Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vroiam sa stiu mai multe detalii despre ea. nu o am acasa e la tara la iernat nu ma pot uita la ea , dar merci oricum.

daca vrei sa stii mai multe detalii despre ea cauta sa cumperi un manual haynes

http://www.ebay.co.uk/itm/Haynes-Manual-Suzuki-GSXR-750-K6-K7-06-07-/370673920154?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item564de3289a

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei sa stii mai multe detalii despre ea cauta sa cumperi un manual haynes

http://www.ebay.co.u...=item564de3289a

am gasit gratis : http://www.scribd.com/doc/3005204/GSXR-750-0607 chiar, nivelul uleiului il verific cand motorul e pe cric sau drept? vreau sa schimb uleiul singur prima oara in viata si nu vreau sa imi scape nimic. merci xD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desigur ca poate parea ca ma cacao pe mine.. eu cred ca orice posesori de vitezana trebuie sa stie sa-si faca tot service-ul la motocicleta, (lichide, filtre , gume, placute, schimbat cabluri, putina electrica, un ambreaj pentru cine este mai atent, si tot ce se poate face cu un minim de scule banale.. ) apelam sa doctor pentru servis furca, probleme la engine, distributii etc.

Vitezana este motocicleta cu performante de top si pilotul trebuie sa stie foarte bine ce tine intre craci, sa stie permanent. Atunci cand ma duc la mecanic sa-mi faca presiunea, si sa-mi verifice uleiul.. inseamna ca am foarte multe necunoscute care stiti voi in ce poate degenera. La oooo daca zboara o roata ca nu a prins-o bine mecanicul are airbag, esti inconjurat de fier scapi fara zgarieturi la MOBRA... este deranj mare la oscioare. Gandesc asa acum dupa ceva experiente adunate in timp.. nu ai ce cauta pe ea daca nu sti cum merge cat de cat dupa mintea mea. Daca vrea cineva sa ma contrazica il rog sa o faca cu blandete si gingasie !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!faceti cunostinta si cu gixxer-ul meu si sa-mi spuneti ce parere aveti...este vorba despre gsxr-ul de 750 cm3,are 107 CP, an de fabricatie 1986 si din cate am citit pe net despre el a fost conceput pentru cursa de 24 de ore de la "Le Mans"-Franta unde desigur a iesit pe primul loc fiind cea mai rapida la acea vreme.Pot spune ca in ciuda vechimii sale, dupa primii km facuti cu ea inca merge de rupe.Ce pot sa mai precizez este ca are racirea pe ulei,ambreiajul este hidraulic si ca lipsesc carenele laterale iar fata a fost modificata (asa am cumparat-o).

 

post-28428-0-68917600-1352824313_thumb.jpgpost-28428-0-71977700-1352824438_thumb.jpgpost-28428-0-92456900-1352824591_thumb.jpgpost-28428-0-92183200-1352824668_thumb.jpg

 

arata f bine pentru varsta ei si modele astea de la suzuki sunt f longevive...pacat ca numai are si carena frontala, arata mult mai bine carenata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desigur ca poate parea ca ma cacao pe mine.. eu cred ca orice posesori de vitezana trebuie sa stie sa-si faca tot service-ul la motocicleta, (lichide, filtre , gume, placute, schimbat cabluri, putina electrica, un ambreaj pentru cine este mai atent, si tot ce se poate face cu un minim de scule banale.. ) apelam sa doctor pentru servis furca, probleme la engine, distributii etc.

