Vizitator little wayne Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 mie nu imi bate cu faza lunga la mai mult de 25m si foarte aiurea noaptea.ma obliga sa merg foarte incet sau in spatele unei masini mai lente.Nu pot sa merg tare neavand vizibilitate,greseli faci si cand ai vizibilitate,cand nu ai un camp vizual mai mare de 25m la 70km/h ai tendinta sa bruschezi pe franare sau sa nu te incadrezi corect pe curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
99urs Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 de multe ori era sa indrept niste curbe mai ales cand ma prindea noapte pe drumuri care nu le cunosteam de aceea am evitat sa merg noaptea nici cu faza lunga da merg nu imi face nimeni cu farurile ca se vede rau e stresanta rau faza asta sper sa rezolv cumva problema asta pana la urma fara costuri exagerate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Salut baieti..un sfat va rog...gsxr 1000 k3-4 se opreste din mers ...eroare cod C24 si C27...ce poate fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Salut baieti..un sfat va rog...gsxr 1000 k3-4 se opreste din mers ...eroare cod C24 si C27...ce poate fi ? vrei s-o cumperi pe aia ieftina de se opreste in mers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 vrei s-o cumperi pe aia ieftina de se opreste in mers? Cu aia e senzatie sa mergi,nu-i corect? pacat ca n-am scos mobra mea la vanzare cand nu functionau franele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) vrei s-o cumperi pe aia ieftina de se opreste in mers? Nu!Vreau sa-l ajut pe om .e de la mine din SAT mai bikerim impreuna Am gasit o lista...poate ajuta si alti bikeri gixeristi C15 - ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR C21 - INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR C22 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR C23 - TIPOVER SENSOR C24 - IGNITION SIGNAL #1 C25 - IGNITION SIGNAL #2 C26 - IGNITION SIGNAL #3 C27 - IGNITION SIGNAL #4 C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR C29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSOR C30 - SECONDARY THROTTLE CONTROL UNIT C31 - GEAR POSITION SENSOR C32 - INJECTOR SIGNAL #1 C33 - INJECTOR SIGNAL #2 C34 - INJECTOR SIGNAL #3 C35 - INJECTOR SIGNAL #4 C41 - FUEL PUMP CONTROL SYSTEM C42 - IGNITION SWITCH SIGNAL C46 - EXHAUST CONTROL VALVE ACTUATOR (01-02 1000 and 06-07 600/750/1000 ONLY) ce-i de facut ?trebuie inlocuit senzorul ?e vreun scurt pe undeva ?bateria ?sa mai confruntat cineva cu asa ceva (C24 C27) ? Editat Septembrie 25, 2012 de serious sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) C24 - IGNITION SIGNAL #1 C27 - IGNITION SIGNAL #4 ce-i de facut ?trebuie inlocuit senzorul ?e vreun scurt pe undeva ?bateria ?sa mai confruntat cineva cu asa ceva (C24 C27) ? cred ca cel mai bine te tezolva TNG dar din cate stiu eu bobina de inductie nr 1 si cea nr 4 au masa comuna<nu sunt suta la suta sigur> asta ar explica aceste 2 erori<masa respectiva e oxidata sau slaba> Editat Septembrie 25, 2012 de kelu 265 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peperonaldo19 Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 and set curatat si uns lant PROCYCLE NOI Pachetu contine Procycle Chain Spray (white), 750 ml Procycle Chain Cleaner, 750 ml inf 0751 457 686 (90 ron ambele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 cred ca cel mai bine te tezolva TNG dar din cate stiu eu bobina de inductie nr 1 si cea nr 4 au masa comuna<nu sunt suta la suta sigur> asta ar explica aceste 2 erori<masa respectiva e oxidata sau slaba> Nu au masa comuna.Au plus comun! Semnalul de aprindere este dat de minus. Acum sa revenim la moto.. Problema este la bobina 1 si 4 asa cum a spus kelu.. Are quich shifter pe ea? Sus pe capacul chiuloasei este instalatia electrica de la bobinele de inductie,verifica daca sunt mufele bine bagate,dupa care pe acea instalatie este o mufa patrata neagra cu un capac.desfa capacul si ai o punte metalica care leaga 4 pini din mufa...vezi sa nu fie exidata. Daca totul este ok atunci trebuie verificat tot traseul de semnal de la ECU la fiecare bobina si bobinele pe rand BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 ASA o sa fac(em) !Mersi tare mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Nu au masa comuna.Au plus comun! Semnalul de aprindere este dat de minus. Acum sa revenim la moto.. Problema este la bobina 1 si 4 asa cum a spus kelu.. Are quich shifter pe ea? Sus pe capacul chiuloasei este instalatia electrica de la bobinele de inductie,verifica daca sunt mufele bine bagate,dupa care pe acea instalatie este o mufa patrata neagra cu un capac.desfa capacul si ai o punte metalica care leaga 4 pini din mufa...vezi sa nu fie exidata. Daca totul este ok atunci trebuie verificat tot traseul de semnal de la ECU la fiecare bobina si bobinele pe rand BAFTA! ai dreptate suzi are doar 2 fire la bobina nu 3 ca la bmw<semnalul fiind chiar masa> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) ai dreptate suzi are doar 2 fire la bobina nu 3 ca la bmw<semnalul fiind chiar