Vizitator little wayne Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Alcalu foarte frumoasa povestioara ta.Imi pare rau pentru problemele mecanice pe care le-ai avut ...Primele amintiri sunt cele mai frumoase.Eu in 2009 am pus in buzunarul interior al hainei echivalentul a 2500e,am urcat in autocarul de Constanta hotarat sa cumpar un gsxr600 galben pe care l-am gasit pe net.Nu am luat echipamentul,nici macar casa.Aveam pata pusa sa imi cumpar motoreta Cum a aduceam in Bucuresti...detalii care nu contau.EU VROIAM SA CUMPAR MOTOR Motoreta mea(ca 90% din mtoarele existente) fusese tavalita si revopsita,Stiam ca o tavalesc si eu si am cautat una mai zgariata de care sa nu imi para rau cand o sa pic si eu.La mecanica nu vroiam sa aiba probleme La jumatatea drumului m-a sunat un cunoscut intrebandu-ma unde sunt.Spus omului ca sunt in autocar si merg sa cumpar motoreta.Mi-a spus sa cobor in prima localitate si sa il astept acolo Am coborat in comuna Stefan cel mare si l-am asteptat inca vreo ora,timp in care el alerga cu 120-140 pe autostrada calare pe un naked,in luna octombrie.Nu mai detaliez dar motorul a ajuns in bucale cu o duba impreuna cu subsemnatul si cel cu naked ul, in noaptea aia A doua zi am facut boroboata de care ma temeam sa cumpar o mobra cu estetica impecabila.Mi-a cazut pe picioare si am julit o laterala de marginea unei borduri,indoit scarita pilot si levierul de ambreiaj ...si asta cand am incercat sa descalec in fata porti,din cauza pantalonilor care s-au prins de saua pasagerului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Salut TNG si respect pentru tot ce am citit despre tine. Citesc forumul inca din iunie anul trecut cand mi-am facut elan si am luat ''A''-ul. Stiu ce se vor grabi toti sa spuna, K1 pentru primul motor e prea mare, prea puternic, etc..... nu va contrazic, ideea este ca nu am 18-20 ani cu hormonii in fierbere, am luat-o usurel, i-am acordat respectul cuvenit si la fel am de gand sa si continui, nu mi-am luat motor ca sa demonstrez cuiva ceva, l-am luat ca sa ma simt eu bine si trebuie sa va spun, asa cum spun tuturor, ca ma simt extraordinar de fiecare data cand ma dau, n-o sa uit niciodata cum m-am simtit cand m-am dat jos dupa prima tura (care n-a durat mai mult de 15 min.) ). Poate pe unii o sa-i plictisesc cu povestea mea dar mie mi-a placut intotdeauna sa citesc povestile altora, din fiecare am mai invatat cate ceva asa ca o voi scrie si eu pe a mea. De ce am ales vitezana? Pentru ca asta mi-a placut cel mai mult dintre cele pe care scoala de soferi mi le-a prezentat. Am inceput prima lectie pe un stramos enduro, Honda XR 125 parca, a fost ok, am continuat cu un chopper Suzuki Marauder de 250, imi placeau mult motoarele chopper dar cand m-am dat pe el am simtit un puternic sentiment de PLICTISEALA. Apoi a urmat minunea, Honda CBR 125, ALTA VIATA, m-a dat pe spate desi (stiti cu totii cum sunt motoarele de scoala) era o drujba pe care inainte sa-mi vina mie randul sa ma dau pe ea, o busise frontal o gagica in poligon Am terminat scoala pe un Suzuki GS 500 pe care am dat si examenul. M-am abtinut maxim si am tinut neaparat sa ma vad mai intai cu permisul in mana si abia apoi sa acihizitionez motorul, nu ma dau banii afara din casa asa ca bugetul era de 2000 de Euro cu eventualitatea extinderii cu greu la 2500 cel mai probabil prin credit. Din pacate nu aveam prieteni ''motoristi'', doar un mult mai tanar coleg de serviciu care dupa ce si-a rupt toate oasele, mai putin doua, intr-un accident de motor (clasic, avea peste 200 kmh si i-a taiat unu' cu masina calea) mai stie cate ceva despre acest domeniu si mi-a mai dat cate un sfat dar fara sa se implice prea mult. El mi-a vorbit despre Suzuki ca fiind un motor fiabil si care mi s-ar potrivi desi mi-a spus si el ca e cam mult sa incep cu motor de 600. I-am spus si lui ce le-am spus tuturor, ca nu ma grabesc nicaieri si