Fatal Fury Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Salutare gixeristi, Nu stiu cum s-a intamplat dar sunt foarte hotarat: urmatoarea motocicleta ( cat mai curand sper ) va fi gsxr. Bugetul ma limiteaza la srad-uri, modelele care incep cu k poate in viitorul apropiat As prefera un 750 din 98 pe injectie dar la o adica ma pot multumi si cu un 600 carburatie. Ce nu imi place in schimb e ca mai toata lumea imi zice sa ma feresc de ele: ca sunt greoaie, ca nu stiu ce. Eu am mers chiar acum cateva zile pe unu de 600 din 98 si nu mi se pare nimic deosebit fata de zx6 ( singurul ss pe care m am dat pana acum ). Ce am observat in schimb e ca la viteza mica, motocicleta nu prea statea dreapta in sensul ca avea tendinta sa vireze. E normal ? Sau o fi avand baiatul probleme la jug ? In fine, sper ca in viitorul cat mai apropiat sa imi iau si eu unul. Bafta tuturor da` de ce sa-ti iei injectie `98 cand in banii aia te incadrezi la un f2 obosit ,rasvopsit si consumabile duse ?))))))))))))) /index.php?/topic/678917-vand-sau-ofer-honda-cbr-600-f2/page__st__40 Sa citez din tine ?"saracule?" "(cuvant urat)?" neah ..nu merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Salutare detinatorilor de gsx.r Nu am detinut niciodata moto , m'am dat dar nu foarte mult. As dori sa.mi iau un moto japonez dupa 2005 gen GSX'R - CBR RR- ZX-6R * 636NINJA Ce imi recomandati tinand cont de faptu ca sunt incepator+ costuri + ciclistica. Orice informatie mi-ar putea fi de folos, Multumesc anticipat salutare. parerea mea este sa mergi si sa vezi motociclete si diferentele dintre ele 'live'. plus ca noi putem spune aici ca un anume model este reusit dar un 'exemplar' pe care il vezi poate fi o rapciuga. bune sunt toate japonezele pana la urma dar trebuie s-o alegi pe cea care se potriveste tie. bafta ! ps: gixxer rules ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 da` de ce sa-ti iei injectie `98 cand in banii aia te incadrezi la un f2 obosit ,rasvopsit si consumabile duse ?))))))))))))) http://www.motocicli...f2/page__st__40 Sa citez din tine ?"saracule?" "(cuvant urat)?" neah ..nu merita Hm, nu ai cum sa ma faci sa regret ca mi te-am adresat cu apelativul ala. Ai dat dovada totala de lipsa de respect, ceea ce vad ca faci in continuare punct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolphy Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 cumpar releu semnalizare.se potriveste pe suzuki gsxf 1200T,GSXF 600 S,GSXR-1100 W,GSX-R750W cumpar releu semnalizare.se potriveste pe suzuki gsxf 1200T,GSXF 600 S,GSXR-1100 W,GSX-R750W http://www.google.ro/imgres?q=21wx2%2B3.4w&start=140&um=1&hl=ro&biw=1024&bih=677&tbm=isch&tbnid=8dWMNk5Bt46FLM:&imgrefurl=http://iocf.xooit.fr/t2474-Centrale-clignotant.htm&docid=sVnZpdtB1BhmpM&imgurl=http://img83.xooimage.com/files/a/a/7/centrale-clignotants-330b1e4.jpeg&w=494&h=508&ei=iXMFULClI4_c4QS6-cX_CA&zoom=1&iact=rc&dur=226&sig=113181358017210882314&page=9&tbnh=164&tbnw=178&ndsp=20&ved=1t:429,r:1,s:140,i:183&tx=116&ty=62 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Sal, daca are cineva nevoie de amortizor spate k4/k5 600/750 sau alte chestii mici, vedeti aici : /index.php?/topic/681060-vand-piese-suzuki-gsx-r-600750-k4k5/ Chiar nu mai am ce face cu ele , imi ocupa loc degeaba pe balcon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KanEEE Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 salut tuturor. o intrebare as avea si eu: care ar fi pretul corect pentru un suzuki gsxr 600 din 99' in stare foarte buna, 40.000 km ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 De obicei preturile pe net sunt mult mult umflate in sensul ca se vand intoteuna sub pretul cerut. K-uri se vand deja de la 2000...daca acel SRAD "impecabil" nu are gume (270euro ) si kit lant(130euro) =400 euro ...do the math ...in plus intodeauna apar cheltuieli neprevazute ...ba se duce un acumulator ,ba o sincronizare de carb. La anu` va intra in al (!)15-lea sezon eu zic ca un preat REAL pt anii aia e undeva pana max 1300 euro nu mai mult.parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 am un set de carene de pista pt. gsx-r 1000 2003. probabil merg si pe k4 de 600, 750. sunt negru mat. carena fata nu are farul decupat, codita nu are decupajul pt sa. pret 150 euro. celor interesati le trimit poze pe mail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Salut! Are cineva un STV actuator (sistemul care inchide si deschide cel de al doilea rand de clapete de aer) pentru un GSXR 750 modelul din anii 2000 si 2001, sau un EXCVA exhaust control valve actuator (sistemul care inchide si deschide clapeta de pe evacuare) pentru GSXR 1000 modelul din anii 2000 - 2002? Ma intereseaza doar anii acestia pentru ca ulterior a fost modificat sistemul. Am o problema cu STV-ul de pe motorul meu, motorasul din el are periile si colectorul foarte uzate. Am curatat angrenajul, nu se mai blocheaza dar as vrea sa il schimb. Sau ati putea sa imi spuneti unde gasesc un motoras ca cel din fotografiile atasate? Atasez si doua imagini cu ce