kelu 265 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 poi am si specificat ca ii posibil ca placutele mele sa fi fost slabute.da maneta intarita nu-i de la ele sigur, pana acum umblam cu reglajul la maxim, acum e undeva pe la 3 sau 4 furtunele fac diferenta<si la mine la fel s-a intamplat cand le-am schimbat pe cele stoc> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 ...asa o fi... eu nu stiu cum e cu cele stock... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 laudarosule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 cine ma? eu? asa am luat-o, cu furtune si cu filtru bmc.... si cu niste manusi fox mai ponosite in portbagaj... sincer nu m-am uitat la furtune cand am luat-o. am observat ulterior deci da, eu de cand ma stiu, numai cu furtune si filtru sport merg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Eu de cand m,a stiu sunt sarac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Eu de cand m,a stiu sunt sarac. Attachment system ready asa zic acum astia cu k8 Post Options Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 furtunele fac diferenta<si la mine la fel s-a intamplat cand le-am schimbat pe cele stoc> Este posibil ca diferenta imediata sa fie mai mare din cauza schimbarii lichidului si aerisirii franelor decat a furtunelor. Bineinteles daca nu cumva alea vechi erau mancate de tot. Au cam 4 ani garantie alea stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Alea stock erau in stare perfecta, iar lichidul il schimbasem de vreo 2 saptamani, cand mi-am dat seama ca suruburile primite odata cu noile furtune nu sunt bune. Pana le-am asteptat pe cele corecte, m-am dat cu lichid nou si bine aerisit. Dar recunosc ca la mine cel mai probabil 80% din imbunatatire vine de la placutele Brembo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 La furtunele stock diferenta se simte dupa o perioada lunga de folosire...de ex pe pista, sau la coborarea pe transfagarasan. Nu se dilata la fel cum fac cele stock. Imbunatatire pe care o simti imediat se datoreaza lichidului, nou si aerisirii. In topul imbunatatirilor pentru frana sunt pompa noua, placute, discuri...nu neaparat in ordinea asta...parerea mea. Bineinteles degeaba ai frane bune daca ai cauciucuri reci sau nelipicioase, sau daca furca iti plonjeaza ca in bazin. In alta ordine de idei saptamanile care urmeaza o sa ies si eu pe mini-pista de la Arad si probabil anul asta doar acolo, poate la anul pe o pista mai ca lumea cand mai trece criza. A fost cineva, merge cineva? Detalii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvannn Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Eu pe vechiul motor am mers la inceput cu furtune stock si cu placute de frana SBS Street Excel-Sinter si eram foarte multumit de frana, dupa care am schimbat furtunele cu unele metalice(eram curios de diferenta), am facut aerisire, am schimbat lichidul si mi-am pus si cauciuc moale pe fata si frana era mai mult decat buna pt utilizarea stradala si pt nivelul meu.Pe actualul motor am avut de cand l-am luat furtune metalice si placute Ferodo Sinter Grip,am observat ca frana este mai dozabila nu asa violenta in unele cazuri ca la vechiul,dar aici fac diferenta placutele Ferodo care sunt putin mai slabe ca SBS.Parerea mea este ca merita investia in niste furtune metalice(doar daca cele stock sunt trecute de 4 ani sau foarte coapte),un set de placute bune si dupa cazuri o pereche de cauciucuri moi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 vezi ca in dreapta ai un buton mare -rosu , cu 2 pozitzii pana acum nu ti-ai pus intrebarea ce-i cu el?? vezi ca e pe pozitia de inchis ,sa zic asa,da-l pe pozitia cealalta si gata. ce imi plac sfaturile astea...date la misto, de catre unii carora d-abia li s-a uscat cerneala pe permis! pe bune ca tre sa fac asa? si ce face butonul ala mare, rosu? ...ce dobitoc Celorlalti...multumesc pt. sfaturi! este posibil sa fie vreun contact oxidat in butucul drept, la firele butonului de on/off! tre' sa il desfac sa vad exact! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 ce imi plac sfaturile astea...date la misto, de catre unii carora d-abia li s-a uscat cerneala pe permis! pe bune ca tre sa fac asa? si ce face butonul ala mare, rosu? ...ce dobitoc Celorlalti...multumesc pt. sfaturi! este posibil sa fie vreun contact oxidat in butucul drept, la firele butonului de on/off! tre' sa il desfac sa vad exact! hai nu te supara pe el, probabil tocmai se uitase pe la accidente sau alt topic de dat cu paru' sa-l păstrăm pe asta civilizat, ca eu îs mândru de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 La mine nu e cazul ca furtunasele stock sa fie crapate/coapte sau uzate de timp. Practic, sunt impecabile. La mersul prin Bucuresti cred ca isi fac treaba la fel de bine ca cele racing. Diferenta vine atunci cand caldura