ca nu am nimic de demonstrat nimanui. Si uite-asa am ajuns la partea in care sunt convins ca toti veti spune ca am fost inconstient, n-o sa va contrazic dar asta e, ce e facut nu se mai poate sterge. Ma setasem clar pe GSXR 600 K1-K3, motivul fiind injectia, citisem pe ici pe colo ca la carburatie problemele ar fi mai multe si mai dese, o fi sau nu adevarat, voi stiti mai bine. Am vazut un prim motor in bucuresti, un K1, nu combinatia clasica alb-albastru, cel cu negru, albastru si galben, in poze arata extraordinar, in realitate mai trecuse ceva timp peste motor, cauciucurile erau mai uzate, aparusera si niste zgarieturi dar nu astea au fost problemele care m-au facut sa nu-l iau, in fond luam un sh de 11 ani, n-avea cum sa arate perfect dar frana spate era moarta, furca plangea pe ambele parti, pe ambele parti ale motorului se scurgeau diverse si erau probleme si cu actele, era radiat de doi ani din Teleorman dar nu era inmatriculat in Bucuresti plus povestile pe care mi le-a spus vanzatorul mi-a mirosit foarte urat si am renuntat, mai ales ca cerea 2500 + actele, RAR si toate alea.... dar am ramas cu gandul la combinatia respectiva de culori. Am vazut apoi un anunt pentru un K1 identic, cerea 2200 pe el, inmatriculat si cu ITP valabil, cu minciunile de rigoare, gen vopsea, carene, stickere originale, 22.000 km, si toate consumabilele schimbate de 400 km, in poza arata de vis.Si unde credeti ca era motorul? La Alba Iulia!! Si ce credeti ca am facut?? Am sunat, am intrebat daca pretul este fix, mi s-a spus ca negociem, ne-am inteles la 2000 si ghici ce? (aici veti spune ca am fost inconstient) M-am dus singur la Alba Iulia (chiar nu aveam cu cine sa merg si oricum nu avea cine sa ma ajute in acest sens) sa-l vad si l-am si luat. O sa sar peste cateva detalii care nu cred ca sunt foarte importante, o sa va spun ca am dat o tura cu el, e total aiurea sa zic ca mi s-a parut ca merge ok in conditiile in care habar nu aveam cum sa masor asta, am vazut totusi un semering plangacios la furca, un surub lipsa la carena in rest arata binisor. L-am adus acasa intr-un microbuz, totul s-a intamplat in 24h. Acum urmeaza partea ''interesanta'' a povestii, mai exact ce am aflat cand am ajuns in cele din urma pe langa oameni care se pricepeau (mai mult sau mai putin as zice eu si mai mult sau mai putin binevoitori). Mai exact, mi-am dat seama din acte ca jegul ala care mi-a vandut motorul era de fapt samsar, avea motorul de cateva luni, proprietarul anterior era de prin zona Moldovei. Am facut actele, am inmatriculat-o si apoi m-am apucat sa vad ce e de facut la ea. nestiind pe nimeni, am cautat un service mai aproape de casa, imi era teama sa ies din prima in trafic, (ieseam noaptea pt ca era mai racoare si mai liber) si asa am ajuns la Kawa Motors pentru a rezolva scurgerea de la furca. Am facut programare si cand am ajuns, m-au intampinat niste fetze destul de dubioase daca ma intrebati pe mine, dar asta era, n-aveam alternativa. S-au uitat baietii la motor, au vazut scurgerea, s-au mai uitat la motor, au zis ca arata f bine pentru varsta lui si au zis hai sa-i dam o cheie. Cand a pornit, au tresarit toti si s-au uitat unii la altii, evident ca m-am panicat un pic, au luat o carpa, au astupat esapamentul cu ea si ghici ce? A murit motorul!! ''merge in trei'' zice unul dintre ei, m-am prins ca e vorba de pistoane/cilindri. Ok, zic, e grav? Zice, nu stiu, trebuie vazut, cel mai probabil trebuie schimbate bujiile!! Ok, zic, vedeti si imi spuneti ca de-aia l-am adus la voi. Am plecat si m-am intors a doua zi, asa cum mi-au spus cei de acolo. Evident ca ma asteptau cu alte ''noutati'' gen: motorul fusese tavalit bine pe partea dreapta, cadrul de bord era usor indoit pe partea dreapta si unul din capacele din dreapta fisurat, evident ca mi-a picat fatza dar pana la urma ce mai puteam face? Am aflat ca macar la capitolul ciclistica