caut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 (editat) Anuleaza STV. Scoate clapetele si lasa motorul acolo sa nu ai FI Daca tot vrei sa-l pastrezi, o sa ma uit prin lucrurile mele si vad daca am un motor... Editat Iulie 20, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 Anuleaza STV. Scoate clapetele si lasa motorul acolo sa nu ai FI Daca tot vrei sa-l pastrezi, o sa ma uit prin lucrurile mele si vad daca am un motor... Nu as vrea sa anulez STV-ul pentru ca, de exemplu, atunci cand mi se bloca si se aprindea FI-ul daca mergeam asa se comporta ciudat motorul. Am mai cautat informatii legate de anularea STV-ul pe niste forumuri straine, daca fac asta fara se resoftez CDI-ul o sa mearga motorul mai slab in ture mici si medii, lucru pe care l-am simtit si eu. Posibil sa fie bun un EXCVA si de pe modele mai noi, k4 k5 k6 k7, m-am uitat putin peste niste manuale si difera doar capacul si discul care antreneaza cablurile, restul cred ca e identic. Daca ai gasi un motor ar fi perfect. Scriam acum ceva timp pe forum ca as vrea sa imi fac un TRE. Mi-am facut unul, am folosit rezistenta corespunzatoare treptai a 6-a. Practic e un SmartTRE pentru ca nu imi afecteaza harta de neutru si i-am pus si un comutator. Merita facut sau cumparat unul, sunt multumit de el, se simte diferenta foarte usor. Motorul accelereaza ceva mai rapid si nu mai e balbait pana in 4000 RPM in treptele mici, se simta mai bine motorul pe curbe stranse. Nu stiu daca a anulat si limitarea de viteza inca nu am apucat sa testez dar ma stradui:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 Pai daca se blokeaza pe inchis normal ca merge prost motorul! Ok..tu stii mai bine ce vrei de la moto..succes la reparatie. Cred ca am un motor,doar ca sunt in concediu acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 (editat) Pai daca se blokeaza pe inchis normal ca merge prost motorul! Ok..tu stii mai bine ce vrei de la moto..succes la reparatie. Cred ca am un motor,doar ca sunt in concediu acum... Vroiam sa te intreb cum e cel mai ok sa reglezi senzorul TPS, cu motorul cald sau rece? Concediu placut si astept sa revii! Multumesc! P.S. Sper sa ne intalnim la o bere candva Editat Iulie 21, 2012 de Alex_gsxr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 Cu motorul oprit !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 De regula oprit motorul. Cand il reglezi cu el pornit este mai greu,pentru ca are mici fructuatii la zona de mijloc,adica este foarte sensibil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 De regula oprit motorul. Cand il reglezi cu el pornit este mai greu,pentru ca are mici fructuatii la zona de mijloc,adica este foarte sensibil... stiu ca trebuie ca motorul sa fie racit. eram curios daca la cald sau la rece @ TNG Am rezolvat cu motorasul, am gasit la un prieten cu un K4, multumesc mult oricum! Mai caut un releu de pornire, al meu are plasticul topit in jurul sigurantei si imi face uneori probleme, caut unul cat mai ieftin, nu e foarte grav cu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Bine ca ai rezolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 oricum Suzuki este Dumnezeul motocicletelor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Bine ca ai rezolvat! E diferit capacul si discul pe care vin cablurile in rest e acelasi mecanism. Si motorasul asta e uzat insa e ceva mai bun decat al meu. Imi pare rau ca sunt destul de departe de Bucuresti, mi-ar face placere sa stam o data la o caefa/bere si o vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 oricum Suzuki este Dumnezeul motocicletelor.. Cata sinceritate si modestie intr-un singur post Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 poze cu carenele de k3-1000cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xunil Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Salut! Are cineva un capac de alternator (stanga) pentru un GSX-R600 K6 K7 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius ionut Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Salut .Vreau sa schimb si eu lantul si pinionul la un GSXR 1000 din 2001 si am nevoie de un sfat un pinion mai mare pentru ma ajuta cu ceva ?daca aveti ceva sfaturi in legatura cu modelul kit-ului si unde gasesc . Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Salut .Vreau sa schimb si eu lantul si pinionul la un GSXR 1000 din 2001 si am nevoie de un sfat un pinion mai mare pentru ma ajuta cu ceva ?daca aveti ceva sfaturi in legatura cu modelul kit-ului si unde gasesc . Va multumesc Cu pinion de la cutie mai mic si cu 2dinti mai mare la cel de la roata o sa ai un plus la demaraj(daca imi amintesc bine).dar nu o sa mai indice corect kilometrajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 (editat) Nu are treaba kilometrajul! El ia semnalul de pe axul final,nu conteaza ce conversie faci bordul va arata la fel. Practic viteza reala se modifica,in plus sau in minus ,ce este pe bord este doar calcul de nr de rotatii a axului final de la motor. Editat Iulie 25, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.