masa> Editat Septembrie 25, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Suzuki doctor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) Am dat xenoanele jos.. nu exista loc sa pun droserele, in carena prinse cu dublu adeziva se desfaceau mereu. Duminica cand am plecat la plimbare impreuna cu prietenii era gata gata sa se termina foarte naspa.. A borsit ulei pe la O ringul de la pompa de apa.. avea putin mai mult ulei.. tot uleiul era aruncat pe cauciuc.. naspa rau. Ma gandesc daca este de vina doar cantitatea de ulei mai mare sau alta problema.. ca am tot mers vre-o 2 saptamani de cand am schimbat uleiul si nu a facut nimic (aproximativ 800km).. Editat Septembrie 26, 2012 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Am dat xenoanele jos.. nu exista loc sa pun droserele, in carena prinse cu dublu adeziva se desfaceau mereu. Duminica cand am plecat la plimbare impreuna cu prietenii era gata gata sa se termina foarte naspa.. A borsit ulei pe la O ringul de la pompa de apa.. avea putin mai mult ulei.. tot uleiul era aruncat pe cauciuc.. naspa rau. Ma gandesc daca este de vina doar cantitatea de ulei mai mare sau alta problema.. ca am tot mers vre-o 2 saptamani de cand am schimbat uleiul si nu a facut nimic (aproximativ 800km).. Nu nivelul mare este problema! Chiar daca se face presiune in motor,epuratorul o elimina. Tu ai problema de etansare pompa fata de bloc motor,sau semeringul de ulei din pompa. Nu este de ignorat nici semeringul de la axul transmisiei finale,pinionul mic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Simeringurile aflate in pompa doua la numar din ce am vazut eu nu par a avea absolut nici o problema.. m-am uitat foarte atent la ele.. in schimb o ringul care se aseaza in locasul lui de pe pompa care ulterior impiedica uleiul sa iasa afara parea rasucit si cand am scos afara pompa era murdar de ulei si in spatele lui, era clar ca pe acolo a refulat din cauza mea ca sunt un mare dobitoc si ma joc eu cu nivelul uleiului.. ; in fine.. arata bine nu era rupt sau crapat sau deformat.. si l-am bagat inapoi deoarece am cautat jumatate de zi si nu am gasit nimic.. toate gasite erau mai groase. Si am infasurat niste banda de teflon pentru instalatii in locasul lui sa-l preseze mai bine am pus o ringul inapoi si nu am mai dat nimic pe acolo.. la pinionul de atac nu face probleme, O scot acusica din barlog sa ne plimbam putin. Asa se intampla cand te dai racing glumesc, merg ca o babutza. Multumesc TNG (George) pentru faptul ca existi si sa-ti dea Dumnezeu sanatate si tot ce meriti!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 a mai pus cineva -1 +2 dinti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 esti primu care vei pune,dc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 esti primu care vei pune,dc? am auzit ca sunt mai bune pentru wheelie ) vreau sa ma pun la anul sa invat si mai am inca 3 lini la lantul asta si nu stiu ce sa fac sa il folosesc pe ala sau sa il schimb la primavara (am bagat-o la iernat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) linul " ie " un peste!!! cum poti sa ai trei " lini " la o mobra??...si aia sugrumati in lant!!! scuze ..daca n-am inteles eu ceva!! AAA...si sa-i dai si pe-o roata...saraciiii!!! Editat Septembrie 26, 2012 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 dilau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 (editat) Multumesc TNG (George) pentru faptul ca existi si sa-ti dea Dumnezeu sanatate si tot ce meriti!! Sa fie! Si mie, si tie, si la toata lumea! Editat Septembrie 27, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 a mai pus cineva -1 +2 dinti? am avut eu pe 750 si cand am pus normal se oprea motorul la semafor invatat sa plece in forta.. este misto dar nu as pune.. creste riscul sa derapez cand trag de gaz pe viraj.. nu indica viteza corecta.. si as fi prea la limita cu puterea.. intradevar se ridica foarte usor, mai ales cu pasager.. (un dusman) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 (editat) linul " ie " un peste!!! cum poti sa ai trei " lini " la o mobra??...si aia sugrumati in lant!!! scuze ..daca n-am inteles eu ceva!! AAA...si sa-i dai si pe-o roata...saraciiii!!! 3 intinderi, multumit? am avut eu pe 750 si cand am pus normal se oprea motorul la semafor invatat sa plece in forta.. este misto dar nu as pune.. creste riscul sa derapez cand trag de gaz pe viraj.. nu indica viteza corecta.. si as fi prea la limita cu puterea.. intradevar se ridica foarte usor, mai ales cu pasager.. (un dusman) merci de info. Editat Septembrie 27, 2012 de Nate4u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_Gabriel Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 1. Stie cineva daca se poate repara un bloc de lumini la gsxr 600? (nu merge semnalizare stanga, claxon) poate este un tutorial ceva sau sa-mi cumpar altu si-l inlocuiesc? 2. De unde vin firele la faza lunga? Lipsesc si alea cu desavarsire Am achizitionat-o de curand si n-am fost inspirat sa le verific. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.