nu sunt probleme si ca nu risc sa imi rup gatul pe ea, mai trebuia schimbat si discul de frana de pe spate care era varza, in rest ulei, filtre si placute fusesera intr-adevar schimbate recent. Si bomboana de pe coliva, desi imi schimbasera bujiile si mi-au cerut evident si banii pe ele, motorul mergea tot in trei pentru ca nu-i dadusera de cap. M-a suparat faza asta, cum adica, ai schimbat bujiile, merge tot in trei dar tu ma taxezi?? Pai daca ai vazut ca nu merge, de ce le-ai mai pus si de ce nu ai rezolvat problema, puneai mana pe telefon, ma sunai si imi spuneai, bre, uite cum sta treaba, o facem sau nu, mi s-a parut lipsa totala de profesionalism si am zis ca nu mai calc ever pe la ei. Le-am platit ce era de platit si am plecat, am vazut ulterior ca am ramas fara inca un surub la carena iar acel surub lipsa pe care il vazusem cand am luat motorul era de la clema airboxului dreapta, rupta evident. O sa mai sar peste cateva detalii si o sa va spun ca am ajuns la un nene mecanic, care a constatat ca una din supape era blocata si trebuie schimbata, am comandat piesa noua cu tot ce trebuie, pentru ca mi-a recomandat sa nu iau sh pt asa ceva, a inlocuit ce era de inlocuit si acum merge in patru. O sa va mai spun ca in ciuda celor intamplate, sunt mandru de motoreta mea, sunt incantat ca o am si sper sa nu am ''evenimente'' neplacute pe ea. In incheiere, TNG, ca sa-ti raspund la intrebare, ma agit cu manualul de utilizare pentru ca, desi acum stiu mai multe decat anul trecut, in continuare conder ca stiu mult prea putine despre ceea ce inseamna fenomenul moto, utilizarea unei motorete si desi iti dau dreptate legat de informatiile pe care le contine manualul de service, am citit un manual de utilizare de la hayabusa (pe ala l-am gasit) si am aflat multe noutati despre modul de utilizare. Cum spuneam, nu am avut de la cine sa invat si tot ce am invatat, am cam invatat singur. Poate reusesc sa va si amuz un pic spunandu-va ca nici macar nu stiam ca motoristii se saluta ) si ma miram ca boul de ce dracu ma saluta aproape toti cei cu care ma intersectez )) de unde naiba ma cunosteau?? )) Am mai aflat ulterior ca chopperistii nu-i sufera pe vitezani!!! si alte aberatii de acelasi gen, ceea ce mi se pare o tampenie, fratilor, e loc pentru toata lumea!!! Am sa inchei cu o teorie pe care o am inca de cand am facut scoala de soferi pentru B, ''Scoala de soferi nu te invata sa conduci, te invata doar sa iei examenul pentru permis, de condus inveti sa conduci abia in anii urmatori''. Respect tuturor si sa vina odata vremea buna recunosc ca m-am ,,speriat,,de lungimea povestii tale dar pana la urma am citit-o siiii 2 lucruri as avea de spus,si anume:1 ma surprinde tare faptul ca la peste 200 la ora colegul tau mai traieste si 2:tot vitezana avand(tot gsxr)am fost salutat de choperisti si eu la randul meu i_am salutat pe ei.In rest numa bine si so stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Dragi colegi.ma lupt cu o defectiune.la sradul meu 600 am dat carburatoarele jos sa curat borcanele(erau praf),acum,poate si inainte dar nu am vazut eu.pe la un furtun dintre cele pt depresurizarea camerei de nivel si trec prin 2 clapete,iese benzina,o clapeta este pe on si una pe off,pe cea care este deschisa iese benzina(nu am mai stat sa vad exact care carburator curge 1 sau 4 dar vad pt ca acel furtun care duce in air box este transparent si ajunge benzina pana la jumatatea furtunului,toate plutitoarele inchid..vreau sa ajung la un mecanic sa fac carburatia dar este tocmai in Targu Neamt 60 km distanta si nu dispun de duba......si as vrea sa stiu exact sa remediez problema si sa fug la el.MultumescDaca cuiele si suportul cuielor sunt etanse nu au voie sa curga!Nu inteleg la ce clapete te referi! Pune cateva poze sa ma lamuresc despre ce este vorba. Apropo..cum ti-am spus si pe PM. prentru proba intorci carburatoarele invers si