delu Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 intrebare intrebatoare ledul de la ulei este aprins - am verificat uleiul (tocmai pus) este la nivel (chiar peste) pe bord mi se aprinde uleiul - nu am nici o eroare C dar am eroare CHEC - viteza de rulare 0 km/h - am citit in manual - zic ei ca ar fi probleme la contacte sau o mufa nu este prinsa bine - senzor de ulei am verificat mufele, senzorul specificatia din manual este - Able to Run de verificat ca in carte am verificat so - any ideeas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 intrebare intrebatoare ledul de la ulei este aprins - am verificat uleiul (tocmai pus) este la nivel (chiar peste) pe bord mi se aprinde uleiul - nu am nici o eroare C dar am eroare CHEC - viteza de rulare 0 km/h - am citit in manual - zic ei ca ar fi probleme la contacte sau o mufa nu este prinsa bine - senzor de ulei am verificat mufele, senzorul specificatia din manual este - Able to Run de verificat ca in carte am verificat so - any ideeas? teoria e simpla scoti mufa de la senzorul de ulei si faci un strap in ia pintr-o rezistenta<ar trebuii sa se stinga becul>daca nu se stinge ai cablajul intrerupt,iar daca se stinge ai ori senzorul defect ori nu ai presiune la ulei<asta se poate verifica cu un manometru de ulei pt a stii exact ce presiune are sau cu un senzor inprumutat de la alta mobra> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cartinescu Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Am dat anunt la cumparari, dar zic si aici. Caut sa cumpar un motor de 750cc pentru un SRAD din 97. Vechea poveste...vanzator neserios. Sper sa gasesc ceva. Daca stiti sau cunoasteti pe cineva care m-ar putea ajuta, fac cinste. De criza...bere si mici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Am fost azi pe un minicircuit in ungaria...un fel de amckart. Foarte distractiv. Mai am de invatat, dar pentru inceput sunt multumit. Mesaj completat campionu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Mnoa frumoooos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Am mers ieri pe Cheia,si dupa ceva alergatura,simteam ca levierul franei numai cupla asa sus ca deobicei,si nici frana parca numai strangea asa bine.Pe Ploiesti-Bucuresti si-a revenit.Trebuiesc schimbate conductele stock de frana? Mesaj completat Si cateva poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Sunt disperat prietenii!!!! Si-a cumparat k2 600 un prieten, in urma skimbarii uleiului si rectificarii FILETULUI de ulei care avea filetul uzat, cand am, pornit-o dupa o saptamana , NU MAI STA IN NEUTRAL, SI STA BECUL APRINS LA ULEI, NIVELUL NU SCADE DELOC CAND ESTE PORNITA, CE SA FAC? CUM ARATA SORBUL ,ESTE POSIBIL SA SE FI INFUNDAT POMPA, MOTORUL A STAT PORNIT IN RELANTII APROX. 10 SECUNDE CAT TIMP AM VAZUT CA STA LEDUL APRINS IN BORD VA ROG FRUMOS SA MA AJUTE CINEVA CARE STIE BINE, (IL IMBAT LA PRIMA INTRUNIRE PROMIT) Mesaj completat am rezolvat!!!!!!!!!!!!!! ERA DEFAPT IN VITEZA 6 SI NOI O DADEAM IN 5, SI NU A REUSIT SA SE AMORSEZE POMPA IN 800 DE ROTATII SI CCCIOSII DE NOI AM INTRAT IN PANICA, DECI AM SCOS-O PE LIBER SI A URCAT TURATIA NORMAL TIMP IN CARE SA STINS LEDUL DIN BORD SI A LUAT ULEI, ORICUM MULTUMESC ACELORA CARE VROIAU SA MA AJUTE CU O VORBA SAU KIAR DOUA Mesaj completat CE PROST SUNT '' RECTIFICARII FILETULUI DE ULEI CARE AVEA FILETUL UZAT"" DOAMNE MARE-TI ESTE GRADINA!!!!!!!!!!!!!! ERAM GRABIT RAU DE TOT SI CU MAINILE PLINE DE CARMAZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Am mers ieri pe Cheia,si dupa ceva alergatura,simteam ca levierul franei numai cupla asa sus ca deobicei,si nici frana parca numai strangea asa bine.Pe Ploiesti-Bucuresti si-a revenit.Trebuiesc schimbate conductele stock de frana?Mesaj completat Si cateva poze... Dap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 (editat) Am mers ieri pe Cheia,si dupa ceva alergatura,simteam ca levierul franei numai cupla asa sus ca deobicei,si nici frana parca numai strangea asa bine.Pe Ploiesti-Bucuresti si-a revenit.Trebuiesc schimbate conductele stock de frana?Mesaj completat Si cateva poze... Hehe, tot poze din astea fotogenice ne pui ma nebunule ? . Legat de franare, cred ca ai o problema, franezi cam des . Pai daca ai mers pe Cheia la cate curbe sunt pe unele portiuni, daca ai franat de ai suparat mobra, e normal ce ti s-a intamplat, se numeste "Brake fade"(sau fading) = ti-a obosit frana, a scazut puterea de franare la aceeasi actionare a manetei . Poti incerca niste conducte de frana metalice si shimbare lichid de frana. Editat Mai 12, 2010 de LaurBalaur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 (editat) incearca nishte furtune racing , si un lichid de frana motul racing ;eu le`am schimbat si se simte diferentza; app... incearca cand o sa mai mergi pe cheia sa abordezi primele viraje fara o franare in prealabil ,accelerand pana ajungi aproape de curba dupa aceea franand nu faci altceva decat sa mutzi greutatea pe fatza si pierzi din aderentza spate , nu cashtigi nici timp nici curbele nu sunt safe , placutzele se duc , furtunele fatza daca sunt stock se dilata de @ caldura ... etc frumoasa motocicleta si ingrijata , felicitari Editat Mai 12, 2010 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Da,ma lacomesc la viteza,si nu am cum sa i-au curba,franez f puternic pana in ea,si in dreptul ei o accelerez,si incerc sa o inclin cat mai mult.Pe la jumatea curbei spre iesire,accelerez iar brusc cu aplecare sau balans daca curba urmatoare e opusa,si infranez iar ptr ca viteza e prea mare.Probabil de aia nici nu reusesc sa o aplec cat ar trebui,plus ca ma oboseste teribil la maini,si din cauza fricii,ma si rigidizez,adika numai stau relaxat pe ea,cat sa pot sa ma aplec.DEci sfatul este,sa incerc sa intru cu o viteza adaptata curbei,cat sa nu mai trebuiasca folosita frana,nu?Am sa incerc si asa,sa vedem daca o sa o aplec mai mult.Numai zic ca din cauza vitezei,ma pot duce in porumb,dar e adrenalina aia puternica,care depaseste logica invatarii,trebuie sa ma abtin...Oricum,cred ca si cel mai netalentat motociclist daca face Cheia aia de multe ori,tot invata ceva...Eu lucrez la asta...!Multumesc de sfaturi,le astept in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) De retinut asta cu "netalentatul", sa ma bag si eu in seama cand stai speriat inrautatesti situatia, fi cat mai lucid, cat despre abordarea virajului si trasa ideala este imposibil sa inveti fara antrenament, pas cu pas. Si tot din profetiile mele se extrage ideia referitoare la "ekilibrul mental" adica sa nu uiti de tine pe motocicleta. Cu alte cuvinte "eu sunt pe motocicleta, eu accelerez'' etc nu trebuie confundata realitatea cu un joc pe calkulator. Iesitul pe contrasens in curba din cauza vitezei este cel mai priculos ca mori sigur in caz de vine un lastun (dacia 500) din fata. ( sunt doar cateva din regulile care ma ajuta sa vin mereu intreg acasa.) Editat Mai 13, 2010 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) strada nu este un loc propice invatzarii mersului sportiv pe motocicleta (parerea mea) Editat Mai 13, 2010 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Sunt de acord,mai ales orasul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) Hai ca m-ai facut sa rad mai Alex.. sunt mai multe detalii de care trebuie sa tii cont, in primul rand pot sa jur ca pozitia pe motocicleta(pe curba) si alegerea trasei le cam pleznesti asa. Intr-adevar poti invata si singur tot incercand, insa trebuie sa ai o idee de cum ar trebui sa le faci . Ar mai fi : ghidajul privirii, punctele de franare, punctele de aplecare, hanging-off-ul , iesirea din viraj, eheee e poveste lunga .... PRACTICE MAKES BETTER, insa nu uita : STRADA NU E CIRCUIT, cum ai uitat poti sa stai in cap (sau in copac) dupa caz . Editat Mai 13, 2010 de LaurBalaur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 SI CEL MAI IMPORTANT : ZI-NE NENE SI NOUA CUM E ASFALTU ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 alex eu zic pt inceput sa uitzi de Counter Steering si sa incerci "new technique" Body Steering , cel mai bine ai putea invatza pe tunari de @ razvan si victor un loc safe care`ti va da multa incredere poate prea multa pt mersul pe strada la 100% din ceea ce invetzi acolo dar si cu 80% esti mai fericit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Adika