Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da ma Silviu, ai dreptate. Ametitul ala de Cata te-a trecut asa in telefonul meu :D Lui trebuie sa-i dam mielul :lol:

Cred ca mai degraba am sa dau eu N'spe mii de beri.

 

post-37109-1274862703_thumb.jpg

Dupa astea inca mai plang :wave:

 

Stai potol, ca oricum nu dau aurul din casa (nu ca as avea ;) ).

Hai sa se indrepte vremea asta la munte, ca am chef de Siriu (chiar daca nu am fost deloc pe el)/Cheia/TransF! :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

need help:

toba stock pt k1-k3 sambata, pt itp, ca a mea e la cluj si nu apuc sa o aduc.

Si dupa toate zvonurile, dupa 1 iunie o sa se poata face doar la RAR, as vrea sa evit asta :lol:

multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

need help:

toba stock pt k1-k3 sambata, pt itp, ca a mea e la cluj si nu apuc sa o aduc.

Si dupa toate zvonurile, dupa 1 iunie o sa se poata face doar la RAR, as vrea sa evit asta :lol:

multam

 

suna-ma . sunt fierbinte ...

ca tb sa mergem unde o am, sa o desfac dp galerie.

 

AM NEVOIE DE UN CABLU DE AMBREIAJ - K1 - K3

stie cineva pe unde gasesc asa ceva ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg cu stock-urile de 12500 de km...si mai le tin sezonu asta. Mai ales fata. La ritmul meu nu am avut probleme. Mai am jonglat cu presiunea, mai cu suspensiile. Si am mers in limita mea si pe meses, si pe o minipista.

Mesaj completat

Pe dreapta inca mai am o juma de centi de chicken-strips picante ;)...la toata lume e asa, mai incomod pe dreapta de inclinat? Sau doar eu am problema asta?

aladine....daca te iei iar de rim-stripes-urile puse de mine stramb, jur ca vin pana la buzau sa le pui tu mai bine :lol:

Si eu o inclin mai greu pe dreapta,probabil ca are legatura ca ai frana la picior...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frana de picior? Ce legatura are? Varful piciorului este pe scarita, cand esti inclinat pe viraje, poti sa uit ca ai frana de spate.

Este doar o chestie de exercitiu, se depaseste si acest impediment. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o inclini mai greu pe dreapta pt k acolo ai acceleratia si conducand dupa metoda "counter-steeringului" este normal sa ti se para mai greu pt ca trebuie sa impingi in gidon in timp ce si accelerezi unde mai pui ca este si o pozitie nefireasca a palmei in raport cu antebratzul drept , nu are nicio leg frana spate(de asta trebuie sa uitzi) hmm..poate cu ea inainte de cubra reduci rotatiile pe spate ca sa te incadrezi pe trasa ideala asta in caz ca ai prea mare viteza (pe circuit) . !!!!!!!(try body steering/body position)

!!!!!!!, pe strada e foarte riscant sa mergi cu cauciucul @ limita eu merg la 85% si`mi e bine multzumesc Lui Dumnezeu.

vorba unui prieten "frate dupa ce ai dormit mort de beat o noapte intr.o barca la snagov tu vrei sa mai mergi si cu moto a 2a zi ? eu zic sa nu`ti incerci norocul"

toate bune :*

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai potol, ca oricum nu dau aurul din casa (nu ca as avea :lol: ).

Hai sa se indrepte vremea asta la munte, ca am chef de Siriu (chiar daca nu am fost deloc pe el)/Cheia/TransF! ;)

 

Mergem! Drumul pana la Buzau este plictisitor rau, dar de la Siriu este senzational :wave: Curbe, curbe si iar curbe. Sper sa reusesc sa fac rost de o camera GoPro pana atunci. Sa pot filma frumusetea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergem! Drumul pana la Buzau este plictisitor rau, dar de la Siriu este senzational :lol: Curbe, curbe si iar curbe. Sper sa reusesc sa fac rost de o camera GoPro pana atunci. Sa pot filma frumusetea.