tragi cu gura pe furtun si pui limba...daca tine este etans. Nu trebuie sa sufli cum ai facut tu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 am si tras si totul este ok. una din aia neagra care intra furtunele de la carburatoarele 1-4 este pe deschis si de la aia curge benzina,nu am mai stat sa vad de la care carb exact curge ca sa inoptat si am bagat-o in garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 am si tras si totul este ok. una din aia neagra care intra furtunele de la carburatoarele 1-4 este pe deschis si de la aia curge benzina,nu am mai stat sa vad de la care carb exact curge ca sa inoptat si am bagat-o in garaj. Carburatorul 1sau4 nu inchid corect sau nivelul este prea mare.Nu are voie sa fie benzina la nivelul acela unde este inserata teava aceea de metal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 am inteles.o sa mai micsorez maine nivelul la ele macar sa nu mai curga ca sa pot ajunge la mecanic pe roti.. TNG ,TOT RESPRECTUL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcalu Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Mama ce "pomelnic"! Apreciez rabdarea de care ai dat dovada sa scrii atatea lucruri,dar am citit cu interes aducandu-mi aminte cum am fost si eu la prima vedere a unei motociclete japoneze. Am stat langa ea, in parcare aproape o zi, sa vad cand vine propretarul sa o porneasca ,am vrut doar sa aud motorul! Bafta cu moto si fara probleme,sa te bucuri de ea asa cum meriti! Daca ai probleme nu ezita sa intrebi. Mi-a permis timpul fiind duminica Multumesc pentru urari, la fel va doresc si eu tuturor. Alcalu foarte frumoasa povestioara ta.Imi pare rau pentru problemele mecanice pe care le-ai avut ...Primele amintiri sunt cele mai frumoase.Eu in 2009 am pus in buzunarul interior al hainei echivalentul a 2500e,am urcat in autocarul de Constanta hotarat sa cumpar un gsxr600 galben pe care l-am gasit pe net.Nu am luat echipamentul,nici macar casa.Aveam pata pusa sa imi cumpar motoreta Cum a aduceam in Bucuresti...detalii care nu contau.EU VROIAM SA CUMPAR MOTOR Motoreta mea(ca 90% din mtoarele existente) fusese tavalita si revopsita,Stiam ca o tavalesc si eu si am cautat una mai zgariata de care sa nu imi para rau cand o sa pic si eu.La mecanica nu vroiam sa aiba probleme La jumatatea drumului m-a sunat un cunoscut intrebandu-ma unde sunt.Spus omului ca sunt in autocar si merg sa cumpar motoreta.Mi-a spus sa cobor in prima localitate si sa il astept acolo Am coborat in comuna Stefan cel mare si l-am asteptat inca vreo ora,timp in care el alerga cu 120-140 pe autostrada calare pe un naked,in luna octombrie.Nu mai detaliez dar motorul a ajuns in bucale cu o duba impreuna cu subsemnatul si cel cu naked ul, in noaptea aia A doua zi am facut boroboata de care ma temeam sa cumpar o mobra cu estetica impecabila.Mi-a cazut pe picioare si am julit o laterala de marginea unei borduri,indoit scarita pilot si levierul de ambreiaj ...si asta cand am incercat sa descalec in fata porti,din cauza pantalonilor care s-au prins de saua pasagerului stiam eu ca nu sunt sigurul. Intr-o gafa asemanatoare am rupt si eu oglinda din dreapta, nu s-a mai inteles nimeni cu mine in ziua respectiva de suparat ce eram.... recunosc ca m-am ,,speriat,,de lungimea povestii tale dar pana la urma am citit-o siiii 2 lucruri as avea de spus,si anume:1 ma surprinde tare faptul ca la peste 200 la ora colegul tau mai traieste si 2:tot vitezana avand(tot gsxr)am fost salutat de choperisti si eu la randul meu i_am salutat pe ei.In rest numa bine si so stapanesti sanatos Nu am vrut decat sa impartasesc si altora ce am patimit, sunt convins ca mai sunt si altii care citesc forumul fara sa intervina si poate mai invata de ce anume sa se fereasca. Despre colegul meu pot sa-ti spun ca a fost in ceva timp in coma profunda si ca apoi a fost reconstruit ''piesa cu piesa'' de medicii ortopezi de la Budimex + 1 