pe Amkart?Poate o sa incerc si acolo,am sa pun o lamaie mare de 20 de cm pe motor,sa nu rada aia de mine.Ideea este ca nici nu vreau sa polizez motoreta,de aia mie si frica cu aplecatul ala,plus de asta,inca nu o simt eu asa de bine.Ideea este sa progresez,pas cu pas,si nu neaparat repede.Vreau sa merg pe motor si la 50 de ani,perfect sanatos...De aia nu ma grabesc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Du-te linistit ca nu rade nimeni.... Ia-o usor si ai sa vezi ca n-o sa-ti mai placa motoru' decat aplecat pe curbe. Toata chestia e sa nu-ti fixezi targeturi de timp si sa nu te iei dupa cei care merg mai repede ca tine.... Are cineva o aripa ge K1 K2 K3? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Cam cat costa un monopost de k1, S.H. desigur ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Cam cat costa un monopost de k1, S.H. desigur ? Daca e vorba de sa,e aprox 50e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 pt alex: eu am fost anul trecut sa fac cursul si te rog sa ma crezi ca am fost dupa 30000km facuti pe strada si eram un motociclist foarte foarte prost...gen.. motociclistul prost de terasa , mergeam anapoda numai pe linie dreapta mergeam bine cum merg toti neghiobii pe magheru`,de curbe nici nu vroiam sa aud ,cand era vb de curbe aveam "tensiunea ridicata rau",mi.am zis ca trebuie sa fac ceva si sa progresez ... citind pe internet despre cursul de pe tunari am luat calea asta ca pe o ultima solutzie (gen. cu mine la Biserica) , am fost primele sedintze mai mai ca am venit plangand acasa cand ii vedeam pe unii vechi ce bine se dadeau si eu nu progresam,nu intzelegeam de ce nu pot progresa,de ce nu ma pot apleca ca sa ating cu genunchiul de jos, incet incet am realizat ca PSIHICUL e totul , daca invetzi creierul sa se aplece @ o inclinatzie mai mare decat este el obisnuit fara a intra in impas(12grade chiar nu`mi mai aduc aminte ex..) + pozitia pe motocicleta ai rezolvat aproape 70% din mers , restul e talent , dupa a 5`a sedintza din curs am devenit alt motociclist , mi.am schimbat viziunea asupra motociclismului si a mersului sportiv,am realizat ca mersul sportiv inseamna in mare parte mersul rapid pe curbe nu in linie dreapta si k strada nu este un loc propice pt acest lucru, din momentul cand am terminat cursul mi.am propus sa merg doar @ 80% din ce am invatzat acolo(acesta este si sfatul instructorilor) , poate ai prieteni alex care se dau mai bine k tine si te gandeshti ca daca ei au invatzat singuri poti si tu,dar te asigur 100% ca nu o sa invetzi de la ei pe strada ce invetzi pe circuit de la cei 2 instructori ,un amic rautacios chiar a ras(poate asta este si unul dintre motivele tale) cand a auzit k merg sa invatz pe circuit tainele motociclismului, iar dupa primul drum cu el pe cheia dupa terminarea cursului (asa cum o sa fie faza de sambata de @ finala olchimului cu palariile asa a zis si el... "JOS PALARIA") acum se gandeshte sa mearga @ acest curs poate poate o progresa si el... numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Da,cred ca o sa aprofundez ideea cmd,aloc timp si bani si e pe must do it.E adevarat,conteaza mult sa ai unde invata si de la cine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Ideea este ca nici nu vreau sa polizez motoreta,de aia mie si frica cu aplecatul ala,plus de asta,inca nu o simt eu asa de bine.Ideea este sa progresez,pas cu pas,si nu neaparat repede. Mah motoreta e facuta sa te dai cu ea (preferabil pe curbe daca ai un SS), nu sa te uiti la ea ce frumoasa e . Cazi, asta e, nu e capat de lume. Trebuie sa uiti de ideea de a o pastra tzipla. Asta nu inseamna sa nu ai grija de ea cu consumabilele si sa o intretii corespunzator, insa frica asta de a o pune pe jos poate fi o piedica pentru tine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 chiar ma-ti facut curios cu acest curs. eu am o parare buna despre stilul meu de condus dar as vrea sa aud si de la profesionisti daca gresesc ceva si unde. problema cu amkartu e ca mi se pare cam scump<apropo cat costa acest curs?> si daca se fac sedinte si dupa ora 18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.