Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Vizitator little wayne

mie nu imi bate cu faza lunga la mai mult de 25m si foarte aiurea noaptea.ma obliga sa merg foarte incet sau in spatele unei masini mai lente.Nu pot sa merg tare neavand vizibilitate,greseli faci si cand ai vizibilitate,cand nu ai un camp vizual mai mare de 25m la 70km/h ai tendinta sa bruschezi pe franare sau sa nu te incadrezi corect pe curbe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

de multe ori era sa indrept niste curbe mai ales cand ma prindea noapte pe drumuri care nu le cunosteam de aceea am evitat sa merg noaptea nici cu faza lunga da merg nu imi face nimeni cu farurile ca se vede rau e stresanta rau faza asta sper sa rezolv cumva problema asta pana la urma fara costuri exagerate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

vrei s-o cumperi pe aia ieftina de se opreste in mers?

Cu aia e senzatie sa mergi,nu-i corect?

pacat ca n-am scos mobra mea la vanzare cand nu functionau franele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vrei s-o cumperi pe aia ieftina de se opreste in mers?

 

 

Nu!Vreau sa-l ajut pe om .e de la mine din SAT mai bikerim impreuna :bounce:

Am gasit o lista...poate ajuta si alti bikeri gixeristi

 

C15 - ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR

C21 - INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR

C22 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR

C23 - TIPOVER SENSOR

C24 - IGNITION SIGNAL #1

C25 - IGNITION SIGNAL #2

C26 - IGNITION SIGNAL #3

C27 - IGNITION SIGNAL #4

C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR

C29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSOR

C30 - SECONDARY THROTTLE CONTROL UNIT

C31 - GEAR POSITION SENSOR

C32 - INJECTOR SIGNAL #1

C33 - INJECTOR SIGNAL #2

C34 - INJECTOR SIGNAL #3

C35 - INJECTOR SIGNAL #4

C41 - FUEL PUMP CONTROL SYSTEM

C42 - IGNITION SWITCH SIGNAL

C46 - EXHAUST CONTROL VALVE ACTUATOR (01-02 1000 and 06-07 600/750/1000 ONLY)

 

 

ce-i de facut ?trebuie inlocuit senzorul ?e vreun scurt pe undeva ?bateria ?sa mai confruntat cineva cu asa ceva (C24 C27) ?

Editat de serious sam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

C24 - IGNITION SIGNAL #1

 

C27 - IGNITION SIGNAL #4

 

 

ce-i de facut ?trebuie inlocuit senzorul ?e vreun scurt pe undeva ?bateria ?sa mai confruntat cineva cu asa ceva (C24 C27) ?

cred ca cel mai bine te tezolva TNG dar din cate stiu eu bobina de inductie nr 1 si cea nr 4 au masa comuna<nu sunt suta la suta sigur>

asta ar explica aceste 2 erori<masa respectiva e oxidata sau slaba>

Editat de kelu 265
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca cel mai bine te tezolva TNG dar din cate stiu eu bobina de inductie nr 1 si cea nr 4 au masa comuna<nu sunt suta la suta sigur>

asta ar explica aceste 2 erori<masa respectiva e oxidata sau slaba>

Nu au masa comuna.Au plus comun!

Semnalul de aprindere este dat de minus.

Acum sa revenim la moto..

Problema este la bobina 1 si 4 asa cum a spus kelu..

Are quich shifter pe ea?

Sus pe capacul chiuloasei este instalatia electrica de la bobinele de inductie,verifica daca sunt mufele bine bagate,dupa care pe acea instalatie este o mufa patrata neagra cu un capac.desfa capacul si ai o punte metalica care leaga 4 pini din mufa...vezi sa nu fie exidata.

Daca totul este ok atunci trebuie verificat tot traseul de semnal de la ECU la fiecare bobina si bobinele pe rand

BAFTA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu au masa comuna.Au plus comun!

Semnalul de aprindere este dat de minus.

Acum sa revenim la moto..

Problema este la bobina 1 si 4 asa cum a spus kelu..

Are quich shifter pe ea?

Sus pe capacul chiuloasei este instalatia electrica de la bobinele de inductie,verifica daca sunt mufele bine bagate,dupa care pe acea instalatie este o mufa patrata neagra cu un capac.desfa capacul si ai o punte metalica care leaga 4 pini din mufa...vezi sa nu fie exidata.

Daca totul este ok atunci trebuie verificat tot traseul de semnal de la ECU la fiecare bobina si bobinele pe rand

BAFTA!

ai dreptate suzi are doar 2 fire la bobina nu 3 ca la bmw<semnalul fiind chiar masa>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat xenoanele jos.. nu exista loc sa pun droserele, in carena prinse cu dublu adeziva se desfaceau mereu.