an de stat in pat. Consider ca a avut un noroc imens pentru ca singurele sechele sunt de ordin fizic, altfel este intreg la minte, lucid si e cel mai bun din echipa lui. Si eu am fost salutat de odata de un choperist si evident ca i-am raspuns, nu vad de ce nu as face-o dar am citit tot felul de tampenii pe tema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny_gsxr Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Mi-a permis timpul fiind duminica Multumesc pentru urari, la fel va doresc si eu tuturor. stiam eu ca nu sunt sigurul. Intr-o gafa asemanatoare am rupt si eu oglinda din dreapta, nu s-a mai inteles nimeni cu mine in ziua respectiva de suparat ce eram.... ceva de genu am patit si eu la fel am cumparat un motor am mai bagat ceva bani in el nu mergea rotund am fost la un ''service'' exact schimb de bujii sincronizat injectoare si la fel am plecat cu ea cu probleme si taxat pana am ajuns la userul TNG am lasat motorul la el si in 2 zile am venit si am luat cu totul alt motor am ramas cu gura cascata ce poate face motorul meu dupa ce a trecut prin mainile lui Recomand si cand voi mai avea probleme voi apela cu incredere la el Foarte multumit de lucrare Respect Tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 TNG nu ai vro clona si prin neamt sa pot ajunge si eu la tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 TNG nu ai vro clona si prin neamt sa pot ajunge si eu la tine? poti pusca tu pana la el o plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 o plimbare de 600 km pe vremea asta pe 2 roti si cu dara de benzina dupa mine? ) sa vad ce pot rezolva sa nu mai curga si sigur o sa trag o fuga chiar daca merge sacadat si nu nimeresc nivelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 daca mai astepti o luna ma bag si io Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 ceva de genu am patit si eu la fel am cumparat un motor am mai bagat ceva bani in el nu mergea rotund am fost la un ''service'' exact schimb de bujii sincronizat injectoare si la fel am plecat cu ea cu probleme si taxat pana am ajuns la userul TNG am lasat motorul la el si in 2 zile am venit si am luat cu totul alt motor am ramas cu gura cascata ce poate face motorul meu dupa ce a trecut prin mainile lui Recomand si cand voi mai avea probleme voi apela cu incredere la el Foarte multumit de lucrare Respect Tng Unde ai fost? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 mai multe detalii nu dai si tu , preturi, locatie..etc ? am luat,m-am convins.xtc-c60 10w40 mo ajuns la 31 lei/litru cu tot cu transport.Las un nr de tel pt cei interesati:0740190581 Marian CLuj.iar daca intreaba de unde aveti numarul ii spuneti de Constantin,o sa-si dea seama despre cine-i vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 (editat) M-am incapatanat si am citit tot,, ce sa mai .. ma doare sufletul cand aud asa ceva dar bine ca a fost doar atat. se intampla cand arde sufeltul in noi .. cand te insori oricum ma bucur ca te-ai virusat !! Editat Februarie 17, 2013 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Am mai vazut azi un motor care mecanic nu are hibe. Necesita cauciuc fata, placute frana pe spate si o carburatie. Parca parca l-as lua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 ce ai gasit? poze...sa o vedem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny_gsxr Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 (editat) Unde ai fost? nu pot spune ca asta ar insemna sa fac reclama proasta si nu imi sta in fire la altele am vazut ca stie sa se ocupe si are si recomandari de la alti useri dar se pare ca la al meu la depasit si cum am venit asa am si plecat doar cu bujii noi si manopera luata dar tot cu bubele cu care am venit ceea ce nu mi sa parut ok dar asta e ...nu mai zic nimic Editat Februarie 17, 2013 de jhonny_gsxr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 atunci tine pt tine