 

prefer cheia.

cel putin anul trecut asfaltu pe siriu era praf.

si ca traseu...cheia mi se pare muuult mai frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Drumul pana la Buzau este plictisitor rau, dar de la Siriu este senzational

 

pai nu o iei prin buzau, in peco la valeni faci dreapta si ajungi pe siriu, iar daca faci stanga spre cheia.....simplu. si mai scurt si curbe mai aproape. si nu intri prin brasov o iei prin sacele dupa ce termini siriul.

 

Mesaj completat

cel putin anul trecut asfaltu pe siriu era praf.

si ca traseu...cheia mi se pare muuult mai frumos.

Nu a fost praf deloc, au fost 3 portiuni in care au turnat covor asfaltic, iar de gaz........sunt unele portiuni cu viraje stranse dar cu vizibilitate maxima, acolo pui lejer scarita pe asfalt.

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu o iei prin buzau, in peco la valeni faci dreapta si ajungi pe siriu, iar daca faci stanga spre cheia.....simplu. si mai scurt si curbe mai aproape. si nu intri prin brasov o iei prin sacele dupa ce termini siriul.

 

Mesaj completat

 

Nu a fost praf deloc, au fost 3 portiuni in care au turnat covor asfaltic, iar de gaz........sunt unele portiuni cu viraje stranse dar cu vizibilitate maxima, acolo pui lejer scarita pe asfalt.

exact asta am facut anul trecut ... din valeni am plecat spre siriu ... si pana in dn iti dai cu tesla'n ....

intradevar, pe cheia sunt multe viraje fara vizibilitate, era sa-mi iau un golf in fata, ca prostul taia curba,

dar nu se compara cu siriul. cel putin pe mine m-a lasat rece.

 

am rezolvat problema cablului de ambreiaj.

cumparat un cablu de 2 m, capsat la un singur capat. pret 10 roni - piata de scule obor ( tb cautat si intrebat pe la tarabe )

partea capsata se prinde in nuca la ambreiaj, se taie cu dalta la lungimea potrivita, se baga prin manson, si la

maneta ca blocaj pt cablu am folosit un rahat dala de alama care se gaseste in intrerupatoarele de lumina ( de la casa )

ca se baga cablul prin el, si apoi se strange surubul.

 

pt cine nu stie... pretul in reprezentanta a cablului complet este de 97 de roni.

si vine in 7 zile. la mine a fost o solutie rapida, care sper sa tina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai prima dat l-am prins jos si nu am strans surubul bine.

am montat capacul

am montat maneta

si cand am strans prima data.. a scapat

dasta am zis sa se puna capatul capsat in partea de jos...

daca cedeaza sa nu mai dai carena jos, sa scoti capacul ...

 

acum doar tb sa-i mai gasesc un traseu la cablu.

l-am pus pe langa cadru pe exterior, pe sub ramul stanga, prins in clema dp cadru

si la maneta.

problema este ca daca virez dreapta maxim cablul se opreste in cadrul de bord si pune in tensiune

exact locul unde mansonul intra in cotul de teava. probabil dasta a si cedat la mine mansonul chiar acolo.

 

ce-i bine ca se pare ca ambreiajul meu o mai duce un pic. nu am avut ocazia sa-l testez de dim.

cat nu se stie...avand in vedere ca de vreo 1 an merg cu el semipatinat .... si bolovanul nu si-a dat seama !

Mesaj completat

BTW : suruburi de carena in piata la obor 4b la 1 ron.

se vede ca-s dintr-un material mai slab ...dar pt cine nu are, decat sa puna sine stie ce suruburi, sau soricei ....

deasemenea

suruburi de parbriz, am gasit in targ la vitan, in spate pe unde sunt aia cu piese de scuter, sunt unii care stau pe jos

pe niste paturi...pret 5b- 1 ron

tot la astia gasiti si suruburile alea negre de plastic cu care se prinde carena inferioara de sub far la k1-k3

si la modelele fabricate mai recent am vazut chiar si pe la codita. nu sunt la fel....da merge. pretul acelasi.

tot din vitan am luat semnalizari de scuter ... dalea carbon look 10 roni perechea

am scos becul din ele, si l-am inlocuit cu bec de spot 12V - 20 W pret dedeman - 2b - 2.5 roni.

calurile le-am lipit cu cositor de piciorusele becului. in principiu cositorul nu prinde pe piciorus, dara daca infasori

cablul litat pe piciorus si pui cositor .... MERGE !!!!.

izolarea cu termocontractibil. si il infigi pur si simplu.

apoi ii faci un filtru de lumina dintr-un dosar de plastic portocaliu. io am pus rosu...asta am gasit prin casa.