Vitezana este motocicleta cu performante de top si pilotul trebuie sa stie foarte bine ce tine intre craci, sa stie permanent. Atunci cand ma duc la mecanic sa-mi faca presiunea, si sa-mi verifice uleiul.. inseamna ca am foarte multe necunoscute care stiti voi in ce poate degenera. La oooo daca zboara o roata ca nu a prins-o bine mecanicul are airbag, esti inconjurat de fier scapi fara zgarieturi la MOBRA... este deranj mare la oscioare. Gandesc asa acum dupa ceva experiente adunate in timp.. nu ai ce cauta pe ea daca nu sti cum merge cat de cat dupa mintea mea. Daca vrea cineva sa ma contrazica il rog sa o faca cu blandete si gingasie !!

asa e, mereu am vrut sa invat dar nu am avut de la cine.,nu imi place sa-mi umble cineva la motor.. pana acum am fost la mecanic cand aveam 125 dar de acum nu se mai poate.nu o sa invat niciodata daca nu pun picioru in prag o.O

 

Ai mare grija la busonul baii de ulei!!! Un pic mai tare daca strangi,crapa baia imediat!

merci frumos, o sa tin cont de asta.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e, mereu am vrut sa invat dar nu am avut de la cine.,nu imi place sa-mi umble cineva la motor.. pana acum am fost la mecanic cand aveam 125 dar de acum nu se mai poate.nu o sa invat niciodata daca nu pun picioru in prag o.O

 

merci frumos, o sa tin cont de asta.

Aproape totul este facut anti prost.. uita-te la sistemul de prindere al rotilor, placute,, hubloul este la vedere, daca nu te uiti tu o fac altii, Aveti grija cum spunea cineva mai sus.. la busonul de ulei,, trebuie strans la simt de mana,, ca pe toata lungimea filetului din baie este o crestatura sa se poate scurge tot uleiul.. in fine.. va recomand sa faceti rost de manualul utilizatorului, prezinta totul perfect,, si manualul de reparatie care este ceva mult mai complex. O sa se supere mecanicii pe mine,, dar sa nu uitam ca orice mecanic a inceput de curios sa-si repare motocicleta sau de zgarcit , Cum te poti numii baicar cand tu te duci la mecanic sa-ti intinda lantul spre ex.. nu vreau sa se supere nimeni pe mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mare grija la busonul baii de ulei!!! Un pic mai tare daca strangi,crapa baia imediat!

Cine stie cunoaste!

 

 

Aproape totul este facut anti prost.. uita-te la sistemul de prindere al rotilor, placute,, hubloul este la vedere, daca nu te uiti tu o fac altii, Aveti grija cum spunea cineva mai sus.. la busonul de ulei,, trebuie strans la simt de mana,, ca pe toata lungimea filetului din baie este o crestatura sa se poate scurge tot uleiul.. in fine.. va recomand sa faceti rost de manualul utilizatorului, prezinta totul perfect,, si manualul de reparatie care este ceva mult mai complex. O sa se supere mecanicii pe mine,, dar sa nu uitam ca orice mecanic a inceput de curios sa-si repare motocicleta sau de zgarcit , Cum te poti numii baicar cand tu te duci la mecanic sa-ti intinda lantul spre ex.. nu vreau sa se supere nimeni pe mine.

Nu se supara nici un mecanic pe tine.doar ca pana inveti,poti strica.... si uneori costa greseala.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie cunoaste!

 

 

Nu se supara nici un mecanic pe tine.doar ca pana inveti,poti strica.... si uneori costa greseala.

 

La mine s-a stricat filetul de la baia de ulei pe la al 10-lea schimb de ulei. Cheia dinamometrica e sfinta, in plus, o shaiba de cupru noua e 2-3 lei, la fiecare schimb trebuie alta shaiba noua, din lene(inclusiv eu), refolosim vechea shaiba si tendintza e sa stringem mai tare pt a nu curge uleiul.

 

apropo de buson, unui K1 i-a cazut busonul de ulei exact pe linia dreapta de la Pannoniaring, a lasat 1km de ulei. Fusese cu moto la mecanic, acesta i-a belit filetul, ca s-o rezolve rapid, i-a pus niste banda siliconica si i-a dat motocicleta de buna, dar nu i-a zis nimic omului. Busonul nu a tinut, de la trepidatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paiiiii decat sa ma duc la mecanicul lu peste prajit.. care este un nemernic si jumatate, strica ceva la motocicleta si nu are curajul sa-si asume raspunderea.. basca risc sa-mi demonteze ceva de la motocicleta si sa puna alta piesa uzata, faza pentru care trebuie executat pe loc cu baioneta in gat.. sau orice alta faza de genul , mai bine fac eu cu manuta mea SAU ma duc la unul care este OM nu jigodie, Eu mereu incurajez pe toti prietenii mei sa-si faca ei cu manuta lor ca este sfant. Spre ex eu nu cred ca as putea merge cu motocicleta mea daca era bibilita de altcineva.