sa manance si altora banii nu-ti pare rau de banii dati se vede ca nu au fost munciti ,nu ? glumesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinel2009 Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Mi-am cumparat un suzuki gsxr din 1998 600 srad sper sa reusesc sa il inmatriculez cat de curand si sa ne vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 (editat) zi frate aici .. ce facem ? Avem menajamente? Prezinta situatia din punctul tau de vedere, al clientului ca doar ai dat bani. Editat Februarie 17, 2013 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 nu pot spune ca asta ar insemna sa fac reclama proasta si nu imi sta in fire la altele am vazut ca stie sa se ocupe si are si recomandari de la alti useri dar se pare ca la al meu la depasit si cum am venit asa am si plecat doar cu bujii noi si manopera luata dar tot cu bubele cu care am venit ceea ce nu mi sa parut ok dar asta e ...nu mai zic nimic Dimpotriva,trebuie sa ne spui cine e mesterul minune ca sa il ocolim,macar pe pm.Sa nu am vreo(alta) experienta neplacuta pe viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 ceva de genu am patit si eu la fel am cumparat un motor am mai bagat ceva bani in el nu mergea rotund am fost la un ''service'' exact schimb de bujii sincronizat injectoare si la fel am plecat cu ea cu probleme si taxat pana am ajuns la userul TNG am lasat motorul la el si in 2 zile am venit si am luat cu totul alt motor am ramas cu gura cascata ce poate face motorul meu dupa ce a trecut prin mainile lui Recomand si cand voi mai avea probleme voi apela cu incredere la el Foarte multumit de lucrare Respect Tng bai johnny daca e vorba tot de k2-ul de la pepenas...mare ghinion ai avut frate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcutpaul Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 salut. detin un GSX-R de 600 din 1999, versiunea AD si am o mica nelamurire privind pornirea motorului, desi cu o baterie cam slabuta si in prezent moarta, anul trecut am avut urmatoarea problema privind pornitea suzanei, cand apasam butonul de pornire (socul tras la maxim) trebuia sa las la automat cel putin 5-8 secunde sa porneasca, daca apasam de 3-4 ori butonul rosul (sa se incarce carburatoarele cu benzina) pornea din prima secunda, Credeti ca e o problema ca bateria era slaba, sau este alta problema. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinel2009 Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Pt Sradul meu din 1998 de 600 ma intereseaza niste crashpaduri daca are cineva sa ma anunte ca sunt f dornic. Eu trebe sa scot carenele de la vopsit si sunt incepator si am nevoie disperata de ele.Ma intereseaza ceva ce sa imi protejeze cat mai bine carenele nu de design. Salutare, Sunt proaspat posesor...si cand zic proaspat...azi am cumparato si aduso de undeva de prin Urziceni pe roti..... de suzuki SRAD. Am venit cu el pe roti pe vremea pe care o vedeti afara, si vreau sa zic ca sunt placut impresionat de tinuta de drum si cuplu. Mobra e din 97...km cica 33.400 si mai trebuie bibilita putin la estetic....saua e pielea exfoliata de pe ea...semnale pe fata, chestii de ordin estetic. Motor, cutie si ambreiaj din cate am vazut eu din cei 55 de km.....si pe vremea asta se comporta bine, fara batai sau alte zgomote care sa imi dea palpitatii de inima. Singurul lucru chicios care il are pe ea....este o codita de r6 99-00 pe el...care il face sa arate mai super sport asa...insa eu impatimit de srad cred ca o sa cumpar si montez codita ei stock. IN rest...astept caldura...si sa vina draq mai repede ca m-am saturat de mizeria asta de vreme!! dami niste poze cu motorul tau ca am si eu un srad si vreau sa vad codita aceea de care spui ca ii ceva mai sport Dami niste poze cu motorul tau ca am si eu un srad si vreau sa vad codita aceea de care spui ca ii ceva mai sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.