fac mai intai.

Mesaj completat

PozeNanukgsx-r016.jpg

PozeNanukgsx-r017.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal baieti.aveti idee cat merge cu treapta 1 gixu de 1000? K6 a incercat careva? Am o contrazicere cu cineva si am zis sa va intreb inainte sa incerc...ms

 

1000 k7 merge 158-9-8-9

ar trebuii sa "toarne" la fel si k6-le

Mesaj completat

Sper sa mearga de data asta :)

 

Motoreta e stoc - pret ( nu zic - dar e bun :P ) motoreta are aproape 17.000 km - inca cu kitu de lant din fabrica, are xenon pe faza scurta, cauciucuri schimbate BT 016 2009 ( nu prea sunt ok eu cu ele dar n-am ce sa fac ), filtru de aer BMC si cam atat...or sa vina o gramada ca ce iau de pe dezmembrarea ZXului cumpar PC3 - si evacuare full...aici nu stiu ce evacuare - a little help. Mai intai sa ma obisnuiesc cu ea asa stoc.

 

Oricum in weekend o asteapta furtunele race. Nu mai umblu pe furtunele din fabrica neam. + Bujii noi iridium.

 

Sa ai parte de ea, frumoasa pe rosu :ok:

Mesaj completat

Salut! Mi-am luat si eu de cateva zile un GSXR 750 K1! Sper sa ne intelegem bine si sa n-am probleme cu ea! Sa ne vedem cu bine! Asfalt uscat!

 

Bravo tie si bine ai venit!!! :blbl:

 

ps: blana poza de la avatar;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo tie si bine ai venit!!! :blbl:

 

ps: blana poza de la avatar;)

Multumesc! Totusi, nimeni...un capac monopost...sau o carena dreapta! Sau macar o relatie ceva! Multumesc! Asfalt uscat! Pace! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie, cunoaste B) Supercorsa nu are rival :blbl:

Multumesc nenea, e buna guma, foarte buna :ok:

 

Ma bucur ca e mai buna decat sarma pe care o aveai inainte. :P

In caz ca vrei si una buna pentru față sa-mi spui, sa dau vestea la raceri. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata mi am luat gume Micheline Power Pure :blbl:

abia astept sa le pun.

 

acum vreau sa scap de astea vechi,sunt in stare buna,le dau pt 300ron amandoua sau pt un set de crash-paduri pt k3 sau pe discuri de frana fata :ok:

gumele sunt:

fata-dunlop sport max race replica dot(2106)

spate- pirelli diablo corsa dot(3905)

 

o sa punt poze dupa ce le dau jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum nici o belea nu vine niciodata singura - mobra mea a inceput sa dea semne ciudate

 

 

1 intre 3500 si 5000 de turatii merge in suturi - de la dupa 5200 incepe sa traga

2 intre 7000 si 8500 de turatii aceasi chestie

moare la relanti ( desi l-am ridicat la 1500 rpm)

nu merge deloc rotund

nu trage neam in treapta 1

 

am fost la mare - totul a fost ok - am fost la bulgari (am alimentat doar de la OMV din romania)

 

drumul prin bulgaria am fost cu multe denivelari (ma gandesc sa nu se fi desprins ceva)

 

la intoarcere incepusem sa am un gol la acceleratie intre 7500 si 8000 de ture (dura cu aproximatie 1-2 secunde dupa care sarea peste 8000)

 

luni si marti a fost ok - acasa-munca-acasa-munca

cand am plecat de la munca a inceput sa faca probleme la turatiile mici

 

am mers spre casa - undeva la 105°C si pe la jumatea drumului spre casa si-a revenit

 

azi spre munca - aceeasi problema - lasata sa se incalzeasca pana la 55°C - mers incet pana a ajuns temperataura pana pe la 90

daca e sa incerc sa ii dau gaz lesina si hacaie toata - m-am trezit ca mi-a murit motorul in mers

 

alte chestie ciudata - nu se ambaleaza in gol - urca si coboara singura - pe loc turatia oscileaza

 

ma gandema sambata sa imi bag nasul in ea - fie o vand pe bucati fie o fac

 

inainte sa desfac motorul :cheers: are cineva vreo idee cam de la ce naiba ar fi?

 

ma gandesc la injectoare (gunoaie tampenii sa se fi desprins diverse de pe peretii vaselor prin care trece benzina si sa imi fi infundat 1/2 injectoare - cum se curata acestea? - ultrasunele? sau se pot folosi aditivi pt curatarea injectoarelor - la astea am dubii)

 

asfalt uscat!

Editat de delu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut bajetzii!

Am si eo o intrebare....ce ulei`uri folositi! ... Tre sa schimb si eo ulei ca deja am fortat 4000 km cu el si nu da bine !

 

Am un gsxr 600 din 2006!

Nu merg cine stie ce forja. ..numai cand ma apuca...am avut motorex in el si n`am avut problema! ..

Sa ma bag pe motul?

 

 

Si apropo...de caucioace ca vorbea cineva mai sus ...cele mai bune Michelin Pilot Power 2ct! ...za best! urmeaza la anu sa bag Pirelli DIablo Corsa III sa vad care`i spilu ...dar michelinu` e za best!

 

 

Bafta!

 

 

(Delu ...deja probleme mane? ...(fratele lu ady ..zzr) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut bajetzii!

 

Bafta!

 

 

(Delu ...deja probleme mane? ...(fratele lu ady ..zzr) )

 

 

din pacate da - deja sunt plin de spume!

 

baga un Pirelli Dragos Corsa Pro - eu sunt super multumit de el

Editat de delu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate da - deja sunt plin de spume!

 

baga un Pirelli Dragos Corsa Pro - eu sunt super multumit de el

 

Daca iti dai seama ca nu e de la benzina cu apa - te sfatuiesc sa faci o verificare de compresie...cam aceleasi simptome le-am avut si eu cu ninja...daca nu e de acolo, injectoare sau cdi :cheers: Spor si sa fie cat mai putina si necostisitoare reparatia. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti dai seama ca nu e de la benzina cu apa - te sfatuiesc sa faci o verificare de compresie...cam aceleasi simptome le-am avut si eu cu ninja...daca nu e de acolo, injectoare sau cdi :D Spor si sa fie cat mai putina si necostisitoare reparatia. :10:

dupa cum ziceam sambata ma apuc de scos din ea :D

culmea e ca a inceput sa se adua si distributia :cheers: - partea buna e ca am gasit lant de distributie la 250 de lei

 

cine stie cum si pe unde se schimba distributia - e necesar sa dau jos motorul de pe cadru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum ziceam sambata ma apuc de scos din ea :10:

culmea e ca a inceput sa se adua si distributia :cheers: - partea buna e ca am gasit lant de distributie la 250 de lei

 

cine stie cum si pe unde se schimba distributia - e necesar sa dau jos motorul de pe cadru?

 

Daca numai lant - nu - cu motoru pe cadru. :D

Sper ca nu e did sau altu aftermarket, sunt mai proaste alea decat cele oem.

 

Dar apropos, cati km are? Stii cum suna distributia dusa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...