Sunt foarte sigur ca s-au intamplat foarte multe accidente foarte grave din cauza mecanicilor, daca sunt linsat pe asfalt si motocicleta pachet nu sta nimeni sa faca expertiza lu peste prajit.. sa vada ca lantul spre ex a fost montat gresit si deaia am murit .. sa zicem , sau cum luat un prieten al meu un r6 din Arad deva nu mai stiu exact si avea ghidonul lipit cu picatura,, polizat asa la fix si intepenit acolo.. cand a ajuns in Buzau a scapat motocicleta de pe cric si s-a rupt ala.. s-a inchinat si cu picioarele ca nu s-a rupt in mers la 200... domne fereste murea si ... era prost.. se radea pe forum la accidente de el ssmd, nu se stia niciodata motivul.. asta vreau sa spun.. trebuie avut mare grija ce artist umbla pe la motocicleta!!!!!!!!!!!

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ! mi-am luat de curand un suzuki Srad din 1998 si urmeaza sa o pun la iernat .Imi puteti explica cum dau saua jos (presupun ca are niste cleme acolo si nu vreau sa rup ceva) si sa iau bateria jos ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ! mi-am luat de curand un suzuki Srad din 1998 si urmeaza sa o pun la iernat .Imi puteti explica cum dau saua jos (presupun ca are niste cleme acolo si nu vreau sa rup ceva) si sa iau bateria jos ?

Tragi de colturile de la sha si desfaci cele doua suruburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma refer la cine nu are in oras service profesionale sau oameni de incredere cum ar fi TNG spre ex, cand este foarte greu sa ajungi la un medic nu strica sa-ti bagi nasul la chestii banale!!

 

Vezi ca ai vas de expansiune si are nivel acolo si trebuie sa fie intre liniutele alea.. daca vrei sa sti daca ai antigel in instalatia de racire.. dai carena jos scoti cu siringa niste licoare si bagi in congelator, daca ingheata sti ce ai de facut, daca nu ingheata nu ar strica sa-i faci schimbul de lichid, mare smecherie,, daca esti fumator calculeaza ca sunt 3 pakete de tigari.

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,, daca esti fumator calculeaza ca sunt 3 pakete de tigari.

asta e cea mai buna replica de pana acum. ar trebuii sa stie lumea ca tot aprox 3 pachete de tigari e si uleiul de furca care se schimba o data la 2 ani si vro 2 pachete lichidul de frana pt fata , un pachet lichidul pt spate<se schimba tot la 2 ani> , antigelul se schimba tot la 2 ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In `13 sper la un K6 -2006,1000 cmc

Negru cu rosu.

E,,,,,,, joasa ,lunga ,compacta,cuplu cat china! Puternica ,fiabila.

 

Ceva in genu ...

 

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000_k6._gyonyoru-6278870

 

Sa auzim de bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa arata acum drumul ala cu milioane de viraje de care aminteam. plin de frunze !!

post-40356-0-09857100-1353873072_thumb.jpg

post-40356-0-32771800-1353873121_thumb.jpg

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Baeti,am cumparat un optimate 6.Daca aveti nevoie de un incarcator care desulfateaza si regenereaza bateriile,apelati la moa.Nu cer multi bani :grinbandit:

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Are cineva de vanzare un releu de incarcare de GSXR 1000 K7? In fine, sau unul sa se potriveasca.Raman recunoscator pt sugestii - Victor victor8502@yahoo.com sau sms la 0741660232 si sun eu.Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...