 

Duminica cand am plecat la plimbare impreuna cu prietenii era gata gata sa se termina foarte naspa.. A borsit ulei pe la O ringul de la pompa de apa.. avea putin mai mult ulei.. :bounce: tot uleiul era aruncat pe cauciuc.. naspa rau.

Ma gandesc daca este de vina doar cantitatea de ulei mai mare sau alta problema.. ca am tot mers vre-o 2 saptamani de cand am schimbat uleiul si nu a facut nimic (aproximativ 800km)..

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat xenoanele jos.. nu exista loc sa pun droserele, in carena prinse cu dublu adeziva se desfaceau mereu.

 

Duminica cand am plecat la plimbare impreuna cu prietenii era gata gata sa se termina foarte naspa.. A borsit ulei pe la O ringul de la pompa de apa.. avea putin mai mult ulei.. :bounce: tot uleiul era aruncat pe cauciuc.. naspa rau.

Ma gandesc daca este de vina doar cantitatea de ulei mai mare sau alta problema.. ca am tot mers vre-o 2 saptamani de cand am schimbat uleiul si nu a facut nimic (aproximativ 800km)..

Nu nivelul mare este problema!

Chiar daca se face presiune in motor,epuratorul o elimina.

Tu ai problema de etansare pompa fata de bloc motor,sau semeringul de ulei din pompa.

Nu este de ignorat nici semeringul de la axul transmisiei finale,pinionul mic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simeringurile aflate in pompa doua la numar din ce am vazut eu nu par a avea absolut nici o problema.. m-am uitat foarte atent la ele.. in schimb o ringul care se aseaza in locasul lui de pe pompa care ulterior impiedica uleiul sa iasa afara parea rasucit si cand am scos afara pompa era murdar de ulei si in spatele lui, era clar ca pe acolo a refulat din cauza mea ca sunt un mare dobitoc si ma joc eu cu nivelul uleiului.. ; in fine.. arata bine nu era rupt sau crapat sau deformat.. si l-am bagat inapoi deoarece am cautat jumatate de zi si nu am gasit nimic.. toate gasite erau mai groase. Si am infasurat niste banda de teflon pentru instalatii in locasul lui sa-l preseze mai bine am pus o ringul inapoi si nu am mai dat nimic pe acolo.. :bounce: la pinionul de atac nu face probleme, O scot acusica din barlog sa ne plimbam putin.

Asa se intampla cand te dai racing :crack: glumesc, merg ca o babutza.

Multumesc TNG (George) pentru faptul ca existi si sa-ti dea Dumnezeu sanatate si tot ce meriti!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

linul " ie " un peste!!!

 

cum poti sa ai trei " lini " la o mobra??...si aia sugrumati in lant!!!

 

:cheers:

 

scuze ..daca n-am inteles eu ceva!!

 

AAA...si sa-i dai si pe-o roata...saraciiii!!!

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mai pus cineva -1 +2 dinti?

am avut eu pe 750 si cand am pus normal se oprea motorul la semafor invatat sa plece in forta.. este misto dar nu as pune.. creste riscul sa derapez cand trag de gaz pe viraj.. nu indica viteza corecta.. si as fi prea la limita cu puterea.. intradevar se ridica foarte usor, mai ales cu pasager.. (un dusman) :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

linul " ie " un peste!!!

 

cum poti sa ai trei " lini " la o mobra??...si aia sugrumati in lant!!!

 

:cheers:

 

scuze ..daca n-am inteles eu ceva!!

 

AAA...si sa-i dai si pe-o roata...saraciiii!!!

3 intinderi, multumit?

am avut eu pe 750 si cand am pus normal se oprea motorul la semafor invatat sa plece in forta.. este misto dar nu as pune.. creste riscul sa derapez cand trag de gaz pe viraj.. nu indica viteza corecta.. si as fi prea la limita cu puterea.. intradevar se ridica foarte usor, mai ales cu pasager.. (un dusman) :crack:

merci de info. :cheers:

Editat de Nate4u
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Stie cineva daca se poate repara un bloc de lumini la gsxr 600? (nu merge semnalizare stanga, claxon) poate este un tutorial ceva sau sa-mi cumpar altu si-l inlocuiesc?

2. De unde vin firele la faza lunga? Lipsesc si alea cu desavarsire :)

Am achizitionat-o de curand si n-am fost inspirat sa le verific. Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...