wippy Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 nu TNG , cum la 750 furca e up-side-down , in partea de jos unde se prinde jamba culisanta de suportul etrierului , aripei etc ... nu pot sa pun poza ca sunt pe telefon momentan ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 nu TNG , cum la 750 furca e up-side-down , in partea de jos unde se prinde jamba culisanta de suportul etrierului , aripei etc ... nu pot sa pun poza ca sunt pe telefon momentan ! DA ..corect am luat imagine de 600...acum este mai bine? Unde din punctele numerotate de mine curge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 in punctul 1 , pe acolo curge ... eu mai am un amortizor stramb si ma gandeam daca pot sa schimb ceva pe acolo ... daca se demonteaza , daca are vreo garnitura ceva ! multumesc frumos , esti un mare domn ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 in punctul 1 , pe acolo curge ... eu mai am un amortizor stramb si ma gandeam daca pot sa schimb ceva pe acolo ... daca se demonteaza , daca are vreo garnitura ceva ! multumesc frumos , esti un mare domn ! Pai nasol moment pentru ca pe acolo nu are voie sa curga Eu cred ca vine de sus de la simering, se scurge pe tub si ajunge acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 hmmm , o sa urmaresc cu foarte mare atentie ... chestia e ca eu am pus o protectie (o carpa mica lipita cu banda adeziva in jurul tubului) astfel incat sa nu se duca pe disc ulei si deasupre protectiei improvizate de mine tubul e curat , dau cudegetul sub protectia de praf ,chiar si in spate si e uscat uscat ... de aia am ajuns la concluzia ca pe acolo curge ! sper sa fie pe la simering intr.un sfarsit ! multumesc inca odata pt ajutor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 (editat) in punctul 1 , pe acolo curge ... eu mai am un amortizor stramb si ma gandeam daca pot sa schimb ceva pe acolo ... daca se demonteaza , daca are vreo garnitura ceva ! multumesc frumos , esti un mare domn ! Curg simeringurile desi credeai ca nu curg Jamba stramba - doar cu schimb cu una buna o rezolvi. Iti strica si cuzinetii pentru ca se freaca excesiv. In plus ai stiction in suspensie si functioneaza prost. Editat Iunie 17, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 am trantit mobra intr-un sant si de atunci mi se pare ca se aude undeva pe partea stanga un tacanit!nu sunt sigur daca se auzea si inainte sau nu dar dupa ce am ridicat-o si am pornit-o am observat!suzuki k1 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 te.ai uitat la capacul de la aprindere ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 te.ai uitat la capacul de la aprindere ? Pai "aprinderea" este pe dreapta... am trantit mobra intr-un sant si de atunci mi se pare ca se aude undeva pe partea stanga un tacanit!nu sunt sigur daca se auzea si inainte sau nu dar dupa ce am ridicat-o si am pornit-o am observat!suzuki k1 1000 Ai lovit motorul undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 (editat) am un prieten cu un k2 1000 , a scapat mobra pe stanga , a lovit capacul la alternator si la fel a patit , ii atingea tablita aia de tine cablul statorului de rola cu magneti ... deci aprinderea cum am spus mai sus e pe stanga probabil gresesc cand spun aprindere Editat Iunie 17, 2014 de wippy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 cand a ajuns in sant s-a lovit pe partea stanga!se vad urme pe carena stanga in locul unde este un capac! » Post actualizat in 18 Jun 2014 07:11am carene de 750 si capacul este acoperit de carena! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 da carena jos si desfa capacul . vezi poate s.a deranjat ceva pe acolo .... vezi sa inclini motocicleta putin spre dreapta sa nu iti curga ulei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Eram dator cu un review mai amanuntit in legatura cu resoftarea calculatorului ! Am facut aceasta operatiune la TNG pentru ca este mecanicul meu si omul in care am incredere deplina. Sa incepem cu inceputul,am vrut sa fac lucrul acesta pentru ca eram prea ,prea curios cum se simte fata de varianta stock ,am avut in trecut pc3 pe celalalt gsxr si imediat am simtit diferenta in bine (era o simpla harta de benzina imbunatatita). Am reusit prin aceasta operatiune sa racesc motorul mult mai bine (ventilatorul pleaca mult mai devreme RECOMAND TUTUROR!daca vrei sa ai un motor cat mai mult timp cred ca este timpul sa te gandesti sa-l racesti!). Am un buton