 

astea au fost cateva solutii de criza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o inclini mai greu pe dreapta pt k acolo ai acceleratia si conducand dupa metoda "counter-steeringului" este normal sa ti se para mai greu pt ca trebuie sa impingi in gidon in timp ce si accelerezi unde mai pui ca este si o pozitie nefireasca a palmei in raport cu antebratzul drept , nu are nicio leg frana spate(de asta trebuie sa uitzi) hmm..poate cu ea inainte de cubra reduci rotatiile pe spate ca sa te incadrezi pe trasa ideala asta in caz ca ai prea mare viteza (pe circuit) . !!!!!!!(try body steering/body position)
!!!!!!!, pe strada e foarte riscant sa mergi cu cauciucul @ limita eu merg la 85% si`mi e bine multzumesc Lui Dumnezeu.

vorba unui prieten "frate dupa ce ai dormit mort de beat o noapte intr.o barca la snagov tu vrei sa mai mergi si cu moto a 2a zi ? eu zic sa nu`ti incerci norocul"

toate bune :*

Da...Lasa ca ma fac eu mare...Sa vezi ce va fac:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...Lasa ca ma fac eu mare...Sa vezi ce va fac:))

eu nu cred ca cu un suzi ca al meu se poate face asa ceva. cred ca mare parte din secretul acelui baiat e ciclistica motorului care dupa cum s-a mai vb este foarte diferita de la motor la motor<ex. la a mea tr. sa bag mana f tare contra virajului pt o trasa perfecta. lucru imposibil de facut fara maini<parerea mea>>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu cred ca cu un suzi ca al meu se poate face asa ceva. cred ca mare parte din secretul acelui baiat e ciclistica motorului care dupa cum s-a mai vb este foarte diferita de la motor la motor<ex. la a mea tr. sa bag mana f tare contra virajului pt o trasa perfecta. lucru imposibil de facut fara maini<parerea mea>>

ce cauciucuri ai? (dimensiune)

exact asa era si a mea inaite sa-mi schimb gumele, trebuia sa trag foarte tare de ghidon. Dupa in schimb, pot linistit sa merg in curbe si fara counter-steering

 

P.S. thx Mandibula pt pontul cu ITP, am fost ai, 50 ron si nici intrebare. Nici spaga nu o trebuit :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar de brigestone bt016 ce stiti? ..ca deastea am montate pe mobra si ,,datorita experintei foarte mari si numarului mare de km parcursi cu mobra'' .....nu indraznesc sa o inclin pe curbe prea mult...din motivele enumerate mai devreme, pen' ca imi e frica sa nu dau cu dosu de asfalt ...si nu am incredere in caucioace

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar de brigestone bt016 ce stiti? ..ca deastea am montate pe mobra si ,,datorita experintei foarte mari si numarului mare de km parcursi cu mobra'' .....nu indraznesc sa o inclin pe curbe prea mult...din motivele enumerate mai devreme, pen' ca imi e frica sa nu dau cu dosu de asfalt ...si nu am incredere in caucioace

not good

am inteles ca de bt002 ar fi ceva dar personal nu am apucat sa le incerc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat si altele dar tu le-ai incercat pe astea?

 

Eu le-am incercat si nu sunt entuziasmat.....incearca Diablo SuperCorsa SC2 sau Sportmax GP Racer si o sa uiti de Power One

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mă refer strict la profil:

gumele mai plate îs stabile in linie dreapta, iar cele mai ascutite se culca mai uÂşor.

si diferența e enorma.

si eu am avut la început ceva michelin, si ți-am zis ca mă chinuiam foarte mult sa o inclin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...