depaseste limitele normale. Cele racing nelasand furtunul sa se dilate. In regim de stres maxim, curse, cele racing sunt imperios necesare ... tocmai din acest motiv, dilatarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 in oras isi fac treaba, dar daca te iau la o tura mai rapida undeva prin munti pe curbe ..iti demonstrez instant ca cele stok nu prea isi mai fac datoria cum trebuie, fara frane nu ramai oricum ..dar sa zicem ca iti prinzi degetele intre maner si levierul de frana street excel sunt destul de slabute ..dar sunt ieftine ar trebui cumparate cele racing street ...tot stradale si ele dar mai bune ferodo si lucas trw nici nu intra in discurs ..cheap shit bune ptr dusmani cand ii iei dupa tine pe curbe .. ahahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Trebuie sa-mi spun si eu parea desigur, EU deabea am descoperit cate roti are motocicleta si nu ma tenteaza deloc franele sport, pe acestea stok le gasesc perfecte pentru un om normal, elasticitatea care apare atunci cand le soliciti este insotita si de putina oboseala, solicitare a bratelor(mainilor ), asta inseamna ca dc. arunc un manekin in fata unui baicar mediu dupa ce sa dat jale pe curbe va fi tentat sa bage mana in frana foarte agresiv (adica frane reiting, maini obosite, putine situatii deastea intalnite)adica ADICA SIGUR CADE. In skimb franele stok odata cu oboseala si viteza de reactie putin data peste cap, te ajuta enorm, elasticitatea aparuta este foarte foarte buna pt oameni normali ca noi toti astia care intram pe aici, am avut si frane reiting si normale si am putut sa fac diferenta, nu vorbim de circuit unde neaparat trebuie sa ai frane beton , unde nu apuca sa se raceasca likidulm de frana deloc si automat dilata conducta si ai frana basca. Eu nu am nevoie da frane reiting, stiu da bine pe motor dar......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Trebuie sa-mi spun si eu parea desigur, EU deabea am descoperit cate roti are motocicleta si nu ma tenteaza deloc franele sport, pe acestea stok le gasesc perfecte pentru un om normal, elasticitatea care apare atunci cand le soliciti este insotita si de putina oboseala, solicitare a bratelor(mainilor ), asta inseamna ca dc. arunc un manekin in fata unui baicar mediu dupa ce sa dat jale pe curbe va fi tentat sa bage mana in frana foarte agresiv (adica frane reiting, maini obosite, putine situatii deastea intalnite)adica ADICA SIGUR CADE. In skimb franele stok odata cu oboseala si viteza de reactie putin data peste cap, te ajuta enorm, elasticitatea aparuta este foarte foarte buna pt oameni normali ca noi toti astia care intram pe aici, am avut si frane reiting si normale si am putut sa fac diferenta, nu vorbim de circuit unde neaparat trebuie sa ai frane beton , unde nu apuca sa se raceasca likidulm de frana deloc si automat dilata conducta si ai frana basca. Eu nu am nevoie da frane reiting, stiu da bine pe motor dar......... Si eu cand am schimbat furtunele am observat ca a disparut modularitatea franelor....acum sunt mai mult pe sistemul on/off decat progresive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emi(Hornet600) Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Stiti de unde pot cumpara niste crash-paduri pt K7 1000?? E important sa fie pe stoc, am nevoie de ele pana miercuri.. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Stiti de unde pot cumpara niste crash-paduri pt K7 1000?? E important sa fie pe stoc, am nevoie de ele pana miercuri.. Mersi Incearca la MotorTeam ! Ei comercializeaza crash-uri Puig si in general au pe stock ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Stiti de unde pot cumpara niste crash-paduri pt K7 1000?? E important sa fie pe stoc, am nevoie de ele pana miercuri.. Mersi ti'am montat azi crashurile pe cadru + bascula + furca m'am miscat repede? ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emi(Hornet600) Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Nu mai pot sa zic nimic , doar: Pt cei care aveti nevoie de piese si accesorii apelati cu cea mai mare increde la Mac !!! Mersi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Nu mai pot sa zic nimic , doar: Pt cei care aveti nevoie de piese si accesorii apelati cu cea mai mare increde la Mac !!! Mersi.. Asta se stia deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drifterrd Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Toate ca toate.. vitezanele pleaca pe undeva de 1 mai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 a mea nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Nici ca nu poa sa duca pasager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 pleaca a mea daca nu o tine ladocu' pe loc Mesaj completat by the way..daca e careva interesat bag niste poze mai klumea..daca nu zboara pe ebay 200 coco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.