din care comut harta stock si harta de putere depinde cum vreau sa merg insa va spun ca am uitat de harta stock ... nici nu mi-am mai adus aminte de buton/harta,am lasat comutat pe power si gata.Au fost scoase limitarile din fabrica,catalizator nu am avut pe ea pt ca nu vine cu asa ceva,clapetele au fost eliminate cand a fost pus slip-on Akrapovic,nu cred ca am nici sonda lambda .Detaliile tehnice nu le stapanesc asa bine ca sa va spun despre hartile de benzina/grupuri/valorile de aer/deschiderea clapetelor si lista poate continua chestia a fost sa schimbam ceva mult in bine si sa nu bubuim motorul...slava Domnului a iesit ceva excelent .Acceleratia este mult mai senzitiva,in treptele 1,2,3,4 cu care am mers pana acum cel mai mult ma dau jos razand de pe motocicleta. Am vorbit la United sa ma duc sa fac cateva trageri pe harta de stoc si harta de power sa vedem unde ne aflam in momentul acesta,cand am sunat sa fac programare mi-au spus sa sun peste ceva timp ca au ceva probleme cu standul,am inteles ca au rezolvat si luna viitoare sper sa ajungem acolo ,o sa revin cu rezultatul. Dupa primul drum facut cu motocicleta prin Bucuresti sa schimb pompa de frana din recall am pus mana pe telefon sa-l sun pe TNG sa-i spun o "prostie" asa am gandit atunci ca este si totusi am zis sa-i spun : "Georgica consumul a scazut ! R: Da asa si trebuia sa se intample,e normal etc etc " ,sa nu credeti ca a scazut cu 1L/100 km(eu cel putin nu am constatat asta pana acum,insa sunt bucuros ca nu am depistat cresterea consumului,nu ma deranja daca si crestea cu putin dar sa nu constat o crestere cu 3-4L/100km ) am simtit asta imediat pt ca stiam cati km am facut cu motocicleta si cat am alimentat dupa aceea + mersul prin Bucuresti si dorinta de a vedea ce a facut TNG cu resoftarea ,surpriza a fost placuta,am zis sa nu ma opresc si sa vad ce se intampla cand o sa merg cu ea pe circuit pentru ca acolo ma interesa in special cum se comporta motocicleta/consumul/hartile imbunatatite tot tacamul ... ,am facut 2 iesiri de 2 zile fiecare cu acelasi rezultat,consumul a fost unul modest.Nu aveam cum sa nu constat treaba aceasta sau sa nu fiu atent pentru ca am urmarit/stiam review`urile legate de resoftarea calculatoarelor si majoritatea "se plangeau" de un consum ridicat , de ce sa nu recunosc ma temeam de asta. Daca o sa-mi mai aduc aminte ceva o sa va mai scriu. Concluzia : operatia a reusit,a fost un succes,recomand! Multumesc Georgica pentru treaba asta si multumesc celorlalti baieti care mi-au dat sfaturi sa merg sa fac resoftarea cu incredere pentru ca merita Jagi,staude6,Levi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Cu placere Georgica! Ma bucur si eu ca a iesit ceva frumos teoretic vorbind nu are cum sa nu fie bine. Ramane sa pui pe dyno motorul, si sa vedem si cifre...nu conteaza ce cifre arata,ma intereseaza diferenta intre softul stok si cel modificat de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 un y pipe sa elimin nenorocirea aia de catalizator la un k8 1000 are cineva de vanzare ? daca da va rog pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 se cumpara special pt tobele pe care le ai de la aceeasi firma sau unul diferit pe care trebuie sa-l modifici » Post actualizat in 20 Jun 2014 14:27am cautat ceva timp pentru un prieten cu k7 si am gasit in Romania si pret foarte bun ,sunet demential » Post actualizat in 20 Jun 2014 14:31asta cumparat era exact Yoshimura daca nu ma insel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Cat ai dat pe Y comandante ?presupun second .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 250ron Y'yoshimura » Post actualizat in 20 Jun 2014 17:47 da second era insa arata ca si nou... te salut Levi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 o-hooo bun pretul !yoshi number 1- 2 . pt modelul meu n-am gasit sub 500 nici SH ....yoshi nu fabrica pt yamaha sau ??....te salut si yo comandante! » Post actualizat in 20 Jun 2014 21:25ps .schimba poza L-o-L » Post actualizat in 20 Jun 2014 22:37ps2 .acum vad review-ul cu resoftarea ..de cand pe yamaha ,de 2-3 sezoane, nu prea intru pe forumul suzuki ...sorry.Bun. Bine ca esti multumit felicitari tie si mai ales mecanicului TNG .Genial!Jos palaria! Bun...oricum k5 1000 are cuplu si putere din belsug.e singura la anii aia care fuge 200+ in treapta a 2-a fara probleme...zx 10 se apropie dar e prea "rough" livreaza puterea prea dintr-o bucata...yzf 2004+ pe 5 supape /cil e incredibil de puternica in ture mari dar lipseste cuplul @ ture medii[cea ce nu e un lucru rau @ circuit dar nici pe strada.atentie!]..cred ca noua harta a copiat ceva din filosofia yamaha.adica cuplu usor sacrificat si cv putere in plus aproape de limitator.CRED!Cum a facut asta la un consum scazut ramane un mister.asteptam cifre Honda la anii aia nu conteaza nici pe circuit nici pe strada.e ridicol de lenta indiferent de viteza/turatie.testat de mine la un head to head. Ok ,revenind,bine ca ai optimizat consumul si modul in care livreaza puterea .ai si buton switch.e bine.Chiar genial ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 si eu am tot yoshi pe ea..si nu vinde y ul ? am cautat dar nu am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 nu vinde nimic,imi pare rau ,stiu ca a fost pretul excelent Levi de aceea am si insistat sa-l cumpere ,nu cred ca.ti imaginezi cu suna arrow'urile alea 2a. cu Y'pipe ,a trecut de 2 ori pe @ rar[redobandire talon] » Post actualizat in 21 Jun 2014 05:07 *** cuplul e ok din ce simt eu acum ,am pus si -1 pe fata pt ca nu se merge constant cu 270-280 ca sa.mi trebuiasca topspeed insa ce am putut testa pana acum treptele 1,2,3,4 pana.n x turatii sunt geniale ,nu am vb nimic de putere pt ca astept sa fac un dyno pe ambele harti sa vedem care este difetenta ... si dupa aceea mai modificam daca este cazul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI-RACING Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 (editat) sa vezi astea cum suna tata(cmd)....abia astept sa mergem la hungaro... Editat Iunie 21, 2014 de CRISTI-RACING Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 Salutare la toata lumea , am o rugaminte daca cunoaste cineva ceva istoric al motocicletei din anuntul asta http://olx.ro/oferta/vand-suzuki-gsxr-1000-k7-IDT0c5.html#8634955b12 , motoreta a fost acum ceva timp la vanzare si aici pe forum. Maine as vrea sa dau o fuga la Iasi sa o vad/iau, am tot vb zilele astea cu vanzatorul si ieri ar fi trebuit sa ma duc dupa ea, insa din discutiile purtate cu el motoreta este in stare foarte buna atat mecanic cat si estetic, insa sg problema care o avea e ca avea becul rosu aprins in bord, ieri dupa ce am amanat drumul , dupa masa spre seara m-a contactat spunandu-mi ca a rezolvat problema, fiind vb de nust ce siguranta si fire care nu le-a pus cand a eliminat exup ca a schimbat evacuarea. Intrebarea este daca se poate sa fie problema de la asa ceva, sau ce sa verific la ea, ca nu as vrea sa o iau si dupa sa ma apuc de umblat prin motor. Oare gasesc pe cineva din Iasi cu service moto sau ceva mecanic bun care sa ma ajute cu un eventual test de compresie? Imi dau seama daca e sa fie ok motorul daca are sau nu compresie? Ms si astept cateva recomandari sau daca cunoaste cineva starea motoretei, sau a fost sa o vada si nu i-a placut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 cumparat si montat y pipe leo vince ...sunt super incantat de el .. multumesc mymoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 Salutare la toata lumea , am o rugaminte daca cunoaste cineva ceva istoric al motocicletei din anuntul asta http://olx.ro/oferta/vand-suzuki-gsxr-1000-k7-IDT0c5.html#8634955b12 , motoreta a fost acum ceva timp la vanzare si aici pe forum. Maine as vrea sa dau o fuga la Iasi sa o vad/iau, am tot vb zilele astea cu vanzatorul si ieri ar fi trebuit sa ma duc dupa ea, insa din discutiile purtate cu el motoreta este in stare foarte buna atat mecanic cat si estetic, insa sg problema care o avea e ca avea becul rosu aprins in bord, ieri dupa ce am amanat drumul , dupa masa spre seara m-a contactat spunandu-mi ca a rezolvat problema, fiind vb de nust ce siguranta si fire care nu le-a pus cand a eliminat exup ca a schimbat evacuarea. Intrebarea este daca se poate sa fie problema de la asa ceva, sau ce sa verific la ea, ca nu as vrea sa o iau si dupa sa ma apuc de umblat prin motor. Oare gasesc pe cineva din Iasi cu service moto sau ceva mecanic bun care sa ma ajute cu un eventual test de compresie? Imi dau seama daca e sa fie ok motorul daca are sau nu compresie? Ms si astept cateva recomandari sau daca cunoaste cineva starea motoretei, sau a fost sa o vada si nu i-a placut Incearca sa iei legatura cu cei de la madras din iasi sa vezi daca te pot ajuta cu un test de compresie si de ce nu cu o verificare totala a motorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.